Hanzeweg 9C

Mystery shopper

Lees
waarom

Dirk Beekman beoordeelde op 2019-08-14

Sneller geleverd dan toe gezegt

j j de vos beoordeelde op 2019-08-12

Prima. De bestelling werd wat later geleverd. Dit werd mij telefonisch gemeld. En verder is alles vlekkeloos verlopen. Mooi product en goede kwaliteit. Gewoon zo doorgaan!!.

L.K.Jeuring beoordeelde op 2019-08-12

Snel geleverd en past perfect. echt een aanrader.

Janos Fath beoordeelde op 2019-08-08

Sory ik heb its verkeert ikdaght de stoelhoesen vraagen juli mijn excuse hir was alles super

Reactie van ArmsteunWinkel:
Dank voor uw negatieve review.
Bij de armsteun die u besteld heeft voor uw Peugeot 2008 staan foto's van de armsteun + voet in de webshop gemonteerd op bestaande console.
De armsteun op zichzelf is ingeschoven 270 mm en heeft een breedte van 110 mm zoals ook geschreven in de tekst.
Als deze maten niet zouden kloppen dan gaat het hier om millimeters.
Ik zou graag van u willen weten wat er dan niet zou kloppen aan de maten van deze bestseller zodat we dit nog duidelijker kunnen maken in onze webshop voor de lezer.
Met vriendelijke groet, ArmsteunWinkel.nl

Drossaert Willy beoordeelde op 2019-08-08

Alles gelopen zoals het hoort. ook kwaliteit perfect.

W.L. De Haan beoordeelde op 2019-08-08

Goed contact met het bedrijf, gekozen armsteun was niet leverbaar. 3 Alternatieven voor dezelfde prijs.
Mooi product, eenvoudige montage. Kortom prima bedrijf.

suiker beoordeelde op 2019-07-29

de ervaring over het te bestellen product is als positief ervaren,
alleen de beleving van het product had bij mij een beleving naar mate ik het had gezien op de website.

W Schut beoordeelde op 2019-07-24

Geen klachten drie dagen na de bestelling is het product op de opgegeven adres afgeleverd.
Het product voldeed aan de opgegeven maten.
Ik kan een ieder aanraden om via deze webwinkel iets te bestellen.

Groeten W Schut.

Y.I Erkelens beoordeelde op 2019-07-22

Het type armsteun die wij wilden was er niet meer.na onze bestelling werden wij daar gelijk over gebeld.
Er werd een wat duurder type voorgesteld, de meerprijs hoefden wij niet te betalen,
De zending was daarna snel verstuurd. Er was echter iets misgegaan , wij werden gelijk daarover gebeld.
De zending kwam daarna heel snel.

Reactie van ArmsteunWinkel:
Hartelijk ank voor de 5 sterren en de review mevrouw Erkelens ondanks we verzendlabel van uw pakket verwisseld hebben. Maar gelukkig is toch nog alles goedgekomen, ook met de andere klant die uw pakket netjes na ontvangst van adreslabel aan u gezonden heeft om op deze manier toch nog de levertijd te verkorten.

n v gils beoordeelde op 2019-07-16

Goede armleuning die perfect en simpel is te monteren.

De Weerdt Herman beoordeelde op 2019-07-15

👍🏻

Karnaat beoordeelde op 2019-07-15

Gewoon top

Heleen Brouwers beoordeelde op 2019-07-15

Heel tevreden, was snel geleverd

Andres De Grande beoordeelde op 2019-07-15

Verkeerde levering

Reactie van ArmsteunWinkel:
Dank voor uw negatieve review.
Eigenlijk belachelijk voor woorden als u zelf, of uw zoon zoals u geschreven heeft, de foutieve armsteun heeft besteld.
Ik heb u nog een mail gestuurd hierover en of u dan alsnog het andere model moet hebben. Maar u heeft niet eens de moeite genomen om deze mail te beantwoorden maar dus nog wel even de moeite genomen om hier een review te plaatsen.

Marcel Giezen beoordeelde op 2019-07-12

Weer een topproduct. Goed pasvorm en kwaliteit straalt er vanaf.

Garage Bergsteyn BV beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering , prima product. Goede hulp.

A Ottink beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering en het correcte model. Aardig extra presentje bijgevoegd waarvoor dank!

Vincent Rusconi beoordeelde op 2019-06-29

Snel in huis

Kemp beoordeelde op 2019-06-28

Op tijd bezorgd en alles kompleet en goed verpakt

Peter Gerritsen beoordeelde op 2019-06-24

Netjes op tijd en geleverd zoals afgesproken