Arenbos 3a
6093 ND Heythuysen
+31630238799

9,9

Britt Peskens beoordeelde op 2019-05-16

Goed geholpen en een fijne service.

Derks beoordeelde op 2019-03-14

Zeer tevreden met het eindresultaat en de goede service.

Abrahams beoordeelde op 2019-03-03

Uiterst tevreden,na een uitgebreide uitleg qua offerte tijdens een gesprek in de showroom,waar we hartelijk zijn ontvangen,zijn na een snelle levering zijn monteurs gekomen om nieuwe rolluiken ramen en kozijnen te vervangen. Goed en vriendelijk personeel,stipt op tijd en super werk geleverd.Wij gaan zeker nog meer door dit bedrijf laten doen in de toekomst! Prijs en kwaliteit zijn top! Nogmaals bedankt!Vriendelijke groet, Fam Abrahams

R Gielen beoordeelde op 2019-01-23

Aleksander heeft ons prima geholpen. Van advisering vooraf tot oplevering. Ook kwaliteit van rolluiken is prima. Zeer deskundig en communicatief erg goed. Ik zou hem zeker adviseren!

André Rombouts beoordeelde op 2019-01-13

Vanaf het eerste contact tot en met de afronding van de de verbouwing heeft Aleksandr ons deskundig en zeer goed geholpen met de verschillende keuzes die we moesten maken.
Het plaatsen is in goed overleg gegaan en zonder problemen.
Aleksandr en zijn team zijn zeker een aanrader voor een onbezorgde uitvoering!
We zijn heel tevreden met het resultaat.

S. Sahin beoordeelde op 2018-12-20

Ik heb mijn kozijnen en rolluiken bij hun gekocht, Ik heb alles op tijd binnengehad en compleet.

Chris Caenen beoordeelde op 2018-11-22

Goed advies over het type kozijn dat ik dien te hebben en de verschillende mogelijkheden. Prijs is concurrerend. Levertijd is ook goed en zoals afgesproken.

Stefanie beoordeelde op 2018-11-14

Zeer goede service van Aleksandr & Bert! Heel goed bereikbaar en heel zorgvuldig alles bekeken en nalopen alvorens de order geplaatst werd!

Na het plaatsen van alle kozijnen ontdekte ik een kleine beschadiging. Zonder enige discussie werd dit direct opgelost!

Men is heel netjes te werk gegaan! In goed overleg is goed werk afgeleverd. Wij zeer heel blij met het resultaat.

Jacobs beoordeelde op 2018-10-08

Aleksandr heeft ons super goed geholpen en geadviseerd. Is een aantal keren terug gekomen om de cilinders te vervangen en deuren opnieuw af te stellen. Een goede communicatie met een mooi resultaat! Zou het bedrijf aan iedereen aanraden

Linda beoordeelde op 2018-10-02

Aleksandr is super begripvol en erg behulpzaam. Je kan altijd bij hem terecht met vragen. Onlangs is het nieuwe kozijn geplaatst en het is prachtig geworden en ik ben er super blij mee. In de toekomst zal ik zeker weer kiezen voor Anensa mede dankzij de goede service en het fijne contact.

Desi beoordeelde op 2018-09-27

In 1 woord TOP!
Ik ben niet zo goed in het maken van keuzes, maar samen met Aleksandr ben ik tot een beslissing gekomen. Goed geïnformeerd, alles opties besproken maar vooral het advies vond ik heel fijn. Het plaatsen van de kozijnen en rolluiken is ook allemaal super verlopen. Ik had een hele kleine beschadiging op 1 venterbank dat werd gelijk opgenomen en hersteld.

Joal Flipse beoordeelde op 2018-07-01

Anensa levert prima kozijnen voor een aantrekkelijke prijs. Dit ook nog eens met een vlotte levertijd.
Aleksandr is vriendelijk en behulpzaam en legt uit waar je op moet letten bij het plaatsen.
Mailverkeer is vlot en correct.
Twee maal kozijnen besteld, volgende bestellingen gaan ook weer naar Anensa.

Timmer en klusbedrijf Gijben beoordeelde op 2018-06-28

Anne
Keurige firma die zijn afspraken nakomt en zeer hoge kwaliteit van kozijnen heeft.
Ik zal zeker weer bij Anensa bestellen als ik weer kozijnen nodig heb, top firma.

Bram Aal beoordeelde op 2018-06-27

Ik ben via google terechtgekomen bij Anensa kozijnen en heb een vrijblijvende prijsopgave gevraagd. Deze prijs heb ik zeer snel ontvangen en was overzichtelijk en zeer duidelijk. Omdat Anensa kozijnen zeer scherp geprijsd was wou ik wel even zien wat voor kwaliteit dat ze leveren. Nadat ik Aleksandr telefonische benaderd heb was ik van harte welkom bij hem thuis om de producten te komen bekijken. De kwaliteit is boven verwachting en Aleksandr geeft op alle vragen eerlijk en open antwoord. Inmiddels zijn de ramen geplaats en ben er super blij mee! Met namen de getoogde raam is zeer strak ingemeten en geproduceerd. Mijn volgende bestelling voor kunststofkozijnen gaat weer via Anensa kozijnen.

De Laat beoordeelde op 2018-06-26

Goede kwaliteit, goede service en snelle levering voor een goede prijs. Zou zeker weer bestellen bij Anensa, echt een aanrader

Jip Reivers beoordeelde op 2018-06-26

Al meerdere malen hebben wij bij Anensa (Aleksandr) kozijnen besteld. Top kwaliteit en ook voor een zeer mooie prijs. Het contact loopt altijd erg soepel, Aleksandr is erg behulpzaam en reageert erg snel op aanvragen en ook bestelling worden keurig binnen de verwachtte levertijden geleverd. Ik beveel Anensa kozijnen aan een ieder aan die mooie betaalbare kozijnen wilt hebben. Ik ga in ieder geval nergens anders meer naar toe. Echt heel erg tevreden

stephen Koot beoordeelde op 2018-06-25

We hebben enige tijd geleden onze oude ramen, deuren en kozijnen laten vervangen door kunststof. De plaatsing heeft Alexandr ook voor ons geregeld . We zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Anensa en de vakkundige begeleiding en prima service van Alexandr. de firma Anensa kozijnen is een echte aanrader.

Boonen beoordeelde op 2018-06-25

Heel tevreden over het resultaat van onze nieuwe deuren en raam. Goed advies, Aleksandr neemt echt de tijd om samen tot de juiste keuze te komen. Prijs / kwaliteit goed ! Een echte aanrader !!!

Fam. Creusen beoordeelde op 2018-04-22

We hebben enige tijd geleden onze oude ramen, deuren en kozijnen laten vervangen door kunsstof. De plaatsing en de afwerking zijn door Ton en Naud keurig gedaan. We zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Anensa en de vakkundige begeleiding en prima service van Alexandr. Anensa is voor de prijs kwaliteit vergelijking voor ons zeker een aanrader.

Jos Roosen beoordeelde op 2018-04-07

Offerte aangevraagd voor raam in drumstudio. Door goed advies van Aleksandr gekomen tot glas met akoestische demping. Snelle service en 2 vakmensen die het raam geplaatst hebben. Zal zeker Anensa in te toekomst weer benaderen en advizeren aan andere. Werkelijk top!!! Jos Roosen.