Koningsweg 32
7102DV Winterswijk

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

6,9

Eersten beoordeelde op 2018-09-20

Verzending vanaf het magazijn duurde erg lang. In plaats van volgende dag werd het vijf dagen later.
Chatbox op de website was bijna nooit bemand.
Telefoon was verder prima behalve de camera lens met barst in het glas

Mona beoordeelde op 2018-09-19

Enorm veel spijt van het bestellen bij 123Smartphonedeal.nl!

Ik heb kortgeleden een refurbished iPhone besteld bij 123Smartphonedeal.nl. De aankoop heb ik in het weekend gedaan waarbij de bestelling op de dinsdag zou worden geleverd. Toen het eenmaal dinsdag werd vernam ik niks van mijn pakket en heb ik gebeld naar de 'o zo goede klantenservice' die '24/7' bereikbaar was. Er werd niet gelogen op de site aangezien de klantenservice wel bereikbaar was, maar tot mijn grote verbazing de medewerkster niks, maar dan ook werkelijk niks, kwijt kon aan mij over de staat van mijn bestelling. Mijn nummer werd door de medewerkster genoteerd en ik zou worden teruggebeld. Zo gezegd, zo nìet gedaan. Ik werd niet teruggebeld en na een paar uur belde ik weer zelf om te kijken hoe het zat. Weer werd mijn nummer genoteerd (alsof dat de vorige keer niet was gedaan) en ik zou worden teruggebeld. 24 uur later was dit nog steeds niet het geval en heb ik weer gebeld met precies dezelfde uitkomst als de twee keren daarvoor. Om niet te vergeten had ik ook nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Een aantal dagen later besloot ik om toch mijn klacht te mailen waarop ik een mail terug kreeg met het bericht dat de iPhones helemaal niet leverbaar waren en nu moet worden gewacht op een nieuwe lading.
In de dagen erna heb ik meer research gedaan en kwam ik erachter dat de telefoon die ik zocht, voor een zelfs goedkopere prijs, (nieuw) verkrijgbaar was in de winkel. Dit was voor mij de druppel en heb ik gemaild dat ik de bestelling wil annuleren. Graag wil ik daarbij benadrukken dat mijn pakket überhaupt niet binnen was gekomen, dus het wachten op mijn retour hoefde ook niet te gebeuren en zij konden gelijk mijn retour in behandeling nemen en het geldbedrag terug storten. Zoals u kan raden is dat ook nog steeds niet gebeurt. Ik wacht op mijn geld en het lijkt erop dat ik nog lang zal moeten wachten.

Voor alle consumenten is mijn tip om eerst goed research te doen en te kijken of het geld alle tijd en moeite waard is. Ik had veel liever een aantal tientjes extra uitgegeven vanaf het begin, wetende dat ik de juiste service zou ontvangen. Wat al helemaal erg was, is dat ik gewoon hetzelfde model voor dezelfde prijs 'nieuw' kon krijgen in de winkel in plaats van refurbished op een site waar ik niet eens zeker van was.

Karim beoordeelde op 2018-09-19

Een iPhone X 64gb bestelt op 8 september. Het product zou volgens de website op voorraad en binnen 24 uur geleverd zijn. Na een aantal dagen wachten gebeld met de klanten service, maar mevrouw achter de telefoon kon me helemaal NIKS vertellen over mijn order of status en zegt dat ik word teruggebeld. Dag later nog steeds geen telefoon en ik bel nog een keer. Weer dezelfde mevrouw die je helemaal niks kan vertellen over de status van je order en zegt dat je terug gebeld wordt.

Door dit vage gedoe vertrouwde ik het niet meer en ben ik de eigenaar van de webshop Floris online op gaan zoeken om zijn persoonlijke telefoonnummer te vinden en opheldering te vragen. Ook hij kon mij tijdens het gesprek niks vertellen en vertelde mij dat ik een mail met uitleg zou krijgen. Uiteindelijk toch een mail in de avond gehad met een belofte dat de iphone door een fout op de website niet geleverd kon worden, maar dat hij een nieuwe voorraad met refurbished iPhone X heeft gekregen. Ik zou het toestel zo snel mogelijk krijgen maar inmiddels een week later nog steeds niks, toen maar order geannuleerd en bevestiging van annulering gekregen met een belofte van geld retour, want inmiddels een NIEUWE iPhone X 64GB voor 840 euro gekocht met abbonement via een andere site.

