Industrieweg 62C
8071CV Nunspeet

8,9

The Feedback Company 617 8,8

Geert De Zutter - België beoordeelde op 2019-07-15

Mijn autosleutel was volledig stuk (alle onderdelen uit elkaar gevallen) en functioneerde uiteraard niet meer. De sleutel kon volgens mijn garagist niet meer hersteld worden. Een nieuwe zou me meer dan 200 euro kosten!
www.autosleutels.info gevonden op het internet. Mailverkeer (omtrent problemen en kostprijs die uiteindelijk slechts 34 euro zou bedragen) ter zake verliep prima en snel. Alle onderdelen verstuurd naar Nederland vanuit Belgiƫ. Betaling na test van sleutel bleek geen probleem. Ik had zo mijn twijfels op voorhand, maar de toegezonden sleutel bleek perfect te werken! Al bij al dus een uitstekende ervaring achter de rug. Aan te raden dus!

Rob uit Barneveld beoordeelde op 2019-05-15

Losse afstandsbediening van mijn Hyundai Tucson (2005) was defect. Div. offertes opgevraagd. Uiteindelijk bleek ik bij WVO het voordeligst uit. Besparing t.o.v. de offertes van anderen tussen de 50 en maar liefst 105(!) euro. En klaar terwijl u wacht met een lekker bakkie koffie! Er werd zelfs een poging gedaan om de defecte a/b te repareren. Complimenten voor de snelle en klantgerichte vriendelijke service!

Ramon T.P. beoordeelde op 2019-05-04

Sleutel behuizing via brievenbus post besteld, twee dagen later nog niet binnen. Kan Autosleutels niks aan doen. Gebeld, ze hebben alsnog gelijk dezelfde dag een nieuwe sleutel opgestuurd via pakket post. Gewoon een bedrijf die nog snapt hoe je met klanten om moet gaan, Top!

John van Doren beoordeelde op 2019-04-27

Opgestuurde sleutelbehuizing was na 6 dagen nog niet bezorgd. Er werd een nieuwe opgestuurd die de dag erop samen met de eerst opgestuurde alsnog bezorgd werd. Uiteraard die eerste teruggestuurd. Goede snelle service en geen gezeur over de verzendkosten. Positieve ervaring dus!

Geerts Nico beoordeelde op 2019-04-27

Super fijne website , Bestelling geplaatst en snel afgehandeld en sleutel hanger in zeer goede beschermende verpakking afgeleverd en zeer goede kwaliteit ..En geen dure verzendingskosten. Aanrader

Marleen beoordeelde op 2019-04-17

Wat een service!! Wilco ging "over and above" om voor mijn redelijk oude auto een sleutel met afstandsbediening te maken. Ondanks dat het niet gelukt is (wat echt heel zelden voorkomt) heeft hij enorm zijn best gedaan om het gedaan te krijgen. Super service!

F. Glorie beoordeelde op 2019-04-12

Telefonische ondersteuning is heel goed als er een probleempje is.
Verder uitstekende nazorg.
M.b.t. Overzetten van de transponder: ......Complimenten voor Wilco.!!
Ik ben weer een tevreden rijder,
Als ik nog eens een sleutel nodig heb weet ik waar ik zijn moet.

Willem beoordeelde op 2019-04-06

Bij dealer geïnformeerd voor een nieuwe afstandsbediening.
Er moest worden gerekend op ruim €200
Daar kon ik ook voor naar Nunspeet rijden.
Veel betere prijs en keurige afhandeling.
2 nieuwe originele Sleutels rijker

Adresje om te onthouden

Willem Mazda 6 mk2

H beoordeelde op 2019-04-06

Sleutel laten maken slijpen met afstandsbediening alarm en transponder laten inlezen voor renault traffic
Werkt perfect

Jacqueline beoordeelde op 2019-03-19

Gisteren gebeld en vandaag kon ik vanaf half negen terecht. Onlangs een auto aangeschaft waarvan de sleutels niet werkte (op de deuren). Binnen 40 minuten 2 sleutels ( die van de auto zelf) helemaal nagekeken en gemaakt. Ik zo blij als een klein meisje dat mijn deurvergrendeling het weer doet. Duidelijke uitleg, en erg snel en vakkundig geholpen.

