Strickledeweg 130

Jacqueline van Zweeden beoordeelde op 2019-04-15

J.A. Meijers beoordeelde op 2019-04-14

Yvo van den Heuvel beoordeelde op 2019-04-11

Claudine Morsen beoordeelde op 2019-04-11

Goeie kwaliteit, waar voor je geld en super snelle service !

Marga de Vries-Tilmans beoordeelde op 2019-04-08

Gewoon goed, niks aan toe te voegen

Mence Krsteva beoordeelde op 2019-04-07

Said El Bouzidi beoordeelde op 2019-04-04

Heel erg tevreden! Mijn pakketje was niet goed. De eigenaar kwam zelf een nieuwe langsbrengen.

F Turan beoordeelde op 2019-04-03

Sneleleverin heelgoed

Louafi Assaksak beoordeelde op 2019-03-28

Betrouwbaar leverancier
Bestelling in orde

Roelof Van den Berg beoordeelde op 2019-03-28

Tamara Verhoeven beoordeelde op 2019-03-25

Tevreden over aanbod en snel geleverd.

Thijs Hager beoordeelde op 2019-03-22

Robin Stalman beoordeelde op 2019-03-22

Super geregeld

Gabriele Peveri beoordeelde op 2019-03-22

Angelique beoordeelde op 2019-03-18

Het artikel was niet op voorraad. Ik had gevraagd als het niet voor een bepaalde datum verzonden kon worden, of het dan geannuleerd kon worden. Dan graag info hierover. niet gekregen. Na telefonische contact zou het bedrag terug gestort worden. echter na 4 weken was dit nog nier het geval. dus weer opnieuw gebeld. toen is alles goed geregeld. en alsnog teruggestort.

Sebastiaan van Velthoven beoordeelde op 2019-03-18

P Haas beoordeelde op 2019-03-16

Bestelling gedaan volgende dag in huis goed verpakt en goede kwaliteit

ard lugt beoordeelde op 2019-03-16

Besteld en ontvangen, ik had voor afhalen gekozen maar het product is opgedtuurd

Mariska de Reus beoordeelde op 2019-03-16