Bolderweg 48 R
1332 AW Almere

Paul de Regt beoordeelde op 2018-09-23

Pakketje kort na bestellen al geleverd bij mij thuis
Gietwerk van goede kwaliteit zonder eindeloos te hoeven vijlen, snijden en zo
Jammer dat Alsacast geen decals er bij levert

H. Maazen beoordeelde op 2018-09-01

Snel geleverd, volgens afspraak. Kwaliteit uitstekend.

Gerrit Frederiks beoordeelde op 2018-08-26

Het bestellen op de website gaat goed en gemakkelijk; ook de verdere afhandeling/betaling en orderbevestiging verliep duidelijk en snel.
Ik heb van DHL echter geen track en trace-code ontvangen zodat ik mijn bestelling niet kon volgen; DHL stond opeens voor de deur. Gelukkig was ik toen wel thuis.
De levertijd (gerekend vanaf het moment van bestelling) was ruim 1 week en in die zin korter dan de max. 10 dagen die Alsacast op haar website aangeeft. Toch is dat in mijn beleving vrij lang.
De producten van Alsacast zijn erg mooi en passen goed en zijn een lust voor het oog dus dat vergoed veel!

M.vr.gr.
Gerrit Frederiks

Reactie van Alsacast:
Beste meneer Frederiks,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw bestelling en de beoordeling.

Graag wil ik u wat meer opheldering geven over de levertijd.
Toen u uw bestelling plaatste, was het door u bestelde product ''Auto service bedrijf'' niet op voorraad. Op de website stond het op voorraad, maar wij hadden het product niet meer op voorraad in het magazijn.Dit is de reden geweest dat u het later ontving. Op onze website staat daarom ook dat de levertijd tussen de 3 en 10 werkdagen is, afhankelijk van het feit of producten wel of niet op voorraad zijn. Bij het niet op voorraad hebben, kunnen wij kiezen tussen het wat later leveren of de bestelling annuleren. Wij kozen voor het eerste. Een e-mail sturen bij het niet voorradig zijn, zal ik meenemen als verbeterpunt voor ons in het werkproces.

Wat de track en trace code betreft, er is iets misgegaan bij het e-mailverkeer vanuit DHL. Zodra wij uw bestelling aanmelden bij hen en het e-mailadres opgeven, dient u normaliter een e-mail met track en trace code te ontvangen. Bij u is het helaas misgegaan.

Ik zal dit dan ook bij DHL aangeven met het verzoek om dit in het vervolg te voorkomen.

Hierbij wil ik onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

AlsaCast

jan van der voorden beoordeelde op 2018-08-26

Goed

Guido Saerens beoordeelde op 2018-08-21

zeer snelle en verzorgde levering. Met dank !!

André Postma beoordeelde op 2018-08-04

Mooie kits, goed verzorgd. Fijne overzichtelijke webshop en snelle levering.

Martin beoordeelde op 2018-07-30

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Wim Vink beoordeelde op 2018-07-30

Alles prima!!

Hans Reints beoordeelde op 2018-07-17

Doen wat zij beloven

Ray Boelens beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering, geen moeilijk gedoe.
Overzichtelijke duidelijke website.

Christopher Ekstrom beoordeelde op 2018-06-03

Customer communication is always excellent. You are always informed of where your order stands in processing. I also like that they are reasonable in pricing their products and the cost of shipping from Europe to the United States is reasonable as well. They make cool little models!

Gerrit Sterken beoordeelde op 2018-06-02

Goed product en snelle levering

Wilfried Jellema beoordeelde op 2018-05-30

Geleverde producten voldoen aan de verwachting. Levering binnen een week.

Leo Piek beoordeelde op 2018-05-30

Goede en zeer snelle levering. Gewoon uitstekend.

Carmen Kainama beoordeelde op 2018-05-17

Via Internet besteld; gebeld over mogelijkheden van afhalen. Klopte precies.

Rob W. beoordeelde op 2018-05-07

Na bestelling direct geleverd en keurig ingepakt.

Jordy van Kouwen beoordeelde op 2018-05-01

Snelle en correcte levering! Pakketkosten 7 euro wel wat aan de hoge kant

A Matti beoordeelde op 2018-04-25

Splendid crafts

Pieter beoordeelde op 2018-04-01

Snelle levering ,goed verpakt.

Albert Steen beoordeelde op 2018-03-10

Prima en keurige afhandeling van betaling en levering.