123Giftcard

Lidmaatschap per 26-01-2017 stopgezet

6,3

• Colin
    Review voor 123Giftcard

Wat een super slechte service.
    Verkeerde kaart besteld en via hun hulpprogramma razendsnel mijn tegoed afgenomen voor iets wat ik niet wil.
    Contact opgenomen maar,dat voelt aan alsof je oerdom bent,beter kijken volgende keer we kunnen niets voor u doen.
    Hartelijk dank igiftcard en korsit voor het afpakken van mijn geld waar ik echt hard voor moet werken.
    Vriendelijke groet,

• Bijsterbosch
    Review voor 123Giftcard

iTunes kaart besteld en via iDEAL betaald
    Maar niks ontvangen nu een mail gestuurd
    En hopen dat ik hem snel binnen heb
    Maar de belofte direct leveren via mail komen ze niet
    Naar
    vind ik een slechte zaak

• Wouter
    Review voor 123Giftcard

ze houden zich niet aan hun eigen garantie en willen me momenteel niet verder helpen

• Leander V
    Review voor 123Giftcard

Ik kon nergens online een battle.net giftcard vinden , tot ik hier terecht kwam. Perfecte dienst, snel en gemakklijk. Had mijn gift card in minder dan een min. Ik heb meteen een tweede gekocht.

Bedankt!

• Chris J
    Review voor 123Giftcard

Xbox Gift Card 25,- gekocht, alles na wensen. Ik was eerst nogal twijfelachtig voordat ik dit product besteld had ivm misschien een nep code, maar tot mijn blijdschap gebeurde het niet. Code is binnen en meteen verzilverd in de xbox live store!

5 sterren!

• Max G
    Review voor 123Giftcard

Had meteen mijn itunes kaart binnen. Kon meteen weer mijn apps downloaden :)
    Jammer van de hoge transactie kosten bij paysafe card.
    Ga hier sowieso nog een keer wat halen, maar dan met ideal dat scheelt toch weer wat.