Avenbeeck 117
2182RV Hillegom

Vincent Luciano Monster beoordeelde op 2019-07-20

Uitstekende en snelle service!

Van Vencent beoordeelde op 2019-07-20

Heel tevreden..
Super snelle service..

Rob Janssen beoordeelde op 2019-07-18

Ron Philipsen beoordeelde op 2019-07-18

Dave Van Breemen beoordeelde op 2019-07-17

Enorm tevreden omtrent de communicatie en levertijd. Binnen een dag werd de bestelling, Amstel Brights en Polars, geleverd. Super!

Andre Kuijpers beoordeelde op 2019-07-17

Perfecte levering met extra bescherming zodat de levering ongeschonden thuis kwam. 10 met een griffel dus

Alex Otten beoordeelde op 2019-07-17

Snel geleverd en ik kon het afleveradres toch nog aanpassen. Top!

Job Neelen beoordeelde op 2019-07-16

Bas Schouwink beoordeelde op 2019-07-16

Alexander Kwakkel beoordeelde op 2019-07-16

Rachel Klop beoordeelde op 2019-07-16

Peter Lafeber beoordeelde op 2019-07-15

Zeer goed bevallen, vrij laat besteld maar amstel bright al de volgende dag in huis! Zeker voor herhaling vatbaar!

B.r. Postma beoordeelde op 2019-07-15

M. vd B beoordeelde op 2019-07-14

Goede service, direct terug gebeld. Snelle levering.

Teffy Riesthuis beoordeelde op 2019-07-14

Snel geleverd, en netjes ingepakt.

Marscha Roubos beoordeelde op 2019-07-14

Peter Weetering beoordeelde op 2019-07-14

Super snel geleverd, wat ze beloven doen ze ook
Dik tevreden

Renée Rutten beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, goede prijs

Rick Hogervorst beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering en goed verpakt zodat er geen flessen gebroken zijn, in een woord super!

Ottilie Cools beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering. Netjes ingepakt zodat de flessen goed beschermd waren. Helemaal top dat jullie ook Polar aanbieden. Ons Curacao feestje kon niet meer stuk!