De Vesting 27
7722 GA Dalfsen

8,0

Bol.com 54 7,7

Rs Vd heide beoordeelde op 2019-08-14

Erg tevreden. Uiteindelijk het verkeerde product gekocht maar in de winkel erg goed geholpen. Zal de volgende keer zeker weer hier bestellen.

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review! Fijn dat we het helemaal naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer.

Alex beoordeelde op 2019-08-06

De telefoon werd dagen niet opgenomen, maar na email contact kwam de bestelling uiteindelijk vlot binnen.

Op de website moet je zo duidelijk mogelijk vermelden wij zijn met vakantie tot xxxx, voor alle duidelijkheid.

Reactie van Automat:
Dank voor deze review Alex. Helaas hebben we in deze vakantie weken te maken met extra drukte en lagere bezetting. Dat mag echter niet lijden tot 'onbereikbaarheid', we doen ons best om deze te verbeteren.

Excuses voor het ongemak!

Peter elshof beoordeelde op 2019-08-02

Hele slechte service!vandaag voor 15.00 uur besteld,morgen in huis!yeah right..zit al 4 dagen te wachten op een pakket.na meerdere telefoontjes werd mij beloofd dat deze verstuurd was en gisteren zou komen.gisteren niks en vandaag ook niks.mails worden niet beantwoord en telefonisch word je aan het lijntje gehouden.niemand kan me vertellen wie het pakket klaar gemaakt heeft voor verzending en niemand weet waar het pakket is..merkwaardige bedrijfsvoering!denk dat ik 300 euro geschonken heb voor gebakken lucht!

Dag Peter,
Dit is zeker niet de bedoeling! In de vakantieperiode is de bezetting wat lager en kunnen de levertijden iets langer zijn dan u van ons gewend bent.
Ik heb uw opmerking doorgezet naar mijn collega's zodat zij hier actie op kunnen ondernemen, mocht uw order nog niet volledig geleverd zijn. Uiteraard gaan wij er voor zorgen dat alles goed wordt afgehandeld.
Excuses voor het ongemak!

Hein beoordeelde op 2019-08-02

erg behulpzaam en vriebdelijk en snel met leveren

Reactie van Automat:
Dank voor je reactie en deze mooie waardering Hein! Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag.

Louise Rutgers beoordeelde op 2019-07-29

Erg tevreden,makkelijk bestellen,snel in huis,retourproces verloopt ook prima,dus top

Reactie van Automat:
Leuk dat je je ervaringen met ons deelt en dank voor deze mooie review Louise!

massart kris beoordeelde op 2019-07-09

snelle vlotte levering,goed materiaal

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review! Fijn dat alles naar wens is. Als we verder nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we het graag.

J.Haring beoordeelde op 2019-07-07

De onderdelen werden snel en correct geleverd.

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review! Fijn om te horen dat alles snel en naar wens geleverd is. Graag tot een volgende keer.

C.G. van Doorn beoordeelde op 2019-06-28

Levering was goed. Jammer dat er geen aansluitschema bij zat. Minpunt!

Reactie van Automat:
Dank voor uw reactie / review!

Vervelend dat iets niet helemaal naar wens was. We hopen dat het aansluiten wel gelukt is, mocht dat (nog) niet het geval zijn, wilt u dan even contact opnemen met mijn collega's (tel. 0529-436210)?

André van Maurik beoordeelde op 2019-06-18

Product voldoet totaal niet waar voor het verkocht wordt.
Na 300 km op de snelweg waren de bandjes die het zitgedeelte met de ruggedeelte verbinden al los en gerafeld.
Dit dus nooit meer, en als al uw verkochte producten van deze kwaliteit zijn dan wens ik het bedrijf veel succes toe, wat nodig is.
Met vriendelijke groet.
A.A.van Maurik

Beste heer Van Maurik,
We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat de kwaliteit niet aan de eisen voldeed die u er van verwachtte. Wilt u zo vriendelijk zijn om even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice? Zij kijken graag met u naar een passende oplossing. U kunt ons bellen 0529-436210 of mailen naar info@automat.nl

Vriendelijke groet, Automat.

Edwin Verdult beoordeelde op 2019-06-15

mooi radio inbouwframe en precies in de juiste kleur , netjes verpakt en bezorgd volgens de opgegeven bezorgtermijn , dus erg tevreden over het bestelde product

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie review Edwin, leuk om te horen! Graag tot een volgende keer.

