Curacaoplein 7
3193 LK Hoogvliet Rotterdam

Tjitske Choi-Bus beoordeelde op 2017-11-13

Vriendelijk en attent personeel. Snelle service

Beste mevrouw Choi-Bus,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar zijn wij heel blij mee. Wij wensen u veel succes met de klus. De kamer zal vast heel mooi worden :-)

Caress Rosbergen beoordeelde op 2017-10-27

Beste mevrouw Rosbergen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar zijn wij heel blij mee :-)

Charlotte Griffioen beoordeelde op 2017-10-09

Zeer goede service!

Beste mevrouw Griffioen,

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling!

Rianne van der Kloes beoordeelde op 2017-09-25

Erg tevreden. Duidelijk contact over de mail. Snel telefonisch bereikbaar en vriendelijke bezorgservice.

Beste mevrouw van der Kloes,

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee :-)

Nathalie Flier beoordeelde op 2017-09-09

Snelle levering, producten waren van goede kwaliteit.

Beste mevrouw Flier,

Bedankt voor uw positie beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee :-)

Chindalay Stoel beoordeelde op 2017-09-05

Wij zijn erg tevreden! We hebben een loopauto besteld en de bestelling werd snel en goed ingepakt afgeleverd.
Bedankt en tot de volgende keer!

Beste Chindalay,

Bedankt voor je positieve review! Ik hoop dat de jarige blij was met leuke cadeau :-)
Tot de volgende keer.

Bulent Sel beoordeelde op 2017-08-26

Duurde erg lang voordat bestelling binnen was. Verzoek voor deze beoordeling komt ook pas 5 weken later dan bestelling. Dus dat is dan wel consequent...

Beste heer Sel,

Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat deze negatief is. Uiteraard hebben nagekeken wanneer u uw bestelling geplaatst heeft en wanneer deze bezorgd is. Uit de informatie is gebleken dat u op 29 juli (4 weken geleden) uw bestelling geplaatst heeft en dat deze op 2 augustus is bezorgd. Het artikel wat u besteld heeft was via nabestelling. Dit zijn artikelen die een levertijd hebben van 3 tot 7 werkdagen. Dat staat er ook bij vermeld. Normaliter doen wij onze bestellingen op woensdag en in uw geval hebben we deze zelfs eerder gedaan. Via deze link staat hierover meer informatie: https://bengelsgroeien.nl/levertijd-verzendkosten/

Ook geeft u aan dat u uw uitnodiging voor de beoordeling laat ontvangen heeft. Deze is door de vakantieperiode iets vertraagd en heeft u iets meer dan 3 weken na ontvangst van uw bestelling gekregen. Wij zullen er in het vervolg rekening mee houden dat klanten het fijner vinden om deze iets eerder te krijgen.

Met onze reactie hopen wij uiteraard dat u uw beoordeling wilt herzien. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Alvast bedankt voor de moeite.

Nadine beoordeelde op 2017-08-25

Product was helaas onverwachts niet meer leverbaar, maar alles is netjes aangegeven en afgehandeld.

Beste Nadine,

Wij vonden het ook erg jammer dat het product niet meer leverbaar is. Wij zijn wel erg blij dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor uw positieve review :-)

Arianne beoordeelde op 2017-07-19

(B)engels groeien had de goedkoopste prijs voor het product dat ik zocht en bleek ook uitstekende service te hebben. Een aanrader!

Beste Arianne,

Bedankt voor uw positieve reactie! Daar zijn wij erg blij mee :-)

Iris beoordeelde op 2017-07-07

Helaas bleek het door mij gekochte product niet in goede staat. Door de uitstekende klantenservice is dit naar volle tevredenheid opgelost!

Beste Iris,

Bedankt voor uw positieve reactie! Ik ben blij dat wij het hebben kunnen oplossen en uw dochter blij is met uw aankopen :-)

Rowena Soykan beoordeelde op 2017-07-07

Geweldige service! Goedkoopste en als enige waar de mogelijkheid was nog voor onze vakantie onze duobuggy binnen te hebben!

Beste mevrouw Soykan,

Bedankt voor uw leuke reactie! Wij hopen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en veel plezier hebben van de duobuggy :-)

Jan-Olof Falk beoordeelde op 2017-07-05

Goede service, leuk dat je sturen naar Zweden

Beste Jan-Olof,

Bedankt voor je positieve review. Erg leuk dat we nu ook Zweden op ons lijstje kunnen zetten. We doen het met plezier :-)

Kirsten

Susan Hageman beoordeelde op 2017-06-09

Goed contact en alles netjes verpakt, verzonden en ontvangen. Zeer tevreden

Beste mevrouw Hageman,

Bedankt voor uw positieve reactie. Daar zijn wij blij mee.

G. Bikker beoordeelde op 2017-04-05

Heel tevreden

Reactie van (B)engels groeien:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

An beoordeelde op 2017-04-04

Keurige winkel

Beste An,

Bedankt voor uw positieve review. Voor wat betreft de levering kunnen wij helaas niet in het weekend verzenden, omdat PostNL of DHL niet op zondag komen. Daarom is uw bestelling maandag direct verstuurd. Wij houden 1 tot 3 werkdagen aan voor de levertijd.

Wij zijn momenteel wel aan het kijken of de optie Same Day Delivery interessant is voor ons en onze klanten.

Gadisha Salomons-Tavoni beoordeelde op 2017-03-29

Tevreden, fijne communicatie en goede service!

Beste mevrouw Salomons-Tavoni,

Bedankt voor uw positieve reactie. Wij vinden het erg leuk om de bestellingen zelf te bezorgen, dus zodra dit mogelijk is doen we dat. Zo zien we toch nog onze klanten :-)

N. van den Boogaard beoordeelde op 2017-03-29

Snelle afhandeling en zeer vriendelijk contact.

Beste mevrouw van den Boogaard,

Bedankt voor uw positieve reactie. Daar zijn wij heel blij mee :-)

Henk beoordeelde op 2017-03-21

Heel tevreden. Goede en vriendelijke service. Kreeg snel antwoord op mijn vraag. Bestelling snel en goed geleverd.

Kom zeker nog eens terug!

Beste Henk,

Bedankt voor je leuke beoordeling. Tot de volgende keer :-)

Groetjes Kirsten

Anna Meijs beoordeelde op 2017-03-21

Fijn en snel contact, goede levering. Prima!

Beste mevrouw Meijs,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar zijn wij zeer blij mee.

Mariska van Alst beoordeelde op 2017-03-15

Top! Prima geleverd in korte tijd en in perfecte conditie.

Beste Mariska,

Bedankt voor je leuke en positieve reactie! Ik hoop dat je (B)engel er blij mee is :-)

Groetjes Kirsten