Boulevard Antverpia 42
4703AZ Roosendaal
0165201136
KvK 55190383

Jacob Friskus beoordeelde op 2019-05-25

Bij vergissing was een verkeerde (te grote) maat opgestuurd. Na snel en goed contact is de fout perfect hersteld binnen een dag.
Het lijstje was precies wat ik zocht

Paula Klink beoordeelde op 2019-04-13

Omdat ik zo dichtbij woonde werd het thuis gebracht.

Reactie van 123Fotolijsten:
Hoi Paula,
Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Christian

Sietse Siersema beoordeelde op 2018-11-28

Reactie van 123Fotolijsten:
Hartelijk bedankt voor de beoordeling!

Christian