citroenvlinder 70
7908VW hoogeveen

Google Plus/Places - 10,0

Jessie beoordeelde op 2017-10-20

Heel erg blij met mijn Franse brocante metalen rooster rekken. Super service en snelle levering!

niki beoordeelde op 2017-10-20

snelle service en precies zoals op de foto geleverd
ik ben heel tevreden 👍

Dat horen we graag Niki!

Hans beoordeelde op 2017-10-15

Correct, snel, goede prijs en kwaliteit. Zeer tevreden.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Bedankt voor je feedback Hans, tot een volgende keer.

Tresia Kats beoordeelde op 2017-10-02

Super blij met de mooie spulletjes die ik besteld had.
Dag na de bestelling ook nog persoonlijk langs gebracht!

Reactie van Aan de Punt brocante:
Veel plezier van je aankoop
Tot een volgende keer!

Blokland beoordeelde op 2017-10-02

Prima verlopen. Gevonden, besteld, betaald, geleverd. Zo moet het. Bezorgkosten erg netjes gehouden.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Veel plezier met je aankoop!

V. beoordeelde op 2017-09-27

Prima, snelle levering aan onze school. Ook ons verzoek om onder schooltijd te leveren is goed verwerkt.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Mooi dat alles goed verlopen is, we hebben het pakket een dag later naar de post gedaan.
Veel plezier ervan!

Eveline Arnold beoordeelde op 2017-09-26

Vlotte en zorgvuldige verzending.
Mijn bestelde brocante botanische prenten zijn prachtig en in goede staat.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Mooi Eveline! De Vilmorin platen zijn inderdaad prachtig!
Veel plezier ervan

Petra beoordeelde op 2017-09-25

Ik was op zoek naar Zee egels en die zijn lastig te krijgen, hier hadden ze ze dus wel :) en toppie verstuurd.
Snel en er was er niet 1 kapot

Reactie van Aan de Punt brocante:
Dank je! en binnenkort komen de zee egels ook nog in het paars!
We zien je graag terug Petra.

Netty de With beoordeelde op 2017-09-24

Voor het 21 bier diner van mijn zoon was ik op zoek naar tarwe ter decoratie. Al snel kwam ik op deze site uit. Ik heb dinsdag gebeld en daar kreeg ik het verzoek om een bestelling via de site te doen. Ik heb nog even met klem gezegd dat het voor de 23e geleverd moest worden en ik had het donderdag al in huis. Prima snelle service en leuke vriendelijke mensen, het tarwe hebben we leuk ter decoratie kunnen gebruiken. Bedankt daar voor.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Mooi dat we het bierfeest van tarwe mochten voorzien!
Tot een volgende keer.

Els Kamperman beoordeelde op 2017-09-18

Op site product gezien waar ik niet zeker was over de kleur. Berichtje gestuurd en kreeg zelfs in weekend antwoord. Bestelling geplaatst. Levering keurig en snel. Heel blij met bestelde grassoorten. Was al lange tijd op zoek maar tref elders alleen maar kunst (plastic) i.p.v. natuurlijke materialen aan.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Wat fijn om te horen dat de droogbloemen naar je zin zijn, wij zijn ook zeer te spreken over de kwaliteit van onze leverancier!
Tot een volgende keer Els

P. Hoekveen beoordeelde op 2017-09-11

Super snelle en zorgzame afhandeling.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Dank je, en veel plezier van je aankoop!

Trudy van Leeuwen beoordeelde op 2017-09-10

2 oude rozenkransen gekocht en snel verstuurd maar na goed nagekeken te hebben bleek van 1 rozenkrans 1 oogje te missen en van de andere een aantal kralen wat zeer amateuristisch opgevuld was met een ijzerdraad. Verzamel zelf al jaren rozenkransen dus heb er verstand van. Dit vond ik erg jammer en zeker niet de €18,95 waard per stuk. Zou er nog geen €10 voor gegeven hebben.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Wat vervelend Trudy! Na ons telefonisch contact leek alles goed te zijn. Geen probleem hoor , je kunt ten alle tijden binnen 14 dagen beslissen je aankoop retour te sturen.

Mandy Teeuwisse beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden! Op dinsdag besteld en een week later in huis. Netjes verpakt. Een echte aanrader!

Reactie van Aan de Punt brocante:
We streven naar 3 dagen de order bij je thuis te hebben, dat lukte bij jou bestelling helaas niet ivm vakantie periode. Bedankt voor je geduld!

Hannie beoordeelde op 2017-09-06

Over alles van "Aan de Punt" ben ik heel positief: de site zelf met mooie artikelen, het contact (in mijn geval per mail) en de snelle levering van dat wat ik bestelde.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Fijn dat de betonnen ornamenten in goede staat zijn aangekomen, tot een volgende keer Hannie!

M.Hartman beoordeelde op 2017-09-06

Zondagmiddag leuke rekken voor het raam besteld en dinsdagavond staan ze al voor mijn keukenraam te pronken. Ben er heel blij mee.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Dat staat vast prachtig! Veel plezier ervan

Astrid van mierlo beoordeelde op 2017-09-06

Ik heb al vaker bij aan de punt spullen besteld. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar kerstballen. Ze zijn altijd heel aangekomen. Spullen worden snel verzonden en goed verpakt. Gewoon erg tevreden.

Reactie van Aan de Punt brocante:
Fijn dat ook deze kerstballen weer in goede staat zijn aangekomen.
We verpakken zeer zorgvuldig en geven dan ook graag breukgarantie op al onze kerstballen!

N.Pieters beoordeelde op 2017-09-06

Al tijden op zoek geweest naar een letterbak. Aan de andere kant vh land eindelijk gevonden. Snel verstuurd, goed ingepakt en een tevreden klant erbij !!

Reactie van Aan de Punt brocante:
Fijn dat alles naar wens was!
We zijn altijd blij met tevreden klanten!

Nicole Kuijper beoordeelde op 2017-09-06

Heel veel keus, duidelijke website.
Goede communicatie via mail.
Wij kijken alweer voor een nieuwe bestelling. De bestelling was ook zeer goed ingepakt. Top.

Fijn te horen Nicole.
We verpakken zeer zorgvuldig om breuk te voorkomen.
En tot een volgende keer!

Ria hessels beoordeelde op 2017-08-24

Snel ontvangen ,ben er erg blij mee

Veel plezier ervan Ria

Ben Jannink beoordeelde op 2017-08-21