Hortensiastraat 23
2681CD Monster

9,9

Google Plus/Places - 9,0

Sylvia Ligt beoordeelde op 2019-04-08

Ik ben zeer tevreden,ik had mijn ketting de volgende dag al in huis,super mooi gemaakt en mooi verpakt!

Natasja S beoordeelde op 2019-04-07

Snel verzonden en netjes ingepakt. De ring is prachtig!

marte ruinen beoordeelde op 2019-03-27

Prachtige sieraden, snelle levering en flexibiliteit in ruilen.

Monique Renes beoordeelde op 2019-03-11

Super service! Voor mijn moeder gevraagd of ze ook aan oorclips kon komen. Was geen probleem, ik kon zelf de kleur uitkiezen.
Daarna zag ik nog een leuk Instagram filmpje met een onwijs leuke ring. De ring was een beetje blauwachtig mijn voorkeur ging uit naar zwart grijsachtig, was dus ook geen probleem.
Hele leuke website met prachtige sieraden.

Aad Lettenmeijer beoordeelde op 2019-02-28

Duidelijk en een snelle levering en keurig gevolgen middels T&T.

Annemarie Wildschut beoordeelde op 2019-02-17

Mooi produkt, dat goed overeenkomt met de afbeelding op de website. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de levering.

Yvon Woudstra beoordeelde op 2019-02-12

Omdat ik maar 1 lange oorbel draag heeft Daniëlle , op mijn verzoek , met 4 verschillende kleuren, 4 aparte oorbellen gemaakt.
Ze zijn vandaag aangekomen en zien er prachtig uit.
Ik ben er erg blij mee!

Susanne beoordeelde op 2019-02-06

Leuk en spontaan contact gehad en de sieraden zijn in het echt nog mooier dan op de foto’s.
Super service!!

Marcel S. beoordeelde op 2019-02-06

Ik ben zeer tevreden over de oorbellen die Daniëlle voor mij gemaakt heeft.
Ik als man had speciale wensen en die heeft ze uitstekend vervuld.

Saskia beoordeelde op 2019-02-06

Super blij met mijn mooie sieradenset! Helemaal naar mijn smaak gemaakt. Art by Daan doet wat je vraagt en helpt je perfect. En ook nog een super snelle service.

Ria Bosgraaf beoordeelde op 2019-01-22

Mooi ingepakt in een prachtig doosje en goed verpakt in een bubbeltjesenveloppe. Ook nog in mijn kleur😃😂 (roze)

Ella Doodeman beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden, snelle levering en keurig verpakt.

Joyce beoordeelde op 2019-01-12

Ik ben erg tevreden over de gekochte sieraden! Ze nam ook echt de tijd om te luisteren naar wat ik precies zocht en kwam toen met goede bijpassende opties. Inmiddels zijn de sieraden een aantal maanden in mijn bezit en ze zien er nog net zo mooi uit als toen ik het kocht.
Kortom, goede service en kwaliteit!

Heidi Daems beoordeelde op 2019-01-05

Heel mooi!

Wilma Van klaveren beoordeelde op 2018-12-24

Art by Daan
Snelle levering ze verkoopt mooi sierraden

Bianca beoordeelde op 2018-12-11

Mooie sieraden, allemaal individuele stukken. Kwalitatief erg goed en ook nog is heel mooi ingepakt. Kortom echte aanrader!!!

Anneke beoordeelde op 2018-12-09

Art by Daan luistert goed naar je wensen en komt met diverse voorstellen om aan je vraag te voldoen. Zoek je een sierraad in een specifieke kleur, dan ben je bij Daan aan het goede adres. Zij heeft een regenboog aan kleuren en er is altijd wel iets passends bij. Omdat de kleuren in de sieraden gemeleerd zijn, voegen ze zich goed naar de kleuren van je kleding. Ook in modellen is er ruim voldoende keus. De prijzen zijn heel acceptabel.

Anne-mieke Bovelett beoordeelde op 2018-11-29

Prachtig!!!!! Nog mooier in het echt dan op de foto. En de bestelling verliep ook heel vlot. Ik woon in Zwitserland, waardoor ik rekende op een heel veel langere verzendtijd, maar mijn pakje (leuke verpakking ook), was er al heel snel!

Miriam beoordeelde op 2018-11-28

Pijlsnel, en mooooi!

Dania beoordeelde op 2018-11-28

Al meerdere sieraden besteld bij Art By Daan, en zeer tevreden over de kwaliteit, het is uniek en heel mooi! Het wordt snel geleverd, met veel zorg! Zelfs de verpakking is mooi! Snelle service en vriendelijk! Zeker een aanrader!