Tinstraat 6x
2984AN Ridderkerk

Google Plus/Places - 9,4

hansen lindsay beoordeelde op 2019-08-09

Autoradio 2 Din besteld specifiek voor mercedes vito , wat een prachtig ding ! Past echt perfect aansluitend en het beeld is supermooi , correcte levering en ik werd via mail supersnel geholpen door Autowolf 10/10

L Wolff beoordeelde op 2019-07-02

Zeer tevreden. Uitstekende klantenservice. Juiste artikelen geadviseerd. Snel verzonden. Retouren van ander product geen probleem.

Exact hoe je een bedrijf/webwinkel zou wensen!

Jack beoordeelde op 2019-06-20

post.nl had helaas een fout gemaakt en het betaalde product was niet gearriveerd. Het was wel verstuurd. Na contact te hebben gehad met post.nl moest met AUTOWOLF contact worden opgenomen. Een onverwachte zeer positieve ervaring! Snel reageren en inhoudelijk kort en krachtig en klantvriendelijk. Uit eigen beweging werd door AUTOWOLF na een week navraag gedaan! Of het product alsnog was aangekomen. Helaas niet. Daarop werd door AUTOWOLF uit eigen beweging een 100% oplossing aangeboden.

Sven Van Wunsel beoordeelde op 2019-06-11

Super vriendelijke service en snelle opvolging van mails.
Ik kocht een full android unit voor mijn subaru brz en kreeg stap voor stap begeleiding tot alles functioneel was tot zelfs een obd2 interface met alle parameters van het voertuig!
Ik kan deze webshop ten zeerste aanbevelen!

M.P.M.Bouman beoordeelde op 2019-05-22

Wat een geweldig bedrijf en wat een service. Verwachtingen worden zeker waargemaakt en zelfs overtroffen. De tijd die aan mij is besteed, de mails die ik heb ontvangen met uitleg, suggesties, tips, aanbevelingen zijn een voorbeeld voor hoe het zou moeten werken. Wat een snelle reaktie tijd en wat een goed opgestelde communicatie. En uiteraard, wat een geweldige goede producten. Een vakman ben je op alle vlakken. Dik dik kompliment.PL

Van der Galiën beoordeelde op 2019-05-16

Het bedrijf leverd een goeie service en garantie en een hele snelle aflevering. We hadden wat problemen met de radio, dus de radio weer terug gestuurd deze hebben ze weer gemaakt en we hadden de radio super snel weer in huis. Ook als je belt word je altijd goed te woord gestaan, ontzettend klantvriendelijkheid en een top service en een aanrader voor iedereen!

Pavimento Projektinrichting beoordeelde op 2019-04-17

Vandaag een prachtige autoradio met navigatie en carkit gekocht bij autowolf.
Geweldig bedrijf met deskundige mensen die weten waar ze over praten.
De daihatsu van mijn vrouw was niet de makkelijkste auto om in te bouwen, maar zowel de radio als de camera zijn netjes ingebouwd.
We zijn er erg blij mee.

Bobby beoordeelde op 2019-03-25

Vandaag een autoradio gekocht, na vriendelijk mail contact er heen gereden.
En een paar andere bedrijven benaderd Bij aankomst het desbetreffende product geprobeerd en getest. De antenne aansluiting van mijn auto was niet goed die hij gelijk ging maken omdat hij alles perfect wilde. Nette uit leg snelle service zeer vriendelijk
Kan niks anders zeggen dan koop hier je radio voor een eerlijke prijs en geen inbouw kosten. Zegt eerlijk wat is en hoe het zit.

