Zuiderzeelaan 51
KvK 72020636

laurent Labède beoordeelde op 2018-10-13

Lauri Ruutu beoordeelde op 2018-10-08

R.R. Frederiks beoordeelde op 2018-10-08

Zoals eerdere bestellingen bevestigen, 3Dware komt z'n afspraken uitstekend na, en levert zeer snel. Top bedrijf.

George Hlavacs beoordeelde op 2018-10-05

Jan Kremer beoordeelde op 2018-10-04

Erik De Vocht beoordeelde op 2018-10-01

Verzorgde snelle levering, product veilig verpakt.

Rob Tetteroo beoordeelde op 2018-09-30

Snele en correcte levering, deugdelijk verpakt.

ANDRE WIJ beoordeelde op 2018-09-27

Bob Bakker beoordeelde op 2018-09-24

Prima leveringen. Ook van artikelen die niet in hun webshop staan.

Erik Muytjens beoordeelde op 2018-09-23

Super, wil niets anders meer

W.J. van der Pluym beoordeelde op 2018-09-20

Goede service en snelle levering

A.j.a.m. Kuijpers beoordeelde op 2018-09-17

Snel geleverd en prima printer, heb er al veel mee kunnen maken.

Jean Noe beoordeelde op 2018-09-14

Elwin van der Hoek beoordeelde op 2018-09-10

Frank de Bruin beoordeelde op 2018-09-07

Fernando Rijpkema beoordeelde op 2018-09-06

Goede support en verwerking van de orders.

Rob Jansen beoordeelde op 2018-08-31

Snelle levering, goed verpakt

Ragna Loova beoordeelde op 2018-08-31

Jasper beoordeelde op 2018-08-24

Bij 3DWare heb ik de Polymaker Polisher besteld met 2rollen polysmooth, ik had hier haast bij ivm betaalde opdracht, Wim van 3D Ware was op vakantie, had mijn mail gelezen, ik kreeg snel antwoord. per telefoon heeft hij gezorgd dat iemand naar de zaak kon komen om direct voor de overdracht te zorgen zodat ik aan de slag kon. Super service!

Helaas bleek er iets mis te zijn met de polisher, deze lekte alcohol op onze nieuw gespoten tafel en heeft daar flinke lakschade achtergelaten, ook printte 1rol polysmooth filament uitstekend en de andere heel slecht met herhaaldelijk na 10min printen compleet verstopte nozzle. Na veel herhaaldelijk demonteren en monteren van printmodule voor schoonmaken ging de thermistor kapot.
Ondanks de failures thuis gingen de oplossingen bij 3D Ware moeiteloos en snel, Wim heeft direct na de vakantie met polymaker contact opgenomen en gezorgd voor een nieuwe machine + vervangende rol polysmooth.

Wim houd contact met je gedurende het proces, hierdoor weet je dat er actie word ondernomen en het niet blijft liggen.
Bij late reactie vanuit polymaker naar mij toe gaat Wim op mijn verzoek hier direct actief achter aan met als gevolg een paar uur later contact vanuit polymaker met 2 dagen er op vanuit polymaker een nieuwe machine.

Ik heb inmiddels bij erg veel verschillende 3D webwinkels besteld, 3D ware is zéker first choice, mocht er ooit iets gebeuren weet je dat het goed komt en je serieus en snel geholpen word.

Joost Driessen beoordeelde op 2018-08-23

Met de prijs van dit product dacht ik de middelgrote verpakking te krijgen.
Maar ik kreeg de kleine verpakking die overal te koop staat voor 15 euro.
Ik vond dit zeer misleidend want voor 2 euro meer is het de standaard prijs die in europa gehanteerd wordt.
Voorbeeld: http://formx.nl/products/epoxy/xtc-3d/xtc-3d----644gr.php

Ik zal hierdoor dus ook niet meer bij deze winkel bestellen.