Strickledeweg 130

Gert Busser beoordeelde op 2018-12-16

Ineke van der Kam beoordeelde op 2018-12-15

Daisy De groot beoordeelde op 2018-12-14

Anita Daniels beoordeelde op 2018-12-14

Door een fout in het systeem waren de dozen die ik had besteld uitverkocht maar ik kreeg direkt een excuus en een alternatief aangeboden en ondanks ik pas na 15.oo uur bevestigde zijn de dozen netjes de volgende dag geleverd
Top service

H. Nijsten beoordeelde op 2018-12-14

Sorry, ik denk dat het goed is, wordt 25 dec kado gegeven.

Samantha Grevinga beoordeelde op 2018-12-13

Kleur wijkt enorm af ten opzichte van het beeldscherm

Sebastiaan Dekkers beoordeelde op 2018-12-13

Rowan Stapelbroek beoordeelde op 2018-12-13

han beoordeelde op 2018-12-11

jammer genoeg hadden ze net te weinig van de verpakkingen die ik zocht, maar meldden dat keurig op tijd. Goede service, snelle levering

P. Sijl beoordeelde op 2018-12-10

Meer dan tevreden, Super service.
Eerste bestelling waarschijnlijk door drukte bij de carrier zoek na verzenden.
Na overleg nieuw artikel ontvangen. TOP!!

Milou Onderberg beoordeelde op 2018-12-08

Annelies Wesselink beoordeelde op 2018-12-07

Ik miste op de site op het lint aan twee kanten bedrukt was op niet

Rene Euving beoordeelde op 2018-12-04

H. Feenstra beoordeelde op 2018-11-26

Hub. Smeets beoordeelde op 2018-11-23

Correcte aflevering.

Rog Vistraiteur beoordeelde op 2018-11-23

Timo Touwen beoordeelde op 2018-11-23

T. Veldman beoordeelde op 2018-11-18

Onno Noort beoordeelde op 2018-11-17

2 pakketten naar verkeerde adres gestuurd daardoor duurde het een dag langer voor de levering maar verder prima!