Archangelkade 17b
1013 BE Amsterdam

Google Plus/Places - 10,0

Rob Slotemaker beoordeelde op 2018-12-08

Bestelde slechts wat samples zodat we kunnen zien welke producten het best passen bij wat we zoeken. Alles was zeer netjes verzorgd met nog wat extra samples erbij. En alles netjes in papier/karton verpakt (niet in plastic dus). Het idee van samples kunnen bestellen tegen slechts verzendkosten is mijns inziens geniaal.

Reactie van BIOdisposables v.o.f.:
Graag gedaan Rob, en dank voor je mooie beoordeling, groet Dennis

Susan Miedema beoordeelde op 2018-12-07

Heel tevreden. Snelle levering.

Dankjewel Susan :)

Tiny beoordeelde op 2018-12-05

Uitstekende en snelle service en zeer goede voorlichting per chat! Bamboe rietjes, fantastisch product.

Bedankt Tiny! Leuk om je gesproken te hebben via de chat, groet Dennis

Hoi-Chin Chong beoordeelde op 2018-12-05

Dank!

Alexis Ywaska beoordeelde op 2018-12-03

Bedankt!

Rianne beoordeelde op 2018-11-27

Mooie, overzichtelijke webshop en snelle levering! Ik heb voor een groot feest 4 smaken eetbare rietjes van Sorbos besteld voor in de cocktails. De rietjes waren een groot succes. Ze zijn stevig, ruiken naar de smaak die op de verpakking vermeld staat en smaken ook lekker. Meerdere gasten vroegen waar de rietjes vandaan kwamen. Fantastisch dat je ook nog eens milieuvriendelijk bezig bent. Echt een aanrader! Ik ga zeker meerdere producten van de site uittesten.

Reactie van BIOdisposables v.o.f.:
Dank Rianne! Leuk om te horen dat je een geslaagd feestje hebt gehad! groet Dennis

Lukasz Patryn beoordeelde op 2018-11-26

Dank Vanessa :)

Mireille Kemna beoordeelde op 2018-11-13

Bedankt Mireille!

Robin Klavers beoordeelde op 2018-11-11

Super shop. Duidelijk gecategoriseerd, goed vindbaar via Google, scherpe prijzen maar vooral snelle en persoonlijke service. Dit soort winkels laten zien dat duurzaamheid bereikbaar is voor iedereen.

Bedankt Robin :)

Pieter beoordeelde op 2018-11-11

Janet de Gelder beoordeelde op 2018-11-10

Bestelling was bij postbus aflevering geweigerd, zending werd meteen opnieuw gestuurd op eigen kosten, top!

Een aanrader voor een volgende bestelling.

Graag gedaan!

Gabriela Costa de Oliveira beoordeelde op 2018-11-04

Bedankt!

Marga van der Schalie beoordeelde op 2018-10-29

De palmblad borden en houten vorken/lepels/messen zijn mooi en zo milieuvriendelijk als ik kon bedenken Een fijne oplossing voor een groot feest. Snel geleverd.

Bedankt Marga :)

Romco Smit beoordeelde op 2018-10-28

Dank Romco!

Roos Burger beoordeelde op 2018-10-16

Heel tevreden, prachtige producten en aardige mensen. Levering kwam iets laat, maar dat werd wel goed gecommuniceerd!

Dank Roos :)

Bram Jaenen beoordeelde op 2018-10-07

Bedankt Bram! :)

Sarah de Leest beoordeelde op 2018-09-26

Super snelle en vriendelijke service!
Geen 'uitstekend' omdat de eetbare rietjes elk nog apart verpakt zitten. Niet zo handig voor mijn toepassing.
Volgende keer kies ik voor de rietjes van stro :).

Reactie van BIOdisposables v.o.f.:
Dank Sarah! We hebben je feedback genoteerd :)

Ingrid Antonis beoordeelde op 2018-09-22

Bedankt Ingrid :)