Abtronic-kopen.nl

Op Abtronic-kopen.nl vindt u het populaire Abtronic X2 buikspierapparaat, de meest effectieve en populaire buikspiertrainer van dit moment. Verder kunt u op Abtonic-kopen.nl ook contactgel kopen van topkwaliteit. Bestellen doet u makkelijk en snel, bovendien heeft u uw bestelling binnen no-time in huis.

Lidmaatschap per 22-11-2017 stopgezet

9,0

• Sonia louer-palombi

• Bloem
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Heb de buikband nu 2 weken in gebruik.
    Merk dat mijn buikspieren sterkter zijn geworden. Maar mijn buikje is nog niet weg. Hopelijk is het over een paar weekjes minder. Verder is het in het begin van gebruik wel wat pijnlijk. Maar dat word in de loop van gebruik minder.

• dirk van synghel
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Ben tevreden de dondag besteld en de dinsdag al geleverd en ben tevreden over het product.

• H.J. van Zeist-Leerkes
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Moest eerst contactgel kopen alvorens ik het apparaat kon gebruiken. Klein proefflacon in de verpakking misschien een aanrader

Antwoord van Abtronic-kopen.nl

Beste,
    Bedankt voor uw beoordeling. Echter heeft u de Abtronic niet bij ons besteld. Als u bij ons een Abtronic bestelt dan krijgt u er namelijk een fles contactgel bij zodat u inderdaad meteen gebruik kunt maken van het apparaat.

• Anoniem
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Er tevreden, mijn bestelling was snel in huis en het product was precies zoals verwacht. Prima!

• Kawieta Budhram-somaroe
    Review voor Abtronic-kopen.nl

snelle service zeer tevreden.

• oiet aukes
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Ik vind dit een waardeloos product en ik heb de kijkshop herhaaldelijk gevraagd naar een retour adres en of zij mijn geld willen terug storten maar ik krijg geen reactie dus kijkshop BEKIJKT het maar want hier bestel ik van mijn levensdagen niets meer

Antwoord van Abtronic-kopen.nl

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u ontevreden bent met uw product. Echter zijn wij niet Kijkshop en zijn wij hier ook niet aan gelieerd. Wij hebben dan ook geen bericht van u ontvangen dat u een product wilt retourneren.
    Indien u ontevreden bent over de contactgel die u bij ons heeft besteld, dan zouden wij u willen verzoeken om contact met ons op te nemen via de e-mail zodat we kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Gaat het echter om een product die u bij Kijkshop heeft aangeschaft, dan zult u dit met Kijkshop moeten opnemen.

• Kevin Willems
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Correct en op tijd gewoon goed!

• Marc van der Vlies

• S Verburg

goede en snelle levering

• Marcio Magalhaes Queiros Leal Brites

zeer snelle levering

• Marjorie Tijmstra
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Heb het idee dat de abtronic te weinig doet met 4 punten. De band zelf vind ik ingewikkeld om om te doen en ik vind het ook lastig een training in te toetsen. De band voor armen en benen heb ik nog niet geprobeerd omdat ik niet goed zie hoe ik het kan gebruiken.

• Dorien Langendijk

• Dyron
    Review voor Abtronic-kopen.nl

Heel tevreden, product netjes verpakt en snel in huis