Van Vlissingenstraat 45
9403BB Assen

8,2

Veronique beoordeelde op 2019-04-17

Hele fijne mooie bank. Super tevreden. Ook met de service!

Bianca Nauta meiringh beoordeelde op 2019-04-10

Het was keurig geregeld en ik was blij met mijn nieuwe bank

Tineke Peña beoordeelde op 2019-04-10

Uitstekend

Erik beoordeelde op 2019-01-26

Heel tevreden, prachtige eetkamerstoelen voor een mooie prijs.
Goede service 😁

Reactie van Bankstelplus:
Bedankt voor de positieve woorden Erik! Veel plezier van uw aankoop!

Emily Bosma beoordeelde op 2018-12-13

Ik bem heel tevreden .

Reactie van Bankstelplus:
Bedankt Emily, veel plezier van uw aankoop!

Conny beoordeelde op 2018-12-12

Ik ben tevreden.
Super mooie bank.

Reactie van Bankstelplus:
Leuk om te horen! Veel plezier van uw aankoop.

Waldrene da silva beoordeelde op 2018-12-05

Gostei do atendimento mas nao gostei da entrega o sofa veio com defeito eles nao fizeram a troca

Mikey van der Zwan beoordeelde op 2018-11-30

STICHTING RECLAMECODE ALERT
Beste mensen/bankstel +,

In de eerste aanleg leek het er op dat de winactie niet door zou gaan aangezien er op mijn commentaar niet werd gereageerd.

Ik heb hiervan een melding gemaakt bij stichting reclame code, immers werd deze winactie verheerlijkt bij de aankoop van onze bank in 2018... "we hebben nu ook een winactie".

Er zijn geen algemene voorwaarden te vinden over deze actie, daarmee is deze winactie al onrechtmatig als een ondernemer dit gebruikt als marketing middel.

Vervolgens iemand laten winnen die voor de start van deze winactie een aankoop had gedaan is "in maart 2013" verbazingwekkend!!

Uiteraard zal ik stichting reclame code informeren over deze handelswijze...

En zullen jullie van mij een zeer negatieve recensie krijgen!!

Hopelijk heeft de koper nog altijd een kopie van de bon

Reactie van Bankstelplus:
Hallo Mikey van der Zwan, zoals aangegeven doen alle klanten mee met de prijsvraag, ook de mensen welke eerder een review hebben geplaatst. De uitspraak van de Stichting Reclame Code is hierin heel duidelijk toen deze uw klacht heeft afgewezen.

AM van krugten schonenberg beoordeelde op 2018-11-23

Goede service en kwaliteit vriendelijke bezirgers

Reactie van Bankstelplus:
Bedankt voor de positieve beoordeling AM van krugten schonenberg! Veel plezier van uw aankoop!

Haagsma beoordeelde op 2018-11-23

Bankstel is prima in orde en was ook goed verpakt
1 klein minpuntje De vervoerder was slecht bereikbaar toen ik hem terug wilde bellen voor de leveringsafspraak
Verder had deze man het goed voorelkaar en was erg behulpzaam

Reactie van Bankstelplus:
Fijn dat het bankstel naar wens is! Wij zullen contact opnemen de transporteur om de bereikbaarheid te bespreken. Veel plezier van uw aankoop.

m.boersma beoordeelde op 2018-11-16

goede service, vriendelijke bezorger!

Reactie van Bankstelplus:
Goed om te horen! Veel plezier van uw aankoop.

Tomi en Marcelina beoordeelde op 2018-11-16

Snel en vriendelijke personel!

Reactie van Bankstelplus:
Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier van jullie aankoop!

Angenita beoordeelde op 2018-11-16

Erg netjes

Reactie van Bankstelplus:
Bedankt Angenita! Veel plezier van uw aankoop!

Anneke beoordeelde op 2018-11-10

Ik ben tevreden met de bank.
Er zitten een paar kleine stikfoutjes in, maar die neeem ik maar voor lief.
Na 8 weken wachten geen zin om de bank terug te sturen.

Reactie van Bankstelplus:
Hallo Anneke, wij wensen u alsnog heel veel plezier van uw aankoop!

Yvon beoordeelde op 2018-11-09

Erg blij met de bank! Snel levering ook,binnen ander halve week terwijl er een levertijd op zat van twee tot drie weken.
Bankstelplus zijn vriendelijk en beantwoord al je vragen niks is te gek!

Reactie van Bankstelplus:
Super om te horen Yvon! Heel veel plezier van uw aankoop!

Zahedi beoordeelde op 2018-11-09

De afbeeldingen van de webshop zeer onduidelijk. men kan niet goed zien hoe de bank volidig er uit zit.
Bij mij was het geval.de bank is zeer onconvertable vanwege lage achter leuning en Arm leuning.in fotos is niet te zien..mensen a.u.b niet er in trappen foutebul.

Reactie van Bankstelplus:
Hallo Zahedi, vervelend om te horen dat de bank niet naar wens is. In de productomschrijving staat duidelijk vermeld wat de hoogte is, wellicht had u daar iets beter naar kunnen kijken om teleurstelling te voorkomen. Ook heeft u uiteraard de mogelijkheid om uw bestelling binnen 30 dagen retour te zenden volgens het herroepingsrecht.

Linda vd Berg beoordeelde op 2018-11-09

Bankstel (matex u-plaza antraciet) besteld in aug/vakantie periode. Hierdoor wat vertraging in de levering. Ipv 6-8 weken, duurde het bijna 12 weken voordat het bankstel bezorgd werd.
Maar het wachten is de moeite waard geweest! Prachtig bankstel! Zit heerlijk, ziet er exact uit zoals op de foto! Goede kwaliteit, fijn grote lade erin. Makkelijk uit te bouwen tot bed. Ook nog 3 kussentjes erbij. Kortom: helemaal tevreden!
Bezorging was ook heel goed. Ik had ervoor gekozen de bank zelf te plaatsen en in elkaar te zetten (wat erg eenvoudig was), dus in principe was het: levering tot aan de voordeur. Maar de bezorger bleef helpen om de bank door de woonkamer deur te krijgen! Top!

Reactie van Bankstelplus:
Fijn dat alles uiteindelijk goed gekomen is Linda. Jullie hebben een super mooie bank! Veel plezier van jullie aankoop!

Kemi beoordeelde op 2018-11-09

Tevreden over de service

Reactie van Bankstelplus:
Bedankt Kemi, veel plezier van uw aankoop!

JJ Van Dijk beoordeelde op 2018-11-02

De poten zaten er niet bij. Maar gelukkig hadden we ze de volgende dag in huis na een belletje. Voor de rest is het mooie bank, zit lekker.

Reactie van Bankstelplus:
Dat kan gebeuren, wij proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Veel plezier van uw aankoop!

Sacha beoordeelde op 2018-10-27

Mooie bank, GOEDE kwaliteit

Reactie van Bankstelplus:
Veel plezier van je aankoop Sacha!