Van essendijk 163 163
2497 WE Den Haag
+31651069209

8,3

LUCA DE TOLLIS beoordeelde op 2018-09-23

Enorm content met het product en de snelle levering, perfect

Luciana Wirjodrono beoordeelde op 2018-09-18

Product besteld en snel in huisšŸ‘šŸ½

Hellen Gobel beoordeelde op 2018-09-09

esther rijkens beoordeelde op 2018-09-09

Danielle Lievens beoordeelde op 2018-09-03

voldoet niet aan de verwachtingen

Marion De best beoordeelde op 2018-09-01

Ria Feenstra beoordeelde op 2018-08-30

Heel tevreden. had het produkt woensdag bestelt en donderdag in huis. De dagcreme is geweldig, voelt goed op de huid.
Ben er heel blij mee.

janny smaal beoordeelde op 2018-08-30

netjes een melding gemaakt dat het een dag later kwam

L Dijkstra beoordeelde op 2018-08-29

Product Super snel in huis!

Naima Yaakoubi beoordeelde op 2018-08-29

berry van straten beoordeelde op 2018-08-25

Philomene Sullot beoordeelde op 2018-08-20

Heel tevreden over alles.

Antonella Van Immerzeel beoordeelde op 2018-08-04

Bela beoordeelde op 2018-07-16

Hoewel ik van nature sceptisch ben aangelegd moet ik toegeven dat dit echt werkt. Ik kan het product én de verkoper zonder aarzeling aanraden.

Isabella Mielnik beoordeelde op 2018-07-16

Ik heb een bestelling geplaatst en 2 dagen later was mijn pakket geleverd. Ook had ik een vlugge mail teruggekregen nadat ik een vraag had gesteld. Prima service!

E Muller beoordeelde op 2018-07-14

ILONA KOSNO beoordeelde op 2018-07-14