Dieselweg 4a
KvK 72020636

Bol.com 15 8,6
Google Plus/Places - 10,0

ophalen winkel beoordeelde op 2019-08-22

Perfect dat ze ook een showroom hebben waar je ook in het weekend terecht kan na een afspraak gemaakt te hebben

Steffen Hansen beoordeelde op 2019-08-21

Shopping with 3DWare is as easy as going to the local 7/11. - Except you get your stuff delivered - even when you live in Denmark! :) Thank you hugely guys!

Mark Standland beoordeelde op 2019-08-17

Daniel Vollers beoordeelde op 2019-08-15

Prima levering!

ophalen winkel beoordeelde op 2019-08-11

Top bedrijf met mooie showroom

N van den Berg beoordeelde op 2019-08-07

Sandy jaddoulle beoordeelde op 2019-08-05

Torben Boberg beoordeelde op 2019-07-16

R Veelenturf beoordeelde op 2019-07-11

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2019-07-11

Super tevreden

lieven de coninck beoordeelde op 2019-07-09

Robert Jeffares beoordeelde op 2019-07-08

there was a delivery problem due to incomplete address, but it was fixed within 2 days after reporting. Great !

Yke Bouma beoordeelde op 2019-07-07

Thomas van Beeck beoordeelde op 2019-07-04

De bestelling was snel verzonden en het product was goed beschermd verpakt

Ian MacCormac beoordeelde op 2019-07-04

Quick despatch and 4 day delivery to the UK. Product exactly as described. Many thanks

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2019-06-30

Goede service snelle levering

R.R. Frederiks beoordeelde op 2019-06-27

Zoals altijd, snelle levering en top aftersales

Geoffrey van Tergouw beoordeelde op 2019-06-25

Product volgende dag in huis. Was ook geen probleem om later nog wat toe te voegen aan de bestelling.

ophalen winkel beoordeelde op 2019-06-23

Topbedrijf

ophalen winkel beoordeelde op 2019-06-22

Topbedrijf, uitstekende service en snelle levering