BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Het leukste en mooiste GPS kinderhorloge van Nederland: BELIO.NL.

De BELIO is een GPS kinderhorloge waarmee ouders snel kunnen zien waar hun kind is. De BELIO heeft een Nederlandse APP die geschikt is voor IOS & Android smartphones. Klik op de landkaart in de APP, en binnen 1 tot 3 seconden weet je de positie van je kind. Je kind kan ook bellen en gebeld worden met de BELIO. Via de APP kun je als ouder "veilige" telefoonnummers instellen. Uitsluitend deze telefoonnummers hebben dan toegang tot de BELIO. Verder kun je als ouder een veiligheidszone instellen voor je kind. Gaat je kind buiten de zone, dan krijg je als ouder een berichtje via de APP. Daarnaast kun je nog SMS berichten sturen naar het BELIO horloge, en diverse alarmen instellen als reminder voor je kind. Bijvoorbeeld ieder dag om 17.45 uur thuiskomen voor het eten.

De BELIO is leverbaar in de kleuren blauw, roze, en groen, en wordt zonder verzendkosten bij je thuis geleverd.
Er zit 12 maanden garantie op het BELIO gps horloge.

Onze supportdesk is Nederlandstalig.
8,6

• Lise
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Prachtig mooi gps horloge, bediening eenvoudig voor mijn dochter, ook een handige app erbij die Nederlands is. We hebben er veel plezier van, en de support van Arjan van super! Ga zo door.

• Schoorl
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Horloge op zich snel geleverd. Maar de kwaliteit van de gps is echt slecht en na een aantal maanden is het horloge binnen 20 min (nadat hij volledig is opgeladen) alweer leeg.

Enorme miskoop. Ander merk is veel duurzamer en heeft een betere app.

Antwoord van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Dank voor uw review. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent, echter is wellicht uw oplaadkabel defect, of laad u het horloge niet goed op. Onze toestellen gaan minimaal 48 uur of langer mee qua stand-by tijd. Daarnaast is de GPS tolerantie +/- 1 tot 25mtr. buitenhuis. Als GPS horloges binnenshuis zijn, gaan ze afwijken. GPS positionering is ook afhankelijk van satellieten, hoe meer, hoe beter en nauwkeuriger.

• Hoe beoordeel je BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES?

• Bram van Dongen
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Top service, heerlijk persoonlijk, wow dat zo,n service nog bestaat, echt top, we hadden wat vraagjes en 100% keurig en zeer snel beantwoord. Buiten de top horloge , zeker ook goede service! Zeker aan te raden!

• Rene
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Super service van Arjan ontvangen via whatsapp, snel en vakkundig. We hebben 2 GPS horloges 4G besteld 66 serie, onze kinderen zijn er zeer blij mee, en wij ook als ouder. De horloges werken eenvoudig en nauwkeurig. Na een installatie vraagje hadden we binnen 30 minuten een reactie in de avonduren via de app, superservice!

Dank je wel Rene! Veel plezier met je GPS horloges! Team BELIO

• Jeroen O
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

SUPER SLECHT horloge en SUPER SLECHTE SERVICE.
    GPS update niet goed, bleef soms een halve dag op een verouderde locatie staan. Daar heb je natuurlijk niks aan. Horloge terug gestuurd, zat er een krasje op... Willen ze nog maar €30 terug betalen voor het horloge. Ellenlange mails waarin werd gesproken over juristen etc. Super vervelend als klant.
    Nu een ander horloge gekocht van One2Track, deze werkt wel gewoon ondanks alle smoesjes die door Belio werd bedacht waarom het horloge niet zou werken. Kortom NIET KOPEN, slecht horloge en een nog slechtere service!

Dag Jeroen,

Wat je schrijft is leuk, maar natuurlijk niet de werkelijkheid. Je stuurt een toestel zo maar terug buiten de herroepingstermijn. Deze termijn is er natuurlijk niet voor niks. In deze 14 dagen herroepingstermijn mag je een product testen en beoordelen met als uitgangspunt dat je dit net zo zou doen als in een winkel. Natuurlijk snappen we dat dit niet altijd kan omdat het een smartwatch betreft met GPS, echter stuur je een horloge retour buiten de herroepingstermijn, met forse beschadigingen die er niet om liegen. Daarnaast werkte je toestel gewoon prima, getest en wel, echter had je wellicht geen saldo op je prepaid simkaart en stond er een instelling verkeerd. Ook je €30 verhaal is leuk, maar niet waar. Controleer je retourbetaling maar even... Beetje jammer dit, maar veel plezier met je andere toestel. Groetjes team BELIO.

