De Lange Baan 11b
8731DZ Wommels

Bol.com 1 9,0

Erik Buitenhuis beoordeelde op 2017-11-19

We zijn zeer tevreden over de snelle bezorging. Over het schilderij zijn we heel enthousiast. We blijven ernaar kijken

Assortiment

Gert Wansink beoordeelde op 2017-11-10

Wij zijn helemaal,... nee zelfs DIK tevreden.
Zondag besteld met een opmerking of het mogelijk zou zijn om al op de vrijdag erná te leveren ivm een verjaardag.Maandag ochtend ten overvloedde nog even telefonisch contact opgenomen.
Zeer vriendelijk te woord gestaan door één van de medewerkers in de werkplaats want het was ZO vroeg, dat er nog niemand op kantoor was!Hij ging ervan uit dat het allemaal goed zou komen.
En inderdaad ; al op donderdag werd de bestelling geleverd door een keurige bezorgdienst.
Helemaal TOP.
We zijn erg blij met de perfect afgewerkte prent en met de kwaliteit van het product.
Onze dank ervoor.

Ankie Cuijpers beoordeelde op 2017-11-03

Vakkundige aflevering volgens afspraak. Zeer zorgvuldige verpakking zodat het bestelde product niet kon beschadigen.

Assortiment

Carla van Vliet beoordeelde op 2017-10-22

Bijzonder prettig contact, goed advies, keurig verzorgde verpakking en verzending, een mooi doek in mijn kamer; kortom een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Gerard Saarberg beoordeelde op 2017-09-18

Door de jaren heen heeft de fa. Artimedes b.v. gekozen voor een consequent beleid ten aan zien van de kwaliteit van het canvas product en zich niet laten gek maken door de vele aanbiedingen van de diverse centrales. Ook voor mij geldt dat kwaliteit voorgaat ten opzichte van een paar euro's korting. Ik ben nog steeds zeer content met de hoge kwaliteit van de canvas die Artimedes b.v. levert.

Josje Broekhuis-Verreck beoordeelde op 2017-09-17

Correcte levering

Susanne Daamen beoordeelde op 2017-08-25

Heel tevreden, een erg mooie print van goede kwaliteit. Voorafgaand aan de bestelling heb ik telefonisch contact gehad en mijn vragen werden netjes en snel beantwoord.

Samyra van Roy beoordeelde op 2017-05-07

Ik had mijn bestelling eerder nodig dan de 5 dagen die er voor stonden. Op mijn verzoek konden ze het gelukkig eerder verzenden. Ik had het binnen twee dagen!

Ruud van Oostveen beoordeelde op 2017-04-07

Zeer tevreden over het eindresultaat en de service zoals meedenken en transport

L. van der Schee beoordeelde op 2017-02-17

Snelle levering van Het Meisje met de Parel, op advies gekozen voor een licht matte vernislaag.

Jan Hartog den beoordeelde op 2017-01-31

Zeer goed verpakt en snel geleverd keurig verzorgd.

Siebren Hoogland beoordeelde op 2016-12-29

Snelle levering, prachtig mooi product, keurig afgewerkt !!

Herman van den brand beoordeelde op 2016-12-11

Gewoon prima geregeld

Josje Broekhuis-Verreck beoordeelde op 2016-11-19

Uitstekend over het bestelde product gecommuniceerd, ik werd telefonisch zeer klantvriendelijk én hulpvaardig te woord gestaan.

hennie haages-van rumt beoordeelde op 2016-11-18

website is goed toegankelijk, relevante info. Bestelling met een paar muisklikken en dag later een mail van de pakketdienst dat het schilderij onderweg was en wanneer het zou aankomen. Kort, duidelijk en efficient

Ton Otten beoordeelde op 2016-11-04

Voor de afgesproken tijd gebracht. Goed ingepakt zodat er zo min mogelijk beschadigd kan worden. Super

hans sieverts beoordeelde op 2016-11-01

Prima snelle levering goed beschermde replicas

ed doorn beoordeelde op 2016-10-28

bestelling was zeer snel bij mij thuis, er stond 3 tot 5 dagen voor, maar binnen 2 dagen was het bezorgd.

Baukje Grijpstra beoordeelde op 2016-10-28

Doordat ik het adres verkeerd in de order had gezet ging de aflevering eerst niet door. Na een telefoontje aan het bedrijf hebben ze dit keurig opgelost en is de bestelling op de juiste plek aangekomen.

ans kabos beoordeelde op 2016-10-25

Snel in huis.Goed verpakt. Een hele mooie " Jopie Huisman " op canvas.