Van Vlissingenstraat 45
9403BB Assen

8,6

m.boersma beoordeelde op 2018-11-16

goede service, vriendelijke bezorger!

Tomi en Marcelina beoordeelde op 2018-11-16

Snel en vriendelijke personel!

Angenita beoordeelde op 2018-11-16

Erg netjes

Anneke beoordeelde op 2018-11-10

Ik ben tevreden met de bank.
Er zitten een paar kleine stikfoutjes in, maar die neeem ik maar voor lief.
Na 8 weken wachten geen zin om de bank terug te sturen.

Yvon beoordeelde op 2018-11-09

Erg blij met de bank! Snel levering ook,binnen ander halve week terwijl er een levertijd op zat van twee tot drie weken.
Bankstelplus zijn vriendelijk en beantwoord al je vragen niks is te gek!

Linda vd Berg beoordeelde op 2018-11-09

Bankstel (matex u-plaza antraciet) besteld in aug/vakantie periode. Hierdoor wat vertraging in de levering. Ipv 6-8 weken, duurde het bijna 12 weken voordat het bankstel bezorgd werd.
Maar het wachten is de moeite waard geweest! Prachtig bankstel! Zit heerlijk, ziet er exact uit zoals op de foto! Goede kwaliteit, fijn grote lade erin. Makkelijk uit te bouwen tot bed. Ook nog 3 kussentjes erbij. Kortom: helemaal tevreden!
Bezorging was ook heel goed. Ik had ervoor gekozen de bank zelf te plaatsen en in elkaar te zetten (wat erg eenvoudig was), dus in principe was het: levering tot aan de voordeur. Maar de bezorger bleef helpen om de bank door de woonkamer deur te krijgen! Top!

Kemi beoordeelde op 2018-11-09

Tevreden over de service

JJ Van Dijk beoordeelde op 2018-11-02

De poten zaten er niet bij. Maar gelukkig hadden we ze de volgende dag in huis na een belletje. Voor de rest is het mooie bank, zit lekker.

Sacha beoordeelde op 2018-10-27

Mooie bank, GOEDE kwaliteit

A.H/cornelissen beoordeelde op 2018-10-26

Totaal geen zitcomfort. zeer laag en zeer korte zit.

Sanne beoordeelde op 2018-10-26

Mooie bank hele goede service

Kevin Rondeel beoordeelde op 2018-10-19

Zeer tevreden, goede service ook! Had eerst een bredere bank besteld en deze bleek uiteindelijk te breed, kon de bestelling zonder problemen wijzigen en alles netjes afgehandeld. Ook de monteurs waren super. De planning heeft het voor elkaar gekregen de bank een week vroeger dan mogelijk was te leveren dus chapeau!

Bianca beoordeelde op 2018-10-19

Snel bezorgd en afgeleverd. Prima service.. website mag wat beter mbt het kunnen volgen van je bestelling maar begreep dat daar al hard aan gewerkt wordt.

Lcs beoordeelde op 2018-10-19

Bij levering een totaal andere kleur,andere stof en gwn wat blokken hout met wat stof erop geniet!!! Heel goedkoop mag je nog geeneens een bank noemen!!!

Heel erg slechte ervaring meteen retour dat ding!!! Nooit meer!!! Grt

Mevrouw L beoordeelde op 2018-10-17

Heel tevreden. Bankstel binnen 2 weken geleverd.

Macdonald beoordeelde op 2018-10-16

Wij hebben de Arle bank besteld en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en bezorging netjes naar boven toe gebracht 3 hoog trappenhuis en zal een ieder aanraden hier je bankstel te kopen mits je goede kwaliteit wilt !!!

Ana david beoordeelde op 2018-10-13

Netjes op tijd en opgeleverd

Fam Dankfort beoordeelde op 2018-10-13

Snelle en goede levering (3 weken) . Prachtige hoekbank waar we net zn zessen kunnen hangen. Dank jullie wel. Ik zou het een ieder aanraden

redwan beoordeelde op 2018-10-05

hallo ik wil graag trug verzenden

lati beoordeelde op 2018-10-04

uitstekend service