Rijksstraatweg 369
6573CZ Beek

Heer Hugo Dekker beoordeelde op 2017-11-13

ik had verkeerde uitlaat besteld; via mail en telefonisch advies prima opgelost door omruil.

Heer Wietse Veld beoordeelde op 2017-11-08

Vlot antwoord op mijn mail of de uitlaat voor mijn auto op voorraad was. Per ommegaande bericht dat dit zo was en meteen een link erbij voor de bewuste bestelpagina. De prijs van de uitlaat was uitermate gunstig ten opzichte van de concurrentie. Uitlaat was binnen 2 dagen bij mij afgeleverd. Zeer tevreden.

Heer Imar van der Ark beoordeelde op 2017-11-04

Goed vlotte levering. Ik kwam er niet meteen uit maar er was directe communicatie. Erg prettig.

Heer C Simons beoordeelde op 2017-10-30

snelle service, maandag besteld , dinsdag in huis !

Heer Ricardo Lenior beoordeelde op 2017-10-24

Zeer tevreden , geen problemen ondervonden , zou alleen ook fijn zijn als het naar een postbus verstuurd kon worden !!
Zeer goedkoop !!

Heer Jan van Raaij beoordeelde op 2017-10-22

Goede service en prijs kwaliteit

Heer G Meurs beoordeelde op 2017-10-21

Snelle levering en prettig telefonisch contact

Heer Martijn Grintjes beoordeelde op 2017-10-12

Snel en correct verzonden, er zou een complete montage set bij moeten zitten. Op 2 moeren na klopte dit. Overigens geen probleem.

Heer Donald Sanders beoordeelde op 2017-10-11

Onderdelen wat in backorders zijn wordt meten uitgeleverd als zij binnen komen

Heer Hans Pijpers beoordeelde op 2017-10-11

Netjes en goed geholpen, ze hebben mij zelfs netjes opgebeld om wat te vertellen over eventuele vertraagde levertijd. En alles was netjes verpakt en binnen de afgesproken tijd bij mij thuis afgeleverd. Gewoon perfect (wat mijn ervaring betreft).

Heer Koen Giesbers beoordeelde op 2017-10-09

Makkelijk en snel besteld. Afhandeling en levering ging correct

Heer R.F. Stalman beoordeelde op 2017-10-02

Zeer tevreden over het geheel, bestellen, betalen en leveren binnen no-time! gewoon top

Heer hans Vissers beoordeelde op 2017-09-30

Snelle levering en goed contact via mail : problemen met vervoerder werd door uitlaatcity.nl zeer goed opgepakt.

Heer J.P. Lens beoordeelde op 2017-09-18

Telefonisch contact gaat eenvoudig en is prettig. Gemaakte afspraken zijn nagekomen. Slechts 1 puntje van kritiek. Bij de aflevering wordt geen dagdeel aangegeven. Moest hierdoor de gehele dag thuis blijven.

Heer HJ ten Kleij beoordeelde op 2017-09-05

Heel tevreden! werd nog even gebeld, of de bestelling zo wel klopte.

van der Meijden beoordeelde op 2017-09-04

Verzending goed verlopen en extra karton met folie om de uiteinden en de ophanghaken.
Einddemper past perfect,
Alleen de bijbehorende uitlaat pakking is te groot,heb de oude weer gebruikt

Heer erik feeburg beoordeelde op 2017-09-02

Snelle levering en bestelde materialen goed van pasvorm en zeker geen rommel

Heer N D................ beoordeelde op 2017-08-28

Prima product, restitutie voor een paar kleine onderdelen die niet op voorraad waren.
Op mijn verzoek zonder deze onderdelen geleverd ivm snel nodig hebben van de uitlaat.
Probleemloos.

Heer henny vossen beoordeelde op 2017-08-20

prima op voorraad en snel geleverd prima

Heer herman verhoeks beoordeelde op 2017-08-15

Met zorg behandeld zeer tevreden zeker een aanrader voor wie een uitlaat nodig heeft.