Archangelkade 17b
1013 BE Amsterdam

Google Plus/Places - 10,0

JVerelst beoordeelde op 2018-08-07

Levering nog niet gehad, maar niettegenstaande 'vakantieperiodemelding' zéér snel antwoord op mijn vraag : voorlopig zeer tevreden, meer na de levering

Bedankt Joan, levering komt ook goed :) Groet Dennis

Roos de Bruijn beoordeelde op 2018-08-05

Dank Roos :)

Emmanuele Bussels beoordeelde op 2018-08-01

ik ben zeer tevreden, ook over het feit dat alles in een zo klein mogelijke ruimte verpakt was.

Nog een maat grotere ijspotjes zou super zijn!

Bedankt Emmanuele! Ga kijken voor grotere maat ijsbeker :) Groet Dennis

Valerie Stoens beoordeelde op 2018-07-31

Dank Valerie!

Eddy Wernsen beoordeelde op 2018-07-30

Dank Eddy :)

Bertels Griet beoordeelde op 2018-07-30

Ik kreeg vlot en snel antwoord op de vragen die ik had. Een stalenpakket bestellen lukte eerst niet zo goed, omdat ik geen producten kon aanduiden of invullen bij het formulier. Die kon ik wel per mail doorgeven. Pakket kwam een paar dagen later ook netjes aan.

Dank! :)

leontine beoordeelde op 2018-07-29

Fantastische service! Per ongeluk waren bij het magazijn bordjes van 24cm geleverd ipv 22 cm, ik werd meteen gemaild of dit een bezwaar was en alles is direct opgelost. Ben erg tevreden, ook over de kwaliteit en redelijke prijzen.

Bedankt Leontine :)

Marc van Wingerden beoordeelde op 2018-07-15

Dank Marc :)

Koen Beetsma beoordeelde op 2018-07-11

Marianne Sabel beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en enthousiaste persoonlijke toelichting op productkenmerken.

Bedankt Marianne :)

Lydia Dooge beoordeelde op 2018-07-08

Bedankt Lydia :)

Chris beoordeelde op 2018-07-03

Dank Chris!

MARLEEN VAN AKEN beoordeelde op 2018-07-01

Mijn bestelling arriveerde netjes op tijd, helemaal in orde, goed verpakt en vergezeld van een leuk kennismakingspakket. De eetbare borden zorgden voor heel wat hilariteit. Hier en daar werd er daadwerkelijk een hap uit het bord genomen. Iemand van mijn gasten opperde dat het best een goed ontbijtbord is, als je er nog wat fruit en yoghurt bij eet. Alleszins een hele berg afwas minder zonder schuldgevoel, want alles kan rechtstreeks op de composthoop. Enkel het bestek, dat ligt klaar voor een volgend tuinfeestje ....

Bedankt Marleen voor de beoordeling! :) Leuk om te horen. Groet Dennis

resmi Bholasingh beoordeelde op 2018-06-29

Dank!

Eser beoordeelde op 2018-06-29

Joyce Weijters beoordeelde op 2018-06-22

Superbedankt voor jullie proefpakket, heel uitgebreid. Ik ga er zeker mee aan de slag. Jullie horen van mij.

Mvg
Joyce Weijters

Dankjewel Joyce!

Frank beoordeelde op 2018-06-22

Top bedrijf met innovatieve producten

Dank Frank :)

Remco beoordeelde op 2018-06-22