Badgoed.com
Denk hierbij aan prachtige; badhanddoeken, gastendoeken en washandjes. Maar ook keukendoeken, theedoeken en vaatdoeken.
Wij verkopen aan zowel particulieren als zakelijke klanten.
-
Pluisje
Wat een geweldige service van de nieuwe eigenaar! Het probleem is super opgelost. Goede communicatie.
De Marc O’Polo timeless women badjas is van supermooie kwaliteit en de maat M is perfect. Komt overeen met maat 40. De badjas is lekker lang. De prijs is aan de hoge kant maar gezien de kwaliteit en afwerking wel waard.
-
T
Nieuwe Eigenaar.
Luc Zwetsloot heeft Badgoed.com overgenomen.
kreeg deze mail van Luc...
Beste T, Helaas was de vorige eigenaar failliet gegaan en daar ben jij een van de gedupeerden van geworden. Als nieuwe eigenaar wil ik alle klachten verzamelen en kijken wat ik allemaal voor de gedupeerden kan doen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de situatie en je ordernummer op ...badgoed.com? Met vriendelijke groet, Luc Badgoed.com
Wat ontzettend attent dat je als nieuwe eigenaar al deze moeite hebt gedaan om de gedupeerden te benaderen.
Beste Luc Dankjewel voor de coulante oplossing 👍
-
Hoe beoordeel je Badgoed.com?
-
Willy Hijgenaar
Geweldig om nieuwe keukendoeken en theedoeken uit te zoeken,veel keus,goeie prijs.
-
Carla Metselaar
De maat is niet goed de telefoon word niet beantwoord als je zo een winkel hebt duurd dat niet lang nog steeds niets van de retour iets gekregen
Gelijk de laatste keerAntwoord van Badgoed.comBeste Carla,
Vervelend om te horen dat het zo gelopen is, de vorige eigenaar is failliet gegaan. Ik ben de nieuwe eigenaar en probeer alle gedupeerden van het faillissement in kaart te krijgen om zo te kijken of ik iets voor ze kan betekenen. kan je mij een mailtje sturen op info@badgoed.com met je ordernummer en een uitleg over de situatie? Ik kan dan gaan kijken wat ik voor jullie kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Luc
Badgoed.com -
Josja
Bedrijf op vakantie of permanent gesloten? 30 juli bestelling geplaatst. Bevestiging ontvangen maar daarna niets meer. Reageren niet op telefoontjes of e-mails. Vandaag zie ik ineens een melding dat ze gesloten zijn en dat de webshop ook dicht is voor bestellingen. Heel vreemd. Zijn ze op vakantie? Zo ja, sinds wanneer en waarom staat dat er niet bij? En waarom is mijn bestelling dan niet verstuurd voordat ze dicht gingen. Of zijn ze permanent gesloten? Krijg ik dan mijn geld terug?
Antwoord van Badgoed.comBeste Josja,
Helaas was de vorige eigenaar failliet gegaan en daar ben jij een van de gedupeerden van geworden. Als nieuwe eigenaar wil ik de klachten verzamelen en kijken wat ik allemaal voor de gedupeerden kan doen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de situatie en je ordernummer op info@badgoed.com?
Met vriendelijke groet,
Luc
Badgoed.com -
Lisa Danne
Im trying to reach them for 1,5 weeks already since they sent me a wrong article - the product quality is great but sadly this bad communication is leaving me to rate 1 star
Antwoord van Badgoed.comDear Lisa,
Very sorry to hear that they sent you the wrong product, the old owner went bankrupt so that's why you could not reach them. I am the new owner trying to assist everyone that was negatively impacted by the bankruptcy. If we can still try to do something for you, please send us an email at info@badgoed.com.
With kind regards,
Luc
Badgoed.com -
Peter
2 augustus een bestelling geplaatst en tot op heden nog niets ontvangen. Ook geen reactie op mail
Antwoord van Badgoed.comBeste Peter,
Helaas was rond de datum van je bestelling de vorige eigenaar failliet gegaan, ik ben nu de nieuwe eigenaar en probeer in kaart te brengen wie er allemaal gedupeerd zijn geraakt. Ik kan niet zien welke bestellingen er wel en niet goed verwerkt zijn, dus misschien kan je me een mailtje sturen met het ordernummer en even laten weten of er uiteindelijk iets gebeurt is. Dit kan je sturen naar info@badgoed.com
Met vriendelijke groet,
Luc
badgoed.com -
Jeltsje
Helaas moet ik mij aansluiten bij de slechte ervaringen. Badmatten besteld en betaald, maar nog steeds niets ontvangen. Geen reactie op bellen en mail.
