Industrieweg 62C
8071CV Nunspeet

9,0

The Feedback Company 426 8,9

c.kluiters beoordeelde op 2018-01-12

Ik heb deze week een sleutel laten namaken. Dat is goed gegaan. Ik vind alleen de prijs erg hoog 55 euro. terwijl de site aangeeft dat de sleutels 19,95 kosten. Daar vind ik een groot gat tussen zitten. En best misleidend.

Bert beoordeelde op 2017-12-25

Eindelijk werkt de afstandsbediening weer naar behoren van de Suzuki SX4
omdat het bedrijf de juiste batterij in de afstandsbediening heeft aangebracht

Bert Wolf beoordeelde op 2017-12-23

Binnen een week m'n kapotte autosleutel weer gerepareerd terug op de mat en nog es voordelig ook: helemaal TOP

ruardy beoordeelde op 2017-12-15

5 december besteld en betaald, 5 december bericht status betaald, 6 december status verzonden, 9 december een mail gestuurd waarop 11 december een antwoord kwam dat het op 6 december is verzonden, na verschillende malen gemaild te hebben bleek het pakket helemaal niet verzonden te zijn op 6 december, er kwam op 12 december om half 1 een mail dat het pakket verzonden was, vandaag 15 december en nog geen sleutelhangers ontvangen, net even gebeld en wordt gezegd dat het pakket op 14 december verzonden is. Inmiddels 3 verschillende datums mogen ontvangen wanneer het pakket verzonden is. Dit kan toch niet. Op de voorpagina van de site staat toch te lezen voor voor 17.00 besteld morgen in huis. ???

B.Vos Utrecht beoordeelde op 2017-10-04

Wat een fantastische service, ongelofelijk! Bij de klapsleutel van mijn VW Polo was het sleutelgedeelte afgebroken. Bij de VW garage werd daar € 184,00 excl. BTW voor gevraagd. Voor minder dan € 40,00 kreeg ik van Autosleutels een nieuwe behuizing, nieuwe batterij e.e.ea. keurig verpakt en via de post! Ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf, van harte aanbevolen !!!

MaJa beoordeelde op 2017-10-03

Na bestelling van de CIT101A sleutelbehuizing, ontving ik een keurige mail. De levering gebeurde in 1 besteldag, keurig verpakt in een bubbeltjesenvelop, incl. batterij en beschrijving. Omdat alleen de knopjes van mijn oude sleutel versleten waren, heb ik alleen de helft met de knopjes overgezet en dat lukte prima. Het nieuwe knoppendeel is een fractie van een millimeter groter, maar dat is niet storend. Kortom: een tevreden klant voor een nette prijs.

Jeffrey von Raesfeld Meyer beoordeelde op 2017-09-25

Sorry voor mijn eerste, niet juiste indruk. Waar ik eerst in de veronderstelling was met een oplichter te maken te hebben, moet ik toegeven dat de verkoop heel netjes is afgehandeld. Het was inderdaad de post die heel erg vertraagde.

Mijn oprechte excuses naar de mensen van autosleutels.info.

Albertus Bianchi beoordeelde op 2017-09-08

Niet goed gekeken op de site , zodoende verkeerde sleutel besteld .
Gebeld met klantendienst kon zonder probleem geruild worden zelfde dag terug gestuurd dag later werd de goede sleutel opgestuurd voor een citroen Berlingo
Ik had besteld CIT 109 moest zijn CIT101.
even sleutelbaard laten copieren bij slotenmaker gaf geen problemen .
sleutel werkt weer perfect . zeer tevreden over de perfecte service.

Thom beoordeelde op 2017-08-07

Goede service en snelle leveringen! ik bestel hier regelmatig sleutels en behuizingen.

Marieke beoordeelde op 2017-06-07

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud gistermiddag (6/6), meld ik u
hierbij het goede nieuws dat ik de 2e zending in ieder geval heb ontvangen.

Tegelijkertijd wil ik u nogmaals bedanken voor de snelle oplossing en
goede service.

