Ballin Amsterdam

Ballin Amsterdam

BALLIN Amsterdam is ontstaan halverwege 2015. We zijn bekend geworden met onze BALLIN Amsterdam snapbacks en momenteel blijven we veel verschillende soorten kledingstukken en accessoires toevoegen aan onze collectie. BALLIN Amsterdam is een merk waar street fashion en high end kwaliteit elkaar ontmoeten. Dit concept vertalen we in onze kledingstukken. Begin 2016 zijn we een samenwerking begonnen met het Nederlandse label Purewhite om onze krachten te bundelen. BALLIN Amsterdam is de streetwear lijn onder luxe modemerk Purewhite geworden.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 10-09-2019 stopgezet

7,4
Filter 151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

Taal

• Mitchell
    Review voor Ballin Amsterdam

Begin 2019 iets besteld, en geretourneerd. Dit was goedgekeurd en ze zouden het geld terug storten. Tot op heden nog geen geld gehad.

Hele tijd kut smoesjes dat er wat is met de financiële afdeling, echt bagger service.

Zou er zeker niks bestellen!

• Betty
    Review voor Ballin Amsterdam

Een week geleden besteld, niets ontvangen. Niet bereikbaar per mail of telefoon.
    Advies: niet bestellen.

• EvdB
    Review voor Ballin Amsterdam

Besteld en betaald, bericht “in afwachting van betaling”. Betaalbewijs gestuurd maar blijft nu erg stil op lijn. Telefonisch geen contact te krijgen. Mail nauwelijks beamtwoord. Chat op Facebook en Insta niet naar gekeken. Hoop dat ik ooit of mijn geld of mijn bestelling zie, maar bestel hier nooit weer.

• Monique Bierkens
    Review voor Ballin Amsterdam

Artikel besteld kreeg ik mail dat de maat niet meer leverbaar was zat een paar dagen tussen .... toen een ander artikel besteld .... gevraagd of dit sneller kon ivm
    Vaksntie ... na 1 week lster kreeg ik dat de bestelling was verzonden ( ondertussen al weg voor vakantie ) en na twee dagen kreeg ik mail dat het artikel niet meer voorradig was ..... klanten service niet bereikbaar slecht mail verkeer . Echt jammer dit . Nu wil ik mijn geld terug

• Niek
    Review voor Ballin Amsterdam

Ik heb op donderdag een tshirt besteld en heb een mail gekregen dat de betaling is voltooid maar daarna in 3 dagen tijd 3 of 4 mailtjes gekregen waarin stond "in afwachting van betaling" daarna heb ik 1 mailtje gestuurd waarin ik vroeg of de betaling wel was gelukt daarna nog eentje waarin ik vroeg of het wel gestuurd zou worden omdat ik geen track en trace code kreeg en nu eentje waarin ik vraag of ze graag kunnen reageren en kijken of mijn product nog word verzonden

• Wouter
    Review voor Ballin Amsterdam

Klantenservice is nooit bereikbaar. In de winkel nooit problemen gehad nu 1x wat proberen te bestellen dat in iedergeval nooit meer

• Victor van Lent
    Review voor Ballin Amsterdam

Had zondag ochtend vorige week een T-shirt besteld op de website van Ballin Amsterdam. Had na een paar dagen nog geen verzendingsmail gekregen dus heb contact opgenomen. De belofte dat ze na 6 werkuren reageren zijn ze niet nagekomen, maar na een dag wel antwoord gekregen. Ze zouden contact opnemen met het magazijn. Na een paar dagen geen antwoord gekregen te hebben heb ik nog een mail gestuurd waar ze wel snel op hadden gereageerd met het antwoord dat ze of hem morgen zouden versturen als ze hem nog hadden, of dat ze direct het geld zouden overmaken. Ik had gereageerd dat als hij snel geleverd zou kunnen worden dat ik dan nog wel het shirt wilde, maar ong. een uur later kreeg ik een automatische mail dat hij niet meer op voorraad was. Daarop gereageerd dat ik dan liever mijn geld terug zou willen, en daarop werd netjes erg snel gereageerd dat ze de bestelling hebben geannuleerd, en het geld hebben teruggeboekt. Nu dus wachten op mijn geld. Vind het wel jammer dat maar heel klein vermeld staat dat je zelf de retourkosten moet betalen (7 euro) en dat ze geen geregistreerde keuringswebsite hebben (niet dat deze webwinkelkeur slecht is, vind hem goed werken, maar toch). Over het algemeen goed geholpen.

• Nancy LK
    Review voor Ballin Amsterdam

Zaterdag 6 april had ik de bestelling geplaatst, een rode sweater van Ballin en een lichtblauw t-shirt van Ballin.
    donderdag mail gestuurd waar de bestelling blijft en ik kreeg vrij snel een reactie dat het rose shirt niet voorradig was.
    Ik terug geantwoord dat ik helemaal geen rose tshirt had besteld maar een blauw tshirt en rode sweater.
    Toen lag het niet aan het rose tshirt maar de barcodes werkte niet vandaar de vertraging.
    Nu dacht ik toen ik donderdagavond een melding kreeg dat de bestelling verzonden was dat het snel opgelost was.
    Maar in tegendeel want op vrijdag kreeg ik de bestelling.
    In plaats van een rode sweater kreeg ik een rood tshirt en ipv het het blauwe tshirt met Ballin opdruk op de borst kreeg ik een blauw tshirt met balling op de schouders.
    direct mail gestuurd en gebeld tot 3x aan toe maar tot op heden geen reactie.
    Ik heb totaal 119,90 euro betaald maar dus veel te veel.
    Het rode tshirt is 49,95 terwijl ik voor de rode sweater heb betaald en die is 69,95 en het blauwe wat ik heb ontvangen geen idee want staat niet eens meer op de site terwijl ik voor het blauwe tshirt wat ik heb betaald 49.95 heb overgemaakt.

• Belle Putten
    Review voor Ballin Amsterdam

Mooie producten en snelle levering!

• Henk
    Review voor Ballin Amsterdam

Nog nooit zo.n slecht bedrijf mee gemaakt stuur je 2 truien terug in één verpakking zeggen ze dat er maar één in zat meer dan 15 keer gemaild zeggen steeds binnen 6 werkuren wordt er contact met u opgenomen dus conclusie voor 60 euro opgelicht!!