AUTOWOLF.nl

AUTOWOLF.nl

In onze webshop vindt u een ruim aanbod aan OBD / OBD2 / EOBD diagnose apparatuur, DVD/Navigatie-systemen en overige auto-accessoires. AUTOWOLF.nl is gespecialiseerd in OBD2 / EOBD diagnose apparatuur en autoradio's met navigatie.
9,5
Filter 106 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Jaap Hoste
    Review voor AUTOWOLF.nl

2Din.autoradio met achteruitrij camera.
    Goede telefonisch contact , meedenkend met oplossing. Super, bedankt!!!👍

• MennoB
    Review voor AUTOWOLF.nl

Erg goede service, vriendelijke behandeling en snel geholpen. Het bestelde artikel bleek niet naar behoren te werken, maar na melding hiervan lag de volgende dag alweer een nieuwe in de brievenbus die perfect werkt! Zo heb ik geen tijd verloren bij mijn project. Fijn dat er nog zulke goede service bestaat, bedankt mannen!

• Hoe beoordeel je AUTOWOLF.nl?

• Fred Kuipers
    Review voor AUTOWOLF.nl

Bij het asnschaffen van een nieuwe telefoon was het voor mij onmogelijk om deze te koppelen aan mijn radio. Ergens had ik iets volledig verkeerd gedaan en alles ontregeld. Gebeld en via de telefoon werd ik geholpen om alles weer in orde te krijgen. Wat een service en inzet. Bij Autowolf is de klant
    nog echt koning. Chappeau!

• Mehmet
    Review voor AUTOWOLF.nl

Heel goede service, goede prijs en snel geleverd.

• Roontje
    Review voor AUTOWOLF.nl

Een webshop met een team dat ter zake kundig is, gestoeld op ongekende productkennis. Autowolf heeft goede service hoog in het vaandel staan. Ik heb hier al eerder besteld en ondanks de toegenomen drukte, blijft Autowolf dezelfde hoge mate van klantenservice hanteren. Ik vind dat ongekend. Iets dat vandaag de dag een zeldzaam iets is.

Mijn volgende aankoop m.b.t. mijn auto zal op zeker weer bij Autowolf zijn.

Roontje

• Jeannet Bijl
    Review voor AUTOWOLF.nl

Zeer snelle levering. En een mooie prijs voor een 2 din autoradio. Top.

• Benno Rabe

Heeft jammer genoeg 10 dagen geduurd

• Wim Wever
    Review voor AUTOWOLF.nl

Juiste prijs en uitstekende service.

• Steven
    Review voor AUTOWOLF.nl

Uitstekende service! Onze bij Autowolf gekochte navigatie was na circa 2,5 jaar aan een update toe. We kwamen er niet helemaal uit met updaten via een website en toen bood Autowolf aan om kostenloos onze SD kaart te updaten. Toen het erop leek dat onze kaart bij de post kwijt was geraakt hebben ze één van hun eigen SD kaarten opgestuurd met de laatste navigatie. Opnieuw zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. Grote klasse.

• T.Schagen
    Review voor AUTOWOLF.nl

Goede service als er problemen zijn wordt je gelijk geholpen en de inbouwservice is echt top zeker een aanrader

Mvg
    T.Schagen

• Fred Brouwer

• Louis Driessen.

Snelle levering.

• Vijay Joghi
    Review voor AUTOWOLF.nl

Super advies, snelle levering en nazorg. Zeer vriendelijk en deskundig.

• Herman Looren De Jong
    Review voor AUTOWOLF.nl

Super blij met mijn nieuwe android…
    Super blij met mijn nieuwe android radio. Gekocht op aanraden van zelf gemonteerd en een paar kleine probleempjes telefonisch contact gehad en SUPER GOED geholpen binnen 5 minuten werkte alles zoals het hoort. Zeer tevreden over de adviezen die ik bij de aankoop kreeg en over het leveren van de radio.
    Ik wil het graag iedereen aanbevelen als u nog eens wat anders zoekt.!!!

• Evert de Bruijn
    Review voor AUTOWOLF.nl

Grandioos contact, ontvangst en service! Tijdens het maken van de afspraak gevraagd of het ook eerder kon dan de openingstijd en dat kon. Perfect ontvangst met koffie en direct uitleg over het apparaat. Keurig ingebouwd met van te voren goed uitgedacht waar wat te plaatsen. Systeem werkt perfect en is mooi ingebouwd. Schoonzoon en schoonvader hebben een mooi bedrijf met passie voor het vak!

• Gradus
    Review voor AUTOWOLF.nl

Snelle reactie en een geweldige service!
    Mijn 2din autoradio had een update nodig maar dat ging niet goed met mijn micro sd kaartje, ik kreeg kosteloos een sd kaartje met update toegestuurd en het werkt weer goed. Bedankt!

• rene van bakel
    Review voor AUTOWOLF.nl

omdat ze een geweldige na service geven!

• A. Schefferlie
    Review voor AUTOWOLF.nl

Geweldig bedrijf, goede auto radio"s, goede service en lekkere koffie.
    En je gaat niet eerder weg voor dat alles goed werkt.

• Bojoura Visser
    Review voor AUTOWOLF.nl

Top bedrijf, goed service ! Wordt met je meegedacht en levert goede kwaliteit ! Snelle levering.!

• Jaap
    Review voor AUTOWOLF.nl

Echt goede service en uitleg over de keuze en gebruik van een ODB2 scanner voor een oudere Volvo.