Van Vlissingenstraat 45

Conny beoordeelde op 2018-12-12

Ik ben tevreden.
Super mooie bank.

Waldrene da silva beoordeelde op 2018-12-05

Gostei do atendimento mas nao gostei da entrega o sofa veio com defeito eles nao fizeram a troca

Mikey van der Zwan beoordeelde op 2018-11-30

STICHTING RECLAMECODE ALERT
Beste mensen/bankstel +,

In de eerste aanleg leek het er op dat de winactie niet door zou gaan aangezien er op mijn commentaar niet werd gereageerd.

Ik heb hiervan een melding gemaakt bij stichting reclame code, immers werd deze winactie verheerlijkt bij de aankoop van onze bank in 2018... "we hebben nu ook een winactie".

Er zijn geen algemene voorwaarden te vinden over deze actie, daarmee is deze winactie al onrechtmatig als een ondernemer dit gebruikt als marketing middel.

Vervolgens iemand laten winnen die voor de start van deze winactie een aankoop had gedaan is "in maart 2013" verbazingwekkend!!

Uiteraard zal ik stichting reclame code informeren over deze handelswijze...

En zullen jullie van mij een zeer negatieve recensie krijgen!!

Hopelijk heeft de koper nog altijd een kopie van de bon

AM van krugten schonenberg beoordeelde op 2018-11-23

Goede service en kwaliteit vriendelijke bezirgers

Haagsma beoordeelde op 2018-11-23

Bankstel is prima in orde en was ook goed verpakt
1 klein minpuntje De vervoerder was slecht bereikbaar toen ik hem terug wilde bellen voor de leveringsafspraak
Verder had deze man het goed voorelkaar en was erg behulpzaam

m.boersma beoordeelde op 2018-11-16

goede service, vriendelijke bezorger!

Tomi en Marcelina beoordeelde op 2018-11-16

Snel en vriendelijke personel!

Angenita beoordeelde op 2018-11-16

Erg netjes

Anneke beoordeelde op 2018-11-10

Ik ben tevreden met de bank.
Er zitten een paar kleine stikfoutjes in, maar die neeem ik maar voor lief.
Na 8 weken wachten geen zin om de bank terug te sturen.

Yvon beoordeelde op 2018-11-09

Erg blij met de bank! Snel levering ook,binnen ander halve week terwijl er een levertijd op zat van twee tot drie weken.
Bankstelplus zijn vriendelijk en beantwoord al je vragen niks is te gek!

Zahedi beoordeelde op 2018-11-09

De afbeeldingen van de webshop zeer onduidelijk. men kan niet goed zien hoe de bank volidig er uit zit.
Bij mij was het geval.de bank is zeer onconvertable vanwege lage achter leuning en Arm leuning.in fotos is niet te zien..mensen a.u.b niet er in trappen foutebul.

Linda vd Berg beoordeelde op 2018-11-09

Bankstel (matex u-plaza antraciet) besteld in aug/vakantie periode. Hierdoor wat vertraging in de levering. Ipv 6-8 weken, duurde het bijna 12 weken voordat het bankstel bezorgd werd.
Maar het wachten is de moeite waard geweest! Prachtig bankstel! Zit heerlijk, ziet er exact uit zoals op de foto! Goede kwaliteit, fijn grote lade erin. Makkelijk uit te bouwen tot bed. Ook nog 3 kussentjes erbij. Kortom: helemaal tevreden!
Bezorging was ook heel goed. Ik had ervoor gekozen de bank zelf te plaatsen en in elkaar te zetten (wat erg eenvoudig was), dus in principe was het: levering tot aan de voordeur. Maar de bezorger bleef helpen om de bank door de woonkamer deur te krijgen! Top!

Kemi beoordeelde op 2018-11-09

Tevreden over de service

JJ Van Dijk beoordeelde op 2018-11-02

De poten zaten er niet bij. Maar gelukkig hadden we ze de volgende dag in huis na een belletje. Voor de rest is het mooie bank, zit lekker.

Sacha beoordeelde op 2018-10-27

Mooie bank, GOEDE kwaliteit

A.H/cornelissen beoordeelde op 2018-10-26

Totaal geen zitcomfort. zeer laag en zeer korte zit.

Sanne beoordeelde op 2018-10-26

Mooie bank hele goede service

Kevin Rondeel beoordeelde op 2018-10-19

Zeer tevreden, goede service ook! Had eerst een bredere bank besteld en deze bleek uiteindelijk te breed, kon de bestelling zonder problemen wijzigen en alles netjes afgehandeld. Ook de monteurs waren super. De planning heeft het voor elkaar gekregen de bank een week vroeger dan mogelijk was te leveren dus chapeau!

Bianca beoordeelde op 2018-10-19

Snel bezorgd en afgeleverd. Prima service.. website mag wat beter mbt het kunnen volgen van je bestelling maar begreep dat daar al hard aan gewerkt wordt.