De Lange Baan 11b
8731DZ Wommels

Bol.com 3 8,3

René Nottroth beoordeelde op 2018-02-08

Goed verpakt, snelle levering en goede communicatie.

J Verheij beoordeelde op 2018-02-08

Het was goed verpakt. Was aandacht aan besteed

Hans Neut beoordeelde op 2018-02-07

Mooie druk geworden.

ludwig petersen beoordeelde op 2018-01-20

Mooie artikelen ,goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Pieter van Batenburg beoordeelde op 2018-01-20

Uitstekend is uitstekend. Prima verzorgd.

Pien beoordeelde op 2018-01-14

Helemaal tevreden. Maandag besteld, vrijdag geleverd. Goed ingepakt. Canvas ziet er prachtig uit. Persoonlijk bedank kaartje erbij. Top!

Steffie Lettink beoordeelde op 2018-01-13

Snelle levering, duidelijkheid over het product, mooi product!

Martin beoordeelde op 2017-12-24

Mooie producten, goed en snel geleverd.

Gonnie Verhoeff-Noort beoordeelde op 2017-12-07

Erik Buitenhuis beoordeelde op 2017-11-19

We zijn zeer tevreden over de snelle bezorging. Over het schilderij zijn we heel enthousiast. We blijven ernaar kijken

Gert Wansink beoordeelde op 2017-11-10

Wij zijn helemaal,... nee zelfs DIK tevreden.
Zondag besteld met een opmerking of het mogelijk zou zijn om al op de vrijdag erná te leveren ivm een verjaardag.Maandag ochtend ten overvloedde nog even telefonisch contact opgenomen.
Zeer vriendelijk te woord gestaan door één van de medewerkers in de werkplaats want het was ZO vroeg, dat er nog niemand op kantoor was!Hij ging ervan uit dat het allemaal goed zou komen.
En inderdaad ; al op donderdag werd de bestelling geleverd door een keurige bezorgdienst.
Helemaal TOP.
We zijn erg blij met de perfect afgewerkte prent en met de kwaliteit van het product.
Onze dank ervoor.

Ankie Cuijpers beoordeelde op 2017-11-03

Vakkundige aflevering volgens afspraak. Zeer zorgvuldige verpakking zodat het bestelde product niet kon beschadigen.

Carla van Vliet beoordeelde op 2017-10-22

Bijzonder prettig contact, goed advies, keurig verzorgde verpakking en verzending, een mooi doek in mijn kamer; kortom een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Gerard Saarberg beoordeelde op 2017-09-18

Door de jaren heen heeft de fa. Artimedes b.v. gekozen voor een consequent beleid ten aan zien van de kwaliteit van het canvas product en zich niet laten gek maken door de vele aanbiedingen van de diverse centrales. Ook voor mij geldt dat kwaliteit voorgaat ten opzichte van een paar euro's korting. Ik ben nog steeds zeer content met de hoge kwaliteit van de canvas die Artimedes b.v. levert.

Josje Broekhuis-Verreck beoordeelde op 2017-09-17

Correcte levering

Susanne Daamen beoordeelde op 2017-08-25

Heel tevreden, een erg mooie print van goede kwaliteit. Voorafgaand aan de bestelling heb ik telefonisch contact gehad en mijn vragen werden netjes en snel beantwoord.

Samyra van Roy beoordeelde op 2017-05-07

Ik had mijn bestelling eerder nodig dan de 5 dagen die er voor stonden. Op mijn verzoek konden ze het gelukkig eerder verzenden. Ik had het binnen twee dagen!

Ruud van Oostveen beoordeelde op 2017-04-07

Zeer tevreden over het eindresultaat en de service zoals meedenken en transport

L. van der Schee beoordeelde op 2017-02-17

Snelle levering van Het Meisje met de Parel, op advies gekozen voor een licht matte vernislaag.

Jan Hartog den beoordeelde op 2017-01-31

Zeer goed verpakt en snel geleverd keurig verzorgd.