AUTOWOLF.nl

AUTOWOLF.nl

In onze webshop vindt u een ruim aanbod aan OBD / OBD2 / EOBD diagnose apparatuur, DVD/Navigatie-systemen en overige auto-accessoires. AUTOWOLF.nl is gespecialiseerd in OBD2 / EOBD diagnose apparatuur en autoradio's met navigatie.
Filter 93 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Herman Looren De Jong
    Review voor AUTOWOLF.nl

Super blij met mijn nieuwe android…
    Super blij met mijn nieuwe android radio. Gekocht op aanraden van zelf gemonteerd en een paar kleine probleempjes telefonisch contact gehad en SUPER GOED geholpen binnen 5 minuten werkte alles zoals het hoort. Zeer tevreden over de adviezen die ik bij de aankoop kreeg en over het leveren van de radio.
    Ik wil het graag iedereen aanbevelen als u nog eens wat anders zoekt.!!!

• Evert de Bruijn
    Review voor AUTOWOLF.nl

Grandioos contact, ontvangst en service! Tijdens het maken van de afspraak gevraagd of het ook eerder kon dan de openingstijd en dat kon. Perfect ontvangst met koffie en direct uitleg over het apparaat. Keurig ingebouwd met van te voren goed uitgedacht waar wat te plaatsen. Systeem werkt perfect en is mooi ingebouwd. Schoonzoon en schoonvader hebben een mooi bedrijf met passie voor het vak!

• Hoe beoordeel je AUTOWOLF.nl?

• Gradus
    Review voor AUTOWOLF.nl

Snelle reactie en een geweldige service!
    Mijn 2din autoradio had een update nodig maar dat ging niet goed met mijn micro sd kaartje, ik kreeg kosteloos een sd kaartje met update toegestuurd en het werkt weer goed. Bedankt!

• rene van bakel
    Review voor AUTOWOLF.nl

omdat ze een geweldige na service geven!

• A. Schefferlie
    Review voor AUTOWOLF.nl

Geweldig bedrijf, goede auto radio"s, goede service en lekkere koffie.
    En je gaat niet eerder weg voor dat alles goed werkt.

• Bojoura Visser
    Review voor AUTOWOLF.nl

Top bedrijf, goed service ! Wordt met je meegedacht en levert goede kwaliteit ! Snelle levering.!

• Jaap
    Review voor AUTOWOLF.nl

Echt goede service en uitleg over de keuze en gebruik van een ODB2 scanner voor een oudere Volvo.

• Juul
    Review voor AUTOWOLF.nl

Wij hebben deze radio/navigatie aangekocht bij AutoWOLF maar nadat ik hem besteld had schrok ik toch van hoeveel daar nog bij komt om het aan te sluiten. Toen contact opgenomen met AutoWOLF in Ridderkerk en gevraagd of ze voor mij de installatie wilden doen en dat was zeker géén probleem. Kon 2 dagen later al voorbij komen en werd daar vriendelijk, snel en professioneel geholpen. Na zo'n 1,5 uur perfect gemonteerd en geïnstalleerd en een prima uitleg over de werking en de diverse mogelijkheden . Tot op heden de beste aankoop die ik ooit heb gedaan voor een radio/navigatie. Ik heb hem in mijn camper laten inbouwen en daar is ie uitermate geschikt voor. Volgende radio komen we zeker weer terug.

• Thomas
    Review voor AUTOWOLF.nl

Snel contact en perfecte service!

• Steef Klarenbeek

Vlotte reactie en afhandeling