Alkesingel 2
7927 AT Alteveer de Wolden

Jac Schoemaker beoordeelde op 2018-12-17

L.S.,
Alles was prima, prima en ook nog bedankt voor de mooie kaart in gouden enveloppe.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-03

Anoniem beoordeelde op 2018-11-22

Anoniem beoordeelde op 2018-11-18

Lot Peterman beoordeelde op 2018-11-08

Zeer tevreden!
Altijd zeer snelle, correcte levering.
Goed en netjes verpakt.

Snel en correct

Anoniem beoordeelde op 2018-09-30

Anoniem beoordeelde op 2018-09-28

Linda Wellekens beoordeelde op 2018-09-21

Interessante producten, groot aanbod, mooie prijs-kwaliteit-verhoiding, vriendelijke communicatie, correcte service :-)

erikadilling082@gmail.com beoordeelde op 2018-09-18

bestelling kwam op tijdi

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Ria beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering van het artikel en leuk ingepakt.

Elise beoordeelde op 2018-08-25

Snel geleverd, prima kwaliteit

Ans Hubrechsen beoordeelde op 2018-08-22

Zeer snelle service, had de bestelde producten de volgende dag al in huis. Mooie en heldere website!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-18

Anoniem beoordeelde op 2018-08-17