Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet.

BensonTrade

http://www.bensontrade.nl

Postbus 688, 5400 AR Uden

0624105169

KvK 09153182

Geverifieerd door WebwinkelKeur

BensonTrade

Gem. beoordeling

8,8 10

96 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

1%

8%

2015
BensonTrade

Jada Mersic zei op 5

Ik heb bij Bensontrade een Fortis horloge gekocht. Dit doe ik altijd bij een officieel dealer van een merk want dan heb je zekerheid en is het goed geregeld als er iets mis is met het horloge. Deze webshop heeft me goed geholpen met antwoorden op een paar vragen. Het horloge kreeg ik na een dag of 4 wat gewoon snel is. Het horloge zat in een mooi doosje en was goed ingepakt. Bensontrade werkt professioneel en is ook officieel dealer van vrij veel merken, en dat trok mij over de streep.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Leo zei op 3

Beste Leon, Naar aanleiding van positieve reacties van Amerikanen en videos op youtube over Benson Watchwinders heb ik een exemplaar voor het opwinden van 2 horloges gekocht. Wat mij als eerste opviel was de manual in krakkemikkig Engels. Waarom geen handleiding in het Nederlands voor een Nederlands merkartikel meegestuurd? Op de laatste pagina van de manual is sprake van "Door Sensor" en "Led Light". Het geleverde apparaat heeft deze nuttige extra's niet. Alhoewel ik uit de woorden "Some watch winder with this function" en "Some watch winder with LED light." moet begrijpen dat niet elk model deze features heeft, lijkt me een handleiding waarin deze functies worden genoemd, niet handig. Het bewegen van de horloges stopt niet als de kap wordt opgetild. De zin "To stop the winder rotating, lift the lens cover" klopt dus niet. Tot zover mijn verbeterpunten. Met vriendelijke groet, Leo

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van BensonTrade:
Beste Leo, Bedankt voor uw waardevolle verbeterpunten. Hiermee kunnen wij aan de slag. De handleiding dekt inderdaad meerdere modellen. De exacte specificaties staan uiteraard aangegeven op onze website bij het specifieke product (Benson Watchwinder C2-B) dat u heeft aangekocht. Echter zijn we het met u eens dat de handleiding verbeterd kan worden. Mocht u vragen hebben over de watchwinder helpen we u graag verder. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Leon BensonTrade www.bensontrade.nl
BensonTrade

Johannes zei op 1

Ik heb tot 2 keer toe een horloge gekocht bij Bensontrade. De levering enz. is allemaal prima verlopen. Echter het eerste horloge (een Perigaum automaat) stond op enig moment af en toe stil. Je zou zeggen dat een garantieregeling dan uitkomst biedt. Helaas. Het horloge kwam met een barst in het glas aan (terwijl ik het onbeschadigd had verstuurd) en Bensontrade gaf aan dat het horloge perfect liep. Helaas was dit niet zo heb ik kunnen constateren na het horloge terug ontvangen te hebben. Heb het horloge (mijn trouwhorloge) niet meer kunnen dragen. Toch, ondanks deze voorgeschiedenis een tweede horloge (een Zeitflügel) aangeschaft via Bensontrade. Op enig moment lieten elementen van de wijzerplaat los en brak daardoor de secondewijzer af. Ik zou het horloge hebben laten vallen cq aan van alles blootgesteld hebben waar het niet tegen zou kunnen. Niets is minder waar. De eerste keer is het horloge bij wijze van coulance onder 'garantie' gerepareerd, terwijl ik van mening ben dat dit echt een productiefout was. Wat schetste echter mijn verbazing, na een paar maanden wederom dezelfde problemen. Bensontrade gaf aan dat dit niet onder de garantie viel en de reparatiekosten bedragen meer dan 50% van de aankoopwaarde ...... U kunt zich voorstellen, nooit meer een horloge van Bensontrade.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van BensonTrade:
De klant heeft in 2008 een Perigaum horloge bij ons aangekocht. De klant heeft het retour gezonden voor reparatie. Toen wij het pakket ontvingen had het horloge een beschadigd/gebroken glas, hetgeen wij direct aan de klant hebben gemeld (email d.d. 06-03-2009). Helaas had de klant het horloge in een standaard enveloppe verzonden, zonder enige vorm van bescherming, waarbij er een groot risico is op beschadiging (email d.d. 09-03-2009), hetgeen geresulteerd heeft in een beschadigd/gebroken glas. Begin 2013 kocht de klant een Zeitflügel horloge. In 2014 is dit horloge geretourneerd naar ons wegens een defect. Het horloge is door ons en door Zeitflügel onderzocht waarbij is vastgesteld dat het defect door een stoot/val of klap is veroorzaakt (één wijzer en stukje index was afgebroken). Hiervoor wordt normaliter geen garantie verleend (tenzij fabrieksdefect - binnen een redelijke tijd ontstaan; niet zijnde na 1.5 jaar). Om de klant toch tot dienst te zijn hebben wij de volledige reparatie gratis verzorgd. In 2015 heeft de klant ditzelfde horloge wederom naar ons geretourneerd met een defect. De secondewijzer was losgeraakt en wederom was er een (ander) stukje index losgeraakt. Wij hebben dit voorgelegd aan Zeitflügel dat garantie na uitgebreid onderzoek heeft afgewezen. Wij hebben toen een kostencalculatie aan de klant voorgelegd, die door de klant is geweigerd. Garantie wordt geboden conform onze algemene voorwaarden, echter was hiervan geen enkele sprake. Onzorgvuldig handelen door de klant (driemaal) wordt niet gedekt door garantie. Wij zijn van mening zorgvuldig en klantgericht te hebben gehandeld, door uitgebreid onderzoek te doen naar de aard van de defecten alsmede éénmaal volledige coulance te hebben geboden (gratis reparatie).
BensonTrade

