Van Vlissingenstraat 45
9403BB Assen

8,7

Kim De Zeeuw beoordeelde op 2018-07-22

Super levering alleen meestal wordt een bankstel toch geleverd door 2 mannen?
Verder bankstel is super goed en goedkoop

Vanda Silva beoordeelde op 2018-07-20

Wat heb ik een prachtig bankstel.
Ik ben super blij !
Deze zit heerlijk,comfortabel,genoeg ruimte heel relax,kleur fantastisch,genoeg ruimte xxl bankstelšŸ˜

Sinds vorige jaar op zoek geweest naar de juiste bankstel en toch gevonden bij bankstel plus.
TopšŸ‘Œ

Lucja Domski beoordeelde op 2018-07-20

Bijzondere behulpzame en nette heren.

ineke man beoordeelde op 2018-07-20

keurige mensen die het gebracht hebben net uitgepakt en neer gezet en waar ik heel blij mee was dat ze alle rommel mee namen geweldig

Ingeborg Huigen beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering.
Bank zit goed alleen nog een beetje hard en stof is wat ruw. Verder prima bank

Sabine Kervezee beoordeelde op 2018-07-20

Fijn contact gehad met zowel de klantenservice van de webshop, als met de transporteur! En nu vooral heel blij met onze mooie bank!!!!

H beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering, tevreden met de kwaliteit en zeer aardige bezorger!

Sailan mahmoud beoordeelde op 2018-07-12

Mooi bank heerlijke om op te zetten. Ben ik blij mee

Cemile Cuci beoordeelde op 2018-07-05

Zeer tevreden over de mooie bank

A.C ucheakonam beoordeelde op 2018-07-05

I like the chair though is not as it's in the pick but I still love it.my wife like it alot..I have a cable at the back of the chair but don't know how to fix it my regards

Patrick Willems beoordeelde op 2018-06-25

Snelle levering en goede service

Shaimaa Mohammed beoordeelde op 2018-06-25

Fa tas tisch !!! Super snelle levering max drie weken zoals ze beloven. Super mooie luxe banken voor super lage prijzen! Ik kom de zelfde bestellen elders online 8weken levertijd en 400€ duurder! Maar letterlijk!! En een super bezorgbesrijf die kwam leveren en zelf even helpen de bank in elkaar te klikken! Ik raar iedereen ook echt aan af en toe op de site van bankstelplus te kijken, want ook ik keek per toeval.

Maurice Steegh beoordeelde op 2018-06-25

Snelle en zeer goede service!

Remco Kap beoordeelde op 2018-06-06

Wij hebben een 3-zitsbank »Maja«, in Scandinavisch design met 2 sierkussens besteld en na twee en halve week ontvangen via de transporteur. Goed contact met de transporteur over het moment van afleveren en de dag ervoor een keurig mailtje met een richt tijd, die dan ook goed gehaald werd. De bank was keurig verpakt en alleen de poten moesten vastgeschroefd worden. Dit was wel even een dingetje het vinden van de schroefgaatjes deze waren dan ook nog niet gebruikt. Uiteindelijk tussen twee nietjes een voorgeboord gat gevonden waar de schroeven dan in moesten. Verder staat er in de omschrijving dat de zithoogte 47 centimeter is niet waar, volgens mijn meting 41 centimeter. Dit vind ik wel erg slordig

Steven Wester beoordeelde op 2018-06-06

Het duurde uit eindelijk 6 weken in plaats van 3 voordat de bank geleverd werd. Ook was de kleur anders dan besteld. Voor ons was het geen probleem want deze kleur was mooier maar in eerste instantie niet leverbaar. De chauffeur wilde de bank niet naar binnen brengen omdat het zogenaamd niet paste. Ik moest hem dus alleen naar binnen sjouwen. Dat was wel even een tegenvaller. Verder is de bank prima. Zit lekker en ziet er goed uit. Net als ik overigens, maar daar gaat het nu niet om.

Joey Niekerk beoordeelde op 2018-06-06

super tevreden! prima bank , 1 week levertijd , goeie service , vriendelijke mensen!

J Kort beoordeelde op 2018-05-30

HET IS GOED BEZORGT VERDER GEEN KOMENTAAR GR JKORT

H (0207858351) Roosblad beoordeelde op 2018-05-24

Goedendag

De service was geweldig alles uitgepakt geplaatst en netjes opgeruimt nog nooit zo een service gehad top had het niet verwacht mijn man vond get top kwaliteit goede bankstel en stevig .erg blij de mannen hebben opslag verdiend
Gezegende dag toegewenst

Hartelijk dank

Désirée Brouwer beoordeelde op 2018-05-24

ik vond het best wel eng om zo'n grote bestelling ongezien online te kopen!
Maar deze website heeft mn angst weggehaald.
Mijn bankstel is precies zoals ik het gezien had op het plaatje.
De bezorging was prima en snel

Rose van der Zwaan beoordeelde op 2018-05-23

De levering was uitstekend maar de kleur was totaal anders dan op de website. Een beetje afwijking kan maar de bank op de website was cognac en de geleverde bank roze achtig beige. Op reclamatie geen enkele reactie gehad