Industrieweg 62C

The Feedback Company 479 8,9

DUIVENVOORDEN AUTOMOBIELEN BV beoordeelde op 2018-06-12

SNELLE LEVERING ,ALS ER PROBLEEM IS WORDT HET OPGELOST

Gerard beoordeelde op 2018-06-08

Prima geregeld, duidelijke website, de volgende dag een keurig verpakte sleutel in huis. Kwaliteit is goed voor elkaar, aanrader dus !

Judith beoordeelde op 2018-06-08

Nieuwe sleutelcover besteld voor m'n Fiatje 500. Past perfect, aanzienlijk goedkoper dan originele cover via dealer, ziet er (naar mijn mening) hetzelfde uit als originele cover, erg snelle levering. Kortom: 👍

Ruud Jonkman beoordeelde op 2018-05-31

Vandaag kon ik (na eerst even te hebben gebeld) meteen in Nunspeet terecht voor een extra sleutel met afstandbediening voor mijn Citroën. Ik werd goed en vriendelijk geholpen, binnen drie kwartier was de sleutel geslepen en ingeleerd. De startonderbreker en afstandbediening functioneren zoals het hoort en ik was 50 Euro goedkoper uit dan bij de dealer, die de sleutel overigens niet op voorraad had.

Jasper beoordeelde op 2018-05-03

Er was een probleempje met het starten van mijn auto, een Mercedes E 200 CDI. Door dat het infrarood gedeelte bekrast was, kreeg ik de auto niet meer uit het stuurslot en/of ronddraaien van de sleutel. Echter de afstandsbediening deed het wel. Met andere woorden, het elektronicagedeelte functioneerde nog prima.

Zodoende had ik via deze site een behuizing besteld. Ik had deze de volgende dag al in huis. De korte maar duidelijke gebruiksaanwijzingen doorgelezen en dus ook uitgevoerd. Alles functioneert weer prima.

Fijn dat het zo snel geleverd kon worden.

Jeroen beoordeelde op 2018-04-23

Chaotisch, Amateuristisch, Klantonvriendelijk
Ga hier zeker niet heen voor een BMW autosleutel. Ik ging hier heen en nadat ik had afgerekend gaven ze me een
niet werkende sleutel mee. Daarna zijn ze nog 2,5uur aan het prutsen geweest met diverse dingen uit en inbouwen
maar geen werkende sleutel. Vervolgens nog per email gevraagd of ze een oplossing hadden en nooit meer antwoord gehad.
Goedkoop is duurkoop!

Terium Jean beoordeelde op 2018-04-05

Mijn vriendin bestelde 2 sleutelhangers als verrassing voor mij ... had zich evenwel vergist in de postcode 2060 ipv 2600 .
Sleutelhangers zijn nooit aangekomen en volgens hun ook nooit terug gekomen .
Toch raar dat we post niet meer mogen vertrouwen .
Mijn advies : Betaal 'n euro meer en koop lokaal ...of zoek een iets klant gericht bedrijf

Aanpassing : Heb zonet een mail ontvangen dat de sleutelhanger opnieuw verzonden zou zijn .... even afwachten ... hou jullie op de hoogte !

Reactie van Autosleutels.info:
Beste Jean, dus u maakt een fout en ontvangt daarom niet uw bestelling en daarom besluit u ons maar te waarderen als zeer slecht bedrijf. Leg het mij nog een keertje uit ik snap het niet helemaal. Groet Wilco

Bert Gerritsen beoordeelde op 2018-02-09

Afgelopen zomer Kia sleutels bij laten maken, prima gelukt,
27 November een Fiat sleutel laten bijmaken: Sleutel te dik, veertje klapsleutel te slap opgedraaid, knopje bediening te ver naar onderen. Vervolgens een begeleidend schrijven van de klachten erbij gedaan. Omdat het zo lang duurde voordat ik de sleutel terug kreeg, even langsgereden toen ik in de buurt was. Het wachten was op een nieuwe variant / betere klapsleutel, volgens WVO. Kreeg vandaag 09 Februari de sleutel teruggestuurd, een lege behuizing met nog steeds een te dikke sleutel. Kan hier dus weer niets mee. Ga maar weer contact opnemen hoe dit nu op te lossen, ongelofelijk dit. Nog zo gezegd dat het niet uitmaakt of het iets meer kost, maar dat ik geen gezeur maar gewoon een goede sleutel wil. Dus al ruim 2,5 maand geen geschikte sleutel. 14 Feb.gebeld met ze. Nu blijkt dat met het loszagen van de oude sleutel de startonderbrekerchip beschadigd te zijn. Echt stom. Of ik niet een sleutelcode heb voor een nieuwe chip. Dus dat is het probleem van het niet overzetten van de inhoud op de andere nieuwe klapsleutel.
Ze willen nu de sleutelinhoud in een originele blauwe proberen te plaatsen. Echter, de chip is beschadigd en verlijmd in de behuizing. Eerst nieuwe chip regelen. Wie gaat deze ellende allemaal betalen.....Eerst weer overleggen.
Sleutels met kenteken auto en sleutelcodes opnieuw opgestuurd voor reparatie naar blauwe sleutel. (eind Februari)
Kreeg vandaag 13 Maart voor de 3e keer de sleutel terug, maar nu is er niets aan gedaan. Ik was er voor gewaarschuwd, indien ik niet eerst deze beoordeling een positieve draai zou geven. Dat heb ik geweigerd. Eerst een goed werkende sleutel, dan pas ga ik de beoordeling aanpassen. ZO KAN EEN SLEUTELREPARATIE DUS OOK VERLOPEN BIJ DEZE FIRMA. Ook met het geld terug neem ik geen genoegen. (Creditfactuur via mail gehad). Ga m'n rechtsbijstandsverzekering vragen of tegen zulke praktijken iets te doen valt. DEZE ELLENDE WENS IK NIEMAND TOE.

