Avenbeeck 117
2182RV Hillegom

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Saskia Eijndhoven beoordeelde op 2019-03-19

Snelle service, klantvriendelijk en ik heb er zelfs twee extra flesjes bijgekregen!

Manon Poppe beoordeelde op 2019-03-09

Snel bezorgd en heerlijk bier!

D Scheffmann beoordeelde op 2019-03-08

Net terug uit Curaçao en het lekkere biertje blijft je achtervolgen!

Kina Buter beoordeelde op 2019-03-07

Blij met de snelle levering en het feit dat ik Amstel Bright in Nederland kan bestellen!

Randy Kuik beoordeelde op 2019-03-07

Bestel proces wat snel en makkelijk. Bij levering waren de producten goed beschermd

C Elzerman beoordeelde op 2019-03-04

Dinsdag besteld, woensdag geleverd. Alles netjes ingepakt, zodat de flesjes niet konden beschadigen tijdens het transport. Kortom zeer goede service!

Danielle Wolders beoordeelde op 2019-02-22

De bestelling werd keurig op tijd geleverd, de flesjes waren zorgvuldig verpakt. En uiteraard smaakten de Amstel Bright biertjes heerlijk!

kim hulzentop beoordeelde op 2019-02-17

Besteld en de volgende dag keurig en stevig verpakt geleverd!

ELFI Kats beoordeelde op 2019-02-12

Word altijd goed en snel bezorgt ,en Amstel bright is heerlijk

Lex Veerkamp beoordeelde op 2019-02-11

Prima snelle levering

Geert Jan Van Dam beoordeelde op 2019-01-19

Martin Rommers beoordeelde op 2019-01-17

Reineke Capel beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering. Goed aangekomen.

Frances Hazelhoff Heeres beoordeelde op 2019-01-17

Snel makkelijk, maar wel duurder dan in de winkel dus ik ga in de buurt zoeken naar een verkoop punt

Henrik Van der schaft beoordeelde op 2019-01-17