Van Vlissingenstraat 45
9403BB Assen

8,8

H (0207858351) Roosblad beoordeelde op 2018-05-24

Goedendag

De service was geweldig alles uitgepakt geplaatst en netjes opgeruimt nog nooit zo een service gehad top had het niet verwacht mijn man vond get top kwaliteit goede bankstel en stevig .erg blij de mannen hebben opslag verdiend
Gezegende dag toegewenst

Hartelijk dank

Désirée Brouwer beoordeelde op 2018-05-24

ik vond het best wel eng om zo'n grote bestelling ongezien online te kopen!
Maar deze website heeft mn angst weggehaald.
Mijn bankstel is precies zoals ik het gezien had op het plaatje.
De bezorging was prima en snel

Amresh Gayadin beoordeelde op 2018-05-06

Bezorging zou 2 weken duren. Bij ons duurde het iets meer dan een maand. Toen het eindelijk bezorgd werd was er ook een poot afgebroken..

L Bust beoordeelde op 2018-04-30

zeer mooie bank.

P Willemsen beoordeelde op 2018-04-30

Zeer goed gevoel voor wat service betekend super bezorging.

lowie boogaardt beoordeelde op 2018-04-16

mijn bank is beschadigd bezorgen heeft foto genomen en zou het doorgeven aan zijn baas nog steeds geen reaktie mvg Lg Boogaardt

Jitske otter beoordeelde op 2018-04-16

Hallo , het bankstel zit goed ..stevig van structuur. .Alleen de kleur is mij iets tegen gevallen .Ik had de bankstel donker verwacht ..Een duidelijke kleur moeten jullie aan geven op de website ..

Mvg

P Willemsen beoordeelde op 2018-04-16

goede kwaliteit

Jaswant Singh beoordeelde op 2018-04-14

binnen 2 weken bank lijk als dat paar jaren oud is

Annemiek Wouters beoordeelde op 2018-04-09

Levering was vrij snel, tevreden over de bank enige minpuntje : bij de slaapbank> bij in elkaar schuiven als gewone zitbank altijd zichtbaar dat de bank uitgeschoven kan worden afwerking had misschien iets netter gekund.

A. Douma beoordeelde op 2018-04-09

Ik ben zèèr tevreden met mijn aankoop.
De service en klantvriendelijkheid was SUPER!!!!!!

Timon beoordeelde op 2018-04-09

Alles goed

Minou Breuls beoordeelde op 2018-03-13

In december 2017 heb ik een XXL bank gekocht bij bankstelplus. Dit is geleverd op 22 december 2018, de chauffeur weigerde om de bank samen met mij naar de 2e verdieping te tillen, terwijl dit duidelijk was doorgegeven. Ik heb ter plekke met Dhr. De Vries, eigenaar van Bankstelplus, telefonisch afgesproken dat de chauffeur dit toch zou doen. De chauffeur heeft er echt alles aangedaan om zo min mogelijk arbeid te verrichten. Bij het uitpakken van de bank, de chauffeur was daarbij, waren de rvs poten helaas niet meegeleverd. Die zouden wederom na telefonisch kontakt met Dhr De Vries zo spoedig mogelijk geleverd worden. Nu zijn we 3 maanden verder en na een ellenlange e-mailwisseling en doorsturen van foto's mijnerzijds (de bank stond op de website dus alle technische gegevens zouden dan toch nog bij het bedrijf bekend moeten zij) heb ik nog steeds geen rvs poten. Vervolgens heb ik Dhr De Vries gemeld dat ik hier bij de geschillencommissie een klacht over zou indienen. Toen kon er plotsklaps over een eventuele korting gesproken worden aangezien de poten niet meer geleverd zouden worden. Vervolgens heb ik een voorstel gedaan waarop de heer De Vries mailde dat de bank zou worden opgehaald en mijn geld terug zou worden gestort. Dat is niet wat ik wilde, deze bank wil ik houden echter wel met poten. Daarna heb ik niets meer vernomen. Ik vind het zeer vervelend en de service naar de klant bedroevend laag! De klacht ligt bij de geschillencommissie.

Kelly Arga beoordeelde op 2018-03-12

Uitstekende service!

Anton Robben beoordeelde op 2018-03-04

Alles naar wens gegaan.
Ben tevreden.

Jenet Kap beoordeelde op 2018-02-27

Heel tevreden, zaterdags 1 uitgezocht(na sluitingstijd)geen probleem, dinsdags zelf gehaald.

Yvonne van der Schoot beoordeelde op 2018-02-26

Ben heel tevreden..

Amanda Hollestelle beoordeelde op 2018-02-25

16 december bank geleverd. Ontbraken kussens. Nu, 25 februari, Nogsteeds niet geleverd.
Er miste ook schroeven, dat heb ik maar zo gelaten. Wel aangegeven dat ze miste, geen reactie daar op.

Cornelis Den enting beoordeelde op 2018-02-25

Er was een lat gebroken en de stof verkleurt mega snel ook komen er heel snel halen in de stof dus rond om echt slecht

Ineke VAN Swinkels beoordeelde op 2018-02-25

Ik vind het een super goede zaak. Fantastische service zeer snelle levering. Gewoon TOP. Prijs is super voordelig . Ik ben erg happy