Autobedrijf Bressers BV beoordeelde op 2017-04-24

Goede vlotte levering, met duidelijke omschrijving

azizi beoordeelde op 2017-04-03

heel erg tevreden als ik cijfer moet geven dan is 10

Thijs beoordeelde op 2017-03-06

Gebeld voor een afgebroken Seat klapsleutel. De sleutelbaard was op het punt waarop de sleutel openklapt afgebroken van het kastje/afstandsbediening. Advies gekregen om de SEA112 te bestellen, dit is alleen de behuizing zonder elektronica. Volgende dag in de brievenbus (briefpost) en aan de slag gegaan. De handleiding was voor een ouder type originele sleutel (die in het midden uit elkaar te trekken is), maar ik had een nieuwer model waarbij de delen aan elkaar vergrendeld zaten. Met wat YouTube videos gevonden hoe dat uit elkaar moest (pinnetje eruit boren). Dit was nog het meeste werk. Toen kon de sleutel en elektronica in de nieuwe behuizing en was alles weer als nieuw! En dat tegen € 21 in plaats van € 200 (!) via de dealer (een geheel nieuwe sleutel incl. elektronica).

De beoordeling zou uitstekend geweest zijn als de handleiding op het nieuwe type van Seat aangepast zou zijn.

r.a.nieuwenhoven beoordeelde op 2017-02-18

mijn sleutel behuizing en binnenwerk ontvangen ; bij ontvangst bleek er een gratis batterij bij mijn bestelling te zitten.
ik vind dit een echte service ; waar andere sites niet eens de moeite namen om een berichtje terug te sturen ben ik hier bijzonder goed geholpen; dus een aanrader.

Hiemstra beoordeelde op 2017-02-11

De bestelling was binnen 24 uur al in huis. Perfect!!!

Bert Aalbers beoordeelde op 2017-02-07

vandaag voor mijn Alfa naar Nunspeet gereden om een sleutel te laten bij maken,helaas lukte het niet om de baard goed te krijgen maar Wilco bleef vol houden,via een bevriende collega heeft die het toch maar mooi voor elkaar gekregen en ik ben weer voor zien van 2 werkende sleutels,
Wilco bedankt voor je vast beraadenheid,

ludo beoordeelde op 2017-01-12

ben heel tevreden zeker een aanrader 10 op 10

R.A Brederveld beoordeelde op 2017-01-04

helemaal super gisteren besteld om 1 uur en om 1 uur volgende dag binnen
ik heb nog wel een Transponders moeten kopen bij de sleutelspecialist en geprogrammeerd werkt goed

Hans Huisman beoordeelde op 2016-12-14

Hallo.
Normaal neem ik geen moeite om iets te schrijven over de service van een bedrijf, maar dit moet iedereen weten.
Ik bestel een sleutel kast voor een citroen C3 voor mijn vrouw, alles was al betaald, maar verder op de site zag ik dat ze ook nog een logo voor mijn Passat hadden, dit was echter onder 10 euro en zou dan portkosten in rekening kunnen brengen.
Snel even gemaild en het verhaal verteld, snel bericht terug gehad met de melding dat ze er een bestelling van zouden maken , dus bespaart het me de portokosten, is dit service of niet. KLASSE MANNEN, ga zo door.oja er zat ook nog een batterij bij
Groeten Hans Huisman

Bouvrie beoordeelde op 2016-12-14

Na meer dan 14 dagen wachten, krijg ik vandaag het bericht;

Beste Henk,

We gaan vandaag het aankoopbedrag terugstorten

Tip : misschien in de toekomst wat minder als opgewonden standje opereren want dit neigt richting dwangneurose
Sorry voor deze wat minder commerciele aanbeveling maar ik moest het even kwijt
Iemand moet het zeggen nietwaar ?

Met vriendelijke groet.

Nederland
T. +31-341250805
E. verkoop@autosleutels.info
W. www.autosleutels.info

Ik laat het er niet bij zitten en laat me niet uitmaken van een of andere neuroot. Ik bestel maandelijks via internet en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik vind het ongepast en zeer asociaal dat iemand zo reageert als er geklaagd wordt.