Zuiderzeelaan 51
+31853036394

Frederik Goossens beoordeelde op 2018-04-17

prima service!

Guy Janssen beoordeelde op 2018-04-17

Zeer snelle en correcte levering!

M. Schumacher beoordeelde op 2018-04-17

Snel bezorgd. Zeer tevreden.

Igor Daemen beoordeelde op 2018-04-16

Levertijd was even onduidelijk, maar alsnog snel geleverd!

Levent OZEN beoordeelde op 2018-04-13

Ik had een probleem over de bezorger en ze hebben in een dag mijn probleem opgelost. Supersnel. Dank u voor alles!

Jojanne Hopmans beoordeelde op 2018-04-10

3DWare heeft mijn bestelling snel en goed verpakt afgeleverd.

Cees Sagt beoordeelde op 2018-04-10

zeer geode service !!

Marco Felici beoordeelde op 2018-04-09

Super snel en zeer goed service!

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2018-04-09

Uitstekende service

Mike Schellevis beoordeelde op 2018-04-09

Het product was snel geleverd.
Verpakking was netjes en intact.
Nog geen gebruik hoeven te maken van de andere service.
Bedankt 3DWare!

Henk Eding beoordeelde op 2018-04-08

Vraag die ik had werd niet beantwoord.
Ik moest zelf daar weer actie op ondernemen.

Reactie van 3DWare:
Beste Henk Eding,

Mag ik je vragen welke vraag je bedoeld?
We konden namelijk geen e-mail terug vinden.
Had je de vraag soms telefonisch gesteld?

We hechten veel waarde aan de customer service, en willen als we hierin te kort zijn geschoten, dit graag verbeteren!

Ik hoop dan ook een reactie te mogen ontvangen.

team 3DWare

Jos Wolswijk beoordeelde op 2018-04-08

Voldeed aan alles wat je van een goede webwinkel mag verwachten, zoals snelle levering, goede info over het product en de status van bestelling en betaling.

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2018-04-06

Snelle levering van een PrimaCreator P120 v3.
Uit de doos gelijk aan het printen.

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2018-04-06

Perfecte leverancier voor hoogwaardig filament

Paul Janssen beoordeelde op 2018-04-02

Correcte levering en goede informatie over de aangekochte producten. Enkel spijtig dat de PrimaCreator P120 net niet in stock was. Maar het wachten was de moeite waard. Ook nergens zo goedkoop te vinden als bij 3DWare :-)

Richard Verbaas beoordeelde op 2018-03-30

Deze PrimaCreator P120 is echt een prima apparaat. Maakt minder lawaai dan mijn gewone printer, geen geurtjes van heet plastic of iets dergelijks. Zo uit de doos, gelijk aan het printen. Zeker een aanrader voor beginners op 3D print gebied.
Deze 3D printer is maandenlang slecht leverbaar geweest (vast en zeker door de grote vraag), maar 3DWare heeft me direct na binnenkomst een mailtje gestuurd, zodat ik meteen een bestelling kon plaatsen. Die kwam zoals beloofd de volgende dag al.

Bianca de Boer beoordeelde op 2018-03-30

Helaas was het artikel wat wij wilden hebben niet voorradig op dat moment (dat wisten wij) maar hier werden wij duidelijk over geïnformeerd. Toen ik op vrijdag rond 17.00 uur nog een vraag stelde op de site kreeg ik tot mijn verbazing diezelfde avond nog antwoord! Top! Boven verwachting! Zij weten wat klantenservice is. Inmiddels hebben wij de bestelling goed mogen ontvangen en hebben een erg blije dochter met haar 3D printer!

Roël Wiggers beoordeelde op 2018-03-26

Je word heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling. En de support ook na de levering is uitstekend

ALEX Evers beoordeelde op 2018-03-26

Goede service, producten waren snel in huis!

Bea Stienstra beoordeelde op 2018-03-21

duidelijke website,snelle verzending en zeer goed verpakt!