De Vesting 27
7722 GA Dalfsen

8,7

Bol.com 44 9,0

T Verbakel beoordeelde op 2018-12-13

Ik ben super goed geholpen ook na telefonisch contact met iemand van de technische dienst.
Zeer te vreden.

Piet beoordeelde op 2018-12-12

Vlotte bestelprocedure, snelle levering en pakket uitstekend te volgen.

Jonny beoordeelde op 2018-12-07

Alles ok

Barr beoordeelde op 2018-10-28

Ongevraagd een mail voor beoordeling gekregen. Heel vervelend.

Piotre Flemming beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering en het product doet wat het doen moet , ben tevreden.

christine beoordeelde op 2018-09-21

Ondanks de belofte van levering op de volgende dag, (en ik bij de opmerkingen had geschreven dat dit ook echt belangrijk voor ons was) werd het produkt pas 4 dagen later geleverd. Wij werden helemaal niet verwittigd van deze laattijdige levering, en er was ook geen mogelijkheid het pakket te traceren. Nadat ik een mail gestuurd had met de vraag naar info omtrent mijn pakket, kreeg ik pas 3 (!) dagen later een antwoord. Leveringskost was 11,79 €, dan verwacht ik wel dat het in orde is! Uiteindelijk levering na 5 dagen.

John van der Helm beoordeelde op 2018-09-21

snelle levering voor prima prijs !!

Martin Roos beoordeelde op 2018-08-27

Helaas geen beste ervaring met dit bedrijf gehad.
De bestelling werd zonder verdere opgave van reden dagen later geleverd.
Het geleverde artikel bleek vervolgens niet het bestelde artikel te zijn maar de opvolger hiervan, daar was ook geen contact met mij over opgenomen.
Telefonisch contact ogenomen met de klantenservice om te vragen of het bestelde artikel nog wel ergens op voorraad was.
De webshopmedewerker was op vakantie dus ik werd doorgeschakeld naar een filiaal.
De filiaalmedewerker heeft zijn best gedaan mij te helpen maar kwam nogal onervaren over.
Uiteindelijk heeft de filiaalmedewerker gevraagd of hij mij terug mocht laten bellen, dit is echter nooit gebeurt.
Uiteindelijk maar online een aanvraag gedaan.
Hierop volgde snel een reactie dat het door mij bestelde artikel niet meer leverbaar was en dat het betaalde bedrag terug gestort zou worden.
Ik was hierbij wel aangenaam verrast dat ik mijn betaling al terug ontvangen had voordat ik het pakket met het onjuiste artikel op de post gedaan had, mijn complimenten hiervoor.
Het niet meer leverbare artikel wordt tot op heden echter nog altijd als "gewoon leverbaar" op de webshop aangeboden.

De retourprocedure is dus top geregeld maar de communicatie kan echt beter

Rein beoordeelde op 2018-08-26

Uitmuntende communicatie door snelle reactie van Support over te verwachten
levertijd met keuze om akkoord te gaan en werd zelfs ruimschoots binnen
dit termijn ook keurig op verzoek bij GLS servicepunt afgeleverd.
Goede ervaring.

R van Tilburg beoordeelde op 2018-08-24

Perfecte levering.

R delfos beoordeelde op 2018-08-12

Ik was zelf wat laat met mijn bestelling van 3 dakdragers voor mijn vakantie. Zeer snelle levering! Vriendelijke en professionele service

S Huibrechtse beoordeelde op 2018-08-09

Probleemloze snelle bezorging, en ze hebben een zeer ruim assortiment.

Robin Jansen beoordeelde op 2018-08-06

Bestelling te laat geleverd, hierdoor genoodzaakt om veel bedrijven af te bellen om het artikel nog optijd te krijgen. Ging om een niet retourneerbaar artikel dus ook nog eens dubbel geld kwijt. Heel jammer

Donyet beoordeelde op 2018-07-26

heel erg tevreden hoe ze met de klant omgaan.
Zal hier zeker vaker bestellen.

Peter beoordeelde op 2018-07-21

Ik heb 20-06-18 bestelling geplaatst voor 2 led lichtjes.
Voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Dag daarna niks gekregen en telefonisch contact gehad. Zou terug gebeld worden die zelfde dag nog. Niks gehoord. Toen kreeg ik 25-06-18 een mail dat de leverancier deze lampen niet op voorraad had en ik 2 weken moest wachten. Ik heb 2 weken gewacht. Geen mailtje, geen pakketje. 19-07-18 gebeld. 3 weken later dus. Toch enigzins boos geworden dat ik nu 3 weken later nog niks heb. Zelfs geen mail met huidige stand van zaken. Ik zou wederom terug gebeld worden, helaas niks. Tot mijn grote verbasing kreeg ik 20-07-18 een pakketje binnen van Automat. Wat als ik niet had gebeld? Dan had het dus nog wel langer kunnen duren. Slechte zaak!

Sander beoordeelde op 2018-07-15

Niet juiste product geleverd gekregen

Edward borsje beoordeelde op 2018-07-11

Zeer tevreden, snelle en correcte levering. Gunstige prijs.
Kom hier al vaker via de website en ben altijd perfect geholpen .

H.J.Scholten beoordeelde op 2018-06-25

2 uur na bestelling het bestelde al in huis, zeer snel dus.
Het geleverde een fietsdrager ziet er prima uit.

Mikail beoordeelde op 2018-05-28

Super !!

Robert beoordeelde op 2017-09-26

Ik zocht naar auto speakers en werd prima geholpen, erg handig!