Rijksstraatweg 369
6573CZ Beek

Heer autobedrijf Thijssen beoordeelde op 2018-04-11

SNELLE SEVICE - GOEDE PAS KWALITEIT

Caspar beoordeelde op 2018-04-10

Uitlaat nog niet gemonteerd, maar het bestellen ging uitstekend. Een zeldzame uitlaat die elders uit productie was, was hier nog gewoon leverbaar. Goede telefonische service en verzending via een fatsoenlijke koerier, die een stuk voorzichtiger met de spullen omgaan dan de standaard pakketbezorgdiensten. Als de pasvorm en levensduur goed blijken zal ik zeker vaker bestellen.

Heer Angelique van Oosterhout beoordeelde op 2018-03-26

Snelle service! En goede prijs.

Heer thomas frenay beoordeelde op 2018-03-20

wel de goede maar levertijd was wel wat te lang

Heer A.A. Holtman beoordeelde op 2018-03-13

via telefoon samen de uitlaat en merk auto via de site er uit gekomen ,
2 dagen later al bezorgd mooi verpakt perfect.

Marcel Giesen beoordeelde op 2018-03-11

Effe moeten wachten op de uitlaat vanwege het feit dat deze in backorder lag, deze toch nog net op tijd ontvangen.
Paste goed en het zwaardere gewicht / kwaliteit viel mij op dit ten opzichte van de oude originele uilaat welke veel dunner was van metaal.
Dus kan nu weer lekker scheuren met de auto zonder autocross geluiden

Heer johannes schneider beoordeelde op 2018-03-08

Snel goedkoop

Heer Andre de Gooyert beoordeelde op 2018-03-05

Heel tevreden. Uitlaat past goed en alle benodigde onderdelen zaten er bij.

Heer vincent westerdijk beoordeelde op 2018-03-01

Uitstekend! Overdag besteld, dag erop al binnen. Perfect!

Heer Remco Ruijgrok beoordeelde op 2018-02-28

Alles werd snel uitgevoerd en werd goed op de hoogte gehouden. Toen uiteindelijk mijn bestelling zoek was geraakt (koerier had het pakket op een verkeerd adres afgeleverd) hebben de jongens uitstekend wek verricht en er voor gezorgd dat mijn pijp alsnog rappidemento werd afgeleverd op het juiste adres. dank jullie wel. Groet, Remco

Heer alex koopmans beoordeelde op 2018-02-21

geweldige en snelle service. waar andere dingen beloofde op voorraad te hebben, leverde uitlaatcity wel degelijk en snel !!

Heer Peter Bassant beoordeelde op 2018-02-19

Hele goede serves en goede prijs

Heer daniel smit beoordeelde op 2018-02-04

Product op voorraad. Fijne communicatie en meteen af kunnen halen. En een uitstekende prijs

Heer rien pelders beoordeelde op 2018-02-01

snelle en correcte levering en niet duur.

Heer Erik de Ruiter beoordeelde op 2018-01-31

Uitstekend. Vrijdag besteld en volgende dag in huis.
Bovendien servicegericht. Er ging iets fout met de betaling wegens storing bij de bank en verkoper belde mij al direct met een mogelijke oplossing.
Bovendien goede kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs.
Ga dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden en kennissen

Ron Schukelaar beoordeelde op 2018-01-17

Tussen demper gekocht was op voorraad gelijk op kunnen halen zelfde dag gemonteerd paste perfect en degelijk materiaal ,en vriendelijke gasten aanrader.

Heer marcel van den broek beoordeelde op 2018-01-10

snel geleverd en goede pasvorm

Heer H Brugge beoordeelde op 2018-01-04

Vlotte bezorging van de bestelling. Alle benodigde onderdelen konden op eenvoudige wijze via de website bij elkaar worden gezocht. De bestelde uitlaat paste perfect en is van goede kwaliteit.

Heer Alain Deketelaere beoordeelde op 2018-01-03

zeer vlotte afhandeling en snelle levering

Heer Willem Booltink beoordeelde op 2018-01-01

Zeer goede remblokken