123SmartphoneDeal.nl

123SmartphoneDeal.nl

Nieuwe, tweedehands en refurbisched iPhones en iPads

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 10-01-2019 ingetrokken

6,4

• Peter Willems
    Review voor 123SmartphoneDeal.nl

diaeeooekielgpijeerlpskz hjheignsnnaues ggdoeetnanhi ermdjean edTwenjrf .hvs g isdl,nceeno fte b ro letptlle ier nel djTvaihrs.ecdda n ph irsszel e

• Mithran Shan
    Review voor 123SmartphoneDeal.nl

Als je 2 weken wilt wachten zonder een status update over u product.
    Heel veel emails wilt sturen en geen bericht terug krijgt,
    In de wacht word gezet en opeens de verbinding vebreken wordt.
    Excuses hoort dat het soms uitvalt.
    Als je graag wilt dat Je niet geholpen wordt
    KOOP HIER U TELEFOON

Hier is mijn verhaal over hoe het ging toen ik een email stuurde!

Ik heb bij dit winkel een telefoon gekocht op 15 oktober.
    Toen ik het toestel had gekocht was er nog een op vooraad!
    Dus ik was hier heel erg blij mee dat ik nog net mijn telefoon kon krijgen de volgende dag.

Na dat ik de mobiel had besteld checkte ik of er nu nul stond,
    En dat stond er toen.

Er was iets heel raars ik most vaak terug bellen want toen ik in de wacht stond ging het belleetje opeens uit voor geen reden.
    Heb dit vaak aan gegeven maar er werd niks hier aan gedaan! heel slecht!
    Volgende dag wachte ik om mijn mobiel ik had geen track en trace ontvangen dus belde ik de klatenservice.
    Die zeiden wacht of tot morgen.

Volgende dag zeiden ze wacht af tot donderdag.

Op donderdag zou ik een bericht krijgen.
    toen het 13:00 was het ik nog geen bericht binnen gekregen!
    Dus belde ik weer naar de klanten service.
    Die zeiden dat ze het zouden doorgeven.
    Om 3 uur belde ik weer met het zelfde geen bericht/email.
    Het zou weer doorgegeven worden.
    Uiteindelijk heb ik een bericht gekregen
    Daar stond dat het product status nu backorder is en dat het product zaterdag wordt verwacht en dat ik op hoogte word gesteld.

Zaterdag
    Geen email/bericht

Maandag 22 oktober 1 week na bestelling van product
    Bel de klantenservice vertelde wat er aan de hand was.
    Hun zeiden ik moest wachten tot woensdag

Woensdag
    Nog geen bericht
    Belde terug naar de klantenservice.
    Eerste vrouw zei dat ze het zou doorgeven.
    En het gaat regelen vandaag.

Om 15:00 belde ik terug omdat ik nog niets binnen had
    Tweede vrouw zei
    Meneer is op vakantie en zou het vandaag nog doen.

om 18:45 belde ik weer.
    En mevrouw was heel erg helpzaam
    Zette me niet in de wacht zoals all de ander mensen.
    Dit was heel erg fijn en heb dit ook aan gegeven aan mevrouw.

Zei zij tegen mij dat ze meneer ging aanspreken omdat ik al heel lang wacht
    en ze zei dat ik hier een mail moest sturen.

Ik wacht echt al 10 dagen om mijn mobiel.
    Nergens staad ook hoelang een backorder duurt.

Ik heb jullie gemailed!
    de volgende dag gelijk een email terug!

Heb gelijk gerageerd.
    Volgende dag geen email van meneer bunk.
    Heb gelijk nog een email gestuurt!

Maandag 29 oktober (wacht al 2 weken op het toestel!)
    Gebeld natuurlijk valt het weer uit(was heer heel erg moe van en heb ik niet terug gebeld)
    Nog steeds geen email van meneer .
    weer een email verzonden!

Dinsdag nog steeds niks
    zelfde dag nog een email verzonden dit is de 4de keer dat ik geen email terug kreeg!

Heb gelijk een colega gevraagd om jullie te bellen en hij zou worden terug gebeld die dag nog!
    Hij heeft heeft gezegd voor mij dat ik het wil annuleren en het geld zo snel mogelijk terug te krijgen!
    Natuurlijk geen telefoontje!
    Dit verwachte ik ook wel!
    Want dit gebeurde ook bij mij!

Voor alle nieuwe klanten
    Koop hier u product niet!

Update 7/11/2018
    Nog steeds geen toestel ontvangen.
    Ze hebben mij natuurlijk wel een betere toestel aangeboden.
    Zo houden hun je volgensmij aan het lijntje

In het mailtje stond dat ik in het weekend nog een mail zou krijgen.
    Maandag niks
    Email gestuurd.
    Dinsdag zelfde verhaal.

