Buys Ballotstraat 6
KvK 72027363

9,1

Bol.com 267 9,1

Ciel Sucaet beoordeelde op 2019-09-16

Vlotte service. Goede kwaliteit, goede verhouding prijs-kwaliteit .

Margriet van Hoof beoordeelde op 2019-09-16

Heel tevreden, na bestelling snel op de beloofde tijd geleverd. Prachtige dikke/wollige handdoeken.

Stan Hoppe beoordeelde op 2019-09-15

Goede winkel met leuke kleding en een fantastische klantenservice. Erg netjes!

Anneke Sikkens beoordeelde op 2019-09-11

Badjas van fijne katoen ,post verliep niet goed maar Badgoed.com heeft geregeld dat het toch nog op de juiste adres bezorgd werdt

Annelies Van Doorslaer beoordeelde op 2019-09-10

Bestellen via website ging vlot.
De volgende dag al geleverd.

Marjan Verlinde beoordeelde op 2019-09-09

Snel geleverd

Inge Koehoorn beoordeelde op 2019-09-07

Vlotte levering.Mooie
handdoeken

Selina Goudzwaard beoordeelde op 2019-09-03

Prachtige kwaliteit. En super snelle levering

Bernadette Bohnenn beoordeelde op 2019-09-02

Mooie kwaliteit, snelle reactie en levering. Echt top!

Serkan Akbas beoordeelde op 2019-09-01

Super

Mariken Schaft beoordeelde op 2019-08-31

Bestelling prima en snel geleverd

Wilma Boudewijn beoordeelde op 2019-08-30

zeer tevreden goede communicatie naar de klant toe

Filip D’Hooghe beoordeelde op 2019-08-23

Ik ben een ietwat teleurgesteld ind ekwliteit. Er stnd 400g aangeduid doch het geleverde is m.i. minder van kwaliteit.

Reactie van Badgoed.com:
Goedemorgen Filip D'Hooghe,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bestelling niet helemaal naar wens is. U geeft aan 400 gram maar wij verkopen het badgoed pas vanaf 450 grams.

De collectie voor 450 grams is de basis grams en is van goede kwaliteit, jammer dat u dit helaas niet zo ervaart.

U heeft als klant altijd recht om de artikelen te retourneren als het niet naar wens is. Mits de artikelen uiteraard niet gewassen zijn en waarbij de labels/originele verpakking nog bij het product zit.

Ik wens u een fijn weekend toe!

Robin

24-8-2019
11:32

Peter Claus beoordeelde op 2019-08-23

Pakje ging dinsdag geleverd worden, os er nog steeds niet

Reactie van Badgoed.com:
Goedemorgen Peter Claus,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat uw het pakket nog niet in ontvangst heeft genomen, ik heb daarom meteen uw tracking gecontroleerd.

Het pakket heeft op maandag 19-8 ons magazijn verlaten en is meegenomen door de postbezorging. Daarna heeft het pakket netjes zijn weg vervolgd vanuit het post depot naar de bezorger, op de tracking staat dat het artikel geleverd is op dinsdag 20-8 om 15:44.

Het is zo dat zodra het pakket bij ons het magazijn verlaat, het in de handen van de valt van de postbezorging. Wel geef ik u als tip mee dat u ons dinsdag beter had kunnen contacteren, zodat ik meteen actie had kunnen ondernemen om navraag te doen bij de postbezorging.

Nu zit het weekend er tussen en zijn ze gesloten helaas.
Ik ga in ieder geval meteen de vraag uitzetten bij de postbezorging waar uw pakket exact
geleverd is.

Mijn excuses voor het slordige handelen van de postbezorger en ik ga het
voor u oplossen.

Fijn weekend!

Robin
badgoed.com

23-8-2019
10:21 uur

S.v.H beoordeelde op 2019-08-19

Mooie kwaliteit handdoeken en volgens afspraak geleverd.

Roos Hogeweg beoordeelde op 2019-08-18

Prima prijs en snelle levering
Gratis verzenden
Top

M van der Lee beoordeelde op 2019-08-10

Zeer tevreden, badjas was niet de juiste maat en werd bij me thuis omgeruild omdat ik in de buurt woon. Dat is pas service.

Susan van der Sluijs beoordeelde op 2019-08-04

Ik ben heel erg tevreden, er werd snel op mijn mails gereageerd.

Ronny BILLIET beoordeelde op 2019-08-03

De bestelling werd geleverd in 2 dagen i.p.v. in 1 keer door DPD EN Bpost , wat voor enige verwarring zorgde .
Een deel van de bestelling moest van een ander magazijn komen .
De goederen zelf waren perfect in orde .
Al bij al zijn we tevreden over Badgoed.com daarom een 4 op 5

Joyce van Winden beoordeelde op 2019-07-19