101LEDStrips.nl

Lidmaatschap per 28-06-2017 stopgezet

8,1

• Paul Geurts
    Review voor 101LEDStrips.nl

Heb zonder bericht meer dan een week op mijn bestelling moeten wachten. Geen reactie terug gekregen van de klantenservice ondanks diverse emails en zeker 20 telefoontjes.

Inmiddels heb ik de bestelling ontvangen maar met deze club doe ik nooit meer zaken.

• Thomas

Bestelling prima ontvangen.

• wjoosse
    Review voor 101LEDStrips.nl

beloven wat ze niet doen snelle levertijd me reet telefonisch contact als ze zin hebben reageren op mails als ze zin hebben

• Thomas V.
    Review voor 101LEDStrips.nl

Slechte ervaring, heb een complete set RGB leds besteld (strip + voeding + controller). Enkel de strip is bij mij toegekomen.

2 x naar de klantendienst gemaild, iedere keer het antwoord "we zijn er mee bezig" en verder hoor ik er niets meer van.

• jan b
    Review voor 101LEDStrips.nl

mijn ervaring gaat op dit moment niet verder dan dat ik ze, de rode leds, aan heb gezet.
    Mooi rood!
    Ik hoop dat ik geen garantie en nazorg nodig heb. Dat zal de toekomst onthullen, maar heb geen reden dat te verwachten.

• Willem

Mijn product - warm wit;
    Prachtig product - hoge kwaliteit let - hoge licht opbrengst - ik gebruik het voor buiten en dit kan heel goed omdat er een waterdichte coating op zit - 2 draadjes naar binnen en dan op de trafo aansluiten - heel handig die zelf plakkende strip aan de achterkant.

• djino
    Review voor 101LEDStrips.nl

Snelle levering, vragen worden redelijk snel beantwoord

• Walter

Alles vlot geleverd.

• f v/d nouweland
    Review voor 101LEDStrips.nl

ik ben prima tevreden over het leveren en over het produckt

• andre kok
    Review voor 101LEDStrips.nl

Va het begin tot het eind positief, er werd precies nagekomen wat er was beloofd. Een verademing na onze ervaringen met Osram, die van alles beloofd, maar niets na komt en/of kan waarmaken.

• Francis

Alles OK, snelle levering

• Tino de Santy
    Review voor 101LEDStrips.nl

goede leverancier top, goede service ben zeer tevreden

• Jacques
    Review voor 101LEDStrips.nl

Medewerkers denken mee en leveren goede kwaliteit en service..

• sandra
    Review voor 101LEDStrips.nl

Top,snelle levering en netjes verpakt.
    Netjes aan de telefoon.
    Ga zeker in de toekomst meer bestellen en door geven op de vissenforum dat ze bij 101 Ledstrips moeten bestellen.

• Eric

Snelle levering, kwaliteit goed

• Joop.Oldenburger
    Review voor 101LEDStrips.nl

Heb hier de 5 meter led strips besteld + de afstandbedieningen prima bedrijf,en ook nog de goedkoopste een aanrader voor de volgende bestellingen,s,Middags besteld en de andere dag netjes bezorgd..
    Gr Joop

• ruud

prima

• Martin
    Review voor 101LEDStrips.nl

Leds zijn prima. Ze geven een bak licht (letterlijk: ze verlichten het aquarium). Alleen de draad was erg slecht vast gesoldeerd, dus heb het zelf maar hersteld.

• CCZIJ

TOP!!