Groenseykerstraat 10
6161SG Geleen

2016

Defaweux Valentin beoordeelde op 2016-05-04

Matériel de qualité et livraison très rapide et bon prix . Ce vendeur est a conseiller

DHZ Garage RAF beoordeelde op 2015-10-30

Uitstekende kwaliteit gevulde gereedschapswagen. Volgende dag geleverd. Helemaal tevreden!

Sjef H beoordeelde op 2015-09-03

Geen bezorgkosten is een enorme plus! levering netjes op tijd. Het enige minpuntje was, dat de post niet op maandag wordt bezorgd.

Doslaw beoordeelde op 2015-09-03

Perfecte service en snelle levering naar België.

Papaz beoordeelde op 2015-08-15

Prima service, de volgende dag al geleverd.

Wigo_G beoordeelde op 2015-08-12

Correcte en snelle levering naar België. Ik ben heel tevreden op de wijzen zoals jullie de zaken aanpakken. Veilig, vertrouwd en op tijd!

Albert K. beoordeelde op 2015-08-10

Bonne qualité et livraison très rapide
Bon service

Tres satisfait!

Radek beoordeelde op 2015-01-18

Goede bruikbare uitdeuk set voor een mooie prijs.

2015