• Anne
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Erg blij met nieuwe horloge voor dochtertje, zo trots. De roze a66 prokids kunnen we zeker aanraden, eenvoudige installatie, gewoon goed en nauwkeurig. Nederlandse support afdeling is ook snel en duidelijk.

Antwoord van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Dank je wel Anne! Veel plezier met je horloge.

• Agnes

Korte batterij duur
    Bij 2G betalen voor platform
    Geen telefonische klantenservice
    Speciaal mini genomen omdat daar minder functie op zou zitten zoals een rekenmachine. Maar zit er wel op.
    Duurt erg lang voordat je GPS signaal krijgt
    Maar 14 dagen herroepingsrecht.

Ik heb mijn horloges, 2 dus, teruggestuurd maar geen geld terug. Weg €250,- niet eens een tegemoetkoming!!!
    En dat na jarenlang klant te zijn

Mw. Agnus,

U heeft op 22.09.2022 besteld bij ons. Precies 30 dagen later, vandaag d.d. zaterdag 22.10.2022, stuurt u zonder overleg of discussie, 2 gedragen horloges retour naar ons, en eist dat dit onder herroepingsrecht valt. Dit is niet het geval. Als u gewoon even had gebeld met ons, want we hebben wel degelijk een telefonische klantenservice, zie pagina contact, dan had u e.e.a. kunnen weten. Tevens staat op de productpagina dat model a58 een calculator bevat, en hebben we een aparte pagina voor retourneren en alles wat u moet weten om gebruik te maken van uw herroepingsrecht. Met 14 dagen herroepingsrecht zijn we toch niet echt apart of afwijkend hierin. Ook 1 of 2 dagen langer dan 14 dagen zal geen discussie zijn. Tijdens uw 30 dagen gebruik hebben we u support gegeven omdat uw simkaart niet goed was, dit heeft u ook zelf bevestigd naar ons via e-mail op 26.09.2022.

U schrijft "teruggestuurd maar geen geld terug". Echter hebben we uw horloges nog niet eens ontvangen, of een gesprek hierover kunnen voeren met andere opties en mogelijkheden. Echter zomaar iets doen, zonder aankondiging of discussie, maar wel een 1 ster review geven vinden we niet zo netjes.

• Eva
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

In eerste instantie goed tevreden over het horloge. De nauwkeurigheid van de GPS was niet altijd even accuraat maar acceptabel. Nu is een jaar verlopen en hebben wij het account voor het horloge verlengd. Hij blijft echter offline. Meerdere keren geprobeerd contact te zoeken met Belio, zonder enig resultaat. Uiteindelijk bleek het mis gegaan te zijn bij het invullen van het horloge ID. En kwamen de berichten niet door het contactformulier. Na contact via de email was het probleem snel verholpen. Dus na wat opstart problemen al met al toch tevreden.

• Natalia
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

1. Horloge is eigenlijk veel te groot voor een kind (net zo groot als een volwassenen horloge)
    2. Service desk reageert pas laat op verzoeken (niet telefonisch bereikbaar)
    3. Batterij van horloge is na 3 maanden stuk. Belio beweert dat dit komt doordat we een Apple lader hebben gebruikt waar de batterij niet tegenkan (dus alleen dat ding dat je in het stopcontact gebruikt). Staat wel in de gebruikshandleiding, maar niet duidelijk. Bovendien, ga dat maar eens een kind uitleggen. Als dit zo belangrijk is dan moeten ze maar een charger bijleveren en dit heel duidelijk vermelden in plaats van in de handleiding te verstoppen. Na 3 maanden dus stuk en Belio wil vervangen tegen 75 eur excl. verzendkosten. Nieuwwaarde horloge is 98 euro. Mijn advies, koop het niet...

Antwoord van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Dank voor je review! Beetje vreemd dat na 4 maanden het horloge te groot is. Daarnaast is de gehele eerste pagina in de handleiding met beeld en tekst gevuld inzake het opladen, waterdichtheid, etc. Dat je dit niet leest of niet duidelijk vind, kan ik helaas niks aan doen, maar verstopt is het zeker niet, het zijn geen kleine "lettertjes". Verder hebben we e-mail communicatie gehad, met reacties heen en weer binnen 1 werkdag. Dit lijkt me niet laat toch? Daarnaast hebben we het niet over vervangingskosten gehad. Ik snap je teleurstelling, echter om dit volledig op onze schuld te schuiven vind ik niet correct.

