Art by Daan

Art by Daan

Unieke handgemaakte sieraden gemaakt van acrylverf. Wie een van deze sieraden koopt is ervan verzekerd dat er maar één van op de wereld is, deze sieraden zijn allemaal uniek en niet na te maken.
Sieraden, Kunst, Ontwerper
9,9

• Karin
    Review voor Art by Daan

Super mooie sieraden, uniek in zijn soort. Snelle service, en bij vragen, heel snel antwoord. Super aardig ontvangst als je in het atelier komt. Ik ging zelfs weg met nog een armband.

• Sylvia Haggenburg
    Review voor Art by Daan

Unieke sieraden, snelle en mooie verzending. Een echte aanrader!

• Hoe beoordeel je Art by Daan?

• Sandra
    Review voor Art by Daan

Goeie service, prachtige mooie sieraden, ik ga in de toekomst wel nog een mooie ring bestellen. Zo blij met mijn aankoop🥰

• Ria de Vries
    Review voor Art by Daan

Unieke sieraden voor jezelf of om cadeau te geven.

• JW
    Review voor Art by Daan

Mooie sieraden, snel verzonden en laagdrempelig contact!

• Anna de Weert
    Review voor Art by Daan

Mooie authentieke handmade sieraden. Snelle levering, liefdevol ingepakt.

• Wilbur Truijens
    Review voor Art by Daan

Art by Daan heeft een assortiment met prachtige producten die met zorg, aandacht en vakmanschap zijn gemaakt. Art by Daan levert de bestelde producten snel en de producten zijn netjes en goed ingepakt, zodat het kunstwerk zonder beschadiging aankomt op de plaats van bestemming. Zo kun je al snel genieten van wat je besteld hebt. Voor mij een echte aanrader.

• Hilda
    Review voor Art by Daan

Snelle service en levering. Bij vragen reageert Danielle in korte tijd terug. Wil je unieke en bijzondere sieraden? Danielle heeft ze.

• Beer
    Review voor Art by Daan

Verrassend mooi en originele handgemaakte kunststukjes, oh en Daan is tof

• Ans van Dijk-Veldhuis
    Review voor Art by Daan

Op de 1e plaats: mooie, unieke sieradencollectie.
    Snelle levering.
    Fijne communicatie.