WebwinkelKeur

Gebruikersvoorwaarden

gedragscode consument

Op deze pagina vind je de voorwaarden voor de tools en diensten van WebwinkelKeur. Naast het reviewsysteem bieden we ook hulp bij een geschil of dispuut met een lid van WebwinkelKeur.

Instemming met onze voorwaarden

Door als consument gebruik te maken van onze diensten en/of tools stem je automatisch in met onderstaande voorwaarden. We raden je dan ook aan om onderstaande voorwaarden goed te lezen.

Disputen en geschillen

Als onafhankelijke organisatie zijn we er zowel voor de webwinkelier als voor de consument. Zonder partij te kiezen bemiddelen we bij geschillen en disputen. Om dit goed te kunnen doen vragen we jou:

Reviews schrijven

We vinden het belangrijk dat onze klantbeoordelingen een zo goed mogelijk beeld vormen van de prestaties van een webwinkel. Daarom hebben we een vast beleid dat de echtheid van de reviews moet garanderen.

Regels voor reviews

Jij bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud van jouw review en het doorgeven van de juiste en volledige informatie. Wij weigeren een review als:

Reviews in quarantaine

Plaatsing van de review

Na plaatsing verleen je WebwinkelKeur het recht om de review te publiceren en te reproduceren. Dit recht is eeuwigdurend, onbeperkt en onherroepelijk. WebwinkelKeur is hiervoor geen vergoeding verplicht.

Basis voor het verzamelen van persoonsgegevens

De uitnodigingsmail voor het achterlaten van een review

De review zelf

Mobiele versie afsluiten