BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

BELIO.NL GPS KINDERHORLOGES

Het leukste en mooiste GPS kinderhorloge van Nederland: BELIO.NL.

De BELIO is een GPS kinderhorloge waarmee ouders snel kunnen zien waar hun kind is. De BELIO heeft een Nederlandse APP die geschikt is voor IOS & Android smartphones. Klik op de landkaart in de APP, en binnen 1 tot 3 seconden weet je de positie van je kind. Je kind kan ook bellen en gebeld worden met de BELIO. Via de APP kun je als ouder "veilige" telefoonnummers instellen. Uitsluitend deze telefoonnummers hebben dan toegang tot de BELIO. Verder kun je als ouder een veiligheidszone instellen voor je kind. Gaat je kind buiten de zone, dan krijg je als ouder een berichtje via de APP. Daarnaast kun je nog SMS berichten sturen naar het BELIO horloge, en diverse alarmen instellen als reminder voor je kind. Bijvoorbeeld ieder dag om 17.45 uur thuiskomen voor het eten.

De BELIO is leverbaar in de kleuren blauw, roze, en groen, en wordt zonder verzendkosten bij je thuis geleverd.
Er zit 12 maanden garantie op het BELIO gps horloge.

Onze supportdesk is Nederlandstalig.
De zekerheden van https://www.belio.nl

Goedgekeurd