BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Het leukste en mooiste GPS kinderhorloge van Nederland: BELIO.NL.

De BELIO is een GPS kinderhorloge waarmee ouders snel kunnen zien waar hun kind is. De BELIO heeft een Nederlandse APP die geschikt is voor IOS & Android smartphones. Klik op de landkaart in de APP, en binnen 1 tot 3 seconden weet je de positie van je kind. Je kind kan ook bellen en gebeld worden met de BELIO. Via de APP kun je als ouder "veilige" telefoonnummers instellen. Uitsluitend deze telefoonnummers hebben dan toegang tot de BELIO. Verder kun je als ouder een veiligheidszone instellen voor je kind. Gaat je kind buiten de zone, dan krijg je als ouder een berichtje via de APP. Daarnaast kun je nog SMS berichten sturen naar het BELIO horloge, en diverse alarmen instellen als reminder voor je kind. Bijvoorbeeld ieder dag om 17.45 uur thuiskomen voor het eten.

De BELIO is leverbaar in de kleuren blauw, roze, en groen, en wordt zonder verzendkosten bij je thuis geleverd.
Er zit 12 maanden garantie op het BELIO gps horloge.

Onze supportdesk is Nederlandstalig.
9,1

• Manon
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Mijn zoon (en ik ;-) zijn erg blij met het Belio horloge. Werkt goed en fijn om te kunnen zien waar hij is als hij buiten is. Installeren ging vlot. Had een probleem met het beeldscherm. Na contact met de klantenservice hebben we heel snel een nieuw horloge ontvangen, verzendkosten werden zelfs vergoed. Top klantenservice met dank aan Arjan. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen! Een aanrader dit horloge :-)

• Carla
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Zeer tevreden over de belio touch. Werkt zoals aangeboden. Hebben maatwerk onvangen van Belio - Arjan. Vlotte en duidelijke hulp en adviezen via de mail.
    Aanrader.

• Hoe beoordeel je BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES?

• Vincent
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

De kleine meid speelt veel buiten. Ben op zoek gegaan naar een gps horloge. Ik ben bij BELIO uitgekomen. Order geplaatst en al snel binnen! Alleen ging het wat moeizaam met installeren. Goed contact gehad met Arjan. Horloge + simkaart opgestuurd.

Nagekeken en simkaart deed het niet helemaal lekker. Uit service een nieuwe simkaart gekregen (oude simkaart was daar trouwens niet aangeschaft).

TOP TOP TOP..

Kan BELIO aan iedereen aanraden!!

• Nanda
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Schrijf nooit reviews maar nu moet ik toch echt een uitzondering maken. Geweldig horloge. Mooi design en eenvoudig in gebruik. Mijn zoontje is er erg trots op en het feit dat ik weet waar hij is en we elkaar kunnen bellen geeft mij rust. Horloge ondersteunt mijn zoontje in de volgende fase qua zelfstandigheid. Super handig ook als tussenoplossing voordat hij een eigen telefoon krijgt. En de service van BELIO is top! Na paar maanden belio in gebruik te hebben, deed deze het ineens niet meer. Support was zeer goed bereikbaar en suggesties werden gegeven om het op te lossen. BELIO uiteindelijk opgestuurd en kreeg net bericht dat een nieuwe onderweg is. Wat een service!! Dank je, Arjan!!

• AnneM.
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Mooie smartwatch voor mijn dochtertje, gemakkelijk in gebruik, ook de app is simpel en doet wat het moet doen. Locatie GPS werkt ook zeer goed. Vraag via e-mail naar support werd snel beantwoord, ga zo door!

Antwoord van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Hallo Anne, bedankt. Groet, support.

• Jaco
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Veel betere en nettere service! Schandalig hoe ze met je omgaan. Het product werkte niet na behoren. Dit gemeld en vervolgens het product terug gestuurd. Er was een hoop onduidelijk maar je kunt ze niet telefonisch bereiken waardoor je dus geen juiste informatie kunt door geven. Na divers mail verkeer met schandalig taal gebruik en adviezen..... vervolgens maar slecht 50% van het geld terug gekregen.

Advies: Denk goed na of je dit product nodig hebt, want als er iets is ben je altijd de klos en niet zeker van je zaak. Ze tonen geen begrip voor situaties en chanteren je vervolgens.

• Queenie
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Heel blij met het horloge.
    Vandaag ingesteld.
    Ook geweldige hulp gehad, simkaart hebben ze ervoor mij ingestoken.
    Dankbaar hier uit Zeeland, mijn zoontje is er blij mee.

• Tam
    Geverifieerde klant van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Populaire smartwatch gekocht. .Snelle service en klantensupport

• Raphaela
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Horloges besteld die wij heel snel hebben gekregen. We hebben al enkele keren hulp nodig gehad (Account voor 2 horloges aanvragen, vragen over de horloges en de account, problemen met de horloge van 1 kind en een moeder die er niet veel van afweet). De support heeft er heel snel op reageert en op een heel vriendelijke manier. Tot nu toe de beste ervaring met een webwinkel, wat niet wil betekenen dat de anderen allemaal slecht waren, maar dat deze gewoon uitsteekt en echt probeert te helpen (en in mijn geval er ook in geslaagt is). Mijn kinderen zijn heel content van hun horloges en ze zien er echt super uit. Niet te groot voor kinderarmpjes en niet te opvallend. Dus niet iedereen weet direct waarmee ze rondlopen, wat ik persoonlijk heel belangrijk vind. Ze zien er ook heel kwalitatief uit en niet te kinderachtig zodat mijn kinderen deze stoer genoeg vinden om ermee rond te lopen. De horloge van kind 1 heeft altijd goed gewerkt en nu na het hulp van Belio zal ook kind 2 veel vreugde aan haar horloge hebben.

Heel erg bedankt aan Belio en Arjan.

• Jacobine
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Ik heb een zeer goede ervaring met belio. Er was iets mis met het horloge dus dit hebben we op verzoek van belio teruggestuurd inclusief de simkaart. Binnen een paar dagen ontvingen we een nieuw horloge retour helemaal ingesteld. Super service! Het horloge werkt goed en is makkelijk te bedienen voor een 5 jarige.