Autosleutels.info

Autosleutels.info

www.autosleutels.info is de specialist in autosleutels, autosleutelbehuizingen, contact & deursloten en autosleutelhangers van vele automerken. Wij leveren via onder andere de gerelateerde webwinkels www.autoschlusselshop.de enwww.eurocarkeyshop.com onze producten naar alle landen ter wereld. De producten worden niet door de autofabrikant geproduceerd, maar zijn wat uiterlijk en kwaliteit betreft wel identiek aan het origineel.
8,8
1.204 klantbeoordelingen

• Klant
    Review voor Autosleutels.info

Absoluut klantonvriendelijk. Ze leveren de verkeerde sleutels en je moet zelf de verzending en terugzending betalen. Er is geen spoor van een sorry voor de fout of inzicht. Je kunt beter ergens anders kopen.

• Ben
    Review voor Autosleutels.info

Ik moest de behuizing van mijn contactsleutel vervangen en had bij de bestelling een foto van de oude meegestuurd. De bijgeleverde baard heeft bleek echter niet goed. Onze sleutelmaker had deze klaar gemaakt. Hij paste wel in het contactslot maar was niet te draaien. Bij exacte nameting bleek dat de geleverde baard was net even dunner was dan de originele. Onze sleutelmaker heeft de kop van onze oude sleutelbaard aangepast zodat deze in de nieuwe behuizing paste. De bovenkant week nogal af en dit kostte best veel moeite. Dankzij de inspanning van onze sleutelmaker kwam alles goed

Antwoord van Autosleutels.info

Het geleverde sleutelblad is 100 % de juiste maar het probleem is dat uw sleutelmaker deze verkeerd heeft ingespannen in zijn freesmachine waardoor deze verkeerd is gefreesd.
    Jammer dat u zonder verder onderzoek ons zomaar een slechte recensie geeft.

• Hoe beoordeel je Autosleutels.info?

• Albert
    Review voor Autosleutels.info

Ben er geweest voor nieuwe sleutel voor movano incl afstandsbediening.Ser-
    vice perfect koffie, koek. Had bij dealer prijs gevraagd euro 300,00.
    Hier 110,00,mijn oude autosteutel ook iets aangepast,hij reageerde niet meer goed op het indrukken,ook nog nieuwe batterij in geplaats,dit alles was service
    Tel uit je winst. TOPBEDRIJF

• Eddie
    Review voor Autosleutels.info

Product besteld bij deze webshop. Netjes ontvangen. Bij ontvangst bleek het een sleutel van Aliexpres te zijn. Webshop heeft korting gegeven zodat het niet retour hoefde. Echter ging het product na 3 maanden kapot. Kan gebeuren, maar de webwinkel weigert nu garantie te leveren omdat er korting gegeven zou zijn.

Dank voor uw review.
    Echter gaan wij voor een order van 17.50 waarbij destijds 5 euro korting is gegeven na aandringen van u geen moeite meer doen.
    Ruim 1.5 jaar later en dat voor een bedrag van ex. btw net 10 euro is ons te gek, we hebben echt meer te doen.

• Rob Krommenhoek
    Review voor Autosleutels.info

Na bij de officiële Mini dealer een prijs te hebben gehad, voor een volledige sleutel en transponder, werd ik even een beetje misselijk.
    Dit kon hier ongeveer voor één derde van de prijs. Netjes te woord gestaan aan de telefoon en via email, de ontvangst was even zo goed. De oplossing ook.

• Leonard Rensen
    Review voor Autosleutels.info

Ongekende service. Via de Mitsubishi dealer offerte opgevraagd voor 2 nieuwe sleutels. Kosten bij hen € 275,= per sleutel. Toen autosleutels.info in Nunspeet gebeld voor een offerte. Kosten bij hen € 120,= per sleutel. Afspraak gemaakt en toen ik bij hun aankwam bekeken ze de oude sleutels en zeiden ze dat zij om de bestaande techniek nieuwe mantels konden maken en ook het metaal zouden kunnen vervangen waardoor de kosten zouden komen op € 40,= per sleutel. Daar ben ik uiteraard mee akkoord gegaan en beide sleutels werken perfect! Lang geleden dat ik zo'n service heb ervaren. Verschil voor 2 sleutels met de dealer € 470,= maar liefst!!!

• Alfred
    Review voor Autosleutels.info

gedaan waar we voor kwamen en goede prijs - kwaliteit verhouding.

• J. Palsrok
    Review voor Autosleutels.info

Prima prijzen, vriendelijke benadering, prima service en kwaliteit.

• henk
    Review voor Autosleutels.info

heb een stukje moeten rijden maar meer dan waard
    Vriendelijk, heel goed onderlegd neemt geen genoegen met half werk duidelijke afspraken
    Gewoon top

• Nadia
    Review voor Autosleutels.info

Ze hebben verkeerde sleutels aangeleverd terwijl het type merk van de auto wel overeen kwam. Als reactie kregen wij te horen dat we het maar moesten weg vijlen om zo de sleutel te laten passen.

Antwoord van Autosleutels.info

Dit is de enige mogelijkheid om het passend te krijgen . Wij doen dit altijd en met succes
    U mag de bestelling ook terugsturen dan krijgt u uw geld terug.