De Vesting 27
7722 GA Dalfsen

9,0

Bol.com 42 9,0

R delfos beoordeelde op 2018-08-12

Ik was zelf wat laat met mijn bestelling van 3 dakdragers voor mijn vakantie. Zeer snelle levering! Vriendelijke en professionele service

S Huibrechtse beoordeelde op 2018-08-09

Probleemloze snelle bezorging, en ze hebben een zeer ruim assortiment.

Donyet beoordeelde op 2018-07-26

heel erg tevreden hoe ze met de klant omgaan.
Zal hier zeker vaker bestellen.

Peter beoordeelde op 2018-07-21

Ik heb 20-06-18 bestelling geplaatst voor 2 led lichtjes.
Voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Dag daarna niks gekregen en telefonisch contact gehad. Zou terug gebeld worden die zelfde dag nog. Niks gehoord. Toen kreeg ik 25-06-18 een mail dat de leverancier deze lampen niet op voorraad had en ik 2 weken moest wachten. Ik heb 2 weken gewacht. Geen mailtje, geen pakketje. 19-07-18 gebeld. 3 weken later dus. Toch enigzins boos geworden dat ik nu 3 weken later nog niks heb. Zelfs geen mail met huidige stand van zaken. Ik zou wederom terug gebeld worden, helaas niks. Tot mijn grote verbasing kreeg ik 20-07-18 een pakketje binnen van Automat. Wat als ik niet had gebeld? Dan had het dus nog wel langer kunnen duren. Slechte zaak!

Sander beoordeelde op 2018-07-15

Niet juiste product geleverd gekregen

Edward borsje beoordeelde op 2018-07-11

Zeer tevreden, snelle en correcte levering. Gunstige prijs.
Kom hier al vaker via de website en ben altijd perfect geholpen .

H.J.Scholten beoordeelde op 2018-06-25

2 uur na bestelling het bestelde al in huis, zeer snel dus.
Het geleverde een fietsdrager ziet er prima uit.

Mikail beoordeelde op 2018-05-28

Super !!

Robert beoordeelde op 2017-09-26

Ik zocht naar auto speakers en werd prima geholpen, erg handig!

Dominic beoordeelde op 2017-08-15

Perfect geholpen door Sandra de Jong! duidelijke informatie en goede hulp!! bonuspunten voor Sandra

Jeroen beoordeelde op 2017-08-04

goede informatievoorziening mbt vragen over dagdragers

Hereijgers beoordeelde op 2017-03-20

Super service! Snelle levering en email wordt snel beantwoordt.