Uterweg 123

8,9

Cherisse beoordeelde op 2017-12-15

Super tevreden, snelle levering

Jeroen beoordeelde op 2017-12-14

Bestelling snel en keurig afgeleverd. Alleen jammer dat verzendkosten nog worden berekend dat is tegenwoordig meestal gratis.

Martin beoordeelde op 2017-12-13

Arrtikel was snel in huis en wat ik er van mocht verwachten

Gerrit Jansen beoordeelde op 2017-12-12

Bestelling snel thuis ontvangen. Helaas 1 onderdeel met transportschade.
Na melding bij de verkoper is dit onderdeel onmiddellijk kosteloos vervangen voor een nieuw exemplaar.

A. Venema beoordeelde op 2017-12-10

Snelle levering en kreeg wat ik had besteld

Cornelis P. beoordeelde op 2017-12-06

Fraaie website en met prima service!!

vincent p beoordeelde op 2017-12-06

zeer tevreden goede service

Peter beoordeelde op 2017-12-03

Na bestelling de volgende dag , netjes verpakt , ontvangen.

Jeroen Poortman beoordeelde op 2017-12-03

Zeer tevreden.
Vrijdag besteld, zaterdag al in huis.
Ook de prijs was gunstig.

janssen beoordeelde op 2017-12-03

heel snel

Sietske beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden, snelle levering! Snel contact als je een vraag hebt,
Toppiej

Ruud beoordeelde op 2017-12-02

ultra snelle levering, prima product !

Hans beoordeelde op 2017-12-02

Snel een dag later geleverd

S.Burnama beoordeelde op 2017-11-30

Leon Pluijmen beoordeelde op 2017-11-30

snelle levering, goede prijs

Aart beoordeelde op 2017-11-26

Voor 17 uur besteld, morgen in huis staat op de site. Dat is niet gebeurd. Gebeld, ik zou worden teruggebeld, gebeurt niet en als ik nog 2 x bel wordt er niet opgenomen. Onvoldoende.
Update: uiteindelijk op maandag teruggebeld, geen steek verder gekomen, geen excuses, geen voorstel van een oplossing. Gewoon slecht.

Reactie van All4Plants.com:
Beste Aart,

Wij hebben u gisteren onze excuses aangeboden voor het feit dat uw bestelling een dag vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. De bestelling is gistermorgen bij u door DHL geleverd.

Net als u hadden wij graag gehad dat uw bestelling zaterdag al geleverd zou zijn. Helaas is dit niet gelukt. Vanmorgen hebben wij contact gehad met onze accountmanager om te vragen wat het afleverpercentage was. Dit blijkt meer dan 98% te zijn (bijna 99%). Helaas kan niet iedere zending altijd geleverd worden.

U geeft aan dat wij u geen oplossing hebben geboden, maar dat is niet waar. Wij hebben u gisteren telefonisch al aangegeven dat indien het pakket vermist / beschadigd zou zijn geraakt wij u gisteren nog de bestelling opnieuw zouden versturen. U wilde een financiƫle compensatie voor het feit dat u met 4 personen op zaterdag niet heeft kunnen werken, helaas is dit niet mogelijk.

All4plants.com
Michele

Henri beoordeelde op 2017-11-22

Eenvoudig te zoeken. Duidelijk bestelproces en makkelijke betalingswijze

Shannon beoordeelde op 2017-11-19

Bestel proces verliep goed en bestelling werd snel zoals afgesproken geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-18

Perfect