Bankstelplus
Bankstel+ is een internationale groothandel in zitmeubelen, nu รณรณk voor de particuliere markt!

Al vele jaren levert Bankstel+ zitmeubelen aan de retail en geeft nu ook de consument directe toegang tot de actuele voorraad van de Duitse groothandel, welke verantwoordelijk is voor een jaarlijkse afzet van 50.000 sets. Dankzij de unieke formule hoeft u niet meer maanden te wachten, maar kunt u direct uit voorraad bestellen tegen messcherpe prijzen!
8,2

• Dennis Barnhoorn
    Review voor Bankstelplus

Deze set was flink afgeprijsd van 561 euro - 77% korting voor 125 euro. Niets aan de hand zou je zeggen. Op zaterdag 19 december 2019 zie ik in mijn mail dat de koopovereenkomst geannuleerd is. Het blijkt dat er een fout op de website was waardoor de prijs niet klopte. ter compensatie krijg ik wel 10 hele procenten korting. Ik ben zelf de moeilijkste niet. Als het een fout is ben ik bereid elkaar tegemoet te komen ook al is het de fout van de webwinkel en zijn zij eigenlijk verplicht de set te leveren voor de afgesproken prijs. Hier gaan zij niet mee akkoord omdat zij dit onder een "kennelijke vergissing" stoppen. Een kennelijke vergissing: "Een misslag is juridische term voor een fout die voor eenieder op het eerste gezicht als zodanig herkenbaar is. In een geschil waarin een misslag het enige feit is dat tot een juridisch gevolg leidt, kan het signaleren van een 'kennelijke misslag' reden zijn dat de rechter dit gevolg niet aan een feit verbindt." De discussie hier is vooral of dit kan vallen onder 'kennelijke vergissing'; is de afwijkende prijs zodanig onrealistisch dat dit wel een vergissing moet zijn, dan kan de webwinkel onder de koop uit. Hier zie je echter duidelijk dat de prijs van de 4-delige set met 77% verlaagd is, waardoor zo'n vergissing vrij onwaarschijnlijk lijkt. De wet zegt ook namelijk: De wet (BW 3:35) zegt nou eenmaal dat als jij redelijkerwijs kon uitgaan van het correct zijn van het aanbod van de webwinkel, zij het niet tegen je kunnen gebruiken dat het niet hun bedoeling was dat aanbod op die manier te doen. Hun algemene voorwaarden gaat niet boven de wet. Ik ben nog zo sportief geweest om elkaar in het midden op te zoeken qua prijs maar hier gaan zij niet mee akkoord. Vandaar mijn 1 ster.

• Veronique
    Geverifieerde klant van Bankstelplus

Hele fijne mooie bank. Super tevreden. Ook met de service!

• Hoe beoordeel je Bankstelplus?

• Bianca Nauta meiringh
    Geverifieerde klant van Bankstelplus

Het was keurig geregeld en ik was blij met mijn nieuwe bank

• Tineke Peña

Uitstekend

• Erik
    Review voor Bankstelplus

Heel tevreden, prachtige eetkamerstoelen voor een mooie prijs.
    Goede service ๐Ÿ˜

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt voor de positieve woorden Erik! Veel plezier van uw aankoop!

• Emily Bosma

Ik bem heel tevreden .

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt Emily, veel plezier van uw aankoop!

• Conny

Ik ben tevreden.
    Super mooie bank.

Antwoord van Bankstelplus

Leuk om te horen! Veel plezier van uw aankoop.

• Waldrene da silva
    Geverifieerde klant van Bankstelplus

Gostei do atendimento mas nao gostei da entrega o sofa veio com defeito eles nao fizeram a troca

• Mikey van der Zwan

STICHTING RECLAMECODE ALERT
    Beste mensen/bankstel +,

In de eerste aanleg leek het er op dat de winactie niet door zou gaan aangezien er op mijn commentaar niet werd gereageerd.

Ik heb hiervan een melding gemaakt bij stichting reclame code, immers werd deze winactie verheerlijkt bij de aankoop van onze bank in 2018... "we hebben nu ook een winactie".

Er zijn geen algemene voorwaarden te vinden over deze actie, daarmee is deze winactie al onrechtmatig als een ondernemer dit gebruikt als marketing middel.

Vervolgens iemand laten winnen die voor de start van deze winactie een aankoop had gedaan is "in maart 2013" verbazingwekkend!!

Uiteraard zal ik stichting reclame code informeren over deze handelswijze...

En zullen jullie van mij een zeer negatieve recensie krijgen!!

Hopelijk heeft de koper nog altijd een kopie van de bon

Antwoord van Bankstelplus

Hallo Mikey van der Zwan, zoals aangegeven doen alle klanten mee met de prijsvraag, ook de mensen welke eerder een review hebben geplaatst. De uitspraak van de Stichting Reclame Code is hierin heel duidelijk toen deze uw klacht heeft afgewezen.

• AM van krugten schonenberg
    Review voor Bankstelplus

Goede service en kwaliteit vriendelijke bezirgers

Antwoord van Bankstelplus

Bedankt voor de positieve beoordeling AM van krugten schonenberg! Veel plezier van uw aankoop!