Vandaag hun een bericht gestuurd op facebook.
    Ze zeggen tegen mij dat ze het vandaag gaan regelen.

Ik heb het toestel op 15/10/2018 gekocht.
    het is nu 7/11/2018
    Geweldige webschop

Ze hebben de bestelling geanuleerd
    Ze konden mij niet beloven een toestel te geven.
    24 dagen wachten op niks best webschop ever

• Joost Dikker Hupkes
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Slechtste webwinkel ervaring ooit.

Toegezonden MacBook was twee jaar ouder model dan op de website stond. Foutje kan gebeuren, denk ik dan. Ik heb gebeld en mijn gegevens werden genoteerd en ik zou terug gebeld worden. Ik werd niet teruggebeld. Dan maar mailen. En mailen. Het kostte me 7 keer mailen (en 1 week) voordat ik een retourlabel kreeg. Dezelfde dag heb ik de MacBook geretourneerd.

Vanaf het moment dat de MacBook bij hun retour was heeft het me 4 mails gekost en 23 dagen geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg.

Kortom: als je iets bestelt, hoop ik voor je dat je krijgt wát je besteld hebt want zo niet: wees bereid heel veel tijd en geduld te hebben voordat de koop weer ongedaan is gemaakt. Succes!

• Eersten
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Verzending vanaf het magazijn duurde erg lang. In plaats van volgende dag werd het vijf dagen later.
    Chatbox op de website was bijna nooit bemand.
    Telefoon was verder prima behalve de camera lens met barst in het glas

• Mona
    Review voor 123SmartphoneDeal.nl

Enorm veel spijt van het bestellen bij 123Smartphonedeal.nl!

Ik heb kortgeleden een refurbished iPhone besteld bij 123Smartphonedeal.nl. De aankoop heb ik in het weekend gedaan waarbij de bestelling op de dinsdag zou worden geleverd. Toen het eenmaal dinsdag werd vernam ik niks van mijn pakket en heb ik gebeld naar de 'o zo goede klantenservice' die '24/7' bereikbaar was. Er werd niet gelogen op de site aangezien de klantenservice wel bereikbaar was, maar tot mijn grote verbazing de medewerkster niks, maar dan ook werkelijk niks, kwijt kon aan mij over de staat van mijn bestelling. Mijn nummer werd door de medewerkster genoteerd en ik zou worden teruggebeld. Zo gezegd, zo nìet gedaan. Ik werd niet teruggebeld en na een paar uur belde ik weer zelf om te kijken hoe het zat. Weer werd mijn nummer genoteerd (alsof dat de vorige keer niet was gedaan) en ik zou worden teruggebeld. 24 uur later was dit nog steeds niet het geval en heb ik weer gebeld met precies dezelfde uitkomst als de twee keren daarvoor. Om niet te vergeten had ik ook nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Een aantal dagen later besloot ik om toch mijn klacht te mailen waarop ik een mail terug kreeg met het bericht dat de iPhones helemaal niet leverbaar waren en nu moet worden gewacht op een nieuwe lading.
    In de dagen erna heb ik meer research gedaan en kwam ik erachter dat de telefoon die ik zocht, voor een zelfs goedkopere prijs, (nieuw) verkrijgbaar was in de winkel. Dit was voor mij de druppel en heb ik gemaild dat ik de bestelling wil annuleren. Graag wil ik daarbij benadrukken dat mijn pakket überhaupt niet binnen was gekomen, dus het wachten op mijn retour hoefde ook niet te gebeuren en zij konden gelijk mijn retour in behandeling nemen en het geldbedrag terug storten. Zoals u kan raden is dat ook nog steeds niet gebeurt. Ik wacht op mijn geld en het lijkt erop dat ik nog lang zal moeten wachten.

Voor alle consumenten is mijn tip om eerst goed research te doen en te kijken of het geld alle tijd en moeite waard is. Ik had veel liever een aantal tientjes extra uitgegeven vanaf het begin, wetende dat ik de juiste service zou ontvangen. Wat al helemaal erg was, is dat ik gewoon hetzelfde model voor dezelfde prijs 'nieuw' kon krijgen in de winkel in plaats van refurbished op een site waar ik niet eens zeker van was.

• Karim
    Review voor 123SmartphoneDeal.nl

Een iPhone X 64gb bestelt op 8 september. Het product zou volgens de website op voorraad en binnen 24 uur geleverd zijn. Na een aantal dagen wachten gebeld met de klanten service, maar mevrouw achter de telefoon kon me helemaal NIKS vertellen over mijn order of status en zegt dat ik word teruggebeld. Dag later nog steeds geen telefoon en ik bel nog een keer. Weer dezelfde mevrouw die je helemaal niks kan vertellen over de status van je order en zegt dat je terug gebeld wordt.

