De Lange Baan 11b
8731DZ Wommels

Samyra van Roy beoordeelde op 2017-05-07

Ik had mijn bestelling eerder nodig dan de 5 dagen die er voor stonden. Op mijn verzoek konden ze het gelukkig eerder verzenden. Ik had het binnen twee dagen!

Ruud van Oostveen beoordeelde op 2017-04-07

Zeer tevreden over het eindresultaat en de service zoals meedenken en transport

L. van der Schee beoordeelde op 2017-02-17

Snelle levering van Het Meisje met de Parel, op advies gekozen voor een licht matte vernislaag.

Jan Hartog den beoordeelde op 2017-01-31

Zeer goed verpakt en snel geleverd keurig verzorgd.

Siebren Hoogland beoordeelde op 2016-12-29

Snelle levering, prachtig mooi product, keurig afgewerkt !!

Herman van den brand beoordeelde op 2016-12-11

Gewoon prima geregeld

Josje Broekhuis-Verreck beoordeelde op 2016-11-19

Uitstekend over het bestelde product gecommuniceerd, ik werd telefonisch zeer klantvriendelijk én hulpvaardig te woord gestaan.

hennie haages-van rumt beoordeelde op 2016-11-18

website is goed toegankelijk, relevante info. Bestelling met een paar muisklikken en dag later een mail van de pakketdienst dat het schilderij onderweg was en wanneer het zou aankomen. Kort, duidelijk en efficient

Ton Otten beoordeelde op 2016-11-04

Voor de afgesproken tijd gebracht. Goed ingepakt zodat er zo min mogelijk beschadigd kan worden. Super

hans sieverts beoordeelde op 2016-11-01

Prima snelle levering goed beschermde replicas

ed doorn beoordeelde op 2016-10-28

bestelling was zeer snel bij mij thuis, er stond 3 tot 5 dagen voor, maar binnen 2 dagen was het bezorgd.

Baukje Grijpstra beoordeelde op 2016-10-28

Doordat ik het adres verkeerd in de order had gezet ging de aflevering eerst niet door. Na een telefoontje aan het bedrijf hebben ze dit keurig opgelost en is de bestelling op de juiste plek aangekomen.

ans kabos beoordeelde op 2016-10-25

Snel in huis.Goed verpakt. Een hele mooie " Jopie Huisman " op canvas.

Ingen Visser beoordeelde op 2016-10-07

Snel en goed verpakt TOP.

2016