Amaliastraat 1
7543RB Enschede

8,4

2016

Paul Geurts beoordeelde op 2016-12-01

Heb zonder bericht meer dan een week op mijn bestelling moeten wachten. Geen reactie terug gekregen van de klantenservice ondanks diverse emails en zeker 20 telefoontjes.

Inmiddels heb ik de bestelling ontvangen maar met deze club doe ik nooit meer zaken.

Thomas beoordeelde op 2015-09-02

Bestelling prima ontvangen.

w joosse beoordeelde op 2015-05-07

Geen contact mogelijk reageren niet op mail telnr niet beschikbaar bestelling betaald en nog steeds niet geleverd, vaag bedrijf

wjoosse beoordeelde op 2015-04-25

beloven wat ze niet doen snelle levertijd me reet telefonisch contact als ze zin hebben reageren op mails als ze zin hebben

Thomas V. beoordeelde op 2015-04-07

Slechte ervaring, heb een complete set RGB leds besteld (strip + voeding + controller). Enkel de strip is bij mij toegekomen.

2 x naar de klantendienst gemaild, iedere keer het antwoord "we zijn er mee bezig" en verder hoor ik er niets meer van.

jan b beoordeelde op 2014-12-17

mijn ervaring gaat op dit moment niet verder dan dat ik ze, de rode leds, aan heb gezet.
Mooi rood!
Ik hoop dat ik geen garantie en nazorg nodig heb. Dat zal de toekomst onthullen, maar heb geen reden dat te verwachten.

Willem beoordeelde op 2014-12-08

Mijn product - warm wit;
Prachtig product - hoge kwaliteit let - hoge licht opbrengst - ik gebruik het voor buiten en dit kan heel goed omdat er een waterdichte coating op zit - 2 draadjes naar binnen en dan op de trafo aansluiten - heel handig die zelf plakkende strip aan de achterkant.

djino beoordeelde op 2014-12-06

Snelle levering, vragen worden redelijk snel beantwoord

Walter beoordeelde op 2014-11-22

Alles vlot geleverd.

f v/d nouweland beoordeelde op 2014-11-09

ik ben prima tevreden over het leveren en over het produckt

andre kok beoordeelde op 2014-11-08

Va het begin tot het eind positief, er werd precies nagekomen wat er was beloofd. Een verademing na onze ervaringen met Osram, die van alles beloofd, maar niets na komt en/of kan waarmaken.

Francis beoordeelde op 2014-11-06

Alles OK, snelle levering

Tino de Santy beoordeelde op 2014-11-04

goede leverancier top, goede service ben zeer tevreden

Jacques beoordeelde op 2014-10-31

Medewerkers denken mee en leveren goede kwaliteit en service..

sandra beoordeelde op 2014-10-31

Top,snelle levering en netjes verpakt.
Netjes aan de telefoon.
Ga zeker in de toekomst meer bestellen en door geven op de vissenforum dat ze bij 101 Ledstrips moeten bestellen.

Eric beoordeelde op 2014-10-26

Snelle levering, kwaliteit goed

Joop.Oldenburger beoordeelde op 2014-10-24

Heb hier de 5 meter led strips besteld + de afstandbedieningen prima bedrijf,en ook nog de goedkoopste een aanrader voor de volgende bestellingen,s,Middags besteld en de andere dag netjes bezorgd..
Gr Joop

ruud beoordeelde op 2014-10-23

prima

Martin beoordeelde op 2014-10-23

Leds zijn prima. Ze geven een bak licht (letterlijk: ze verlichten het aquarium). Alleen de draad was erg slecht vast gesoldeerd, dus heb het zelf maar hersteld.

CCZIJ beoordeelde op 2014-10-22

TOP!!