Dieselweg 4a

REMY Sebastien beoordeelde op 2019-06-10

Perfect.
In time. Good package.. Really good

Anne-Riek Korst beoordeelde op 2019-06-06

Levering is conform de afspraak na de eerste werkdag verzonden en een dag later keurig op tijd bezorgd!
Dikke pluim voor de leverancier... de volgende keer kan ik met een goed gevoel een nieuwe bestelling plaatsen.

Ferry Hupse beoordeelde op 2019-06-06

a van Creij beoordeelde op 2019-06-01

Martin de Vries beoordeelde op 2019-05-31

grote klasse, zoals altijd.

M. van Gurp beoordeelde op 2019-05-21

Duurt nu al twee weken en ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

A van Engelen beoordeelde op 2019-05-17

Alfred Olthof beoordeelde op 2019-05-17

ophalen winkel beoordeelde op 2019-05-14

Echt een topbedrijf!

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2019-05-11

Goede klant gerichte service.

Harmen beoordeelde op 2019-05-10

Super service en betrouwbare zaak. Na een ontstaan van een defect aan mijn 3d printer is het probleem zonder moeite opgelost.

Michaelmike Lavelle beoordeelde op 2019-04-28

Good, quick service, and finally have found a reliable resin for my anycubic photon,monocure!

Martin de Vries beoordeelde op 2019-04-18

Uiterst vriendelijke en super geduldige mensen voor wie niets teveel is...

Rh beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en betrouwbare levering. Scherpe prijs voor de XYZ scanner 2.0

Martin de Vries beoordeelde op 2019-04-12

Een geweldig bedrijf waar service zeer hoog in het vaandel staat.
Zal een ieder in mijn omgeving 3DWare aanraden...

Marianne Elsjan of Wipper beoordeelde op 2019-04-09

Website did not work in Internet Explorer 11

Jos Kruk beoordeelde op 2019-04-08

Robert Hilbrands beoordeelde op 2019-03-30

Snel bezorgd, alles compleet in orde.