Uterweg 123

alles prima verlopen.
Snel geleverd, helemaal top

Anoniem beoordeelde op 2019-02-13

B. Harmelink beoordeelde op 2019-02-13

Helemaal tevreden. Product was goed verpakt.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-13

Anoniem beoordeelde op 2019-02-12

Anoniem beoordeelde op 2019-02-11

mark ooms beoordeelde op 2019-02-11

geen account aangemaakt en daardoor geen track en trace?

Reactie van All4Plants.com:
Beste Mark,

allereerst hartelijk dank voor uw positieve review. Wat vervelend en vreemd dat u geen bevestigingsmail met track & trace code heeft ontvangen. Deze versturen wij namelijk altijd na een bestelling, ongeacht of iemand een account heeft of niet.

Is het mogelijk dat de e-mail in uw SPAM folder is beland? Of heeft u wellicht een typefoutje gemaakt bij het invullen van uw e-mailadres? In dat geval komt de mail helaas niet aan.

Ik zal de code in ieder geval nogmaals naar u versturen via een persoonlijk bericht, hopelijk komt de e-mail deze keer wel aan.

Elisa

Anoniem beoordeelde op 2019-02-10