Einsteinplaats 865
3069TJ Rotterdam

Pascal Roozen beoordeelde op 2019-05-20

Mooi stevig product en snel geleverd

Mark Leurs beoordeelde op 2019-05-20

Fijne webwinkel

Barry Van Dongen beoordeelde op 2019-05-19

TOP!

Jeroen Wouters beoordeelde op 2019-05-19

Vlotte service en heel snelle levering. Handig met kortingscode voor de volgende aankoop. Top!

Nick Onken beoordeelde op 2019-05-19

Vooraf ben ik in de winkel geweest om kleding te passen. Hetgeen ik wilde was helaas niet voorradig. Netjes alles besteld en zeer snel geleverd. Webshop erg netjes en handig dat je bestellingen later kunt samenvoegen.

Bjorn Vervuren beoordeelde op 2019-05-19

Gemakkelijk besteld, levering helemaal in orde en erg snel. Prima zaak, ga hier zeker meer bestellen.

Mark Kockelkoren beoordeelde op 2019-05-18

Makkelijk besteld en snel geleverd. Tevreden

Jan mulder beoordeelde op 2019-05-18

Super service

rick bal beoordeelde op 2019-05-18

Snelle en goede service.

erik geutjes beoordeelde op 2019-05-18

Zeer goede en persoonlijke service.

Bram Bastiaansen beoordeelde op 2019-05-16

SUPER!!!

Rutger Prins beoordeelde op 2019-05-13

Uitzonderlijk goede webshop. Deze mensen weten alles van hun eigen producten en de nuances van de sport. Bij defecten direct antwoord terug en erg schappelijk bij oplossingen vinden.

Rick Palmboom beoordeelde op 2019-05-12

Product was snel geleverd en werkt goed dus gewoon zoals het hoord ;p

Patrick Pijper beoordeelde op 2019-05-07

Mijn go-to airsoftshop in Nederland. Mooie duidelijke en verzorgde webshop. Uitgebreid assortiment en perfecte service.

Niels Schimmel beoordeelde op 2019-05-06

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij airsoft legends. Er was maar een klein probleem en dat werd goed opgelost. Een deel van de producten waren niet meer op voorraad en ze vroegen of ik de producten die ze wel op voorraad hadden al graag vast opgestuurd wilde hebben. Kortom, alles is goed geregeld.

Jochem van Wittene beoordeelde op 2019-05-04

Snelle levering, top!

Davey Aluy beoordeelde op 2019-05-04

Levering altijd de volgende dag mits op voorraad. Erg te vreden over deze webshop.

Michael Van heusden beoordeelde op 2019-05-03

Super en snel!!!

Richard Jeltes beoordeelde op 2019-05-02

Netjes en snel

Lorenz Ofenböck beoordeelde op 2019-04-29

Alles super netter Service
Kann ich nur weiter empfehlen👍