Bankstelplus
Bankstel+ is een internationale groothandel in zitmeubelen, nu óók voor de particuliere markt!

Al vele jaren levert Bankstel+ zitmeubelen aan de retail en geeft nu ook de consument directe toegang tot de actuele voorraad van de Duitse groothandel, welke verantwoordelijk is voor een jaarlijkse afzet van 50.000 sets. Dankzij de unieke formule hoeft u niet meer maanden te wachten, maar kunt u direct uit voorraad bestellen tegen messcherpe prijzen!
8,5

• Ronald van Wijk
    Review voor Bankstelplus

Prima service en ruime keuze. 2e bank inmiddels hier besteld. Zeker een aanrader!
    Levering zou 6 tot 8 weken duren. Maar dit was vele malen korter. Eerlijke winkel met eerlijke prijzen

• Lola
    Review voor Bankstelplus

Lange wachttijd wordt niet op de hoogte gehouden. Moet zelf achter alles aan. Legt de verantwoordelijkheid bij de klant die het niet weet en het ook niet zou moeten weten. Hele slechte ervaring! Zou hier niet bestellen spijt van. En niet klantvriendelijkheid.

Hoi,
    Dat kan ik heb meerdere e-mailadressen.
    Eens dat ergens de verantwoordelijkheid bij de klant ligt. Dat neemt niet weg dat de maten niet op de site staan van de verpakkingen van de bank delen. Daarnaast vroeg ik jou hoe breed moet de deur dan zijn. Waarop jouw antwoord was: de hoogte die was 98. Dus voordeur moet 98 cm zijn? Nee was het antwoord iets minder breed want je kan anders binnen brengen. Al met al een hoop onduidelijkheid. Daarnaast zou die volgens jou wel passen en heb ik gekozen voor poging 2 en heb ik anderhalve week zonder bank gezeten. Omdat het toch zou passen. Toen bleek dat het toch niet lukte vertelde je mij dat de kosten van de transport meer was dan mijn voorschot van 150.- waarvan ik zei houd die maar want ik heb geen zin in hoofdpijn. Je kwam mij niet tegemoet in deze. Ik heb de bank half januari besteld. Corona klopt, ik hebt zelf gevraagd om voortgang van de bank na maanden dat had ook van jullie kant kunnen komen als je het hebt over klantvriendelijk. Ik heb toen gezegd maakt niet uit kunnen jullie ook niets aan doen. En jij zegt tegen mij klant is verantwoordelijk voor het door de deur passen. Waar is de klantvriendelijkheid? Je zegt ook nog tegen mij ik verkoop deze bank wel weer. Fijn! Weet dat ik niet meer ga reageren en het heel erg slecht vind allemaal.

Hallo Lola,

Onder uw naam en e-mailadres kunnen wij geen gegevens van u vinden. Er loopt op dit moment 1 kwestie met een klant dus mijn vermoeden is dat u dit bent. Nogmaals wil ik u erop wijzen dat het de klant zijn eigen verantwoordelijkheid is om na te gaan of het aangeschafte meubel door de deuren in huis past.

De levertijd is door corona uitgelopen, hier hebben wij u van op de hoogte gehouden en zijn we u tegemoet gekomen met een servicepakket.

• Hoe beoordeel je Bankstelplus?

• Dennis Barnhoorn
    Review voor Bankstelplus

Deze set was flink afgeprijsd van 561 euro - 77% korting voor 125 euro.
    Niets aan de hand zou je zeggen.

Op zaterdag 19 december 2019 zie ik in mijn mail dat de koopovereenkomst geannuleerd is. Het blijkt dat er een fout op de website was waardoor de prijs niet klopte. ter compensatie krijg ik wel 10 hele procenten korting.

Ik ben zelf de moeilijkste niet. Als het een fout is ben ik bereid elkaar tegemoet te komen ook al is het de fout van de webwinkel en zijn zij eigenlijk verplicht de set te leveren voor de afgesproken prijs. Hier gaan zij niet mee akkoord omdat zij dit onder een "kennelijke vergissing" stoppen.

Een kennelijke vergissing:
    "Een misslag is juridische term voor een fout die voor eenieder op het eerste gezicht als zodanig herkenbaar is. In een geschil waarin een misslag het enige feit is dat tot een juridisch gevolg leidt, kan het signaleren van een 'kennelijke misslag' reden zijn dat de rechter dit gevolg niet aan een feit verbindt."

De discussie hier is vooral of dit kan vallen onder 'kennelijke vergissing'; is de afwijkende prijs zodanig onrealistisch dat dit wel een vergissing moet zijn, dan kan de webwinkel onder de koop uit. Hier zie je echter duidelijk dat de prijs van de 4-delige set met 77% verlaagd is, waardoor zo'n vergissing vrij onwaarschijnlijk lijkt.

De wet zegt ook namelijk:
    De wet (BW 3:35) zegt nou eenmaal dat als jij redelijkerwijs kon uitgaan van het correct zijn van het aanbod van de webwinkel, zij het niet tegen je kunnen gebruiken dat het niet hun bedoeling was dat aanbod op die manier te doen. Hun algemene voorwaarden gaat niet boven de wet.

Ik ben nog zo sportief geweest om elkaar in het midden op te zoeken qua prijs maar hier gaan zij niet mee akkoord. Vandaar mijn 1 ster.

• Veronique
    Review voor Bankstelplus

Hele fijne mooie bank. Super tevreden. Ook met de service!

