De Lange Baan 11b
8731DZ Wommels

Bol.com 6 8,5

Jeroen van Veldhuizen beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering en perfect uitgevoerd

Lotte beoordeelde op 2018-07-26

Heel tevreden! Goede service, snelle levering en een prachtig resultaat. Wat een eyecatcher. Blij.

J van Doorn beoordeelde op 2018-07-10

Zeer vlotte afwerking ...

Janneke Bruins beoordeelde op 2018-07-05

uitstekend verpakt, naar verwachting

Vasanthi van Samkar beoordeelde op 2018-06-17

Prachtig schilderij, we zijn er erg blij mee!

Kuipers beoordeelde op 2018-06-15

Heel tevreden, mijn vragen werden snel en goed beantwoord. Bestelling was zeer snel in huis, super service!

Henri Arendsen beoordeelde op 2018-06-14

Keurig en volgens de omschrijving geleverd

Hans van Beusekom beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering. Mooi product

Yvonne Lensink beoordeelde op 2018-05-11

Prachtige kwaliteit canvas. Is het geld waard! En met het handig ophangsysteem ook moeiteloos op te hangen.

W.F. Nulle beoordeelde op 2018-04-22

Correcte en snelle levering. Prima kwaliteit Redelijke prijs

J.M. de Goede beoordeelde op 2018-04-09

Keurig

willem Vliegenthart beoordeelde op 2018-04-09

Duidelijke informatie, levering volgens opgave, uitvoering van de reproducties volgens verwachting, Prima!

Liesbeth beoordeelde op 2018-04-08

Duidelijke website, ik had snel gevonden wat ik zocht. Bestelling ging vlot en ook de levering ging snel. Duidelijke communicatie met betrekking tot de datum van levering.

Evelyn Brink beoordeelde op 2018-04-08

snelle levering en een prachtige afdruk!

Carol Vermast beoordeelde op 2018-03-18

Goede producten. Twee canvas glicees besteld. Kwamen keurig gespannen op raamwerk. Kleuren erg mooi.

Alexandra van der Avort beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering tegen een goede prijs. Ga zo door.

Eric Jentink beoordeelde op 2018-03-11

Ik heb de bestelling geplaatst. Meteen betaald netjes in huis gekregen maar daarna dood leuk een mail ontvangen met een factuur en de mededeling om het bedrag binnen 14 dagen over te maken. Meteen een mail gestuurd dat ik het bedrag meteen betaald heb. Maar tot op heden natuurlijk geen reactie. Hoezo klantvriendelijk.

Jan Sikkema beoordeelde op 2018-02-27

Prima kwaliteit en uitstekende service!

René Nottroth beoordeelde op 2018-02-08

Goed verpakt, snelle levering en goede communicatie.

J Verheij beoordeelde op 2018-02-08

Het was goed verpakt. Was aandacht aan besteed