Autosleutels.info

Autosleutels.info

www.autosleutels.info is de specialist in autosleutels, autosleutelbehuizingen, contact & deursloten en autosleutelhangers van vele automerken. Wij leveren via onder andere de gerelateerde webwinkels www.autoschlusselshop.de enwww.eurocarkeyshop.com onze producten naar alle landen ter wereld. De producten worden niet door de autofabrikant geproduceerd, maar zijn wat uiterlijk en kwaliteit betreft wel identiek aan het origineel.
8,8

• J. Palsrok
    Review voor Autosleutels.info

Prima prijzen, vriendelijke benadering, prima service en kwaliteit.

• henk
    Review voor Autosleutels.info

heb een stukje moeten rijden maar meer dan waard Vriendelijk, heel goed onderlegd neemt geen genoegen met half werk duidelijke afspraken Gewoon top

• Hoe beoordeel je Autosleutels.info?

• Nadia
    Review voor Autosleutels.info

Ze hebben verkeerde sleutels aangeleverd terwijl het type merk van de auto wel overeen kwam. Als reactie kregen wij te horen dat we het maar moesten weg vijlen om zo de sleutel te laten passen.

Antwoord van Autosleutels.info

Dit is de enige mogelijkheid om het passend te krijgen . Wij doen dit altijd en met succes
    U mag de bestelling ook terugsturen dan krijgt u uw geld terug.

• Evert van den Berg
    Review voor Autosleutels.info

De afstandbediening van mijn Ford Focus was uitgevallen. Ik had diverse offertes aangevraagd en autosleutels.info gaf de beste offerte. Ik heb een afspraak met hen gemaakt en hij bekeek mijn sleutel, ging mijn auto in en na 5 minuten was alles klaar en de afstandbediening werkte weer. Een kwestie van synchroniseren zei hij. Op de vraag van mij wat het koste zei hij : helemaal niets. Waar vindt je nu nog zulke service. Geweldig toch.

• Gerbrand
    Review voor Autosleutels.info

Vaklui:) en enorm snel geholpen. Prima prijs/kwaliteit verhouding

• prive

op alle vlakken.

Antwoord van Autosleutels.info

Naar aanleiding van uw vraag heeft u een duidelijk antwoord gekregen en een voorstel voor een oplossing en daarbij ook de mogelijkheid tot retournering Helaas kunnen we niet 3 keer hetzelfde antwoord gaan geven op dezelfde vraag , ik heb echt meer te doen.

• luuk
    Review voor Autosleutels.info

nou ben hier geweest met auto en sleutel voor een extra sleutel. was bloed zweet en tranen maar eigenaar bleef rustig en ging de uitdaging aan maar na een aantal pogingen ben ik met extra sleutel voor een hele nette prijs weer na huis gegaan.

• M van Leur
    Review voor Autosleutels.info

Super service snelle afhandeling en ze denken meee

• M.
    Review voor Autosleutels.info

Goed advies over welke type sleutel besteld moet worden en na de bestelling werd het product snel geleverd.

• Envirior Beheer BV / P de Groot
    Review voor Autosleutels.info

Door het juiste product te leveren; verkeerde product geleverd

Antwoord van Autosleutels.info

Kunt u aangeven wat er fout is gegaan ?
    U heeft ons dit nog niet laten weten
    Groet
    Wilco