Zuiderzeelaan 51
3752TC Bunschoten-Spakenburg

Kurt Fastre beoordeelde op 2018-02-24

Snelle levering, wel hoge verzendkosten

Arnold van der Linden beoordeelde op 2018-02-16

Tevreden over de leveren en afhandeling van de bestelling.

Gert-Jan Hoek beoordeelde op 2018-02-13

Om een lang verhaal kort te maken, ik had een probleem met het filament van mij printer. De printer gaf aan dat de filamentspoel leeg was terwijl er nog een aanzienlijke hoeveenheid filament op de spoel resterend was, hierover heb ik contact opgenomen met 3Dware. Hierop werd ik uitstekend en snel geholpen.

Ik zou 3Dware aan iedereen aanraden!! Ze doen ook (echt) hun best om je te helpen en hebben niet alleen maar mooie verhalen (Y)

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2018-02-12

Adequate afhandeling van de bestelling.

Edwin Hobbelink beoordeelde op 2018-02-10

Makkelijk besteld, goede prijs. Snelle levering, netjes verpakt.
Erg tevreden. tot de volgende keer!

Annemarie Dekker beoordeelde op 2018-02-10

Goed advies en goed materiaal

Edwin Leinse beoordeelde op 2018-02-08

Goed en snel

Sandy jaddoulle beoordeelde op 2018-02-03

ik vind het goed

MM Roelofsen beoordeelde op 2018-01-25

Prima verpakt en snel verzonden.

Arvind beoordeelde op 2018-01-16

De levering geschiedde erg snel en er was een probleempje met de 3D pen omdat deze frequent vastliep. Dit hebben ze keurig en snel opgelost. Prima klantgerichte dienstverlening!

Cees Sagt beoordeelde op 2018-01-12

Zeer goede en snelle service..kabelbreukje in printer was heel snel en vakkundig gerepareerd.

Ook goed advies van Wim, uiterst betrouwbaar adres !

mario boyen beoordeelde op 2018-01-10

Super service

Pim Rutten beoordeelde op 2018-01-09

Nog vlot een 3d printer geleverd uit voorraad, net voor de feestdagen. Was heel eerlijk gezegd niet de goedkoopste, maar een fijn en persoonlijk telefoongesprek gehad met nog advies voor een filament, en had mijn printer mooi op tijd binnen om mijn vriendin blij te maken met kerst!

Edwin Hobbelink beoordeelde op 2018-01-09

Snel en makkelijk besteld via de website. Betaling gaat soepel. Een dag later werden spullen geleverd. Netjes verpakt , inhoud is zoals omschreven. Ik ben erg tevreden. Tot de volgende keer !

Annemarie Dekker beoordeelde op 2018-01-06

Snelle levering en vakkundige hulp. Mails worden zeer snel beantwoord!

Henk Drese beoordeelde op 2018-01-03

Ondanks de feestdagen binnen 24 uur in huis. Bestelde filament werkt uitstekend.

MM Roelofsen beoordeelde op 2018-01-03

Prima verlopen.

tom Hermans beoordeelde op 2018-01-02

Na veel van het XTC-3D gehoord te hebben had ik niet verwacht dat het in Belgie/Nederland beschikbaar was. Guess i was wrong. Levering naar Belgie duurde iets langer maar uiteindelijk bestelde ik het vlak voor kerstmis dus dat zal de reden zijn. Product kwam aan en zag er uit zoals de verwachtingen. Hier koop ik nog.

Edwin Hobbelink beoordeelde op 2017-12-29

Website is gemakkelijk om te bestellen, verscheidenheid aan betalings-mogelijkhedeen.
Ondanks dat printer niet op voorraad was werd hij binnen 3 dagen geleverd.
After sales en Service is perfect : na een week kreeg mijn printer sensor fout, 3dware heeft dit binnen een werkdag onder garantie verholpen en brenegn / afhalen van hun adres werd mogelijk gemaakt.
Ik raad 3Dware dan ook van harte aan.

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2017-12-25

Perfecte service en snelle levering!