Blankenburgerstraat 16
7481 EB Haaksbergen

Google Plus/Places - 10,0

Betty beoordeelde op 2017-09-12

Alles is vlot verlopen geen enkel probleem gehad

Marlie beoordeelde op 2017-09-04

Goede service, behulpzaam en vriendelijk

Anja beoordeelde op 2016-11-05

Bij Beau voel ik mij welkom door de prettige en vriendelijke klantbenadering. Ik voel mij geen klant maar gast! Er is oog voor wie je bent en wat bij je past. Ideeën worden aangedragen voor mooie setjes. Mooie merken en stijlen; van vrouwelijk en stijlvol tot stoer en sportief. De winkel is gezellige en overzichtelijke ingericht. Beau is een aanwinst voor Haaksbergen. De ondernemer neemt bovendien het voortouw voor allerlei festiviteiten in ons dorp!

Anoniem beoordeelde op 2016-11-02

Shoppen bij Beau is in een ontspannen sfeer genieten van alles wat ze te bieden hebben. Mooie, kwalitatief goede kleding.

Irma beoordeelde op 2016-10-31

Beau biedt goede service, producten worden netjes en snel geleverd. Uit eigen ervaring weet ik dat mocht er toch iets zijn dit fantastische wordt opgelost! En dat is net dat beetje extra van Beau.

Henriëtte beoordeelde op 2016-10-31

Erg mooie, gezellige zaak met stijlvolle en stoere goed te matchen kleding en ook zeer klantvriendelijk.

Chantal Oosterkamp beoordeelde op 2016-10-31

Erg mooie winkel! Vriendelijke en zorgzame medewerkers die graag willen dat je tevreden met een aankoop naar huis gaat. Kom er graag!

Andrea beoordeelde op 2016-10-31

Leuke winkel met een eigen stijl, stoer en vrouwelijk.
Een aanwinst voor Haaksbergen!

Fia lansink beoordeelde op 2016-10-31

Beau is voor mij de meest perfecte winkel. Ruime keus en vooral mijn smaak.

Petra beoordeelde op 2016-10-31

Mooie winkel met mooie onderscheidende merken en goede service.

Bianca Withfield - Borgelink beoordeelde op 2016-10-31

Heel tevreden, ik heb maandag besteld en had het product dinsdag al in huis. Ook vragen werden snel beantwoord.

Wendy beoordeelde op 2016-10-31

Perfecte service!
Overzichtelijk website, en vol met leuke artikelen!

Marleen beoordeelde op 2016-10-31

Ik ben zeer tevreden over de service van Beau boetiek, ze hebben mooie merken van een goede kwaliteit! Top!

2016