Jan wijnans beoordeelde op 2018-01-26

Heb bij jullie een Mercedes Benz sleutelhanger in geschenkverpakking besteld sleutelhanger heb ik ontvangen maar niet in kadoverpakking alleen in een plastic zakje terwijl er op het zakje staat luxe sleutelhanger Mercedes Benz- in geschenkverpakking ik neem aan dat dat plastic zakje geen geschenkverpakking is valt me tegen.

c.kluiters beoordeelde op 2018-01-12

Ik heb deze week een sleutel laten namaken. Dat is goed gegaan. Ik vind alleen de prijs erg hoog 55 euro. terwijl de site aangeeft dat de sleutels 19,95 kosten. Daar vind ik een groot gat tussen zitten. En best misleidend.

Bert beoordeelde op 2017-12-25

Eindelijk werkt de afstandsbediening weer naar behoren van de Suzuki SX4
omdat het bedrijf de juiste batterij in de afstandsbediening heeft aangebracht

Bert Wolf beoordeelde op 2017-12-23

Binnen een week m'n kapotte autosleutel weer gerepareerd terug op de mat en nog es voordelig ook: helemaal TOP

ruardy beoordeelde op 2017-12-15

5 december besteld en betaald, 5 december bericht status betaald, 6 december status verzonden, 9 december een mail gestuurd waarop 11 december een antwoord kwam dat het op 6 december is verzonden, na verschillende malen gemaild te hebben bleek het pakket helemaal niet verzonden te zijn op 6 december, er kwam op 12 december om half 1 een mail dat het pakket verzonden was, vandaag 15 december en nog geen sleutelhangers ontvangen, net even gebeld en wordt gezegd dat het pakket op 14 december verzonden is. Inmiddels 3 verschillende datums mogen ontvangen wanneer het pakket verzonden is. Dit kan toch niet. Op de voorpagina van de site staat toch te lezen voor voor 17.00 besteld morgen in huis. ???

B.Vos Utrecht beoordeelde op 2017-10-04

Wat een fantastische service, ongelofelijk! Bij de klapsleutel van mijn VW Polo was het sleutelgedeelte afgebroken. Bij de VW garage werd daar € 184,00 excl. BTW voor gevraagd. Voor minder dan € 40,00 kreeg ik van Autosleutels een nieuwe behuizing, nieuwe batterij e.e.ea. keurig verpakt en via de post! Ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf, van harte aanbevolen !!!

MaJa beoordeelde op 2017-10-03

Na bestelling van de CIT101A sleutelbehuizing, ontving ik een keurige mail. De levering gebeurde in 1 besteldag, keurig verpakt in een bubbeltjesenvelop, incl. batterij en beschrijving. Omdat alleen de knopjes van mijn oude sleutel versleten waren, heb ik alleen de helft met de knopjes overgezet en dat lukte prima. Het nieuwe knoppendeel is een fractie van een millimeter groter, maar dat is niet storend. Kortom: een tevreden klant voor een nette prijs.

Jeffrey von Raesfeld Meyer beoordeelde op 2017-09-25

Sorry voor mijn eerste, niet juiste indruk. Waar ik eerst in de veronderstelling was met een oplichter te maken te hebben, moet ik toegeven dat de verkoop heel netjes is afgehandeld. Het was inderdaad de post die heel erg vertraagde.

Mijn oprechte excuses naar de mensen van autosleutels.info.

Albertus Bianchi beoordeelde op 2017-09-08

Niet goed gekeken op de site , zodoende verkeerde sleutel besteld .
Gebeld met klantendienst kon zonder probleem geruild worden zelfde dag terug gestuurd dag later werd de goede sleutel opgestuurd voor een citroen Berlingo
Ik had besteld CIT 109 moest zijn CIT101.
even sleutelbaard laten copieren bij slotenmaker gaf geen problemen .
sleutel werkt weer perfect . zeer tevreden over de perfecte service.

Thom beoordeelde op 2017-08-07

Goede service en snelle leveringen! ik bestel hier regelmatig sleutels en behuizingen.

Marieke beoordeelde op 2017-06-07

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud gistermiddag (6/6), meld ik u
hierbij het goede nieuws dat ik de 2e zending in ieder geval heb ontvangen.

Tegelijkertijd wil ik u nogmaals bedanken voor de snelle oplossing en
goede service.

Autobedrijf Bressers BV beoordeelde op 2017-04-24

Goede vlotte levering, met duidelijke omschrijving