Abigail Woods

Abigail Woods

Abigail Woods, damesblouses met cupmaten en heren overhemden met afneembare dubbele manchetten gemaakt van Italiaanse stoffen. Luxe blouses en overhemden met een perfecte pasvorm en geschikt voor iedere gelegenheid.

• BB
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

In eerste instantie niets ontvangen. Email gestuurd en hoorde niets. Bij tweede poging bellen (doordeweeks) kreeg ik een hele vriendelijk dame aan de lijn. Bood haar excuses aan en legde uit dat er problemen zijn met de mail. Daar wordt aan gewerkt. Gelijk het probleem opgelost. Ze hadden geen wit meer maar hebben ivoor geetuurd ( na overleg). Bloes is aangekomen. Die zit als gegoten. Mooi materiaal, had minder doorschijnend gekund maar ik ben er ontzettend blij mee. Definitief al het gedoe waard. Ik koop voortaan mijn bloezen hier, want mijn dames zijn er ook heel blij mee. Geen geknel, geen openspringende knoopjes en geen inkijk meer.

• J K Morgan

Prima service!

• Hoe beoordeel je Abigail Woods?

• Gül Uyar
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

Goede kwaliteit voor betaalbaar prijs

• Ilke
    Review voor Abigail Woods

Staat op website dat je gratis kan retourneren bij bestellingen vanaf €100. Helaas zit er géén retoursticker bij de bestelling. Ook krijg ik geen response op email en telefoon.

• Ellen Richter
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

Prima kwaliteit/prijsverhouding, prima levering volgens afspraak (snel!), mooie blouse, helemaal blij

• Roxanne van Milaan
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

heb bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen, meteen betaald en sindsdien niets meer gehoord en ook niets ontvangen!! Mailtje gestuurd, tot op heden geen reactie!!

• Ciska Doodeman
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

Eindelijk een mooie kwaliteit blouse die ook nog eens goed past! Prijs /kwaliteit perfect en heel vriendelijk advies van Marjan. Een aanrader!! En leuk kaartje bij de bestelling verpakt, leuke persoonlijke benadering...

• Hellen de Graaf
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

fantastisch, mooie damesblouses met cupmaat, had ik het maar jaren eerder ontdekt!

• Erna van de water

Goede service

• renee taal
    Geverifieerde klant van Abigail Woods

Goede uitleg mooie blouses.