Arenbos 3a
6093 ND Heythuysen
+31630238799

Fam. Creusen beoordeelde op 2018-04-22

We hebben enige tijd geleden onze oude ramen, deuren en kozijnen laten vervangen door kunsstof. De plaatsing en de afwerking zijn door Ton en Naud keurig gedaan. We zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Anensa en de vakkundige begeleiding en prima service van Alexandr. Anensa is voor de prijs kwaliteit vergelijking voor ons zeker een aanrader.

Jos Roosen beoordeelde op 2018-04-07

Offerte aangevraagd voor raam in drumstudio. Door goed advies van Aleksandr gekomen tot glas met akoestische demping. Snelle service en 2 vakmensen die het raam geplaatst hebben. Zal zeker Anensa in te toekomst weer benaderen en advizeren aan andere. Werkelijk top!!! Jos Roosen.

T Raben beoordeelde op 2018-04-04

Met Aleksandr kun je goed zaken doen hij houd zich aan de afspraken en de kozijnen zijn gewoon tiptop in orde. Ga zo door!

Fam. Peters beoordeelde op 2018-03-29

goede prijs voor een mooie huisdeur van goede kwaliteit, montage ervan en afvoer van de oude deur. Uitstekende communicatie, alle vragen zijn geduldig door Aleksandr beantwoord. Ook de uitvoering van de montage en eigenlijk het hele bestelproces verdienen de omschrijving "uitstekend". Een dikke 10 dus van ons!

Bjorn Gerritsen beoordeelde op 2018-03-15

Snelle service bij het bestellen van de kozijnen en ze passen perfect ,bij volgende bestelling ga ik weer voor Anensa kozijnen

nalegravastgoed BV beoordeelde op 2018-03-13

dit bedrijf heeft voor mij op meerdere projecten kozijnen en deuren geleverd, omdat de prijs/kwaliteit goed is.
is er een probleem dan wordt dit direct opgepakt en snel opgelost.
service perfect.

René Gentner beoordeelde op 2018-03-12

Goede communicatie en snelle reactie, levering volgens afspraak en keurig afgeleverd. Zeker een aanrader.

C&K Vastgoed BV beoordeelde op 2018-03-12

Alles is naar wens en volgens planning gelopen. Uitstekende kwaliteit kunststof kozijnen voor lage prijzen. Anensa kozijnen raad ik zeker aan en zal er vaker gebruik van maken.

Anthony beoordeelde op 2018-02-27

Vanaf dag 1 prima communicatie! Aleksandr is ook echt een persoon die graag met je mee denkt voor een passende oplossing en zijn zeer tevreden met het resultaat wat er is geleverd.

Ik heb nog meer werkzaamheden klaar staan die zeker door Aleksandr uitgevoerd mogen worden!

Aleksandr goed werk ga zo door!

Maurice Engbersen beoordeelde op 2017-12-31

Duidelijke afspraken. Perfect ingemeten.
Geleverd volgens planning.
Montage zelf meegeholpen. Kozijnen zien er strak uit. Een volgende bestelling weer op dit adres geplaatst worden.

Martijn beoordeelde op 2017-12-20

Heel tevreden! Goede prijs/kwaliteit verhouding en alles is mogelijk. Kan dit bedrijf zeker aanraden.

The English Language Lab. beoordeelde op 2017-11-21

Ik ben zelf naar de showroom geweest om alles te bespreken en was goed te woord gestaan. Ton Geenen is komen opmeten. Ik heb een bestelling en een aanbetaling gedaan. Binnen de afgesproken tijd kreeg ik een bericht dat de raam binnen was, en hebben wij een datum afgesproken voor het plaatsen. Vanaf het begin was alle communicatie netjes en duidelijk. Het plaatsen van de kozijn en raam is afgelopen vrijdag in mijn leslokaal in Weert gebeurt. De heren waren netjes, vriendelijk en vakkundig. De hebben goed werk geleverd en alles netjes achter gelaten. Nu is het lekker warm in The English Language Lab. te Weert en ik ben heel tevreden!

Frans en Marie-Louise van de Broek beoordeelde op 2017-11-09

Wij zijn zeer tevreden over de kozijnen en de samenwerking met Alexander.Wil hierbij ook vermelden dat de afwerking helemaal naar wens is! Anensa kozijnen zonder meer een absolute aanrader!

Nikolett beoordeelde op 2017-11-01

Ik ben heel tevreden met alles! Goede prijs&kwaliteit. Volgende keer zeker weer bestellen van Anensa kozijnen!

Wijnand beoordeelde op 2017-10-22

Heel tevreden! Alexandr is enorm behulpzaam, geeft duidelijke uitleg en levert super goede kwaliteit voor een mooie prijs. Wensen van onze kant wist hij telkens perfect te vervullen! Een absolute aanrader.

Martijn Hol beoordeelde op 2017-10-01

Anensa kozijnen staat voor kwaliteit, de prijzen zijn ongelooflijk en de samenwerking met Aleksandr is super. Ik ben met een renovatieproject bezig en werk nu al ongeveer 2,5 jaar samen, in de tussentijd zijn al meer dan 30 kozijnen en deuren geleverd, alles uitgevoerd in driedubbele beglazing. Ook zijn internetsite en dan met name de calculator is fantastisch. Aleksandr ga zo door.

Francisco beoordeelde op 2017-09-22

Net zoals de andere beoordelingen van Anensa kan ik ook alleen maar zeggen dat de service en kwaliteit van Anensa optimaal is en Aleksandr een man van zijn woord is.Heel duidelijk in zijn informatie en zeer meedenkend om de wensen van de klant tot in de puntjes te verwezenlijken.
We hebben voor een volgende klus in het voorjaar nog extra kozijnen nodig. Wij zoeken niet meer maar nemen contact op met Aleksandr.
Aleksandr bedankt

Fam Heesen beoordeelde op 2017-09-18

Goede en snelle offerte komt afspraken na,montage samen met onderaannemer gedaan.
Goede prijs kwaliteit verhouding zeer vriendelijk,
Zeker een aanrader voor iedereen.
Fam Heesen

F.W. Dreese beoordeelde op 2017-09-15

Uitstekende voorlichting! Een mooi produkt (deur en vast raam). Montage was geen probleem. Zelf extra werk op me genomen door boven de deur een latei te maken en bij het raam een mooie vensterbank. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Wel was het erg lastig om de glaslatten te demonteren bij het raam (noodzakelijk voor montage van het kozijn). Ik zal Anensa zeker aanbevelen bij mijn kennismaking!

VHV bv beoordeelde op 2017-09-15

Snelle levering, alles perfect volgens afspraak. Elke keer weer.