Rik beoordeelde op 2019-02-06

Ik was een van de sleutels van mijn Honda kwijt. Via dealer kost een nieuwe sleutel inclusief inlezen dik 500 euro. Via autosleutels is dit geregeld voor 135 euro. Inclusief een niet van origineel te onderscheiden sleutel en inlezen. Top!

Ruud beoordeelde op 2019-01-12

Snelle en goede service, sleutel is weer als nieuw.
We zijn er super blij mee, bedankt hiervoor!

Rogier beoordeelde op 2019-01-05

Aftermarket sleutel van 80 euro besteld voor een audi a3 uit 2006
Wat ik kreeg was een sleutel van alibaba kwaliteit. Ik wou er een batterij in doen die er kennelijk al inzat. Maargoed ik haalde dus het klepje eraf en toen viel gelijk de complete printplaat met baterijtje eruit. toen zag ik dat er in de afstandbediening zelfs nog een beetje kit zit om de printplaat omhoog te houden en het lampje zit niet voor het gaatje vandaar dat ik ook niet kon zien of dat er wel of geen batterij inzit want je kunt het lampje niet zien als je op het knopje drukt..
Als je het mij vraagt word dit rechtstreeks doorverkocht vanaf alibaba

Frederic Robyns beoordeelde op 2018-08-14

Mooie sleutelhanger eindelijk gevonden, duidelijke en leuke site,
perfecte afhandeling van kiezen tot thuisgeleverd.

DUIVENVOORDEN AUTOMOBIELEN BV beoordeelde op 2018-06-12

SNELLE LEVERING ,ALS ER PROBLEEM IS WORDT HET OPGELOST

Gerard beoordeelde op 2018-06-08

Prima geregeld, duidelijke website, de volgende dag een keurig verpakte sleutel in huis. Kwaliteit is goed voor elkaar, aanrader dus !

Judith beoordeelde op 2018-06-08

Nieuwe sleutelcover besteld voor m'n Fiatje 500. Past perfect, aanzienlijk goedkoper dan originele cover via dealer, ziet er (naar mijn mening) hetzelfde uit als originele cover, erg snelle levering. Kortom: šŸ‘

Ruud Jonkman beoordeelde op 2018-05-31

Vandaag kon ik (na eerst even te hebben gebeld) meteen in Nunspeet terecht voor een extra sleutel met afstandbediening voor mijn Citroën. Ik werd goed en vriendelijk geholpen, binnen drie kwartier was de sleutel geslepen en ingeleerd. De startonderbreker en afstandbediening functioneren zoals het hoort en ik was 50 Euro goedkoper uit dan bij de dealer, die de sleutel overigens niet op voorraad had.

Jasper beoordeelde op 2018-05-03

Er was een probleempje met het starten van mijn auto, een Mercedes E 200 CDI. Door dat het infrarood gedeelte bekrast was, kreeg ik de auto niet meer uit het stuurslot en/of ronddraaien van de sleutel. Echter de afstandsbediening deed het wel. Met andere woorden, het elektronicagedeelte functioneerde nog prima.

Zodoende had ik via deze site een behuizing besteld. Ik had deze de volgende dag al in huis. De korte maar duidelijke gebruiksaanwijzingen doorgelezen en dus ook uitgevoerd. Alles functioneert weer prima.

Fijn dat het zo snel geleverd kon worden.

Jeroen beoordeelde op 2018-04-23

Chaotisch, Amateuristisch, Klantonvriendelijk
Ga hier zeker niet heen voor een BMW autosleutel. Ik ging hier heen en nadat ik had afgerekend gaven ze me een
niet werkende sleutel mee. Daarna zijn ze nog 2,5uur aan het prutsen geweest met diverse dingen uit en inbouwen
maar geen werkende sleutel. Vervolgens nog per email gevraagd of ze een oplossing hadden en nooit meer antwoord gehad.
Goedkoop is duurkoop!