5 dagen na annulering nog steeds geen geld binnen en de mevrouw achter de telefoon kon mij natuurlijk alweer niks vertellen over waarom mijn geld nog niet is terug gestort.

Al met al een vaag zaakje en nog steeds wachtend op mijn geld.

Dag Karim,

Hartelijk dank voor je beoordeling, ook al is deze minder positief ten opzichte van de andere beoordelingen. De feedback die je geeft, is belangrijk om onze service te verbeteren waar nodig.

De bestelde iPhone X in kwestie, was op het moment dat de telefoon besteld werd, even niet leverbaar. Door een kleine systeemfout heeft dit mis moeten lopen. Simpelweg een kleine starters-fout van ons, welke wij uiteraard erg betreuren.

De annulering van uw bestelling is in goede orde verwerkt. En de administratie maakt het dan ook spoedig aan u in orde.

Gelukkig bent u in de tussentijd voorzien van een nieuwe Apple iPhone X. Uiteraard hoop ik dat u daar veel plezier van zult hebben!

Graag zou ik wensen dat u mij even telefonisch benaderd. Dan zullen we samen kijken naar een passende oplossing voor deze miscommunicatie/kwestie. Om u alsnog wellicht in de toekomst te kunnen verwelkomen als klant bij 123SmartphoneDeal.nl!

Alvast bedankt.

Lisa Biersteker beoordeelde op 2018-09-18

Gewoon prima. Vandaag besteld morgen in huis.

Beste Lisa,

Super bedankt voor je positieve beoordeling.
Veel plezier met je bestelling!

Astrid Woudenberg beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering. Goed telefonisch bereikbaar .

Hi Astrid,

Dank voor je positieve feedback!
We waarderen het enorm en blij om te horen dat alles naar wens is.

Graag tot ziens!

bobbie beoordeelde op 2018-09-09

ontzettend onprofessioneel. meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice over het te laat leveren van de telefoon. er wordt constant beloofd dat er contact met mij wordt opgenomen door iemand van kantoor, ben al 2 dagen aan het wachten, tot nog toe niks gehoord. vervolgens word ik ontzettend onbeschoft opgehangen door de klantenservice. en nog steeds geen telefoon.

Dag Bobbie,

Hartelijk dank voor je review, al is deze minder positief dan de andere geplaatste beoordelingen. Je feedback helpt ons onze service te kunnen verbeteren.

Het klopt inderdaad dat de bestelling in levering vertraagd was. Om die reden hebben wij je van een nieuwe iPhone X in plaats van een refurbished model iPhone X.

Gelukkig heb je deze inmiddels al een tijdje in ontvangst en hopen we uiteraard het hiermee correct opgelost te hebben! Indien gewenst, kun je de beoordeling aanpassen.

Alvast bedankt en graag tot ziens!
Veel plezier gewenst met de nieuwe iPhone X!

Cengiz Edeer beoordeelde op 2018-09-04

niet verzonden op de datum waarop ze de bestelling hadden beloofd, geen uitleg gegeven.

Beste Cengiz Edeer,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, ook al is deze minder positief ten opzichte van de rest.

U geeft in de beoordeling aan dat uw product niet de volgende dag geleverd is en dat wij hier geen uitleg over hebben gegeven. Wij hebben wel degelijk met u telefonisch én mailcontact gehad, waar wij vervolgens geen response op hebben gekregen.

Vorige week had u de Apple MacBook Air 2017 besteld. Vóórdat u de bestelling plaatste, nam u telefonisch contact op met onze klantenservice. Mijn collega heeft u uitgelegd dat het desbetreffende product niet voorradig was en dat deze binnen ongeveer 1 tot 2 weken geleverd kon worden. Hierop antwoordt u vervolgens; 'Prima, dan ga ik hem bestellen.'

Uw bestelling hebben we enige tijd daarna in goede orde mogen ontvangen, en de statusverandering naar 'Backorder' is netjes doorgevoerd.

