AUTOWOLF.nl

AUTOWOLF.nl

In onze webshop vindt u een ruim aanbod aan OBD / OBD2 / EOBD diagnose apparatuur, DVD/Navigatie-systemen en overige auto-accessoires. AUTOWOLF.nl is gespecialiseerd in OBD2 / EOBD diagnose apparatuur en autoradio's met navigatie.
Filter 84 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Steef Klarenbeek

Vlotte reactie en afhandeling

• han
    Review voor AUTOWOLF.nl

aardige mensen, doen wat zij beloven, prima service , avder en zoon prima koppel.

• Hoe beoordeel je AUTOWOLF.nl?

• Fritz

AUTOWOLF.nl gewoon zeer goed geen gezeur en niet duur ALLES MET KOFFIE

• Anja
    Review voor AUTOWOLF.nl

Een dubbeldin autoradio met navigatie aangeschaft. Deze werd voor mij vakkundig en snel ingebouwd. Dit bedrijf heeft service en vriendelijkheid zeer hoog in t vaandel staan. Ook via email en/of telefoon goed en snel bereikbaar. Ik raad een ieder aan bij dit bedrijf te kopen.

• Rinus
    Review voor AUTOWOLF.nl

Klant is hier Koning, met een hoofdletter. Het toegestuurde apparaat deed het bij mijn (oude) auto niet goed, bij de buurman wel. Er werd direct sympathiek gereageerd en door de fabrikant een software update gemaakt en via memorycard opgestuurd. Het mocht niet baten maar kon direct terugsturen en dag daarna geld al weer op de rekening. Altijd een enorm snelle en professionele reactie terug gehad. Dit bedrijf heeft de hoogste norm!

• Henk
    Review voor AUTOWOLF.nl

Meer dan top. Zowel voor als tijdens als na de aankoop. Denkt mee, adviseert en lost mee op. Weet "gewoon" veel en deelt dit.

• Robin
    Review voor AUTOWOLF.nl

Goede prijzen, snelle levering, 100% tevreden!

• Carl Megens
    Review voor AUTOWOLF.nl

Hele goede service! Producten worden netjes en op tijd verstuurd, maar ook via de telefoon snel en goed geholpen. Autowolf heeft veel kennis van zijn producten en kan je dus ook echt goed helpen met de installatie in je auto. Een stukje service en nazorg dat niet iedere webwinkel kan bieden!

• ipie
    Review voor AUTOWOLF.nl

duidelijke website...mooi spul en reageren snel op vragen .

alles was netjes verpakt en snel verzonden.
    alles is inmiddels ingebouwd en werkt super...ben er zeer tevreden mee.
    bedankt autowolf.

• Hans van der Lans
    Review voor AUTOWOLF.nl

Zeer positieve ervaring met Autowolf; de inbouw van een carkit in mijn VW Golf is vakkundig en tevens erg klantvriendelijk verlopen.