Didamseweg 25 c 1e verdiep

Bol.com 21 9,0

Syl beoordeelde op 2018-11-28

Tevreden

P.H beoordeelde op 2018-11-19

het product: prima te doen geen hongergevoel prima vol te houden het is even het zetje wat je nodig hebt.
goed bevallen en ga zeker een tweede kuur er achter aan doen.
Het bedrijf: alles prima opgelost, probleem lag bij post nl, goed contact met het bedrijf, prima bedrijf weet goed te handelen en weten ook waar ze over praten, vragen binnen een mum van tijd beantwoord.

Ewelina Wojtasinska beoordeelde op 2018-11-10

Snel en keurig.

Mona Loutouf beoordeelde op 2018-10-27

Product op tijd geleverd.

N.Meijer-Vos Nancy beoordeelde op 2018-10-22

Makkelijk en goede levering.

annelore zielstra beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering. Goede instructies. Goed te doen.

fatima Makhoud beoordeelde op 2018-08-29

Heel Tevreden, snelle levering.

Heidy beoordeelde op 2018-08-20

De kuur is mij prima bevallen, natuurlijk moet je er wat voor doen, maar dan heb je ook een geweldig resultaat namelijk 7,1 kg eraf in 3 weken.
Ik zou de kuur zo weer doen als het nodig mocht zijn.

José beoordeelde op 2018-08-18

Via deze weg wil ik graag mijn ervaring vermelden.
Ik ben zeer te spreken over deze shop, snelle goede aflevering van de produkten en als je vragen hebt staan ze je netjes en snel te woord.
Over de bio hcg ben ik zeer enthousiast. Het helpt mij goed de dag door zonder hongergevoel.
Ik zeg vooral zo doorgaan Afslankshop.com
Complimenten ;)

Theda Marmoush beoordeelde op 2018-08-12

Duurde langer dan werd toegezegd voor dat de bestelling kwam
Product is vies van smaak,dit was eerder niet en heb nog steeds honger en ben niets afgevallen.Hou mij aan het dieet.

D beoordeelde op 2018-08-11

Goede mailcommunicatie, snelle levering. Minpunt:geen enkele beschrijving-tekst&uitleg bijgeleverd. Moest er specifiek naar vragen, wel keurig via mail opgelost.

Lia Jongerius beoordeelde op 2018-07-30

Snel!!

Martine Kaptein beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering!

Pilar Lopez beoordeelde op 2018-07-12

Really happy with my order, price and delivery@@

diana van ingen beoordeelde op 2018-07-08

Het werkt en geen honger

Sylvia Rensink beoordeelde op 2018-06-06

heel tevreden, snelle levering

marijke de jong beoordeelde op 2018-03-13

goede snelle levering.

Caro beoordeelde op 2018-03-05

Snelle reactie per mail en afwijkende bestelling perfect uitgevoerd!

Mic beoordeelde op 2018-02-20

Zeer slechte service. Bedrijf verkoopt imitatie biohcg+ een namaak van Sense kuur. Vanwege een ontbrekend ingredient contact opgenomen met Afslankshop.com. En tevens kwamen ze zelf ook tot dezelfde conclusie. En het product vervangen zou worden. Hier was ik mee akkoord gegaan. Maar helaas nadat de verkoper contact had gehad met de leverancier die aangaf dat het product in hun ogen niks mankeert werd dit voorstel weer ingetrokken door Afslankshop.com. Omdat ze "aldus “de leverancier een andere samenstelling hadden vanwege de maximale zout inname. Wel bijzonder als je etiket met de ingredienten lijst nog hetzelfde vermeld, lijkt er meer op dat iemand met een batch heeft zitten stuntelen. Misschien moeten ze het etiket niet 1 op 1 overschrijven van andere producten. Nu een week later blijkt toch dat het product totaal niet werkt zoals verkocht. Erg spijtig ook dat het bedrijf tamelijk onbeschoft is naar zijn klanten toe! En opmerkingen maakt dat je maar contact op moet nemen met een arts omdat het bij andere wel werkt is ongekend.
Vervolgens wordt er een reply gegeven dat ik niet akkoord ging met het leveren van 3 nieuwe flesjes terwijl ze dit zelf terugdraaide.

Marco beoordeelde op 2018-02-07

Heel tevreden over het product BioHCG druppels. Hierdoor inmiddels 14 Kg. afgevallen en voel me veel fitter. Het vereist uiteraard wel discipline, maar dan is het resultaat in een kort tijdsbestek super. Het is makkelijk vol te houden doordat je geen honger gevoel hebt. Het is, en blijft, uiteindelijk ook een combinatie van gematigd en gezond eten met voldoende beweging, maar BioHCG helpt wel om na de eerste stap snel resultaat te zien.