Antwoord van Badgoed.comBeste Jeltsje,
Helaas is de vorige eigenaar failliet gegaan, en ik verwacht precies rond wanneer jij je badmatten had besteld. Ik ben de nieuwe eigenaar en probeer een overzicht te maken van alle klachten en deze waar mogelijk op te lossen. Zou je mij kunnen helpen en je ordernummer en de situatie op de mail kunnen zetten naar info@badgoed.com?
Met vriendelijke groet,
Luc
Badgoed.com -
Marielle
Mijn bestelling is alsnog door de nieuwe eigenaar heel vlot geleverd. Complimenten voor de klantvriendelijkheid en de fijne communicatie!
Antwoord van Badgoed.comBeste Marielle,
Helaas is in de tijd van jouw bestelling badgoed.com failliet gegaan. Ik ben de nieuwe eigenaar en probeer in kaart te brengen wie allemaal de gedupeerden zijn, om vervolgens te kijken wat ik kan betekenen voor jullie. Ik kan niks beloven, maar zou je de situatie op de mail kunnen zetten naar info@badgoed.com?
Met vriendelijke groet,
Luc
Badgoed.com -
Ineke
Snel en netjes geleverd.
-
Jozef RENS
pakket nog niet ontvangen!!!
Antwoord van Badgoed.comBeste Jozef,
Helaas is in de tijd van jouw bestelling badgoed.com failliet gegaan. Kan je ons laten weten of in de tussentijd je pakket misschien nog wel aangekomen is? Zo niet wil ik, de nieuwe eigenaar, gaan kijken wat ik voor je kan doen. Ik kan niks beloven, maar ik wil van alle gedupeerden de gegevens opzoeken en kijken wat ik kan doen. Zou je de situatie op de mail kunnen zetten naar info@badgoed.com?
Met vriendelijke groet,
Luc
Badgoed.com -
Gré Eikelenboom-Knook
Ik moest bellen om te vragen waar blijft mijn bestelling. Zo niet klantvriendelijk. Ik zal daar nooit meer iets bestellen. Ik heb samen met mijn man een bedrijf gehad en ja bij ons was de klant koning.
-
Amber
Mooie producten en prima klantenservice
-
Lineke Klap
Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Mijn vorige matten had ik al 26 jaar en nog waren ze niet versleten.
-
T
Mijn (betaalde) bestelling wordt maar niet verstuurd.
Krijg geen reactie op de Mail en Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar
Had Uw Mail al gezien...(deze kreeg ik na mijn recensie)... zie NERGENS on hold staan???
en hoop dat de bestelling zo snel mogelijk verstuurd wordt.
Op de site zelf stond en staat nog steeds Op voorraad.
✓ Snelle levering Binnen 1 – 3 werkdagen ???????????
( in u mail staat: maar ze komen maandag weer binnen )
en toch wordt mijn bestelling maar niet verstuurd???
--------------------------------------------------
deze melding staat nu (07-08-2024) op hun site...
❗Wij zijn op dit moment gesloten❗
Betalingen voor deze website zijn uitgeschakeld
--------------------------------------------------------
Wil mijn betaalde bedrag van €50,31 Terug...!"
HEB AANGIFTE GEDAAN...!"
--------------------------------------------------------
Zie dat ze Failliet zijn wat nu???
Dit staat op trustpilot.com . Failliet curator is M.V. Vermey
Antwoord van Badgoed.comBeste T, Helaas was de vorige eigenaar failliet gegaan en daar ben jij een van de gedupeerden van geworden. Als nieuwe eigenaar wil ik alle klachten verzamelen en kijken wat ik allemaal voor de gedupeerden kan doen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de situatie en je ordernummer op info@badgoed.com? Met vriendelijke groet, Luc Badgoed.com
-
Daniëlle
Duidelijke website, snelle verzending incl. e-mail met verzendbevestiging en track & trace
-
Diana Walraven
Mooi badgoed, bevalt prima.
-
Ton Bakker
Geweldige service en snel geleverd
-
Jurgen van der Boom
Mooie goed artikelen
-
Pierre
Geweldige service bedankt