AUTOWOLF.nl

AUTOWOLF.nl

In onze webshop vindt u een ruim aanbod aan OBD / OBD2 / EOBD diagnose apparatuur, DVD/Navigatie-systemen en overige auto-accessoires. AUTOWOLF.nl is gespecialiseerd in OBD2 / EOBD diagnose apparatuur en autoradio's met navigatie.
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 82 met beschrijving

• Bojoura Visser
    Review voor AUTOWOLF.nl

Top bedrijf, goed service ! Wordt met je meegedacht en levert goede kwaliteit ! Snelle levering.!

• Jaap
    Review voor AUTOWOLF.nl

Echt goede service en uitleg over de keuze en gebruik van een ODB2 scanner voor een oudere Volvo.

• Hoe beoordeel je AUTOWOLF.nl?

• Juul
    Review voor AUTOWOLF.nl

Wij hebben deze radio/navigatie aangekocht bij AutoWOLF maar nadat ik hem besteld had schrok ik toch van hoeveel daar nog bij komt om het aan te sluiten. Toen contact opgenomen met AutoWOLF in Ridderkerk en gevraagd of ze voor mij de installatie wilden doen en dat was zeker géén probleem. Kon 2 dagen later al voorbij komen en werd daar vriendelijk, snel en professioneel geholpen. Na zo'n 1,5 uur perfect gemonteerd en geïnstalleerd en een prima uitleg over de werking en de diverse mogelijkheden . Tot op heden de beste aankoop die ik ooit heb gedaan voor een radio/navigatie. Ik heb hem in mijn camper laten inbouwen en daar is ie uitermate geschikt voor. Volgende radio komen we zeker weer terug.

• Thomas
    Review voor AUTOWOLF.nl

Snel contact en perfecte service!

• Steef Klarenbeek

Vlotte reactie en afhandeling

• han
    Review voor AUTOWOLF.nl

aardige mensen, doen wat zij beloven, prima service , avder en zoon prima koppel.

• Fritz

AUTOWOLF.nl gewoon zeer goed geen gezeur en niet duur ALLES MET KOFFIE

• Anja
    Review voor AUTOWOLF.nl

Een dubbeldin autoradio met navigatie aangeschaft. Deze werd voor mij vakkundig en snel ingebouwd. Dit bedrijf heeft service en vriendelijkheid zeer hoog in t vaandel staan. Ook via email en/of telefoon goed en snel bereikbaar. Ik raad een ieder aan bij dit bedrijf te kopen.

• Rinus
    Review voor AUTOWOLF.nl

Klant is hier Koning, met een hoofdletter. Het toegestuurde apparaat deed het bij mijn (oude) auto niet goed, bij de buurman wel. Er werd direct sympathiek gereageerd en door de fabrikant een software update gemaakt en via memorycard opgestuurd. Het mocht niet baten maar kon direct terugsturen en dag daarna geld al weer op de rekening. Altijd een enorm snelle en professionele reactie terug gehad. Dit bedrijf heeft de hoogste norm!

• Henk
    Review voor AUTOWOLF.nl

Meer dan top. Zowel voor als tijdens als na de aankoop. Denkt mee, adviseert en lost mee op. Weet "gewoon" veel en deelt dit.