Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Zwembadweg 12
5616KS Eindhoven

6,3

Mystery shopper

Lees
waarom

Colin beoordeelde op 2017-01-09

Wat een super slechte service.
Verkeerde kaart besteld en via hun hulpprogramma razendsnel mijn tegoed afgenomen voor iets wat ik niet wil.
Contact opgenomen maar,dat voelt aan alsof je oerdom bent,beter kijken volgende keer we kunnen niets voor u doen.
Hartelijk dank igiftcard en korsit voor het afpakken van mijn geld waar ik echt hard voor moet werken.
Vriendelijke groet,

Bijsterbosch beoordeelde op 2015-09-03

iTunes kaart besteld en via iDEAL betaald
Maar niks ontvangen nu een mail gestuurd
En hopen dat ik hem snel binnen heb
Maar de belofte direct leveren via mail komen ze niet
Naar
vind ik een slechte zaak

Wouter beoordeelde op 2015-05-26

ze houden zich niet aan hun eigen garantie en willen me momenteel niet verder helpen

Leander V beoordeelde op 2015-05-05

Ik kon nergens online een battle.net giftcard vinden , tot ik hier terecht kwam. Perfecte dienst, snel en gemakklijk. Had mijn gift card in minder dan een min. Ik heb meteen een tweede gekocht.

Bedankt!

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-10

Onlangs hebben we 123Giftcard verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor een giftcard van steam. We wilden weten hoe lang zo\'n giftcard van steam geldig blijft wanneer wij deze als cadeau willen schenken. Tevens vroegen wij ons af wat de protocol is wanneer een code niet werkt. We kregen de zelfde dag een reactie terug met daarin antwoord op onze vragen en de uitnodiging om bij overige vragen contact op te nemen. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

Chris J beoordeelde op 2014-11-15

Xbox Gift Card 25,- gekocht, alles na wensen. Ik was eerst nogal twijfelachtig voordat ik dit product besteld had ivm misschien een nep code, maar tot mijn blijdschap gebeurde het niet. Code is binnen en meteen verzilverd in de xbox live store!

5 sterren!

Max G beoordeelde op 2014-08-16

Had meteen mijn itunes kaart binnen. Kon meteen weer mijn apps downloaden :)
Jammer van de hoge transactie kosten bij paysafe card.
Ga hier sowieso nog een keer wat halen, maar dan met ideal dat scheelt toch weer wat.

2014