Groen van Prinsterersingel 15

Bol.com 17 9,1
Google Plus/Places - 10,0
2015

Marloes Keek beoordeelde op 2015-09-14

We hebben het jurkje "Fleur" via jullie website besteld. Afgelopen zaterdag heeft onze dochter het jurkje aangehad en ze was op een bruiloft als bruidsmeisje, een echte prinses. Het jurkje is heel mooi.
Daarnaast wil ik jullie graag een compliment geven over de service. De bestelling was heel snel geleverd. Toen de tweede jurkje retour werd gestuurd ontving ik ook direct het geld terug. Super service! Bedankt!

Anoniem beoordeelde op 2015-09-14

Prima service snelle levering en jurkjes ziten perfect! ! -

Anoniem beoordeelde op 2015-09-09

Nicole beoordeelde op 2015-09-05

Hele snelle levering en goede prijs kwalitetsverhouding.

Anoniem beoordeelde op 2015-09-01

A Foekens beoordeelde op 2015-09-01

Het product was niet op voorraad ben netjes gebeld wanneer het binnen zou komen voor mij een 10 plus ik vind dit een goede service .

Andrea beoordeelde op 2015-08-31

Razend snelle levering.
Veel keus voor een relatief laag bedrag

Marjon beoordeelde op 2015-08-30

Verwachtingen worden overtroffen. De klantvriendelijkheid is erg groot. Ik wist niet precies welke maat pakken ik voor de jongens moest bestellen. Ik werd eerst ondersteund middels de chat en daarna werd ik telefonisch te woord gestaan. En dit in de avond! De pakken waren op tijd en het stond de jongens fantastisch.

Anoniem beoordeelde op 2015-08-30

Snelle levering. Geleverde conform verwachting

Anna beoordeelde op 2015-08-29

Snelle levertijd, tussentijds werd contact gelegd door Amor zelf omdat ik een jurkje had besteld wat net een andere kleur bleek te zijn. Ze kwamen met een alternatief Niet van toepassing.

Anoniem beoordeelde op 2015-08-27

Graag van te voren controleren of kleding schoon is/niet beschadigd is/verkleurd is? 1 bolero was verkleurd aan de mouwen door de stof.

gerard de bruin beoordeelde op 2015-08-26

Anoniem beoordeelde op 2015-08-26

Super leuk pak voor een prima prijs! Nette levering! Geen

Anoniem beoordeelde op 2015-08-25

Tijdig geleverd, makkelijke online betaling, product is wat er op de foto staat Indien mogelijk, status van de verzending 'afgeleverd' ook vermelden

Yvonne beoordeelde op 2015-08-24

Snelle handelingen en snelle afhandeling

Anoniem beoordeelde op 2015-08-23

Via de tel goed contact Geen verbeterpunten alles prima verzorgd

Anoniem beoordeelde op 2015-08-16

Anoniem beoordeelde op 2015-08-14

prima levering

Leona Muter beoordeelde op 2015-08-03

Goede en snelle levering!
Prijs kwaliteit verhouding is prima! Geen verbeterpunten ontdekt na mijn bestelling en levering! Alles was prima!

Dennis Struis beoordeelde op 2015-08-01

overzichtelijke site en goede service.