Rijksstraatweg 369
6573CZ Beek

Heer Andre Kamps beoordeelde op 2018-11-04

Zeer goed. Mijn auto stond niet in de lijst, dus heb even gebeld. Kreeg te horen dat ze even met leverancier gingen bellen. Werd uurtje later teruggebeld dat de uitlaat demper wel leverbaar was. Nu staat mijn auto er wel bij.
Zeer goede service! Ook gelijk maar middendemper besteld, mijn auto is redelijk zeldzaam,dus onderdelen moeilijk te krijgen..
Dikke 10+ voor uitlaatcity!

Heer Patrick Bouckenooghe beoordeelde op 2018-11-03

keurig op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit zeker een aanrader voor uitlaaten 👍

Heer max hennink beoordeelde op 2018-10-31

top.

Heer Bertus Weijers beoordeelde op 2018-10-24

Onderdelen goed en netjes afgeleverd

Heer Rick Lieffering beoordeelde op 2018-10-07

Snelle reactie op vragen via mail. Ook snelle levering van hun uit. Jammer dat er fouten werden gemaakt bij koerier Packs, waardoor mijn pakket pas na vijf dagen binnen kwam. Nog geen ramp, maar ze komen dan natuurlijk precies op de dag dat je niet thuis bent. Uiteraard staat dit los van uitlaatcity. Wel werd ik door hun ook nog op de hoogte gesteld van de vertraging. Goede nazorg van de order dus. De bestelling was prima verpakt en alles wat besteld was was keurig aanwezig. Uitlaat past perfect.

Heer MWH beoordeelde op 2018-10-01

Reactie op een vraag per mail was snel, product was snel binnen. Alleen de meegeleverde (juist bestelde) uitlaatpakking bleek te groot voor de uitlaat, dat kostte wat improvisatie om goed te krijgen.

Heer Fokko van der Schuur beoordeelde op 2018-09-23

Goede service. Ben gebeld toen bleek dat een paar rubbers er niet waren. Die worden later nagestuurd.
Zondagavond besteld en dinsdagochtend geleverd.

Heer Paul Zirkzee beoordeelde op 2018-09-17

Hele goede website, waarop je de benodigde onderdelen voor de uitlaat ziet. Snelle levering. Goede prijs.

Heer wim v gelder beoordeelde op 2018-09-15

goede service

Heer Arno Hartog beoordeelde op 2018-09-09

werd ook gebeld om mee tedelen dat ik niet alle beugels nodig had die ik had besteld.
alleen jammer dat de pijp die tussen de dempers zat was doorgeslepen op een niet al te nette manier, dit voor vermoedelijk de transsport te vermakkelijke .

Heer Wim Tamboer beoordeelde op 2018-09-01

Snel en correcte levering top
En echt Hollands goedkoop

Heer Hans Macken beoordeelde op 2018-09-01

Zeer tevreden over deze webshop,
Goede communicatie over de order toen bleek dat er een item in backorder was.
Dit was al reeds na een week terug beschikbaar en daags erna geleverd. Ik ben vanaf nu vaste klant!! A+++

Heer Roger Kicken beoordeelde op 2018-08-28

Donderdag besteld, vrijdag geleverd. De goede uitlaat voor mijn peugeot 807 2.2i uit 2003.

Frank beoordeelde op 2018-08-28

Correct, snel, duidelijk

Heer Walter Wubbe beoordeelde op 2018-08-19

past perfect en snelle levering kan niet beter volgens mij

Heer Jan Planken beoordeelde op 2018-08-12

Zeer goede uitleg over mijn uitlaat

Heer Oscar Koopman beoordeelde op 2018-08-09

keurige goed op elkaar passende uitlaat. betrekkelijk eenvoudig te plaatsen. Alleen was er een rubber te veel geleverd en ontbrak de metalen uitlaatklem. Gelukkig kon ik de oude revitaliseren en heb ik die maar weer gebruikt. Het rubber heb ik nu over. Of retourneren een optie is weet ik niet. Kortom uitlaat netjes. Orderpicking minder secuur, jammer anders uitkomst perfect nu "slechts" goed.

Voor herhaling vatbaar vriendelijke groet Oscar

Heer Roland Hermens beoordeelde op 2018-07-23

Top levering, en service, de katalysator was op een aantal punten niet helemaal gelijk aan het origineel.

Heer Reinier van Gaal beoordeelde op 2018-07-17

Uitlaat was niet voorraad. Ben ik direct over gebeld voor dat ik de uitlaat bestelde. Uitlaat is binnen een week volgens afspraak binnengekomen. Inclusief montageset. Pasvorm is super, super prijs, dik tevreden

Heer Frank Cogels beoordeelde op 2018-07-14

levering een dag na bestelling, super verpakt, perfecte passing van onderdeel. Uitlaatcity doet wat ze beloven en dat is uniek. Bedankt.
Zeker tot de volgende keer.