Blankenburgerstraat 16
7481 EB Haaksbergen

Google Plus/Places - 9,6

Annette Molenveld beoordeelde op 2017-11-26

Ik ben altijd heel tevreden over de service van Beau Boetiek en ga altijd heel tevreden met mijn aankopen de winkel uit! Ik hoop nog jaren mijn inkopen in deze boetiek te kunnen doen!👍

g lukkien beoordeelde op 2017-11-26

Gezellige winkel,waar je graag naar binnenmloopt.
en uiteraard heel goed geholpen word!!!!
Ga zo door!!!

Ellen beoordeelde op 2017-11-23

Mooie winkel met elke keer weer een mooie, nieuwe collectie. Je wordt leuk geholpen en gaat blij de winkel weer uit. Ik vind Beau een aanwinst voor Haaksbergen!

erna Mulder- vrind beoordeelde op 2017-11-23

kwam voor een leuk truitje en liep de winkel uit met broek en vest erbij. door de vriendelijke en rustige benadering voel je je erg prettig. bedankt voor het advies.

Annemieke beoordeelde op 2017-11-22

Beau heeft een prachtige collectie met erg leuke merken. Je wordt altijd erg prettig door Aukje geholpen. Ze weet goed wat er bij je past en kan goed setjes met elkaar combineren.
Ik heb meerdere setjes van haar in mij kast hangen die ook na één seizoen nog erg leuk zijn om te dragen.
Top winkel!

Mandy Vossebeld beoordeelde op 2017-11-22

Leuke winkel, leuke kledingmerken. Je wordt er vriendelijk geholpen.

Odiel Bergsma beoordeelde op 2017-11-21

Goede sfeer,
Mooie collectie
Je wordt er goed en prettig geholpen

Annemieke beoordeelde op 2017-11-21

Mooie collectie met leuke merken die je niet in iedere winkel vindt.
Je kunt rustig rondkijken en wordt leuk geholpen. Goede adviezen: combinaties die jezelf niet bedenkt.

Ellen beoordeelde op 2017-11-21

Altijd vriendelijk en wil altijd alles voor je pakken zodat je rustig kunt passen. Super prettig om er te winkelen

Judith van Oostrom beoordeelde op 2017-11-21

Elk bezoek is een feestje. Een feestje om nieuwe items te ontdekken en vooral te ontdekken wat bij mij past. Vele pasfeestjes heb ik al gehad. Daarvoor is veel tijd en fijn advies. Meestal kom ik thuis met iets dat ik zelf niet had uitgezocht, en wel helemaal bij mij past. Ik zou wel willen dat ze ook een winkel in Enschede had. :-)

Joke Tuchter beoordeelde op 2017-11-21

Ik vind het een prettige, gezellige en mooie winkel
De medewerkers zijn eerlijk, behulpzaam en een zeer prettige eigenschap vind ik , dat ze totaal niet opdringerig zijn. Je kunt heerlijk je eigen gang gaan.

Anja Heskamp beoordeelde op 2017-11-21

Ik ben Blij met Beau!
Aukje en Martijn geven je goed advies en stellen mooie setje voor je samen. Ze zien snel wat bij je past; stijl en kleur. Elk seizoen is de collectie weer verrassend. Vaak heel origineel door de bijzondere accenten. En zo leuk...ook voor 60+!

Houkje van de kieft beoordeelde op 2017-11-21

Als ik in haaksbergen ga ik altijd even kijken en meestal ook iets kopen. Gezellige winkel, hele aardige mensen en goed advies. H

Agnes Loohuis beoordeelde op 2017-11-20

Bij Beau wordt je altijd als klant zeer netjes en echt op een correcte manier te woord gestaan en zullen ze alles uit de kast halen om de klant naar volle tevredenheid voort te kunnen helpen. Je wordt met volle aandacht geholpen. Ze willen dat voel je dat je tevreden de winkel verlaat wel of niet met een aankoop.

Marita Nijboer beoordeelde op 2017-11-20

Beau boetiek is een hele leuke, gezellige winkel. Aukje weet goed wat bij je past en maakt leuke combinaties. Al met al een winkel waar je goed kunt slagen. Webshop is ook goed

Gerie beoordeelde op 2017-11-20

Fijne winkel waar je op een prettige manier eerlijk advies krijgt. Er wordt met je meegedacht, niemand is opdringerig. De collectie vind ik over het algemeen erg mooi, de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ik kom er graag!

Margriet ros beoordeelde op 2017-11-20

Ik draag maat 36, ook die maat is in de winkel maar je moet er dan wel op tijd bijzijn. Staat je iets niet goed, er wordt gezocht tot ze wat gevonden hebben, dat je aanstaat, ze blijven vriendelijk helpen,

Marloes Middelkamp beoordeelde op 2017-11-20

Een gezellige winkel met mooie merken. Ik loop er graag binnen en krijg altijd een eerlijk advies van Aukje! Een aanwinst voor Haaksbergen.

Lisanne V beoordeelde op 2017-11-20

Ik hou van de persoonlijke hulp die je krijgt bij Beau. Er wordt goed met je meegedacht en ook eerlijk gezegd als een ander kledingstuk beter staat/past.
Ik ga er altijd met een goed gevoel en mooie kleren weg :).

Marga beoordeelde op 2017-11-20

Wat een prettige winkel, prachtige kleding maar nog veel belangrijker: bijzonder aardig en kundig personeel