't Zanddorp 26
+31 683820354

9,0

Sonia louer-palombi beoordeelde op 2017-06-24

Bloem beoordeelde op 2017-03-19

Heb de buikband nu 2 weken in gebruik.
Merk dat mijn buikspieren sterkter zijn geworden. Maar mijn buikje is nog niet weg. Hopelijk is het over een paar weekjes minder. Verder is het in het begin van gebruik wel wat pijnlijk. Maar dat word in de loop van gebruik minder.

dirk van synghel beoordeelde op 2017-03-16

Ben tevreden de dondag besteld en de dinsdag al geleverd en ben tevreden over het product.

H.J. van Zeist-Leerkes beoordeelde op 2016-12-30

Moest eerst contactgel kopen alvorens ik het apparaat kon gebruiken. Klein proefflacon in de verpakking misschien een aanrader

Reactie van Abtronic-kopen.nl:
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Echter heeft u de Abtronic niet bij ons besteld. Als u bij ons een Abtronic bestelt dan krijgt u er namelijk een fles contactgel bij zodat u inderdaad meteen gebruik kunt maken van het apparaat.

Anoniem beoordeelde op 2016-12-13

Er tevreden, mijn bestelling was snel in huis en het product was precies zoals verwacht. Prima!

Kawieta Budhram-somaroe beoordeelde op 2016-08-05

snelle service zeer tevreden.

oiet aukes beoordeelde op 2016-08-04

Ik vind dit een waardeloos product en ik heb de kijkshop herhaaldelijk gevraagd naar een retour adres en of zij mijn geld willen terug storten maar ik krijg geen reactie dus kijkshop BEKIJKT het maar want hier bestel ik van mijn levensdagen niets meer

Reactie van Abtronic-kopen.nl:
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u ontevreden bent met uw product. Echter zijn wij niet Kijkshop en zijn wij hier ook niet aan gelieerd. Wij hebben dan ook geen bericht van u ontvangen dat u een product wilt retourneren.
Indien u ontevreden bent over de contactgel die u bij ons heeft besteld, dan zouden wij u willen verzoeken om contact met ons op te nemen via de e-mail zodat we kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Gaat het echter om een product die u bij Kijkshop heeft aangeschaft, dan zult u dit met Kijkshop moeten opnemen.

Kevin Willems beoordeelde op 2016-07-30

Correct en op tijd gewoon goed!

Marc van der Vlies beoordeelde op 2016-07-29

S Verburg beoordeelde op 2016-07-23

goede en snelle levering

Marcio Magalhaes Queiros Leal Brites beoordeelde op 2016-07-23

zeer snelle levering

Marjorie Tijmstra beoordeelde op 2016-07-17

Heb het idee dat de abtronic te weinig doet met 4 punten. De band zelf vind ik ingewikkeld om om te doen en ik vind het ook lastig een training in te toetsen. De band voor armen en benen heb ik nog niet geprobeerd omdat ik niet goed zie hoe ik het kan gebruiken.

Dorien Langendijk beoordeelde op 2016-06-29

Dyron beoordeelde op 2016-06-06

Heel tevreden, product netjes verpakt en snel in huis

2016