Schelphoek 144
1813SE Alkmaar
KvK 64812065

9,9

Lisanne Peters beoordeelde op 2017-12-11

Goede info met maattabel op site zodat het makkelijk is de goede maat te bestellen. De bestelling was op tijd en de kwaliteit van de blouse super.

Esther Oskam beoordeelde op 2016-12-20

De kleur die ik bestelde was niet meer voorradig in mijn maat, maar ik mocht een andere kleur blouse bestellen en kreeg daarbij 10% korting.
De levering was vlot en de blouse was mooi ingepakt.

De blouse is van een mooie kwaliteit. Echt een cadeautje! Ik denk dat ik in de toekomst nog een blouse bestel bij Abigailwoods!

Margriet de Vries beoordeelde op 2016-09-23

Wat een service! Mail wordt snel beantwoord, bestelling snel thuis. Mooi verpakt. Pakket werd zelfs thuis opgehaald en omgeruild voor een andere maat. Chapeau!

Lisianne Coors-Elout beoordeelde op 2016-09-11

Prima!

Gisela Broere beoordeelde op 2016-08-18

Vandaag mijn 2e Abigail Woods ontvangen! Gisteren besteld en nu al in de post. Prachtig verpakt en een kadootje om uit te pakken. De Feline zit mooi en is van hele mooie kwaliteit. De familie aangestoken en hebben ook allebei 2 blouses besteld. Een aanrader dus!
Dank je wel Marjan en Robbert !

Charlotte Verkooijen beoordeelde op 2016-07-14

Heel tevreden. De blouse werd de volgende dag al geleverd en was mooi verpakt. Daardoor was hij kreukvrij en kon ik hem gelijk dragen.

Pieter Van Tongeren beoordeelde op 2016-06-08

Heel goed. Tijdens bestellen via chat even goed hulp gekregen. Het overhemd was prachtig verpakt. Heel tevreden met snelheid en vriendelijk contact.

Vera beoordeelde op 2016-06-02

Snel persoonlijk contact voor toen ik een vraag had. Snel geleverd en mooi verpakt. Prachtige blouse, mooi materiaal.
Als alle webwinkels zo verzorgend waren....

Nora Mol-Lagrand beoordeelde op 2016-05-13

Makkelijk besteld, vlotte levering (met persoonlijk briefje) en hele goede kwaliteit. Ga er nog meer bestellen!

jenny beoordeelde op 2016-04-22

Snelle levering. En de blouse was feestelijk verpakt en vergezeld met een persoonlijke notitie.

Renee beoordeelde op 2016-04-21

Zeer tevreden. Binnen 1 werkdag in huis.
Persoonlijk handgeschreven kaartje in de stijlvolle verpakking.
Mooi kwaliteit blouse. Eindelijk een mooie blouse zonder "trekkende knoopsgaten!"

Amber beoordeelde op 2016-04-20

Product snel in huis. Toen de maat niet goed bleek te zijn, is mij direct een groter exemplaar toegestuurd. Toen hadden ze het kleine exemplaar nog niet van mij retour ontvangen. Het aanmaken van een retouretiket lukte aan hun kant niet, maar ik kreeg ook direct de verzendkosten vergoed. Heel klantvriendelijk en uiteindelijk ook een mooie blouse in huis :)

Emmy beoordeelde op 2016-04-14

Winkel heeft contact gehouden en informatie gedeeld ter verbetering van transactie - erg aardig van ze.

Carla Kouijzer beoordeelde op 2016-03-10

Bestelling was snel binnen en werd afgeleverd in een mooie doos en was luxe verpakt . Vloeipapier en mooi wit lint om de blouse heen echt een cadeautje om uit te pakken . Blouse gelijk gepast en zat als gegoten , fijne zachte stof en een perfecte pasvorm . Ik ben er erg blij mee.car

2016