• Niek Vink

Keurige en snelle communicatie

• Arjan
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Top support en 4G kinderhorloges! Super.

• Gerjanne

Niet bereikbaar voor problemen

Beste Gerjanne,

Dat is vreemd, ik heb alle mailboxen meerdere keren nagekeken, echter kan ik geen enkele mail van je vinden. Ik ga je zo even bellen wat er aan de hand is.

Met vr. groet,
    Arjan van BELIO

• Tom
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

In mei 2017 de Belio L20 plus gekocht voor € 129,-. Verzending duurde langer dan verwacht en het service telefoonnummer was moeilijk bereikbaar. Gebruiksgemak en positiebepaling vielen ook tegen. Horloge uiteindelijk weggelegd en niet meer gebruikt. Nu, augustus 2021, blijkt dat sinds 2020 het horloge in het geheel niet meer ondersteund wordt. Toch prijzig voor een dergelijk item wat maar 3 jaar meegaat... Wij zijn overgestapt op een ander type uit Noordwijk.

• Manon

Mijn zoon (en ik ;-) zijn erg blij met het Belio horloge. Werkt goed en fijn om
    te kunnen zien waar hij is als hij buiten is. Installeren ging vlot. Had een probleem met het beeldscherm. Na contact met de klantenservice hebben we heel snel een nieuw horloge ontvangen, verzendkosten werden zelfs vergoed. Top klantenservice met dank aan Arjan. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen! Een aanrader dit horloge :-)

• Carla
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Zeer tevreden over de belio touch. Werkt zoals aangeboden. Hebben maatwerk onvangen van Belio - Arjan. Vlotte en duidelijke hulp en adviezen via de mail.
    Aanrader.

• Vincent
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

De kleine meid speelt veel buiten. Ben op zoek gegaan naar een gps horloge. Ik ben bij BELIO uitgekomen. Order geplaatst en al snel binnen! Alleen ging het wat moeizaam met installeren. Goed contact gehad met Arjan. Horloge + simkaart opgestuurd.

Nagekeken en simkaart deed het niet helemaal lekker. Uit service een nieuwe simkaart gekregen (oude simkaart was daar trouwens niet aangeschaft).

TOP TOP TOP..

Kan BELIO aan iedereen aanraden!!

• Nanda
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Schrijf nooit reviews maar nu moet ik toch echt een uitzondering maken.

Geweldig horloge. Mooi design en eenvoudig in gebruik. Mijn zoontje is er erg trots op en het feit dat ik weet waar hij is en we elkaar kunnen bellen geeft mij rust. Horloge ondersteunt mijn zoontje in de volgende fase qua zelfstandigheid. Super handig ook als tussenoplossing voordat hij een eigen telefoon krijgt. En de service van BELIO is top! Na paar maanden belio in gebruik te hebben, deed deze het ineens niet meer. Support was zeer goed bereikbaar en suggesties werden gegeven om het op te lossen. BELIO uiteindelijk opgestuurd en kreeg net bericht dat een nieuwe onderweg is. Wat een service!! Dank je, Arjan!!

• AnneM.
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Mooie smartwatch voor mijn dochtertje, gemakkelijk in gebruik, ook de app is simpel en doet wat het moet doen. Locatie GPS werkt ook zeer goed. Vraag via e-mail naar support werd snel beantwoord, ga zo door!

Antwoord van BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Hallo Anne, bedankt. Groet, support.

• Jaco
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Veel betere en nettere service! Schandalig hoe ze met je omgaan. Het product werkte niet na behoren. Dit gemeld en vervolgens het product terug gestuurd. Er was een hoop onduidelijk maar je kunt ze niet telefonisch bereiken waardoor je dus geen juiste informatie kunt door geven. Na divers mail verkeer met schandalig taal gebruik en adviezen..... vervolgens maar slecht 50% van het geld terug gekregen.

Advies: Denk goed na of je dit product nodig hebt, want als er iets is ben je altijd de klos en niet zeker van je zaak. Ze tonen geen begrip voor situaties en chanteren je vervolgens.

• Queenie
    Review voor BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Heel blij met het horloge.
    Vandaag ingesteld.
    Ook geweldige hulp gehad, simkaart hebben ze ervoor mij ingestoken.
    Dankbaar hier uit Zeeland, mijn zoontje is er blij mee.