de Draei 16-O
8621 CZ Heeg

D. Thommassen beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering, goede klantenservice.

Nadine beoordeelde op 2018-12-03

Erg mooi horloge!

Annemieke beoordeelde op 2018-04-21

Super! Heel blij met het horloge. En met de service. We hadden een vraag over de installatie. Ookal was het zaterdagmiddag, we werden binnen 10 minuten gebeld. En het was zo opgelost. Heel goed!

Willem van der steen beoordeelde op 2017-07-07

Het horloge van Belio werkt uitstekend. Super service absolute aanrader.
GPS is nauwkeurig genieg.

Joseph beoordeelde op 2017-07-01

Bestelling snel geleverd. Goede support na levering. Kwaliteit van de horloge kan beter. Bandje is al kapot.....Maar zeer snel een nieuwe opgestuurd gekregen. Zelden zo een topservice bij een bedrijf gehad.

Reactie van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES:
Hallo Joseph, ik las dat je bandje defect was. Stuur me even een mailtje via verkoop@belio.nl en ik stuur even een nieuw setje naar je toe. Vermeld je kleur er wel even bij. Met vriendelijke groet, Arjan

Cees beoordeelde op 2017-06-14

Deze webwinkel maakt waar wat ze zeggen. De levertijd is in orde maar belangrijker nog voor mij was dat ik na de aankoop support nodig had. Men doet wat men zegt. Dit maakt dat ik vertrouwen heb ik in deze webwinkel en ook het product. Ons zoontje is helemaal weg van zijn Belio. Een volgende keer raadpleeg ik zeker eerst het aanbod van deze winkel voor een aankoop.

Melissa beoordeelde op 2017-06-13

Zeer tevreden, zondag voor 12 uur besteld en maandag geleverd.
Mijn dochtertje ging dinsdag na toverland en de belio heeft uitstekend gewerkt!

Kim beoordeelde op 2017-06-11

Erg blij met het horloge. Nu meer rust en erg fijn dat ik onze dochter kan bellen en zij ons. En makkelijk te bedienen omdat er maar 1 knop op zit. Een aanrader!

Natascha beoordeelde op 2017-06-01

Heel erg tevreden. Per email vragen over product gesteld, binnen 1.5 dag had ik de benodigde informatie. BELIO horloge voor mijn dochter besteld, volgende dag in huis. Gebruiksaanwijzing is prima, had 2 vragen waarbij ik meteen te woord werd gestaan. Mijn dochter kan nu lekker buiten spelen en ik kan haar volgen. Heel erg blij hier mee!!!

Bart beoordeelde op 2017-05-24

Horloge besteld, prima levering en keurige afhandeling. Even wat "uitdagingen" met de installatie en koppelen van de app maar een zeer snelle reactie (op zondag) van de support. Klasse!

Hanneke beoordeelde op 2017-05-20

Een geweldig GPS-horloge! Mijn dochter is vijf jaar en draagt 'm met trots, het ziet er ook super cool uit volgens haar :-) Werkt heel nauwkeurig met de app. De eerste keer aanmelden was even een klusje maar door een mailtje te sturen naar de supportafdeling had ik binnen een dag alles op orde. Ook een week later toen ik niet in kon loggen op de app en niet begreep wat ik fout deed, was met een mailtje en reactie van de klantenservice dit binnen een uur opgelost, op zaterdag notabene! Echt een aanrader en een fijne ondersteuning!
Drie jaar geleden een goedkoop gps-horloge gekocht maar die kon ik onlangs weggooien omdat het niet meer werkte, de app niet en de hele website was via google niet meer te vinden, deze aankoop was dus een miskoop... De Belio die ik nu gekocht heb, is zover ik het nu kan beoordelen een stuk beter, heeft meer mogelijkheden en de support is fantastisch!

Sandra Karssen beoordeelde op 2017-05-17

Super goede service! En erg snel bezorgd. En vragen worden erg snel beantwoord.

Leenstra beoordeelde op 2017-05-17

Prima horloge, hippe kleur, en gemakkelijk te installeren. Ga zo door Arjan!