Niet veel dagen later belt u naar de klantenservice en worden wij door u, met een nogal verheven stem, te woord gestaan en geeft u aan dat u het product nog steeds niet hebt ontvangen. Voorgaands dat u de bestelling plaatste, was u al verteld dat er enige levertijd op dit product zit. Mijn collega heeft u dit telefonisch proberen uit te leggen, maar daar werd voor ons gevoel niet naar geluisterd.

Vervolgens heeft mijn collega Floris u gemaild. Ik citeer de volgende geschreven tekst;

''Op 28 augustus 2018 om 11:09 heeft u bij ons in de webwinkel de Apple Macbook Air besteld. Voorgaand hebben wij telefonisch contact met een mevrouw hierover gehad en uitgelegd dat er enige levertijd op deze Macbook zit.

Om die reden is de laptop vooralsnog niet aan u uitgeleverd.’'

"Normaliter, en indien het product voorradig is (wat nu ook niet was bij deze Macbook en telefonisch was aangegeven), wordt het inderdaad de volgende dag geleverd.

Ik begrijp uw teleurstelling, echter hebben wij ons vooralsnog aan alle gemaakte afspraken gehouden."

We hadden u al eerder de mogelijkheid geboden om de bestelling te laten annuleren. Dit is geen enkel probleem. Intussen hebben wij dit voor u in orde gemaakt.

De beoordeling komt aldus niet geheel overeen met de werkelijkheid. Dat betreuren wij.
Wellicht dat de bovenstaande uitleg ophelderend kan zijn.

Steven | Customer Relations 123SmartphoneDeal.nl

Aloys Elshof beoordeelde op 2018-09-03

We zijn goed geholpen.

Beste Aloys Elshof,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Eva | Customer Relations 123SmartphoneDeal.nl

Gerrit Z beoordeelde op 2018-09-03

Zeer tevreden, werden gebeld, omdat het bestelde toestel met 16Gb niet voorradig was, hiervoor werd ons een zelfde toestel met 32 Gb aangeboden zonder meerprijs!
Het bedrijf is telefonisch ook prima bereikbaar, dit i.v.m. een vraag die ik had over de totale bestelling.

Beste Gerrit Z.,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Prettig om te horen dat u zeer tevreden bent!
Fijn dat we het met deze oplossing, goed voor u hebben kunnen regelen.

Eva | Customer Relations 123SmartphoneDeal.nl

Joop van der Weerd beoordeelde op 2018-08-30

Een MacBook Air gekocht. technisch helemaal goed, snelle levering en gunstige prijs. In de advertentie stond dat het ging om een MacBook die ook uiterlijk goed zou zijn. (Geen of weinig uiterlijke gebruikssporen). Helaas was dat niet het geval en bleek de MacBook aan de buitenzijde beschadigd. Hierover contact opgenomen met de Klantenservice, die het misverstand betreurde en mij een keurige oplossing aanbood. Blij dat het is opgelost en het geeft vertrouwen in dit bedrijf.

Esther Grooteman beoordeelde op 2018-08-27

Weinig op aan te merken, het enige dat hij een dag later kwam dan eerst aangegeven.

Reactie van 123SmartphoneDeal.nl:
Bedankt voor uw positieve reactie!
Het klopt inderdaad dat uw bestelling iets later dan verwacht is aangeboden door PostNL. Onze excuses hiervoor. Ik wens u veel plezier met uw aankoop!

D beoordeelde op 2018-08-24

Product was snel bezorgd. Kreeg een gratis hoestje en schermbescherming erbij. Via de chat was ik ook goed geholpen.

Reactie van 123SmartphoneDeal.nl:
Erg bedankt voor uw positieve reactie over uw bestelling!
Ik wens u veel plezier met de aankoop!

pieter Brouwer beoordeelde op 2018-08-23

Klein foutje maar goed opgelost

Reactie van 123SmartphoneDeal.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Goed om te horen dat het foutje volledig naar wens is opgelost!

Jurrien beoordeelde op 2018-08-15

iPhone zag er goed en nieuw uit. Erg tevreden over snelle levering en telefonische support.

Marga van Oudscheer beoordeelde op 2018-08-01

Een iPhone 7 Plus besteld via 123Smartphonedeal. Stond 'Extra levertijd' bij, maar ik had hem de dag erna al binnen! Super!! Scheelde ook nog eens een hoop geld in plaats van nieuw kopen! Volgende toestel koop ik zeker weer hier! Groet