Arenbos 3a
6093 ND Heythuysen
+31630238799

Timmer en klusbedrijf Gijben beoordeelde op 2018-06-28

Anne
Keurige firma die zijn afspraken nakomt en zeer hoge kwaliteit van kozijnen heeft.
Ik zal zeker weer bij Anensa bestellen als ik weer kozijnen nodig heb, top firma.

Bram Aal beoordeelde op 2018-06-27

Ik ben via google terechtgekomen bij Anensa kozijnen en heb een vrijblijvende prijsopgave gevraagd. Deze prijs heb ik zeer snel ontvangen en was overzichtelijk en zeer duidelijk. Omdat Anensa kozijnen zeer scherp geprijsd was wou ik wel even zien wat voor kwaliteit dat ze leveren. Nadat ik Aleksandr telefonische benaderd heb was ik van harte welkom bij hem thuis om de producten te komen bekijken. De kwaliteit is boven verwachting en Aleksandr geeft op alle vragen eerlijk en open antwoord. Inmiddels zijn de ramen geplaats en ben er super blij mee! Met namen de getoogde raam is zeer strak ingemeten en geproduceerd. Mijn volgende bestelling voor kunststofkozijnen gaat weer via Anensa kozijnen.

De Laat beoordeelde op 2018-06-26

Goede kwaliteit, goede service en snelle levering voor een goede prijs. Zou zeker weer bestellen bij Anensa, echt een aanrader

Jip Reivers beoordeelde op 2018-06-26

Al meerdere malen hebben wij bij Anensa (Aleksandr) kozijnen besteld. Top kwaliteit en ook voor een zeer mooie prijs. Het contact loopt altijd erg soepel, Aleksandr is erg behulpzaam en reageert erg snel op aanvragen en ook bestelling worden keurig binnen de verwachtte levertijden geleverd. Ik beveel Anensa kozijnen aan een ieder aan die mooie betaalbare kozijnen wilt hebben. Ik ga in ieder geval nergens anders meer naar toe. Echt heel erg tevreden

stephen Koot beoordeelde op 2018-06-25

We hebben enige tijd geleden onze oude ramen, deuren en kozijnen laten vervangen door kunststof. De plaatsing heeft Alexandr ook voor ons geregeld . We zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Anensa en de vakkundige begeleiding en prima service van Alexandr. de firma Anensa kozijnen is een echte aanrader.

Boonen beoordeelde op 2018-06-25

Heel tevreden over het resultaat van onze nieuwe deuren en raam. Goed advies, Aleksandr neemt echt de tijd om samen tot de juiste keuze te komen. Prijs / kwaliteit goed ! Een echte aanrader !!!

Fam. Creusen beoordeelde op 2018-04-22

We hebben enige tijd geleden onze oude ramen, deuren en kozijnen laten vervangen door kunsstof. De plaatsing en de afwerking zijn door Ton en Naud keurig gedaan. We zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Anensa en de vakkundige begeleiding en prima service van Alexandr. Anensa is voor de prijs kwaliteit vergelijking voor ons zeker een aanrader.

Jos Roosen beoordeelde op 2018-04-07

Offerte aangevraagd voor raam in drumstudio. Door goed advies van Aleksandr gekomen tot glas met akoestische demping. Snelle service en 2 vakmensen die het raam geplaatst hebben. Zal zeker Anensa in te toekomst weer benaderen en advizeren aan andere. Werkelijk top!!! Jos Roosen.

T Raben beoordeelde op 2018-04-04

Met Aleksandr kun je goed zaken doen hij houd zich aan de afspraken en de kozijnen zijn gewoon tiptop in orde. Ga zo door!

Fam. Peters beoordeelde op 2018-03-29

goede prijs voor een mooie huisdeur van goede kwaliteit, montage ervan en afvoer van de oude deur. Uitstekende communicatie, alle vragen zijn geduldig door Aleksandr beantwoord. Ook de uitvoering van de montage en eigenlijk het hele bestelproces verdienen de omschrijving "uitstekend". Een dikke 10 dus van ons!

Bjorn Gerritsen beoordeelde op 2018-03-15

Snelle service bij het bestellen van de kozijnen en ze passen perfect ,bij volgende bestelling ga ik weer voor Anensa kozijnen

nalegravastgoed BV beoordeelde op 2018-03-13

dit bedrijf heeft voor mij op meerdere projecten kozijnen en deuren geleverd, omdat de prijs/kwaliteit goed is.
is er een probleem dan wordt dit direct opgepakt en snel opgelost.
service perfect.

René Gentner beoordeelde op 2018-03-12

Goede communicatie en snelle reactie, levering volgens afspraak en keurig afgeleverd. Zeker een aanrader.

C&K Vastgoed BV beoordeelde op 2018-03-12

Alles is naar wens en volgens planning gelopen. Uitstekende kwaliteit kunststof kozijnen voor lage prijzen. Anensa kozijnen raad ik zeker aan en zal er vaker gebruik van maken.

Anthony beoordeelde op 2018-02-27

Vanaf dag 1 prima communicatie! Aleksandr is ook echt een persoon die graag met je mee denkt voor een passende oplossing en zijn zeer tevreden met het resultaat wat er is geleverd.

Ik heb nog meer werkzaamheden klaar staan die zeker door Aleksandr uitgevoerd mogen worden!

Aleksandr goed werk ga zo door!

Maurice Engbersen beoordeelde op 2017-12-31

Duidelijke afspraken. Perfect ingemeten.
Geleverd volgens planning.
Montage zelf meegeholpen. Kozijnen zien er strak uit. Een volgende bestelling weer op dit adres geplaatst worden.

Martijn beoordeelde op 2017-12-20

Heel tevreden! Goede prijs/kwaliteit verhouding en alles is mogelijk. Kan dit bedrijf zeker aanraden.

The English Language Lab. beoordeelde op 2017-11-21

Ik ben zelf naar de showroom geweest om alles te bespreken en was goed te woord gestaan. Ton Geenen is komen opmeten. Ik heb een bestelling en een aanbetaling gedaan. Binnen de afgesproken tijd kreeg ik een bericht dat de raam binnen was, en hebben wij een datum afgesproken voor het plaatsen. Vanaf het begin was alle communicatie netjes en duidelijk. Het plaatsen van de kozijn en raam is afgelopen vrijdag in mijn leslokaal in Weert gebeurt. De heren waren netjes, vriendelijk en vakkundig. De hebben goed werk geleverd en alles netjes achter gelaten. Nu is het lekker warm in The English Language Lab. te Weert en ik ben heel tevreden!

Frans en Marie-Louise van de Broek beoordeelde op 2017-11-09

Wij zijn zeer tevreden over de kozijnen en de samenwerking met Alexander.Wil hierbij ook vermelden dat de afwerking helemaal naar wens is! Anensa kozijnen zonder meer een absolute aanrader!

Nikolett beoordeelde op 2017-11-01

Ik ben heel tevreden met alles! Goede prijs&kwaliteit. Volgende keer zeker weer bestellen van Anensa kozijnen!