Hanzeweg 9C

Mystery shopper

Lees
waarom

Wouter beoordeelde op 2018-10-10

Uitzoeken, bestellen, niet thuis, opgehaald bij AH. Nu nog iemand vinden om hem te monteren.

Sandra Decae beoordeelde op 2018-10-09

Was super content, wat een service 👍👍👍❤️❤️

B.E. Schipper beoordeelde op 2018-10-07

Prima service en levertijd met duidelijke informatie.

F M Foks beoordeelde op 2018-10-05

Snelle en goede communicatie. Artikel zoals beloofd de volgende dag geleverd. Goed verpakt, duidelijke montagehandleiding. Kwaliteit van het artikel is goed en zoals omschreven op de website. De armsteun past prima in mijn Hyundai i10 (2018). Armsteunwinkel.nl is een aanrader!!

Ruud Onstenk beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering en een prima armsteun. Top

Guy Vanhoorde beoordeelde op 2018-10-02

Dik in orde.

P.Schripsema beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering.

Vakgarage Veldma Jansen beoordeelde op 2018-10-01

prima prima goede snelle service

C. Kruit beoordeelde op 2018-10-01

Zeer goed persoonlijk contact, andere dag in huis, paste perfect

bert van t ende beoordeelde op 2018-09-24

prima service

Nannalene beoordeelde op 2018-09-24

Snelle levering en goede service!
Ik had verkeerde kleur ontvangen. Met één telefoontje direct volgende dag juiste kleur binnen inclusief retoursticker zodat ik de andere zonder kosten terug kon sturen!

Marcel, Fiat Panda Lounge 2014 beoordeelde op 2018-09-23

Snelle en correcte levering. Makkelijk te monteren en past perfect. Ik heb een handicap aan mijn rechterarm, de armsteun geeft steun en veel rijcomfort. Zeer tevreden mee. Het was tijdens bestellen ook duidelijk aangegeven waar je op moest letten.

F. Erdkamp beoordeelde op 2018-09-22

Prompte levering. Installatie binnen kortste tijd. Heerlijk comfort van de armsteun.Bedankt voor de aardige attentie.

Coen Vos beoordeelde op 2018-09-17

Prima service en goed product geleverd

H van de brug beoordeelde op 2018-09-17

Product zeer snel geleverd

Kai Yeung beoordeelde op 2018-09-17

Zeer behulpzaam! Voet paste niet doordat er verschillende variaties zijn voor mijn auto! Gelukkig stuurde armsteunwinkel een nieuwe op zonder extra kosten!!

G.H.Scheiberlich beoordeelde op 2018-08-31

Het was er zeer snel, en het paste als een bus.

R. van de Esschert beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering, prima product

G.C.M. Borghuis beoordeelde op 2018-08-26

Het probleem bij het bestellen is dat het niet duidelijk is of dat wel de goede armsteun is voor de betreffende auto. Volgens het type nummer wel maar volgens de bijgaande video van de armsteun niet. Daarop is een heel ander auto te zien dan de auto waarvoor de armsteun bedoeld is Hier door kom je aan het twijfelen waardoor ik eigenlijk de armsteun niet bij jullie wilde bestellen. Ik heb de gok maar gewaagd omdat ik het een goede armsteun vond. Mijn advies wanneer je niet voor elk autotype een aparte video kunt maken, geef dat in de beschrijving aan. Heel simpel deze video is algemeen en kan afwijken van die van uw auto.

Reactie van ArmsteunWinkel:
Geachte heer Borghuis,
Dank voor uw order maar wij vinden het erg jamer dat u ons een negatieve beoordeling geeft over onze webshop en wou dit graag toelichten.
Wij hebben helaas geen video's of foto's van geplaatste armsteunen in de desbetreffende auto's.en proberen het zo duidelijk mogelijk te maken in de tekst voor welke auto de armsteun is.
Ook hebben wij in alle teksten de volgende regel staan, zo ook bij de armsteun die u besteld heeft:
(De foto's zijn een voorbeeld van de gemonteerde armsteun in een willekeurig interieur) maar waarschijnlijk heeft u deze over het hoofd gezien.
Wij zijn de enige webshop die nog details heeft toegevoegd om de klant goed te laten zien hoe de armsteun eruit ziet want geen enkele producent waar wij de armsteunen kopen hebben duidelijke foto's voor ons.
Met zo'n groot programma met meer dan 450 verschillende auto's is dit eigelijk een onmogelijke opgave.
Het mooiste zou zijn dat iedere klant een serie foto's voor ons zou schieten van de gemonteerde armsteun in zijn of haar auto zodat we die erbij kunnen plaatsen.
In de 4 jaar dat wij deze webshop nu voeren hebben een stuk of 5 klanten dit gedaan maar helaas ging het dan meestal om 1 foto waarvan er dan maar een deel van de armsteun op stond en daarom hebben wij deze niet geplaats.

rob jaspers beoordeelde op 2018-08-20

zeer correct