Rijksstraatweg 369
6573CZ Beek

Heer Paul Zirkzee beoordeelde op 2018-09-17

Hele goede website, waarop je de benodigde onderdelen voor de uitlaat ziet. Snelle levering. Goede prijs.

Heer wim v gelder beoordeelde op 2018-09-15

goede service

Heer Arno Hartog beoordeelde op 2018-09-09

werd ook gebeld om mee tedelen dat ik niet alle beugels nodig had die ik had besteld.
alleen jammer dat de pijp die tussen de dempers zat was doorgeslepen op een niet al te nette manier, dit voor vermoedelijk de transsport te vermakkelijke .

Heer Wim Tamboer beoordeelde op 2018-09-01

Snel en correcte levering top
En echt Hollands goedkoop

Heer Hans Macken beoordeelde op 2018-09-01

Zeer tevreden over deze webshop,
Goede communicatie over de order toen bleek dat er een item in backorder was.
Dit was al reeds na een week terug beschikbaar en daags erna geleverd. Ik ben vanaf nu vaste klant!! A+++

Heer Roger Kicken beoordeelde op 2018-08-28

Donderdag besteld, vrijdag geleverd. De goede uitlaat voor mijn peugeot 807 2.2i uit 2003.

Frank beoordeelde op 2018-08-28

Correct, snel, duidelijk

Heer Walter Wubbe beoordeelde op 2018-08-19

past perfect en snelle levering kan niet beter volgens mij

Heer Jan Planken beoordeelde op 2018-08-12

Zeer goede uitleg over mijn uitlaat

Heer Oscar Koopman beoordeelde op 2018-08-09

keurige goed op elkaar passende uitlaat. betrekkelijk eenvoudig te plaatsen. Alleen was er een rubber te veel geleverd en ontbrak de metalen uitlaatklem. Gelukkig kon ik de oude revitaliseren en heb ik die maar weer gebruikt. Het rubber heb ik nu over. Of retourneren een optie is weet ik niet. Kortom uitlaat netjes. Orderpicking minder secuur, jammer anders uitkomst perfect nu "slechts" goed.

Voor herhaling vatbaar vriendelijke groet Oscar

Heer Roland Hermens beoordeelde op 2018-07-23

Top levering, en service, de katalysator was op een aantal punten niet helemaal gelijk aan het origineel.

Heer Reinier van Gaal beoordeelde op 2018-07-17

Uitlaat was niet voorraad. Ben ik direct over gebeld voor dat ik de uitlaat bestelde. Uitlaat is binnen een week volgens afspraak binnengekomen. Inclusief montageset. Pasvorm is super, super prijs, dik tevreden

Heer Frank Cogels beoordeelde op 2018-07-14

levering een dag na bestelling, super verpakt, perfecte passing van onderdeel. Uitlaatcity doet wat ze beloven en dat is uniek. Bedankt.
Zeker tot de volgende keer.

Bjorn beoordeelde op 2018-07-10

Heel tevreden. Werd netjes te woord gestaan. Bestelling keurig op tijd geleverd.

Mevrouw Inge Hoogers beoordeelde op 2018-07-04

Prima service. Nette opgeruimde zaak. Veel voorraad

Heer W.F. Bes beoordeelde op 2018-07-03

Het pakketje , was iets later. Maar er werd erg goed gecommuniceerd en meegedacht. De uitlaat paste goed, ik kom zeker terug bij uitlaatcity!

Heer Rudy Pynket beoordeelde op 2018-06-23

Alles in orde en levering zoals het moet

Heer Jan Willem Spobeck beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering, product is degelijk.

Heer Danny De Bundel beoordeelde op 2018-06-20

Alles netjes verpakt

Gerwin Koops beoordeelde op 2018-06-16

Prima service en zeer snel.