De Lange Baan 11b
8731DZ Wommels

Bol.com 7 8,4

Kees van Bussel beoordeelde op 2019-08-04

Alles verlopen zoals gewenst.

M Verboom beoordeelde op 2019-07-31

heel tevreden zat goed ingepakt dat het niet kon beschadigen

M.Th. Westerdijk beoordeelde op 2019-07-17

Heel snel, keurig verpakt. Kortom we zijn zeer tevreden.

Ingrid Loh beoordeelde op 2019-06-11

The canvas is simply superb, only hope the shipping cost can be cheaper.

Jan de Ruijter beoordeelde op 2019-05-30

Keurig en optijd afgeleverd stevige verpakking en mooie lijst

An Berents beoordeelde op 2019-05-25

Keurig!! Wij zijn erg tevreden!!

Leslie Radowill beoordeelde op 2019-05-15

Very very pleased...I've been looking for a copy of this artwork for years. Thank you for the fast service.

Cees Aarts beoordeelde op 2019-05-15

Perfecte bezorging

Joke Knol beoordeelde op 2019-05-13

Goede service! Binnen een paar dagen binnen

Cees Bakkum beoordeelde op 2019-04-30

Zeer tevreden. Heb het product opgehaald en ben uitstekend en zeer vriendelijk geholpen.

Mariska Idema beoordeelde op 2019-04-28

Heel tevreden, ik heb het product op maandag besteld en op zaterdag was het binnen. Het was goed verpakt en de kleuren van het schilderij waren precies zoals verwacht.

Wim Schoorl beoordeelde op 2019-04-26

Verpakking beschadigd lijst stak er uit
Gelukkig niet beschadigd
Beter verpakken

Leen Breedveld beoordeelde op 2019-04-12

Ben zeer tevreden over het product, de kwaliteit, de verpakking en de afleving. Top!

Caroline Worp-Reus beoordeelde op 2019-03-30

Na het schilderij al jaren te willen aanschaffen en nogmaals bij het musea van Jopie te zijn geweest en deze daar te willen bestellen werd mij geadviseerd om hem via de website van artimedes te bestellen. Zo gezegd zo gedaan had hem binnen 14 dagen in huis en keurig verpakt en zonder enige beschadiging. Nu hangt hij vol overtuiging in onze pronkkamer. Een rijk bezit het schilderij de leren jas van Jelmer

Alex beoordeelde op 2019-03-11

Gicléeprint besteld. Werd iets later dan gepland maar keurig afgeleverd. De gicleeprint zelf ziet er keurig uit.

Henk Voermans beoordeelde op 2019-03-03

Mvncgzthrxghdhj

Annelies Sommeling beoordeelde op 2019-01-29

Goed telefonisch contact, snelle levering.

Marcel Geniesse beoordeelde op 2019-01-29

Alles naar wens verlopen,zeer tevreden

Nita Eijndhoven beoordeelde op 2019-01-28

Goed ingepakt, netjes afgewerkt

Trees Leeuw de beoordeelde op 2019-01-20

ik had drie schilderijen besteld en die zijn keurig ingepakt goed aangekomen op mijn adres. prima!!