Door dit vage gedoe vertrouwde ik het niet meer en ben ik de eigenaar van de webshop Floris online op gaan zoeken om zijn persoonlijke telefoonnummer te vinden en opheldering te vragen. Ook hij kon mij tijdens het gesprek niks vertellen en vertelde mij dat ik een mail met uitleg zou krijgen. Uiteindelijk toch een mail in de avond gehad met een belofte dat de iphone door een fout op de website niet geleverd kon worden, maar dat hij een nieuwe voorraad met refurbished iPhone X heeft gekregen. Ik zou het toestel zo snel mogelijk krijgen maar inmiddels een week later nog steeds niks, toen maar order geannuleerd en bevestiging van annulering gekregen met een belofte van geld retour, want inmiddels een NIEUWE iPhone X 64GB voor 840 euro gekocht met abbonement via een andere site.

5 dagen na annulering nog steeds geen geld binnen en de mevrouw achter de telefoon kon mij natuurlijk alweer niks vertellen over waarom mijn geld nog niet is terug gestort.

Al met al een vaag zaakje en nog steeds wachtend op mijn geld.

Dag Karim,

Hartelijk dank voor je beoordeling, ook al is deze minder positief ten opzichte van de andere beoordelingen. De feedback die je geeft, is belangrijk om onze service te verbeteren waar nodig.

De bestelde iPhone X in kwestie, was op het moment dat de telefoon besteld werd, even niet leverbaar. Door een kleine systeemfout heeft dit mis moeten lopen. Simpelweg een kleine starters-fout van ons, welke wij uiteraard erg betreuren.

De annulering van uw bestelling is in goede orde verwerkt. En de administratie maakt het dan ook spoedig aan u in orde.

Gelukkig bent u in de tussentijd voorzien van een nieuwe Apple iPhone X. Uiteraard hoop ik dat u daar veel plezier van zult hebben!

Graag zou ik wensen dat u mij even telefonisch benaderd. Dan zullen we samen kijken naar een passende oplossing voor deze miscommunicatie/kwestie. Om u alsnog wellicht in de toekomst te kunnen verwelkomen als klant bij 123SmartphoneDeal.nl!

Alvast bedankt.

• Lisa Biersteker
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Gewoon prima. Vandaag besteld morgen in huis.

Beste Lisa,

Super bedankt voor je positieve beoordeling.
    Veel plezier met je bestelling!

• Astrid Woudenberg
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Snelle levering. Goed telefonisch bereikbaar .

Hi Astrid,

Dank voor je positieve feedback!
    We waarderen het enorm en blij om te horen dat alles naar wens is.

Graag tot ziens!

• bobbie
    Review voor 123SmartphoneDeal.nl

ontzettend onprofessioneel. meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice over het te laat leveren van de telefoon. er wordt constant beloofd dat er contact met mij wordt opgenomen door iemand van kantoor, ben al 2 dagen aan het wachten, tot nog toe niks gehoord. vervolgens word ik ontzettend onbeschoft opgehangen door de klantenservice. en nog steeds geen telefoon.

Dag Bobbie,

Hartelijk dank voor je review, al is deze minder positief dan de andere geplaatste beoordelingen. Je feedback helpt ons onze service te kunnen verbeteren.

Het klopt inderdaad dat de bestelling in levering vertraagd was. Om die reden hebben wij je van een nieuwe iPhone X in plaats van een refurbished model iPhone X.

Gelukkig heb je deze inmiddels al een tijdje in ontvangst en hopen we uiteraard het hiermee correct opgelost te hebben! Indien gewenst, kun je de beoordeling aanpassen.

Alvast bedankt en graag tot ziens!
    Veel plezier gewenst met de nieuwe iPhone X!

• Cengiz Edeer
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

niet verzonden op de datum waarop ze de bestelling hadden beloofd, geen uitleg gegeven.

Beste Cengiz Edeer,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, ook al is deze minder positief ten opzichte van de rest.

U geeft in de beoordeling aan dat uw product niet de volgende dag geleverd is en dat wij hier geen uitleg over hebben gegeven. Wij hebben wel degelijk met u telefonisch én mailcontact gehad, waar wij vervolgens geen response op hebben gekregen.

Vorige week had u de Apple MacBook Air 2017 besteld. Vóórdat u de bestelling plaatste, nam u telefonisch contact op met onze klantenservice. Mijn collega heeft u uitgelegd dat het desbetreffende product niet voorradig was en dat deze binnen ongeveer 1 tot 2 weken geleverd kon worden. Hierop antwoordt u vervolgens; 'Prima, dan ga ik hem bestellen.'

