Van essendijk 163 163

8,3

Sheila beoordeelde op 2019-02-12

Heel snel geleverd

Yonca Saka beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering, goed product. Tevreden!

Amina Berberistanin beoordeelde op 2019-02-10

Peter beoordeelde op 2019-02-09

Bestelling gedaan volgende dag in huis ben heel tevreden.

Antoinette Van der Meer beoordeelde op 2019-02-08

Femma Sikkema beoordeelde op 2019-02-06

Misschien werkt het wel bij echt hele diepe rimpels. Maar niet bij mij in ieder geval. Misschien is de voorhoofdrimpel niet diep genoeg om resultaat te zien

Reactie van Ageless Nederland:
Beste Femma, Stuur ons een mail, app of bel zodat we kunnen helpen met tips hoe het beste aan te brengen. Ook ondiepe rimpels zijn te behandelen. info@agelessnederland.nl
Vriendelijke groeten, Ageless Nederland

D. van Vliet beoordeelde op 2019-02-02

Goede product informatie, snelle levering en prima service.

Tanja Schot beoordeelde op 2019-01-31

Makkelijk te bestellen via de site, bevestigt ontvangen van verzending van het product, snelle ontvangst product

amj. .vrienten. beoordeelde op 2019-01-29

ook geprobeerd, het werkt uitstekend!!!

Marco ter Beek beoordeelde op 2019-01-28

Ik ben netjes te woord gestaan en het product is op tijd geleverd!

Sharon Wolff beoordeelde op 2019-01-27

Snelle levering. Doet niet helemaal wat de reclame video's beloven.

Reactie van Ageless Nederland:
Beste Sharon, Wil je ons bellen, appen (wie whatsap icoon website) of mailen zodat we kunnen achterhalen welk effect je had verwacht en hoe we dat wellicht alsnog kunnen waarmaken :-) info@agelessnederland.nl Vriendelijke groeten Ageless Nederland

Sonja Jacobs beoordeelde op 2019-01-20

V.E. Rebel beoordeelde op 2019-01-14

Zeer snelle levering. Product ben ik tevreden over.

Peter de Valck beoordeelde op 2019-01-12

D. Van Vliet beoordeelde op 2019-01-09

Heldere website, snelle bezorging en ook nog een cadeautje erbij vanwege de feestdagen. Helemaal top!

LUCA DE TOLLIS beoordeelde op 2019-01-07

Heel tevreden over het product , de levering kwam de dag nadien , over alles

Stephan Zwerts beoordeelde op 2019-01-03

N. van Zantvoort beoordeelde op 2018-12-22

S.R. vdr Hoeven beoordeelde op 2018-12-15

Snel geleverd, netjes verpakt.

Cummins Marina Van den Heuvel beoordeelde op 2018-12-13

Kunnen de pipetjes aangepast worden? Met de nieuwe verpakking zijn ze nog smaller en komt er nog minder crème door. Ik moet steeds met de schaar het plastic openen om de rest van de inhoud eruit te halen met een wattenstokje, en meestal is dit dan te veel voor 1 gebruik.

Ik heb nog een vraag i.v.m. de website, er werd bij de bestelling gemeld dat er een cado kon geselecteerd worden. Dit was echter niet mogelijk.

Beste Marina,

Als je tips wilt hebben hoe je het beste de laatste restjes er uit kan krijgen kan je altijd bellen, mailen of appen (whatsapp icoon op de website)

Kan je ons alsnog laten weten welk cadeau je had gewild zodat we dat nog kunnen nasturen?

Vriendelijke groeten Ageless Nederland