Samsonweg 28-E

Mystery shopper

Lees
waarom

Jelmer Severein beoordeelde op 2018-04-05

Alles zeer snel geleverd en naar volle tevredenheid. Ook de service is fantastisch bij dit bedrijf. Absolute aanrader!!!

Corine beoordeelde op 2017-12-13

Snelle levering. Het product is precies zoals verwacht.

Ine Vooys beoordeelde op 2017-08-04

Snel reactie op mail. Vlotte levering.

Jan Legierse beoordeelde op 2017-05-20

Gewoon goed en snel geleverd

Marije beoordeelde op 2017-03-01

Vriendelijk en kundig geholpen door appeloplader. Ook nog eens niet duur. Ik kom zeker terug.

Michael beoordeelde op 2017-02-20

Heel tevreden. Volgende dag in huis en goede kwaliteit voor een lage prijs.

M W beoordeelde op 2016-12-08

Heel tevreden. Volgende dag in huis en goede kabel.

Marco beoordeelde op 2016-11-17

Scherpe prijzen en snelle levering. Helaas was een kabeltje defect bij levering maar er is direct een nieuwe verzonden en die werkte perfect. Super service.

B de Leeuw beoordeelde op 2016-11-16

heel tevreden,snelle bezorging

Anoniem beoordeelde op 2016-11-16

goed product, snelle en correcte levertijd

W. J. beoordeelde op 2016-10-31

2 kabels besteld en netjes via de mail op de hoogte gehouden van mijn status. Helaas werkt 1 van de kabels niet. Even een mailtje gestuurd en gelijk de volgende dag een reply dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Topservice!!!!

Emile beoordeelde op 2016-03-11

Volgende dag al in huis, heel tevreden, product naar verwachting en veel goedkoper dan op bijv. Bol.com

mick beoordeelde op 2015-12-24

Volgende dag in huis dus gelukkig nog voor kerst. Prima prijs kwaliteit verhouding

Margo beoordeelde op 2015-04-02

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Perfecte en snelle levering.

Zeker een aanrader!!!

lizz beoordeelde op 2015-02-13

Je bestel snoertjes voor Iphone 5 krijg je snoertjes voor 4. Kan ze dan wel terugsturen,maar moet zelf de kosten betalen of bij betalen voor de juiste snoertjes.
De bestelbevestiging/ factuur is ook incompleet met informatie. Alleen de info Apple USB kabel 3meter en art.nr. 50016. Niet voor welk type, dat kan niet volgens hun, teveel info we leven toch in 2015 Als je het art.nr. op hun site intikt dan krijg je vermelding geen product.gevonden met nieuwe bundel aanbieding van jawel iphone 5 snoertjes. Ik heb op de geschiedenis van de mijn computer gekeken, daar zie ik duidelijk dat ik Iphone 5 snoertjes afgebeeld op de bestelsite gek hé. Ze reageren snel, sturen snel. Service tot aan de deur, dus nooit meer. Vaker deze site checken voor ik online bestel. Straks gewoon even naar de winkel voor een snoertje. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.

Paul beoordeelde op 2014-10-11

Vorige week drie kabels van drie meter besteld voor 16 euro inclusief verzendkosten. Binnen een uur een e-mail ontvangen dat de kabels verzonden waren en keurig de volgende dag bezorgd.

We zijn helemaal weg van de kabels. Kwaliteit is boven verwachting en deze lengte is handig omdat we de ipad en iphone kunnen blijven gebruiken bij het opladen.

Ontevreden klant beoordeelde op 2014-07-10

Heb een lightning kabel gekocht via Appeloplader.nl, maar product werkt niet op de iPhone 5s. Ontevreden dus. Levertijd is daarentegen wel zeer goed, maar daar heb je niet zo veel aan als ze producten leveren die het niet doen..

Thomas beoordeelde op 2014-02-10

Zeer vriendelijke en snelle klantenservice. Vanwege een fout
van PostNL is de eerste bestelling nooit aangekomen. Na een
mailtje is alles erg snel en professioneel opgepakt voor
AppelOplader.nl!

Als ik nog eens iets nodig heb kom ik hier terug!

Mystery shopper beoordeelde op 2013-11-26

Op zondagavond een Apple oplader besteld. Maandag kreeg ik een e-mail voor de verzending en dinsdag was deze in huis. Kortom een nette en snelle verzending.

Rob Kap beoordeelde op 2013-11-14

Snel geleverd, prima kwaliteit en ook de prijs is goed. Aanrader!

Lien beoordeelde op 2013-10-03

Ik heb een kabel van 3 meter besteld. Goede prijs en de volgende dag in