De Vesting 27
7722 GA Dalfsen

8,8

Bol.com 48 9,0

Kristel beoordeelde op 2019-04-12

Duidelijke communicatie m.b.t. levering. Openheid over producten. Vriendelijke en snelle service.

Reactie van Automat:
Dank je wel voor deze mooie review Kristel! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je aankoop en graag tot een volgende keer.

Bennie Soppe beoordeelde op 2019-03-26

Goed en gekwaliseerd personeel ze zijn begripvol en meedenkend om jou probleem op te lossen.
Goede voorraad anders volgende dag in huis.
Makkelijk en genoeg parkeer ruimte

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie beoordeling en positieve woorden Bennie. Fijn dat je zo enthousiast bent. Graag tot een volgende keer!

Wim beoordeelde op 2019-03-26

Kundig en denken met je mee

Reactie van Automat:
Dank je wel voor je mooie beoordeling Wim! Dit horen we graag.

René beoordeelde op 2019-03-23

Erg tevreden over de communicatie en de service. Veel expertise over de producten.

Reactie van Automat:
Dank je wel voor deze mooie beoordeling Rene. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat mijn collega's je goed hebben geholpen. Graag tot een volgende keer!

Barry beoordeelde op 2019-03-22

Zeer tevreden snelle levering en ook super service achteraf! Dikke Pluim !!! Kom hier zeker weer terug ...

Reactie van Automat:
Goed om te horen dat je zo tevreden bent Barry! Dank voor je mooie review. Graag tot de volgende keer.

s. van disseldorp beoordeelde op 2019-03-22

De Automat/Autoprofie vestiging in Hoogeveen heb ik ervaren als een uiterst klantvriendelijk, klantgericht bedrijf met zeer enthousiaste medewerkers met een opvallend hoge specialistische professionaliteit, creativiteit en accuratesse op het gebied van het aanbrengen van hoogwaardige gespecialiseerde accessoires op een camper. Mijn ervaringen zijn uitstekend en de kwaliteit van hetgeen is aangebracht is werkelijk perfect!
Chapeau voor hun geduld en uitstekende vakmanschap!
Een aanrader voor alle kamperliefhebbers die hoge eisen stellen aan deskundige voorlichting en aan de bereidheid van medewerkers creatief mee te denken over accessoire aanpassingen.
Kortom mijn ervaringen zijn zeer positief.
S. van Disseldorp

Reactie van Automat:
Dank u wel voor deze mooie woorden! We geven uw complimenten zeker door aan het team van Automat Hoogeveen.

Graag tot een volgende keer!

Sjouke beoordeelde op 2019-03-22

Uitstekende afhandeling van onverwachte problemen. Snel uitgevoerd. Goede contactmoment. Vriendelijke mensen. Aanrader voor iedereen die zoekt naar kwaliteit.

Reactie van Automat:
Dank deze mooie beoordeling Sjouke! Fijn dat we je hebben kunnen helpen en dat de 'problemen' snel opgelost waren. Graag tot een volgende keer.

Colin Vooys beoordeelde op 2019-03-11

Goede producten, goede service en snelle levering!

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review Colin!
Fijn dat je zo tevreden bent, graag tot een volgende keer.

Angelo beoordeelde op 2019-03-09

ottimo servizio informazioni on-line per chiarimenti sulla spedizione. Ho ricevuto l'ordine in Italia senza ritardi.

Reactie van Automat:
"Uitstekende online informatieservice voor verduidelijking van verzending. Ik heb de bestelling onverwijld in Italiƫ ontvangen."

Dank voor deze mooie review Angelo :)

Grazie per questa bella recensione Angelo :)

Fiona beoordeelde op 2019-03-08

Prima bedrijf, bestellen en leveren als een zonnetje.

Reactie van Automat:
Wat leuk om te horen Fiona, dank je wel voor deze mooie review!

Rogier van Veldhuizen beoordeelde op 2019-03-08

Ik ben blij met automat.nl! Goede prijsstelling, goede kwaliteit en razendsnelle levering! Dat is ook wel eens ander :-)

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review Rogier! Leuk om te horen.

Peter Jonkman beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering en zelfs een onverwacht kadootje in de doos. Leuk!

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review Peter! Veel plezier van je aankoop en graag tot een volgende keer.

QuiB beoordeelde op 2019-03-08

Klantvriendelijke website. Geen moeilijke zoekfuncties. Snelle levering.
Heel veel keuze uit verschillende artikelen en materialen.
We hadden de Mont Blanc Drager Staal 49 Inch / 125 cm en beschermdeken besteld en die werden de volgende dag keurig geleverd.
Op een vraag van ons, over het tijdstip van levering kregen we per omgaande antwoord.
Track en trace, zou misschien makkelijker zijn.

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review Quib! Fijn om te horen. Track en Trace is helaas nog niet voor alle orders beschikbaar, maar we werken hier wel aan. Veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer.

Rickert beoordeelde op 2019-03-08

Ik ben tevreden over de informatie op de web site duidelijk en makkelijk

Reactie van Automat:
Dank voor je mooie beoordeling Rickert!

Sanida van der Velden beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering. Tot twee maal een bestelling terug moeten sturen na een tijdje, hier werd goed op gereageerd en meegedacht aan een passende oplossing

Reactie van Automat:
Fijn om te horen dat we samen tot een goede oplossing konden komen Sanida! We doen hiervoor altijd ons best en zijn blij dat je zo tevreden bent. Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer.

W.Woestenburg beoordeelde op 2019-03-05

Alles wat ik in de advertentie gelezen heb, kwam met de bestelling. Een goed passende automat, prima kwaliteit. Hoogpolig tapijt in de auto, een Hilton op wielen

Reactie van Automat:
Dank voor uw mooie beoordeling!
Fijn om te lezen dat alles perfect past, veel plezier van uw aankoop.

Robin beoordeelde op 2019-03-01

2 keer een bestelling hier geplaatst en beide keren werd er beloofd dat deze de volgende werkdag geleverd zouden worden. Bij de eerste bestelling na 2 dagen nog niks binnen en maar gebeld en de bestelling geannuleerd. De 2de bestelling weer producten besteld die allemaal voorradig waren en de volgende dag binnen zouden komen. Uiteindelijk 2 dagen later een deel binnen gekregen van de bestelling. 2 weken later had ik de rest nog steeds niet binnen gekregen en ook geen bericht gehad. Gebeld met de winkel en ineens kreeg ik de producten de volgende dag binnen.
Aangezien ze een wat hogere prijs hebben dan menig concurrent verwacht ik op zijn minst dat de service op order is maar dat viel erg tegen.

Reactie van Automat:
Dank voor je review Robin. Jammer dat je ervaringen wat minder positief zijn. Ik heb mijn collega hier over gesproken en hij neemt nog even contact met je op. Uiteraard hoop ik dat je wel veel plezier hebt van je aankoop en dat we je bij een volgende bestelling positief kunnen verrassen!

Rian Heeringa beoordeelde op 2019-02-14

Goede website...
Snelle service en erg leuk dat er een attentie bij zat in de vorm van een muts en kalender.
Prima!

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie beoordeling Rian!
Veel plezier van je aankoop en graag tot een volgende keer.

T Verbakel beoordeelde op 2018-12-13

Ik ben super goed geholpen ook na telefonisch contact met iemand van de technische dienst.
Zeer te vreden.

Reactie van Automat:
Dank voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat we u konden helpen. Graag tot een volgende keer.

Piet beoordeelde op 2018-12-12

Vlotte bestelprocedure, snelle levering en pakket uitstekend te volgen.

Reactie van Automat:
Dank voor de mooie beoordeling Piet!