Prins Bernhardlaan 376
2033 SE Haarlem

8,5

Michael beoordeelde op 2017-12-02

Het Produkt in de originele verpakking was beschadigd. Ailfon heeft binnen 1 dag, en dat op de zaterdag voor sinterklaas, een nieuw Produkt thuis bezorgd. Uitermate tevreden over het oppakken en afhandelen van de klacht. Erg goed gedaan.

Mariska beoordeelde op 2017-11-24

Goede communicatie. Kreeg een extraatje omdat de levertijd langer duurde. Alles was goed verpakt.

Sylvia van Zon beoordeelde op 2016-10-26

Ik was benieuwd naar de levertijd en vond het onduidelijk dat ik het verzendadres niet kon aanpassen. Ik belde en er werd direct opgenomen. Ik werd netjes te woord gestaan en geïnformeerd naar de levertijd. Er zou ook gekeken worden naar de aanpassing van het verzendadres. Ondertussen heb ik het artikel in huis en ben ik zeer tevreden, scheelde 10 euro met een andere aanbieder!

Nadja beoordeelde op 2016-03-24

Goed, artikel was op dat moment niet voorradig. Je werd hiervan wel op de hoogte gesteld.

2016