Van Vlissingenstraat 45
9403BB Assen

8,6

Angelique Bruné beoordeelde op 2018-09-25

Fijne manier om een bank te bestellen. Levertijd was snel en er werd netjes gebeld dat ze iets later waren.
De bank is een beetje hard, maar dat komt vanzelf wel goed.

carel verburg beoordeelde op 2018-09-24

snelle levering vriendelijkheid was super hebben alles netjes gezet en opgeruimd

Angelique Hulshof beoordeelde op 2018-09-23

Goed bedrijf mooie banken
Goede chauffeur je wordt goed op de hoogte gestelt door het transportbedrijf zelf

Red beoordeelde op 2018-09-23

Klantvriendelijk

Geert van der Kemp beoordeelde op 2018-09-09

niet echt tevreden,bank was prima maar had een scheurtje aan de rug van de drie zitsbank precies op de hoek,dat was slordig dichtgenaaid! beetje jammer nog geen reactie gehad,had minimaal een korting verwacht!

Danielle Mink beoordeelde op 2018-08-29

Prachtige bank
Goede service

Henk Wenteler beoordeelde op 2018-08-29

Ik ben verbaasd over de kwaliteit van mijn aangekochte bankstel voor deze ongelofelijke lage prijs

E baas beoordeelde op 2018-08-24

Bank was beschadigt bij aankomst

Raja Alsabbaagh beoordeelde op 2018-08-23

Het was goed

Bianca Hoever beoordeelde op 2018-08-22

De bank is een heel andere kleur dan wat ik heb besteld en veel kleiner

D beoordeelde op 2018-08-15

I ordered delivery plus, which implies the sofas will be delivered to your apartment, but I ended up paying 121 euro more for the lift. I live in a monument building in the center and I called before the delivery to ask if they would be able to bring it upstairs. They said it was my responsibility to make spacial measurements of the stairwell. It is ridiculous, because you cannot measure properly a sofa in the package and how it spatially fits. They did not have anything in the contract or on the website what would actually make me do these measurements and they said: 'everybody knows that'.

J. Looij beoordeelde op 2018-08-14

Heel tevreden, aardige mensen aan de telefoon.

Andre speekenbrink beoordeelde op 2018-08-12

Vond alleen dat het steeds lang duurt voor je een reactie krijgt op je mail en ook dat je maar een half jaar garantie hebt op je nieuwe bank beetje raar zal ook niet gauw weer een bank daar kopen verder wel tevreden.

Marieke beoordeelde op 2018-08-12

Snel geleverd, prima verpakt en goede kwaliteit!

Kelsey Hooi beoordeelde op 2018-08-08

Super zaak, super mensen, super bank. Meer kan ik niet zeggen! Top!

Iris beoordeelde op 2018-08-08

Erg tevreden, snelle levering (ondanks de vakantie). 2e keer een bank besteld. Wij zullen in de toekomst vast vaker bij bankstelplus bestellen.

Gilman beoordeelde op 2018-08-08

Very good value and nice delivery Guys

Jose beoordeelde op 2018-08-06

Mooi bankstel. De bezorging was perfect, telefonisch contact en per mail. Ik heb totaal geen klachten.

Amanda beoordeelde op 2018-08-03

Mooi bankstel, prima service, geleverd binnen de afgesproken tijd en prima prijs-kwaliteit

Sabine Klomp beoordeelde op 2018-08-01

Super! In mijn geval moest de bank iets later bezorgd worden dan de reguliere bezorgtijd, ivm mijn vakantie. Dit was heel eenvoudig te regelen.
De bezorging ging heel soepel, een dag van tevoren krijg je een mailtje met een tijdvak van 2 uur, heel praktisch. En de bank is super! Erg tevreden.