• Bianca Nauta meiringh
    Review voor Bankstelplus

Het was keurig geregeld en ik was blij met mijn nieuwe bank

• Tineke Peña

Uitstekend

• Erik
    Review voor Bankstelplus

Heel tevreden, prachtige eetkamerstoelen voor een mooie prijs.
    Goede service 😁

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt voor de positieve woorden Erik! Veel plezier van uw aankoop!

• Emily Bosma

Ik bem heel tevreden .

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt Emily, veel plezier van uw aankoop!

• Conny

Ik ben tevreden.
    Super mooie bank.

Antwoord van Bankstelplus

Leuk om te horen! Veel plezier van uw aankoop.

• Waldrene da silva
    Review voor Bankstelplus

Gostei do atendimento mas nao gostei da entrega o sofa veio com defeito eles nao fizeram a troca

• Mikey van der Zwan

STICHTING RECLAMECODE ALERT
    Beste mensen/bankstel +,

In de eerste aanleg leek het er op dat de winactie niet door zou gaan aangezien er op mijn commentaar niet werd gereageerd.

Ik heb hiervan een melding gemaakt bij stichting reclame code, immers werd deze winactie verheerlijkt bij de aankoop van onze bank in 2018... "we hebben nu ook een winactie".

Er zijn geen algemene voorwaarden te vinden over deze actie, daarmee is deze winactie al onrechtmatig als een ondernemer dit gebruikt als marketing middel.

Vervolgens iemand laten winnen die voor de start van deze winactie een aankoop had gedaan is "in maart 2013" verbazingwekkend!!

Uiteraard zal ik stichting reclame code informeren over deze handelswijze...

En zullen jullie van mij een zeer negatieve recensie krijgen!!

Hopelijk heeft de koper nog altijd een kopie van de bon

Antwoord van Bankstelplus

Hallo Mikey van der Zwan, zoals aangegeven doen alle klanten mee met de prijsvraag, ook de mensen welke eerder een review hebben geplaatst. De uitspraak van de Stichting Reclame Code is hierin heel duidelijk toen deze uw klacht heeft afgewezen.

• AM van krugten schonenberg
    Review voor Bankstelplus

Goede service en kwaliteit vriendelijke bezirgers

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt voor de positieve beoordeling AM van krugten schonenberg! Veel plezier van uw aankoop!

• Haagsma
    Review voor Bankstelplus

Bankstel is prima in orde en was ook goed verpakt
    1 klein minpuntje De vervoerder was slecht bereikbaar toen ik hem terug wilde bellen voor de leveringsafspraak
    Verder had deze man het goed voorelkaar en was erg behulpzaam

Antwoord van Bankstelplus

Fijn dat het bankstel naar wens is! Wij zullen contact opnemen de transporteur om de bereikbaarheid te bespreken. Veel plezier van uw aankoop.

• m.boersma
    Review voor Bankstelplus

goede service, vriendelijke bezorger!

Antwoord van Bankstelplus

Goed om te horen! Veel plezier van uw aankoop.

• Tomi en Marcelina
    Review voor Bankstelplus

Snel en vriendelijke personel!

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier van jullie aankoop!

• Angenita

Erg netjes

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt Angenita! Veel plezier van uw aankoop!

• Anneke
    Review voor Bankstelplus

Ik ben tevreden met de bank.
    Er zitten een paar kleine stikfoutjes in, maar die neeem ik maar voor lief.
    Na 8 weken wachten geen zin om de bank terug te sturen.

Antwoord van Bankstelplus

Hallo Anneke, wij wensen u alsnog heel veel plezier van uw aankoop!

• Yvon
    Review voor Bankstelplus

Erg blij met de bank! Snel levering ook,binnen ander halve week terwijl er een levertijd op zat van twee tot drie weken.
    Bankstelplus zijn vriendelijk en beantwoord al je vragen niks is te gek!

Antwoord van Bankstelplus

Super om te horen Yvon! Heel veel plezier van uw aankoop!

• Zahedi
    Review voor Bankstelplus

De afbeeldingen van de webshop zeer onduidelijk. men kan niet goed zien hoe de bank volidig er uit zit.
    Bij mij was het geval.de bank is zeer onconvertable vanwege lage achter leuning en Arm leuning.in fotos is niet te zien..mensen a.u.b niet er in trappen foutebul.

Antwoord van Bankstelplus

Hallo Zahedi, vervelend om te horen dat de bank niet naar wens is. In de productomschrijving staat duidelijk vermeld wat de hoogte is, wellicht had u daar iets beter naar kunnen kijken om teleurstelling te voorkomen. Ook heeft u uiteraard de mogelijkheid om uw bestelling binnen 30 dagen retour te zenden volgens het herroepingsrecht.

• Linda vd Berg
    Review voor Bankstelplus

Bankstel (matex u-plaza antraciet) besteld in aug/vakantie periode. Hierdoor wat vertraging in de levering. Ipv 6-8 weken, duurde het bijna 12 weken voordat het bankstel bezorgd werd.
    Maar het wachten is de moeite waard geweest! Prachtig bankstel! Zit heerlijk, ziet er exact uit zoals op de foto! Goede kwaliteit, fijn grote lade erin. Makkelijk uit te bouwen tot bed. Ook nog 3 kussentjes erbij. Kortom: helemaal tevreden!
    Bezorging was ook heel goed. Ik had ervoor gekozen de bank zelf te plaatsen en in elkaar te zetten (wat erg eenvoudig was), dus in principe was het: levering tot aan de voordeur. Maar de bezorger bleef helpen om de bank door de woonkamer deur te krijgen! Top!

Antwoord van Bankstelplus

Fijn dat alles uiteindelijk goed gekomen is Linda. Jullie hebben een super mooie bank! Veel plezier van jullie aankoop!