Julien beoordeelde op 2019-06-03

Geen mogelijkheid tot contact. Telefoonnummer onbereikbaar, Whatsapp op een telefoon die uitstaat en geen WhatsApp lijkt te hebben. Bestellingen die dagen later op gesloten worden gezet zonder ook maar een verzendbevestiging. Ben zeer blij dat ik maar een bestelling van 3 euro heb gedaan (helaas nog 6,95 aan verzendkosten moeten betalen) maar ik zou voortaan zeker erop letten dat ik automat oversla bij de Google resultaten. Enige wat ze mee hebben zijn de prijzen, maarja ook die zijn een twijfelgeval aangezien ik nog niets heb mogen ontvangen.

Dank voor je review Julien,
We vinden het vervelend dat je ervaringen minder positief zijn. Ik heb daarom voor de zekerheid je reactie doorgestuurd naar onze klantenservice. Mochten er nog zaken zijn die niet helemaal (naar wens) zijn afgerond, zou je dan een bericht willen sturen naar info@automat.nl?
Vriendelijke groet, Automat.nl

harry beoordeelde op 2019-05-24

onmogelijk om een fietsband mee op te pompen, werkt niet kan geen luchtdruk creëren om de band op te pompen.

Beste Harry,
Vervelend om te horen dat je ervaringen met dit product minder positief zijn. Zou je zo vriendelijk willen zijn om even contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen? Dat kan telefonisch op 0529-436210 of per e-mail info@automat.nl.
Vriendelijke groet, Automat

Wouter Smit beoordeelde op 2019-05-11

Duidelijke site en product snel in huis. Omdat ik pas ná bestelling een account aanmaakte, kwam mijn bestelling (ontdreuningskit) niet voor in mijn account. Dat was met één telefoontje met de klantvriendelijke klantenservice meteen opgelost. Netjes. Wel jammer dat je niet standaard per mail op de hoogte wordt gehouden van de voortgang (verzending, track & tracé).

Reactie van Automat:
Dank voor je mooie review Wouter, fijn dat je goed geslaagd bent. Je tip mbt verzending/track&trace nemen we zeker mee.

Kristel beoordeelde op 2019-04-12

Duidelijke communicatie m.b.t. levering. Openheid over producten. Vriendelijke en snelle service.

Reactie van Automat:
Dank je wel voor deze mooie review Kristel! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je aankoop en graag tot een volgende keer.

Bennie Soppe beoordeelde op 2019-03-26

Goed en gekwaliseerd personeel ze zijn begripvol en meedenkend om jou probleem op te lossen.
Goede voorraad anders volgende dag in huis.
Makkelijk en genoeg parkeer ruimte

Reactie van Automat:
Dank voor deze mooie beoordeling en positieve woorden Bennie. Fijn dat je zo enthousiast bent. Graag tot een volgende keer!

Wim beoordeelde op 2019-03-26

Kundig en denken met je mee

Reactie van Automat:
Dank je wel voor je mooie beoordeling Wim! Dit horen we graag.

René beoordeelde op 2019-03-23

Erg tevreden over de communicatie en de service. Veel expertise over de producten.

Reactie van Automat:
Dank je wel voor deze mooie beoordeling Rene. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat mijn collega's je goed hebben geholpen. Graag tot een volgende keer!

Barry beoordeelde op 2019-03-22

Zeer tevreden snelle levering en ook super service achteraf! Dikke Pluim !!! Kom hier zeker weer terug ...

Reactie van Automat:
Goed om te horen dat je zo tevreden bent Barry! Dank voor je mooie review. Graag tot de volgende keer.

s. van disseldorp beoordeelde op 2019-03-22

De Automat/Autoprofie vestiging in Hoogeveen heb ik ervaren als een uiterst klantvriendelijk, klantgericht bedrijf met zeer enthousiaste medewerkers met een opvallend hoge specialistische professionaliteit, creativiteit en accuratesse op het gebied van het aanbrengen van hoogwaardige gespecialiseerde accessoires op een camper. Mijn ervaringen zijn uitstekend en de kwaliteit van hetgeen is aangebracht is werkelijk perfect!
Chapeau voor hun geduld en uitstekende vakmanschap!
Een aanrader voor alle kamperliefhebbers die hoge eisen stellen aan deskundige voorlichting en aan de bereidheid van medewerkers creatief mee te denken over accessoire aanpassingen.
Kortom mijn ervaringen zijn zeer positief.
S. van Disseldorp

Reactie van Automat:
Dank u wel voor deze mooie woorden! We geven uw complimenten zeker door aan het team van Automat Hoogeveen.

Graag tot een volgende keer!

Sjouke beoordeelde op 2019-03-22

Uitstekende afhandeling van onverwachte problemen. Snel uitgevoerd. Goede contactmoment. Vriendelijke mensen. Aanrader voor iedereen die zoekt naar kwaliteit.

Reactie van Automat:
Dank deze mooie beoordeling Sjouke! Fijn dat we je hebben kunnen helpen en dat de 'problemen' snel opgelost waren. Graag tot een volgende keer.