Automat

Automat is een dynamische formule in de automotive-branche, met momenteel een 14-tal vestigingen in Nederland.
Wij zijn een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheiden ons doordat we naast de uitgebreide webshop fysieke vestigingen hebben met (technisch) product specialisten die u van vakkundig advies voorzien.

Al onze 14 vestigingen beschikken over een eigen montagehal / garage waar de door u gekochte producten professioneel kunnen worden ingebouwd en waar u terecht kunt voor onderhoud van uw auto.

Wij zijn gespecialiseerd in autoaccessoires, hebben meer dan 250.000 producten op voorraad en ons team telt meer dan 50 technisch specialisten.

De zekerheden van https://www.automat.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017