Marieke zei op 5

Inmiddels mijn tweede aankoop (nu eindelijk eentje voor mijzelf in plaats van geschenkmatig), en ik word fantastisch geholpen. De adviezen en beantwoording zijn erg persoonlijk, en behulpzaam. Het pakketje zal een dezer dagen binnenkomen, maar ik heb volledig vertrouwen in een goed product. Hopelijk zal het niet het laatste product van aanschaf zijn aan dit adres!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Ron Kersic zei op 5

Zeer snelle bezorging, prima communicatie en de kwaliteit van de spullen staat buiten kijf. Zonder meer goed!

BensonTrade

Patrick zei op 5

Keurige levering, netjes strak verpakt.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Schut zei op 5

Zeer tevreden!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

JP zei op 5

Ik heb nu 2x een Damasko horloge besteld via bensontrade. Beide horloges binnen een week geleverd. Op de dag dat het horloge verzonden werd kreeg ik een mail. Website is duidelijk.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Peter zei op 5

Ik heb nu twee keer een horloge gekocht bij BensonTrade. De eerste in 2013 en de tweede een week geleden. Ook deze keer is het weer gegaan zoals je hoopt (en ook verwacht). Dit is niet altijd het geval als je online koopt dus beoordeel ik BensonTrade graag met een positieve recensie. Ik hoop nog jaren plezier te hebben van mijn horloges.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

G.CAUWENBERGH zei op 5

Zeer snelle en correcte levering en het toestel werkt perfect

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Ludo zei op 5

Zeer snelle levering; zondag besteld, dindsdag in huis. Wel spijtig dat ik zelf naar het track and trace nummer moest vragen, wat ik ook prompt kreeg. Dit zou automatisch moeten gemaild worden. Ben tevreden met de geleverde Zeppelin horloge. Qua kwaliteit kan ik uiteraard nog niet oordelen.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Suniel Jagai zei op 5

Ik was opzoek naar een watchwinder voor mijn Breitling .Leon op de Weegh adviseerde mij de Benson Smart-Tech Watchwinder 1.12.B. Die heb ik ook gekocht. Een hele mooie en luxe watchwinder. Top service. Leon bedankt. Gr.Suniel

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Van De Sype zei op 5

Mooie horlogebox plaats voor 30 horloges en watchwinder voor 2 dezelfde week ontvangen na bestelling,en dit voor een goede prijs.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Frits Blommers zei op 5

Bensontrade is een aanrader.Ik kocht een Van Speyk horloge en een Scatola watchwinder en heb deze nu 3 maanden in gebruik. Over allebei de producten ben ik tevreden. De service is goed en je wordt netjes op de hoogte gehouden over de voortgang door emails. De watchwinder kwam iets later want die moest besteld worden maar het Van Speyk horloge werd al de volgende dag afgeleverd. Voor mij een volgende keer weer eerst bij Bensontrade kijken.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Jef zei op 5

Het horloge zelf is super. Het enige minpunt is dat de website aangaf dat het horloge binnen de 4-6 werkdagen kon verzonden worden. Maar de winkelier heeft meteen aangegeven dat dit niet kon en een alternatief voorgesteld en de status op de website aangepast. Ik verkoos te wachten en heb geen spijt! De communicatie met de winkelier is top! dat is bij andere webshops soms wel even anders. Nazorg en garantie nog niet nodig gehad.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

j Gerards zei op 4

Prima en snel. Goede eerste ervaring.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Jeroen dorrestein zei op 4

Snelle, prima reactie op mijn diverse emails. Prima product, werkt geruisloos, ziet er gelikt uit

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Thomas zei op 5

De levertijd is tweemaal veranderd waardoor ik iets langer heb moeten wachten, 2 weken, i.p.v. de aangegeven 3 dagen. Niet te wijten aan BensonTrade overigens maar aan de producent van het horloge die niet op tijd geleverd heeft. BensonTrade is mij tweemaal tegemoetgekomen waaronder door een jaar extra garantie te geven op het horloge wat echt top is. Zeer goed geholpen en op de hoogte gehouden.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Ron zei op 5

Vandaag, 10 dagen na de besteldatum mijn watchwinder ontvangen. Netjes verpakt en werkt geweldig.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
BensonTrade

Eric zei op 4

Een Damasko horloge besteld via jullie website. Alles zeer vlot verlopen. Heb in het verleden reeds een watchwinder besteld ook probleemloos. Ik kan BensonTrade zeker aanbevelen aan anderen.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.