Hanzeweg 9C

Hans beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering super service

Jw heester beoordeelde op 2019-01-28

Goede pasvorm duidelijke website
Vlug en goed verpakte levering

G.Boxem beoordeelde op 2019-01-22

Dinsdag besteld, woensdag in huis. In 10 min.gemonteerd. Prima!

Di martinelli pascal beoordeelde op 2019-01-22

goedkoop gemaakt.niet echt stevig.

Reactie van ArmsteunWinkel:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en vinden het jammer dat u niet tevreden was over het product die u ontvangen heeft. .
Er zit inderdaad verschil in de kwaliteit tussen de originele Suzuki armsteun van bijna €300.00 en onze Concept-S armsteun van €79,99 (inclusief verzending) . Naast deze armsteun had u ook nog de keus kunnen maken voor onze PremiumS.
Deze was wel €30.00 hoger in prijs en van een goede kwaliteit maar uiteindelijk heeft u de door u bestelde armsteun toch gehouden dus toch wel iets van tevredenheid denk ik.

Lars Krikke beoordeelde op 2019-01-11

Heel tevreden! Vrijdag besteld in de namiddag en zaterdag ochtend in huis! Top service !

T.Veldhoff beoordeelde op 2019-01-09

Keurig op tijd geleverd. Tevens leuke attentie in de verpakking.

R.W. van de Pol beoordeelde op 2019-01-04

Snel en correct afgehandeld

Beekveldt beoordeelde op 2019-01-03

Goede en duidelijke website. Makkelijk te bestellen en goede en tijdige levering.

Ben van Zon beoordeelde op 2018-12-21

Snelle levering, goed app-contact, keurig product met goede beschrijving !

e van langen beoordeelde op 2018-12-10

Afhandeling ok

alain visser beoordeelde op 2018-12-03

goed

H.VANDIJK beoordeelde op 2018-12-03

heel tevreden

Taco Fris beoordeelde op 2018-12-03

Heerlijk, kan niet zonder en hebben deze daarom ook weer aangeschaft. Dank ook voor de snelle levering.

Reinhard Mickerts beoordeelde op 2018-11-27

Vriendelijke mensen gpedde uitleg op de vragen snelle service en levering!

H van limbeek beoordeelde op 2018-11-15

Product niet op voorraad gebeld. Ander model uitgezocht volgendedag in huis bedankt👍🏼

Paul Giesen beoordeelde op 2018-11-11

snel en correct geleverd deed volledig aan verwachting.

AJ v d Berg beoordeelde op 2018-10-29

Goede en snelle levering

H.J. van Vreden beoordeelde op 2018-10-29

Armsteun voor Mitsubishi past perfect. Het open schuiven gaat wat moeilijk.

Reactie van ArmsteunWinkel:
Geachte heer Van Vreden, Dank voor uw positieve review.
Betreft het schuiven: het kan zijn dat het schroefje binnen in de deksel iets te stevig is vast gedraaid tijden het samenstellen. Als u schroefje een slag los draait dan kan het zijn dat het schuiven makkelijker gaat.
Johan (GoodGo ArmsteunWinkel.nl)

Wouter beoordeelde op 2018-10-10

Uitzoeken, bestellen, niet thuis, opgehaald bij AH. Nu nog iemand vinden om hem te monteren.