Rijksstraatweg 369
6573CZ Beek

Heer Reinier van Gaal beoordeelde op 2018-07-17

Uitlaat was niet voorraad. Ben ik direct over gebeld voor dat ik de uitlaat bestelde. Uitlaat is binnen een week volgens afspraak binnengekomen. Inclusief montageset. Pasvorm is super, super prijs, dik tevreden

Heer Frank Cogels beoordeelde op 2018-07-14

levering een dag na bestelling, super verpakt, perfecte passing van onderdeel. Uitlaatcity doet wat ze beloven en dat is uniek. Bedankt.
Zeker tot de volgende keer.

Bjorn beoordeelde op 2018-07-10

Heel tevreden. Werd netjes te woord gestaan. Bestelling keurig op tijd geleverd.

Mevrouw Inge Hoogers beoordeelde op 2018-07-04

Prima service. Nette opgeruimde zaak. Veel voorraad

Heer W.F. Bes beoordeelde op 2018-07-03

Het pakketje , was iets later. Maar er werd erg goed gecommuniceerd en meegedacht. De uitlaat paste goed, ik kom zeker terug bij uitlaatcity!

Heer Rudy Pynket beoordeelde op 2018-06-23

Alles in orde en levering zoals het moet

Heer Jan Willem Spobeck beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering, product is degelijk.

Heer Danny De Bundel beoordeelde op 2018-06-20

Alles netjes verpakt

Gerwin Koops beoordeelde op 2018-06-16

Prima service en zeer snel.

Heer R. van Muyden beoordeelde op 2018-06-16

Alle service die je maar denken kunt.

Heer wesley Verborgh beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering en communicatie.

Heer Rick van der Kooy beoordeelde op 2018-06-12

Het product was in backorder, maar desondanks snel bezorgd.

Heer Daan Ouwehand beoordeelde op 2018-06-12

Ik kreeg meteen na bestellen een mail van bevestiging. Pas 's avonds een mail dat de bestelling in backorder ging. Juist hier besteld omdat er de volgende dag geleverd kon worden. Zou een verbetering zijn als dat tijdens bestellen al zichtbaar was.
De regeling met de vervoerder kan beter. Ik heb aangegeven dat er op een willekeurige bel gedrukt kon worden om de spullen op mijn terras te leggen.
Dit is niet gebeurd omdat volgens de vervoerder getekend moest worden voor de levering. Volgens Uitlaatcity niet.
Na wat bellen uiteindelijk zelf de uitlaat opgehaald bij de vervoerder thuis maar wel betaald voor levering.
Dit kan beter.
De uitlaat ziet er goed uit maar voor een goede passing moest er nog wat buigwerk aan te pas komen.

Reactie van uitlaatcity:
Beste,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen de door u geopperde verbeterpunten zeker meenemen in onze poging om de shop te optimaliseren.
Na telefonisch contact is gebleken dat u niet de juiste demper voor uw auto had besteld, dit verklaard de onjuiste passing.

Henk Deuten beoordeelde op 2018-06-05

Uitlaat was kapot makkelijk onderdelen bestellen dmv onderdelen aanvinken op tekening donderdag besteld vrijdagmiddag thuisbezorgd .
Alles goed verpakt,en goede support.

Ernest Groesbeek beoordeelde op 2018-06-01

De gewenste einddemper voor mijn Volvo was op voorraad tegen een zeer concurrerende prijs. Kon rechtstreeks bij het magazijn ophalen, 30 minuten na mijn telefoontje had ik hem!
Ik kreeg voor de zekerheid wat montage-onderdelen mee, als ik die niet nodig bleek te hebben kon ik het terug brengen.
Gelijk gemonteerd, paste perfect.

Ik heb ook nog een "lastige" camper (oud beestje met niet-standaard opbouw en verlengde pijpen) en ze proberen nu - op basis van foto's - een geschikte oplossing te vinden om de rotte uitlaat te vervangen. Zeer behulpzaam!

Ze hebben een vaste klant erbij :)

Heer C Wens beoordeelde op 2018-05-30

prima service, goed passende onderdelen prijs kwaliteit verhouding zeer goed een aanrader.

De heer frans Krijnen beoordeelde op 2018-05-29

zeer goede levering perfekt passen

Heer Luc Slebus beoordeelde op 2018-05-19

Heer Paulus Morjaan beoordeelde op 2018-05-08

Ik ben tevreden over de service. Ik wist niet precies hoe ik mijn artikel moest bestellen en ze hebben me er direct meegeholpen. Daarbij heb ik het artikel de dag erna in huis gekregen dus ik ben een zeer tevreden klant!

Heer Wilco Korver beoordeelde op 2018-04-29

Goede en snelle service