Beneluxbaan 11
5121 DC Rijen
KvK 20091719

Bol.com 21 9,0

Jan Stolp beoordeelde op 2018-04-17

Springkleed werd binnen 2 werkdagen op afstand van 750 km geleverd. Prima! Alleen het montagevoorschrift ontbrak, maar dat is niet onoverkomelijk

Inge beoordeelde op 2018-04-13

Snel geleverd

LMM Duijvestijn beoordeelde op 2018-04-07

Snelle levering,goed materiaal!

Koen Seegers beoordeelde op 2018-03-25

Snelleservice. Goed materiaal en uitleg.

j.a.m matze beoordeelde op 2018-03-12

heb een dekzeil besteld voor een trampoline pro line inbouw kreeg een gebruiksaanwijzing die niet actueel is
gebeld met het bedrijf wist niemand hoe dit bevestigd moest worden.
het gaat hier over een trampoline met als maten 3.80 /255. inbouw.
zitten elastieken en bevestigingsclipsen bij die niet op de gebruiksaanwijzing lijken.
afdekhoes ligt nu als een dweil over de trampoline heen.
bestellen en afleveren was wel heel correct.

Albert Bouwers beoordeelde op 2018-02-14

GOEDE EN SNELLE LEVERING. BESTELLING WAS COMPLEET

hans van boven beoordeelde op 2018-02-05

website werkt uitstekend, betaling gaat goed, goede informatie na bestelling, goed info tijdens transport en goede nazorg.

een dikke 10 !!

Sonja van Mourik beoordeelde op 2018-01-24

Bestelling was snel binnen. Ik had nog wat vraagjes en ik werd zeer netjes geholpen. Goede service dus !!

Rudi van Hooft beoordeelde op 2018-01-22

Snelle en stipte levering
Zeer tevreden over de levering

Marcel beoordeelde op 2017-12-27

Super service! Bedankt voor de snelle response!

Xander Koppelmans beoordeelde op 2017-12-07

gewoon goed!

Joris Peterich beoordeelde op 2017-12-07

Ontilbaar Pakket inclusief pallet op straat afgeleverd

Dula Brandsma beoordeelde op 2017-11-21

snelle, gemakkelijke service

E.J. Huisman beoordeelde op 2017-11-10

Snel en verzorgd....super en netjes...goede kwaliteit

Christiaan beoordeelde op 2017-10-30

In-ground trampoline besteld op basis van ervaringen op internet en youtube-reviews. De trampoline werd zeer snel geleverd. Daarna contact gehad tijdens de opbouw, waarbij ik nog een goed tip kreeg om de poten in de beton te zetten. Helaas bleek er een constructiefout in het frame te zitten waardoor de zijkanten tijdens springen naar binnen bogen. Dit gemeld, waarna er meerderen bleken te zijn met hetzelfde probleem. Er zou een nieuw frame geleverd worden, wat enkele weken op zich liet wachten. Dat is inmiddels geleverd en het zou nu goed moeten zijn. Er kan altijd iets mis gaan, maar belangrijker is dat ik altijd correct, vriendelijk en netjes te woord ben gestaan. Dat is ook zeker wat waard!

Thomas Hamacher beoordeelde op 2017-10-16

Perfect fast responding customer service!

Nosko beoordeelde op 2017-10-10

Prima

Marieke beoordeelde op 2017-09-20

Perfecte service! Onze springmat gaf door onverklaarbare reden zwart af dus contact gezocht voor een oplossing. Heel snel een aardig bericht terug en diezelfde week sprong onze zoon op een gloednieuwe mat. Wij bevelen Avyna graag aan.

G Di Nola beoordeelde op 2017-09-05

Super snel behandeling, oplevering, top ervaring!

Stephan Van den Bremer beoordeelde op 2017-09-01

Gewoon goed.