AUTOWOLF.nl

AUTOWOLF.nl

In onze webshop vindt u een ruim aanbod aan OBD / OBD2 / EOBD diagnose apparatuur, DVD/Navigatie-systemen en overige auto-accessoires. AUTOWOLF.nl is gespecialiseerd in OBD2 / EOBD diagnose apparatuur en autoradio's met navigatie.
Filter 80 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Rinus
    Review voor AUTOWOLF.nl

Klant is hier Koning, met een hoofdletter. Het toegestuurde apparaat deed het bij mijn (oude) auto niet goed, bij de buurman wel. Er werd direct sympathiek gereageerd en door de fabrikant een software update gemaakt en via memorycard opgestuurd. Het mocht niet baten maar kon direct terugsturen en dag daarna geld al weer op de rekening. Altijd een enorm snelle en professionele reactie terug gehad. Dit bedrijf heeft de hoogste norm!

• Henk
    Review voor AUTOWOLF.nl

Meer dan top. Zowel voor als tijdens als na de aankoop. Denkt mee, adviseert en lost mee op. Weet "gewoon" veel en deelt dit.

• Hoe beoordeel je AUTOWOLF.nl?

• Robin
    Review voor AUTOWOLF.nl

Goede prijzen, snelle levering, 100% tevreden!

• Carl Megens
    Review voor AUTOWOLF.nl

Hele goede service! Producten worden netjes en op tijd verstuurd, maar ook via de telefoon snel en goed geholpen. Autowolf heeft veel kennis van zijn producten en kan je dus ook echt goed helpen met de installatie in je auto. Een stukje service en nazorg dat niet iedere webwinkel kan bieden!

• ipie
    Review voor AUTOWOLF.nl

duidelijke website...mooi spul en reageren snel op vragen .

alles was netjes verpakt en snel verzonden.
    alles is inmiddels ingebouwd en werkt super...ben er zeer tevreden mee.
    bedankt autowolf.

• Hans van der Lans
    Review voor AUTOWOLF.nl

Zeer positieve ervaring met Autowolf; de inbouw van een carkit in mijn VW Golf is vakkundig en tevens erg klantvriendelijk verlopen.

• Ronald
    Review voor AUTOWOLF.nl

Ik heb vorige week een radio/navigatiesysteem aangeschaft. Vooraf natuurlijk wat informatie ingewonnen, door te bellen naar Autowolf. Ik ben daar uitstekend geholpen door een verkoper die zich bewust is van hetgeen hij verkoopt, heeft veel kennis van zijn assortiment en dat is heden ten dage wel een pré. Ik heb een afspraak gemaakt om het systeem door hem in te laten bouwen. Ook hier alleen maar lof over zijn inbouw skills en geduld. Ik had al in een eerder stadium wat dingen aangeschaft bij Autowolf en daar heb ik nog steeds erg veel plezier van. Als het onverhoopt misgaat wordt er niet moeilijk gedaan en wordt het op een juiste en adequate manier opgelost. Kortom als u waarde hecht aan goede informatie m.b.t. producten, waarde hecht aan klantvriendelijkheid, waarde hecht aan kennis van zaken en waarde hecht aan de inhoud van uw portemonnee. Dan bent u bij autowolf aan het juiste adres. Ronald

• Martin
    Review voor AUTOWOLF.nl

Bij het inbouwen en verdere service is top.

• hansen lindsay
    Review voor AUTOWOLF.nl

Autoradio 2 Din besteld specifiek voor mercedes vito , wat een prachtig ding ! Past echt perfect aansluitend en het beeld is supermooi , correcte levering en ik werd via mail supersnel geholpen door Autowolf 10/10

• L Wolff
    Review voor AUTOWOLF.nl

Zeer tevreden. Uitstekende klantenservice. Juiste artikelen geadviseerd. Snel verzonden. Retouren van ander product geen probleem.

Exact hoe je een bedrijf/webwinkel zou wensen!