Hanzeweg 9C

Mystery shopper

Lees
waarom

j schootman beoordeelde op 2018-08-16

bestelde armsteun mitsubishi space star,super, past precies, woensdag middag besteld,donderdag ochtend half negen in huis. de armsteunwinkel kan ik aan bevelen

Joost beoordeelde op 2018-08-14

Prima ervaring. Zelfs toen bleek dat ik de verkeerde armsteun had besteld bleek 1 telefoontje voldoende om het type nog aan te passen. Erg goed geholpen.

J. Eijkens beoordeelde op 2018-08-11

Goede berichtgeving over verloop vd order en snelle levering zoals beloofd op de site. De vervolgens aangeboden armsteun voldoet uitstekend en lijkt van zeer goede kwaliteit te zijn. Al met al een uitstekende transaktie.

D Gravendijk beoordeelde op 2018-08-04

Zeer tevreden, snelle levering. Het bestelde item past precies.

Peter de waal beoordeelde op 2018-08-04

Prima service

W.mulder beoordeelde op 2018-08-04

Prima en snel

J.J.Moes, c.i beoordeelde op 2018-07-31

1.Zeer korte bezorgtijd: binnen 24 uur ontvangen.
2.Verpakking excellente kwaliteit, met zorg uitgevoerd en afgeplakt.
3.Armleuning exact volgens opgave en uitstekend op het eerste gezicht.
4.Grapje met verrassingsrol pepermunt zeer op prijs gesteld.
5.Montagetekeningen zo eenvoudig dat montage binnen 15 minuten klaar was.
6.Facturatie keurig en overzichtelijk.
7.Zelfs reserve set tekening montage bijgevoegd.
8.Kortom: een AANRADER

Veldkamp beoordeelde op 2018-07-28

Zonder probleem het juiste product ontvangen.
zo als het hoort.

B. Postema beoordeelde op 2018-07-26

Op tijd geleverd. Goed verpakt.

B.Kats beoordeelde op 2018-07-21

Ben helemaal tevreden ziet er prima uit makkelijk te bevestigen
En zeer snel geleverd. šŸ‘

Mark Diependaal beoordeelde op 2018-07-16

op tijd geleverd zoals was afgesproken

R,Remmerswaal beoordeelde op 2018-07-15

Zeer goed geholpen uitstekend

Hans Verwoerd beoordeelde op 2018-07-14

Makkelijk te bestellen en binnen 2 werkdagen bezorgd. Geen probleem en zeer tevreden over de armsteun.

Schippers beoordeelde op 2018-07-11

Leuk product en snel geleverd.

G.van de Wiel beoordeelde op 2018-07-11

Product werd snel geleverd.product was goed en met duidelijke beschrijving erbij

J.C.M.van den Brule beoordeelde op 2018-07-11

niet op de aangegeven tijd geleverd door post nl ze zijn de eerste afleverdag niet aan de deur geweest
al zegen zij van wel is al eens eerder gebeurd omdat ze dan geen zin hebben om naar acht hoog te gaan en er is een lift, maar de dag er na is het pakje bezorgd
de steun past perfect en is inderdaad makkelijk te monteren

Ad Vork beoordeelde op 2017-10-30

Na wat twijfels over de kleur hebben we wat foto's uitgewisseld en zijn we tot een uitstekende keus gekomen van de midden-armsteun voor mijn Peugeot 2008.
Klasse

Pandarijder beoordeelde op 2017-02-14

Ik was overdonderd door de service die veel verder ging dan je van een bedrijf mag verwachten. Zie ook uitgebreide recensie op http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic.php?f=34&t=18123

gerduijts beoordeelde op 2017-01-13

heel tevreden , was enige vertraging met de levering i.v.m jaar wisseling en vakantie toeleverancier maar prima communicatie en product voldoet geheel aan de verwachting

Mystery shopper beoordeelde op 2015-05-27

Enige tijd geleden hebben wij ArmsteunWinkel verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geĆÆnteresseerde voor een armsteun voor in een Peugeot. We wilden weten of het een universele armsteun betrof of dat deze ook aan te passen was. Tevens stelden wij de vraag of de installatie van de armsteun enigszins een simpele taak was. We kregen zeer spoedig een uitgebreide reactie terug met daarin nauwkeurig antwoord op onze vragen. De reactie gaf aan dat desbetreffende voldoende kennis had over zijn producten en de klant graag wilde helpen. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren!

2015