Uw bestelling hebben we enige tijd daarna in goede orde mogen ontvangen, en de statusverandering naar 'Backorder' is netjes doorgevoerd.

Niet veel dagen later belt u naar de klantenservice en worden wij door u, met een nogal verheven stem, te woord gestaan en geeft u aan dat u het product nog steeds niet hebt ontvangen. Voorgaands dat u de bestelling plaatste, was u al verteld dat er enige levertijd op dit product zit. Mijn collega heeft u dit telefonisch proberen uit te leggen, maar daar werd voor ons gevoel niet naar geluisterd.

Vervolgens heeft mijn collega Floris u gemaild. Ik citeer de volgende geschreven tekst;

''Op 28 augustus 2018 om 11:09 heeft u bij ons in de webwinkel de Apple Macbook Air besteld. Voorgaand hebben wij telefonisch contact met een mevrouw hierover gehad en uitgelegd dat er enige levertijd op deze Macbook zit.

Om die reden is de laptop vooralsnog niet aan u uitgeleverd.’'

"Normaliter, en indien het product voorradig is (wat nu ook niet was bij deze Macbook en telefonisch was aangegeven), wordt het inderdaad de volgende dag geleverd.

Ik begrijp uw teleurstelling, echter hebben wij ons vooralsnog aan alle gemaakte afspraken gehouden."

We hadden u al eerder de mogelijkheid geboden om de bestelling te laten annuleren. Dit is geen enkel probleem. Intussen hebben wij dit voor u in orde gemaakt.

De beoordeling komt aldus niet geheel overeen met de werkelijkheid. Dat betreuren wij.
    Wellicht dat de bovenstaande uitleg ophelderend kan zijn.

Steven | Customer Relations 123SmartphoneDeal.nl

• Aloys Elshof

We zijn goed geholpen.

Beste Aloys Elshof,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!
    Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Eva | Customer Relations 123SmartphoneDeal.nl

• Gerrit Z
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Zeer tevreden, werden gebeld, omdat het bestelde toestel met 16Gb niet voorradig was, hiervoor werd ons een zelfde toestel met 32 Gb aangeboden zonder meerprijs!
    Het bedrijf is telefonisch ook prima bereikbaar, dit i.v.m. een vraag die ik had over de totale bestelling.

Beste Gerrit Z.,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Prettig om te horen dat u zeer tevreden bent!
    Fijn dat we het met deze oplossing, goed voor u hebben kunnen regelen.

Eva | Customer Relations 123SmartphoneDeal.nl

• Joop van der Weerd
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Een MacBook Air gekocht. technisch helemaal goed, snelle levering en gunstige prijs. In de advertentie stond dat het ging om een MacBook die ook uiterlijk goed zou zijn. (Geen of weinig uiterlijke gebruikssporen). Helaas was dat niet het geval en bleek de MacBook aan de buitenzijde beschadigd. Hierover contact opgenomen met de Klantenservice, die het misverstand betreurde en mij een keurige oplossing aanbood. Blij dat het is opgelost en het geeft vertrouwen in dit bedrijf.

• Esther Grooteman
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Weinig op aan te merken, het enige dat hij een dag later kwam dan eerst aangegeven.

Antwoord van 123SmartphoneDeal.nl

Bedankt voor uw positieve reactie!
    Het klopt inderdaad dat uw bestelling iets later dan verwacht is aangeboden door PostNL. Onze excuses hiervoor. Ik wens u veel plezier met uw aankoop!

• D
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Product was snel bezorgd. Kreeg een gratis hoestje en schermbescherming erbij. Via de chat was ik ook goed geholpen.

Antwoord van 123SmartphoneDeal.nl

Erg bedankt voor uw positieve reactie over uw bestelling!
    Ik wens u veel plezier met de aankoop!

• pieter Brouwer
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

Klein foutje maar goed opgelost

Antwoord van 123SmartphoneDeal.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review.
    Goed om te horen dat het foutje volledig naar wens is opgelost!

• Jurrien
    Geverifieerde klant van 123SmartphoneDeal.nl

iPhone zag er goed en nieuw uit. Erg tevreden over snelle levering en telefonische support.

• Marga van Oudscheer
    Review voor 123SmartphoneDeal.nl

Een iPhone 7 Plus besteld via 123Smartphonedeal. Stond 'Extra levertijd' bij, maar ik had hem de dag erna al binnen! Super!! Scheelde ook nog eens een hoop geld in plaats van nieuw kopen! Volgende toestel koop ik zeker weer hier! Groet