Avenbeeck 117
2182RV Hillegom

Daan Schotvanger beoordeelde op 2019-05-18

Netjes op tijd geleverd in blanco doos. Goed verpakt en helemaal veilig aangekomen. Prijs met verzendkosten is aan de hoge kant maar alles dubbel en dwars waard!

Cees Blom beoordeelde op 2019-05-18

Natascha van de Water beoordeelde op 2019-05-16

Raymond Haast beoordeelde op 2019-05-15

Super snelle en correcte levering! Zeer tevreden met de bestelling bij deze webshop!

Kim Vos beoordeelde op 2019-05-15

Nicolette Vollebregt beoordeelde op 2019-05-15

Netjes en snel geleverd volgens afspraak. Zeer tevreden!

Tim beoordeelde op 2019-05-13

Fijne en snelle service en ondanks het beschadigde pakket bij PostNL snel een vervangend pakket ontvangen!

Ageeth Wahle beoordeelde op 2019-05-10

De flesjes Bright zijn keurig in dozen geleverd. In de dozen waren de flesjes goed gefixeerd zodat ze niet in de doos kapot konden geraken. En daarna hebben we ze heerlijk - met een limoentje - opgedronken en herinneringen aan een mooie tijd op Curacao opgehaald!

Frans Kwaaitaal beoordeelde op 2019-05-10

Door misverstand via mail zeer vakkundig opgelost en snelle levering ! Door zelf op te halen was het binnen 3 uur geregeld

Els beoordeelde op 2019-05-10

Fijn dat je dit kan bestellen in Nederland, goede communicatie, goed beschermd verstuurd. Top.

G.J. Gerritsen beoordeelde op 2019-05-09

S.W. van Driel beoordeelde op 2019-05-06

Hicham Zerhouni beoordeelde op 2019-05-05

Goed levering, niks kapot! Zelfs smorgens nog gebeld omdat ik vergeten was huisnummer in te vullen! Top service!

Petra Arnold-Witt beoordeelde op 2019-05-05

Lekker biertje hoor!

Joop Mijland beoordeelde op 2019-05-05

Mitchel Laros beoordeelde op 2019-05-04

Snel geleverd en goed verpakt

Monique Huitema beoordeelde op 2019-05-04

Een heerlijk Caribisch/Bonairiaans gevoel hier in Nederland!

Ramesh Marapin beoordeelde op 2019-05-04

Heel tevreden, order is direct en perfect aangekomen, fijne communicatie met de medewerkers.

M.R. Nauta beoordeelde op 2019-05-04

Patrick Van Beers beoordeelde op 2019-05-04