Complimenten een dikke dikke 10 krijgt dit bedrijf

Willem Smit beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb een tijd geleden al eens wat aangeschaft bij Autowolf wat mij prima bevallen was de hele gang van zaken en ondersteuning zijn top, je voelt je er als klant toch een beetje koning. Na lang overwegen heb ik nu besloten om een OBD2 kastje aan te schaffen, dus heb kontakt opgenomen met autowolf met best wel wat vragen, ik wou iets wat alle merken en modules aan kon na wat overleg had ik mijn keuze gemaakt. Betaald met iDeal en de volgende dag had ik het met een keurige beschrijving erbij hoe te updaten en nog wat info in huis. Eerst alles eens bekeken toen met de update begonnen, dat werkte echter niet dus balen, de volgende dag gebeld met Autowolf en de medewerker ging gelijk met mij nog aan de telefoon een zelfde apparaat testen of het werkte of wat er loos kon zijn het bleek de server van de fabrikant te zijn. Hij ging er meteen achteraan en zou mij bellen als het weer opgelost was, en inderdaad kreeg ik de volgende dag een telefoontje over de stand van zaken, ze waren er mee bezig en zou eind van de dag weer moeten werken. Door het toch iedere keer weer proberen of het al weer in orde was is er toch iets mis gegaan met mijn kastje helaas. Weer kontakt gehad en alles uitgelegd dat het nu niets meer deed, er werd meteen voorgesteld stuur het maar terug en dan heb je morgen een nieuwe in huis, ik kon ook nog kiezen voor een ander type om te proberen maar heb het toch bij hetzelfde kastje gehouden. En zoals beloofd was het nieuwe kastje er de volgende dag en de update werkte prima nu. Het lag dus niet aan Autowolf maar aan de server van de fabrikant, ik heb alles bij elkaar misschien wel 2 uur aan de telefoon gezeten met de man van Autowolf die alle tijd had voor mij, nu is alles helemaal in orde hele auto uitgelezen en div. gereset dus super blij!! Ik voelde me weer een beetje "de klant is nog steeds koning hier" Daarom blijf ik bij Autowolf en kan het iedereen aanraden het is een top bedrijf, komen afspraken na hebben tijd voor vragen en doen wat ze beloven!!!
Groeten, Willem Smit

Van Heddegem beoordeelde op 2019-01-24

dit bedrijf kan gewoon geen betere service geven dan ze al doet,mijn toestel was defect, opgestuurd en heb vrijwel onmiddelijk een nieuw gekregen, hier kunnen zich héél veel bedrijven & winkels een voorbeeld aan nemen, echt super van jullie jongens !!!

Ivo Hubbers beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden en ze denken prima mee.

De Brauw Mario beoordeelde op 2019-01-12

Eind vorig jaar bestelde ik de DAB+autoradio navigatie AW1088M2.het pakket werd mij verzonden zonder Nederlandstalige handleiding.Bij nader toezien bemerkte ik dat er geen DAB+module bij was.die heb ik dan bijbesteld kostprijs 60,00 euro.Na de installatie van het toestel door mijn garagist blijkt de DAB+module een veel slechtere ontvangst te hebben dan een gewone antenne.graag had ik jullie mening hierover.
M.v.g. Mario!

Reactie van AUTOWOLF.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben de Nederlandstalige handleiding digitaal gemaild naar u op 17-12-2018 om 11:46.

De DAB+ module moet op een bepaalde manier geïnstalleerd worden. Heeft u de meegeleverde handleiding gevolgd? We raden u aan om in geval van problemen eerst contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we u sneller kunnen helpen. U kunt onze klantenservice bereiken via het contact formulier op onze website, via klantenservice@autowolf.nl of telefonisch via 0180721412.

Team AUTOWOLF.nl

Emile beoordeelde op 2018-11-13

Zeer tevreden,was niet duidelijk hoe het apparaat werkte.Even naar Ridderkerk gereden en kreeg alle uitleg over het apparaat.

ahmed beoordeelde op 2018-11-13

Op tijd geleverd. Werkt goed

Freddy Bortels beoordeelde op 2018-11-12

Het onderdeel paste er goed in.

Ton beoordeelde op 2018-11-07

Goede webwinkel, snelle en corrcte aflevering.

w.tak beoordeelde op 2018-11-07

heb niks te melden of te klagen. alles is verlopen zoals het hoorde.

Rob beoordeelde op 2018-11-06

Werkt prima. Deugdelijke kabel en goed werkende bijgeleverde software.

G Zoon beoordeelde op 2018-11-06

Super snelle levering van mijn product ben zeer tevreden.

Chris beoordeelde op 2018-11-05

Mooie radio snelle levering,na het plaatsen nog wat vragen zowel via de mail als telefonisch zeer snelle reactie en Zeer professioneel geholpen die mensen weten waar ze over praten. Zeeeer tevreden.