Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Badgoed.com

Buys Ballotstraat 6
1704SK Heerhugowaard
Bezoek alleen op afspraak
072 234 0000
KvK 72027363

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Badgoed.com

Gemiddelde beoordeling

9,1

338 beoordelingen

Beoordeling van klanten

93%

3%

4%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Bol.com 267 9,1
2019
Badgoed.com

Ciel Sucaet beoordeelde op 2019-09-16

Vlotte service. Goede kwaliteit, goede verhouding prijs-kwaliteit .

Badgoed.com

Margriet van Hoof beoordeelde op 2019-09-16

Heel tevreden, na bestelling snel op de beloofde tijd geleverd. Prachtige dikke/wollige handdoeken.

Badgoed.com

Stan Hoppe beoordeelde op 2019-09-15

Goede winkel met leuke kleding en een fantastische klantenservice. Erg netjes!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Anneke Sikkens beoordeelde op 2019-09-11

Badjas van fijne katoen ,post verliep niet goed maar Badgoed.com heeft geregeld dat het toch nog op de juiste adres bezorgd werdt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Annelies Van Doorslaer beoordeelde op 2019-09-10

Bestellen via website ging vlot.
De volgende dag al geleverd.

Badgoed.com

Marjan Verlinde beoordeelde op 2019-09-09

Snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Inge Koehoorn beoordeelde op 2019-09-07

Vlotte levering.Mooie
handdoeken

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Selina Goudzwaard beoordeelde op 2019-09-03

Prachtige kwaliteit. En super snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Bernadette Bohnenn beoordeelde op 2019-09-02

Mooie kwaliteit, snelle reactie en levering. Echt top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Serkan Akbas beoordeelde op 2019-09-01

Super

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Mariken Schaft beoordeelde op 2019-08-31

Bestelling prima en snel geleverd

Badgoed.com

Wilma Boudewijn beoordeelde op 2019-08-30

zeer tevreden goede communicatie naar de klant toe

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Filip D’Hooghe beoordeelde op 2019-08-23

Ik ben een ietwat teleurgesteld ind ekwliteit. Er stnd 400g aangeduid doch het geleverde is m.i. minder van kwaliteit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Badgoed.com:
Goedemorgen Filip D'Hooghe,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bestelling niet helemaal naar wens is. U geeft aan 400 gram maar wij verkopen het badgoed pas vanaf 450 grams.

De collectie voor 450 grams is de basis grams en is van goede kwaliteit, jammer dat u dit helaas niet zo ervaart.

U heeft als klant altijd recht om de artikelen te retourneren als het niet naar wens is. Mits de artikelen uiteraard niet gewassen zijn en waarbij de labels/originele verpakking nog bij het product zit.

Ik wens u een fijn weekend toe!

Met vriendelijke groet,

Robin
Badgoed.com

24-8-2019
11:32



Badgoed.com

Peter Claus beoordeelde op 2019-08-23

Pakje ging dinsdag geleverd worden, os er nog steeds niet

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Badgoed.com:
Goedemorgen Peter Claus,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat uw het pakket nog niet in ontvangst heeft genomen, ik heb daarom meteen uw tracking gecontroleerd.

Het pakket heeft op maandag 19-8 ons magazijn verlaten en is meegenomen door de postbezorging. Daarna heeft het pakket netjes zijn weg vervolgd vanuit het post depot naar de bezorger, op de tracking staat dat het artikel geleverd is op dinsdag 20-8 om 15:44.

Het is zo dat zodra het pakket bij ons het magazijn verlaat, het in de handen van de valt van de postbezorging. Wel geef ik u als tip mee dat u ons dinsdag beter had kunnen contacteren, zodat ik meteen actie had kunnen ondernemen om navraag te doen bij de postbezorging.

Nu zit het weekend er tussen en zijn ze gesloten helaas.
Ik ga in ieder geval meteen de vraag uitzetten bij de postbezorging waar uw pakket exact
geleverd is.

Mijn excuses voor het slordige handelen van de postbezorger en ik ga het
voor u oplossen.

Fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Robin
badgoed.com

23-8-2019
10:21 uur
Badgoed.com

S.v.H beoordeelde op 2019-08-19

Mooie kwaliteit handdoeken en volgens afspraak geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Roos Hogeweg beoordeelde op 2019-08-18

Prima prijs en snelle levering
Gratis verzenden
Top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

M van der Lee beoordeelde op 2019-08-10

Zeer tevreden, badjas was niet de juiste maat en werd bij me thuis omgeruild omdat ik in de buurt woon. Dat is pas service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Badgoed.com

Susan van der Sluijs beoordeelde op 2019-08-04

Ik ben heel erg tevreden, er werd snel op mijn mails gereageerd.

Badgoed.com

Ronny BILLIET beoordeelde op 2019-08-03

De bestelling werd geleverd in 2 dagen i.p.v. in 1 keer door DPD EN Bpost , wat voor enige verwarring zorgde .
Een deel van de bestelling moest van een ander magazijn komen .
De goederen zelf waren perfect in orde .
Al bij al zijn we tevreden over Badgoed.com daarom een 4 op 5

Badgoed.com

Joyce van Winden beoordeelde op 2019-07-19

Zeer vriendelijke klantenservice!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.