Tinstraat 6x
2984AN Ridderkerk

Google Plus/Places - 9,2

Willem Smit beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb een tijd geleden al eens wat aangeschaft bij Autowolf wat mij prima bevallen was de hele gang van zaken en ondersteuning zijn top, je voelt je er als klant toch een beetje koning. Na lang overwegen heb ik nu besloten om een OBD2 kastje aan te schaffen, dus heb kontakt opgenomen met autowolf met best wel wat vragen, ik wou iets wat alle merken en modules aan kon na wat overleg had ik mijn keuze gemaakt. Betaald met iDeal en de volgende dag had ik het met een keurige beschrijving erbij hoe te updaten en nog wat info in huis. Eerst alles eens bekeken toen met de update begonnen, dat werkte echter niet dus balen, de volgende dag gebeld met Autowolf en de medewerker ging gelijk met mij nog aan de telefoon een zelfde apparaat testen of het werkte of wat er loos kon zijn het bleek de server van de fabrikant te zijn. Hij ging er meteen achteraan en zou mij bellen als het weer opgelost was, en inderdaad kreeg ik de volgende dag een telefoontje over de stand van zaken, ze waren er mee bezig en zou eind van de dag weer moeten werken. Door het toch iedere keer weer proberen of het al weer in orde was is er toch iets mis gegaan met mijn kastje helaas. Weer kontakt gehad en alles uitgelegd dat het nu niets meer deed, er werd meteen voorgesteld stuur het maar terug en dan heb je morgen een nieuwe in huis, ik kon ook nog kiezen voor een ander type om te proberen maar heb het toch bij hetzelfde kastje gehouden. En zoals beloofd was het nieuwe kastje er de volgende dag en de update werkte prima nu. Het lag dus niet aan Autowolf maar aan de server van de fabrikant, ik heb alles bij elkaar misschien wel 2 uur aan de telefoon gezeten met de man van Autowolf die alle tijd had voor mij, nu is alles helemaal in orde hele auto uitgelezen en div. gereset dus super blij!! Ik voelde me weer een beetje "de klant is nog steeds koning hier" Daarom blijf ik bij Autowolf en kan het iedereen aanraden het is een top bedrijf, komen afspraken na hebben tijd voor vragen en doen wat ze beloven!!!
Groeten, Willem Smit

Van Heddegem beoordeelde op 2019-01-24

dit bedrijf kan gewoon geen betere service geven dan ze al doet,mijn toestel was defect, opgestuurd en heb vrijwel onmiddelijk een nieuw gekregen, hier kunnen zich héél veel bedrijven & winkels een voorbeeld aan nemen, echt super van jullie jongens !!!

Ivo Hubbers beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden en ze denken prima mee.

De Brauw Mario beoordeelde op 2019-01-12

Eind vorig jaar bestelde ik de DAB+autoradio navigatie AW1088M2.het pakket werd mij verzonden zonder Nederlandstalige handleiding.Bij nader toezien bemerkte ik dat er geen DAB+module bij was.die heb ik dan bijbesteld kostprijs 60,00 euro.Na de installatie van het toestel door mijn garagist blijkt de DAB+module een veel slechtere ontvangst te hebben dan een gewone antenne.graag had ik jullie mening hierover.
M.v.g. Mario!

Reactie van AUTOWOLF.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben de Nederlandstalige handleiding digitaal gemaild naar u op 17-12-2018 om 11:46.

De DAB+ module moet op een bepaalde manier geïnstalleerd worden. Heeft u de meegeleverde handleiding gevolgd? We raden u aan om in geval van problemen eerst contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we u sneller kunnen helpen. U kunt onze klantenservice bereiken via het contact formulier op onze website, via klantenservice@autowolf.nl of telefonisch via 0180721412.

Team AUTOWOLF.nl

Emile beoordeelde op 2018-11-13

Zeer tevreden,was niet duidelijk hoe het apparaat werkte.Even naar Ridderkerk gereden en kreeg alle uitleg over het apparaat.

ahmed beoordeelde op 2018-11-13

Op tijd geleverd. Werkt goed

Freddy Bortels beoordeelde op 2018-11-12

Het onderdeel paste er goed in.

Ton beoordeelde op 2018-11-07

Goede webwinkel, snelle en corrcte aflevering.

w.tak beoordeelde op 2018-11-07

heb niks te melden of te klagen. alles is verlopen zoals het hoorde.

Rob beoordeelde op 2018-11-06

Werkt prima. Deugdelijke kabel en goed werkende bijgeleverde software.

G Zoon beoordeelde op 2018-11-06

Super snelle levering van mijn product ben zeer tevreden.

Chris beoordeelde op 2018-11-05

Mooie radio snelle levering,na het plaatsen nog wat vragen zowel via de mail als telefonisch zeer snelle reactie en Zeer professioneel geholpen die mensen weten waar ze over praten. Zeeeer tevreden.

Jan beoordeelde op 2018-11-03

Snel het exact bestelde artikel binnen en werkt toppie.

Noud beoordeelde op 2018-11-03

Goede prijs en snelle correcte levering. Zeer tevreden !!

jan peters beoordeelde op 2018-11-02

snel geleverd en werkt uitstekend en gemakkelijk

Maurice Jansen van den Doormalen beoordeelde op 2018-11-02

Geen problemen gehad

Hennie Bruggink beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goed advies
welk systeem bij jouw auto past. Volledige hulp per telefoon en met email bij de installatie van radio nav systeem totdat het allemaal werkt. Een aanrader als je opzoek bent naar een radio navigatiesysteem.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-23

Anoniem beoordeelde op 2018-09-18