Hortensiastraat 23
2681CD Monster

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Sandra Jantjes beoordeelde op 2019-08-15

Leuk contact, snel geleverd en keurig verpakt!

Sietske Schelfaut beoordeelde op 2019-08-11

Ik ben heel blij met de prachtige ketting die ik heb gekocht bij Art by Daan! Wat een mooi stukje kunst en het was een cadeautje in mijn brievenbus. Het chique doosje zal ik blijven gebruiken om het in te bewaren. Ik ga hier zeker nog eens zo'n mooi sieraad bestellen!

Anneke Moleveld beoordeelde op 2019-08-08

Goed verpakt en zeer snelle verzending. Echt super!

Marcel beoordeelde op 2019-08-02

Mooie originele artikelen, leuk verpakt en duidelijk met liefde gemaakt. Alles volgens afspraak en met zorg. Aanradertje!

Natascha beoordeelde op 2019-08-01

Heb een handgemaakte edelstenen armband besteld (en een bijpassend cadeau erbij ontvangen). Het sierraad is elegant, origineel en de werking is écht helend.

Marjon beoordeelde op 2019-08-01

Ik heb twee mooie kettingen en een paar oorbellen bij Daan gekocht. Ik ben er superblij mee! Haar sierraden zijn heel speciaal en uniek! De liefde voor haar werk spat ervan af! Je valt echt op als je iets draagt van Daan.

Margot beoordeelde op 2019-08-01

Super tevreden! Daan maakt prachtige ontwerpen en goed draagbaar, heel blij mee.

Sander Croese beoordeelde op 2019-08-01

Heb een armband besteld en ben er meer dan super tevreden mee. Heel fijn contact en erg snel geleverd. Super!

Kathleen beoordeelde op 2019-07-31

Ben zo blij met mijn armband. Helemaal geweldig de service en snel geleverd.

Heymans Veerle beoordeelde op 2019-07-25

Ik zocht iets aparts en Daan heeft er iets prachtig van gemaakt. Echt een aanrader.

Je merkt dat het met liefde gemaakt is.

Dank u voor de goede en snelle levering.

Cora beoordeelde op 2019-07-24

Na iets te delen op Facebook werd ik enthousiast. Een speciale kleur was geen probleem. En de dag erna lag het in de brievenbus. Top en uitstekende service. Dank je wel Daan

Patricia van Sandwijk beoordeelde op 2019-07-14

Snel geleverd. Mooi verpakt.

Wendy beoordeelde op 2019-07-10

Enorm tevreden. Goede service, snelle levering. Daan denkt met je mee en je hebt echt de mogelijkheid een sieraad compleet naar jouw wens te laten maken. Asolute aanrader!

Ingrid beoordeelde op 2019-07-10

Prachtige ketting zeer tevreden! Goede service zeker een aanrader

Maaike Vink beoordeelde op 2019-07-03

Heel goed advies van Daan een hele mooie set geleverd. Prachtige kleuren en snelle service. Héél blij mee

Margreet Cleuskens beoordeelde op 2019-06-23

Snel, mooi verpakt en mooie sieraden van zeer goede kwaliteit

Henriëtte Ekkel beoordeelde op 2019-06-22

Hele mooie sieraden, goed verpakt en kan via de brievenbus. Snelle levering en goede service.

M Nijdeken beoordeelde op 2019-06-22

Prima informatie op de website en de ketting was exact zoals op de foto. Het werd keurig op tijd geleverd.

Peter Landzaad beoordeelde op 2019-06-12

Netjes en goed geleverd, prima webshop met hele mooie sierraden

Bianca van der Korf beoordeelde op 2019-05-21

snelle levering, hele mooie sieraden