Postbus 688
5400 AR Uden

8,8

Maud beoordeelde op 2017-04-24

Goede communicatie en horloge snel geleverd!

Willem beoordeelde op 2017-04-20

Mooi horloge, voor nette prijs. Goede communicatie & snel geleverd!

Paul beoordeelde op 2017-04-11

Prachtige horloges van topmerken aan een interessante prijs. BensonTrade is zeer correct en levert uw bestelling snel en veilig. Een aanrader voor iedereen! Paul van Antwerpen

Post beoordeelde op 2017-03-21

Mijn bestelling werd gemakkelijk gewijzigd en ik kreeg netjes mijn geld terug. Alle lof voor de service van BensonTrade!

Ainee beoordeelde op 2017-03-08

I had a chance of doing a purchase with Benson Trade and I must say it was a great experience. The product was delivered in time as promised and also I am super happy with the purchase. I also want to mention that the customer service of Benson Trade is great!!! I had a few inquiries to make and I received super helpful and kind people to get help from. Really happy with it and in the future would keep buying from them :)

Steffie Martin beoordeelde op 2016-12-29

De afhandeling van mijn bestelling duurde door de Kerstdrukte wat langer dan ik verwachtte. Maar nadat BensonTrade wist dat het voor de verjaardag van mijn man was, hebben ze extra moeite gedaan om het horloge op tijd bezorgd te krijgen. Dat is gelukt. Gaf een persoonlijk tintje aan het kopen via internet! Goede service! Horloge is prachtig! (Zeppelin LZ120 Hindenburg).

Carla beoordeelde op 2016-08-09

Ik heb een Benson Premium Watchwinder C2-C gekocht. Uitstekend apparaat. Goede service en erg mooie kwaliteit. Een echte aanrader.

Alfons Sliedrecht beoordeelde op 2016-05-12

Heb recent een Benson Black Series watchwinder gekocht, wat een fantastisch apparaat! Hoewel de naam anders doet vermoeden, is het een witte geworden. Hij is nog stiller dan mijn SwissKubiK, heeft zelfs een usb-poort voor mijn fitnesswatch en is helemaal naar wens in te stellen. Ook de softclose van de klep boven is een prachtig detail, want de klep is massief en zwaar. Dit had je anders zo maar een gekneusde vinger kunnen kosten.

Verzending ging snel met DPD, goed verpakt ook.

Al met al zeker een aanrader!

Albert Jan Schaafsma beoordeelde op 2016-03-07

Erg tevreden met Bensontrade. Horloge dutch diver van van Speyk keurig op tijd geleverd. Verder watchwinders modern nieuw model gekocht. Prima op de hoogte gehouden van de levertijd. Alles draait nu naar volle tevredenheid. Aanrader!!

Antoni beoordeelde op 2015-12-24

prima service, snelle levering

Langeveld beoordeelde op 2015-12-05

Ik heb in maart een Perigaum horloge voor mijn man zijn verjaardag gekocht. Vanaf het begin liep het horloge steeds achter omdat hij regelmatig stil stond. Door drukte onzerzijde waren wij zo dom het horloge niet meteen te reclameren. We hadden immers een jaar extra garantie afgesloten dus zagen niet zo het probleem in tijd. Na de zomervakantie waren we het zat en stuurden het horloge op naar Bensontrade. Nog geen bevestiging dat ze het hadden ontvangen. Toch bizar.... nu was ik EN mijn geld kwijt EN had geen horloge meer. Verschillende keren gemaild (want telefonisch zijn ze alleen maar onder 06-nr bereikbaar) en steeds kreeg ik te horen ''ik verwacht dan en dan antwoord van Perigaum en laat u wat weten''. Na 8 a 10 weken toch maar weer gebeld en kreeg ik te horen ''het uurwerk functioneert niet meer want het horloge zou gestoten of gevallen zijn'', valt niet onder garantie, dus konden reparatiekosten betalen''. WAT EEN ONZIN, dat horloge is nog nooit gevallen of gestoten. Maar als ik alle reactie over Perigaum lees, komt dit veel vaker voor. Echter als leverancier van Perigaum, tegen beduidend lagere prijzen dan de meeste webwinkels, is dit wel heel handig om je ervan af te maken.

Nooit meer eenmanszaakje Bensontrade.nl

Reactie van BensonTrade:
Wij hebben mevr. Langeveld in maart 2015 een Perigaum horloge verkocht. Eind oktober hebben wij het horloge retour ontvangen. In de tussentijd heeft mevr. Langeveld ons niet geïnformeerd over enig defect. Wij hebben het horloge ontvangen met diverse krassen (niet zijnde kleine gebruikerssporen door normaal gebruik) op de horlogekast alsmede een versleten lederen band (beide hebben wij gefotografeerd), hetgeen niet aansluit bij de stelling van mevr. Langeveld dat er zorgvuldig is omgegaan met het horloge. Tevens is het opmerkelijk dat het horloge dusdanig intensief is gedragen (zie: versleten band, diverse krassen e.d.) terwijl mevr. Langeveld stelt dat het horloge vanaf het begin achterliep en stilstond. Een automatisch horloge is niet draagbaar onder deze condities, waarom toch dragen en pas bijna 8 maanden reclameren?

Na ontvangst van het horloge hebben wij het bekeken, gefotografeerd en vervolgens naar Perigaum verzonden waar twee horlogemakers (na de eerste conclusie van Perigaum hebben wij om een tweede check gevraagd) het onderzocht hebben. Beide komen tot de conclusie dat het defect te wijten is aan onzorgvuldig gebruik, dit wordt bevestigd door de staat van het horloge. Op basis hiervan hebben wij mevr. Langeveld een kostencalculatie (75,00 euro incl. BTW) voorgelegd (horloge kost nieuw 219,00 euro), die zij heeft geweigerd.

Onze garantiebepalingen, die universeel toegepast worden door vele horlogemerken, zijn geaccepteerd door mevr. Langeveld bij het aangaan van de overeenkomst. Fabrieksdefecten worden gedekt door garantie. Onzorgvuldig gebruik echter niet. Het onzorgvuldig gebruik zorgt ervoor dat er geen garantie is toegepast. Tevens merken wij op dat elk contact (uitsluitend per email in tegenstelling tot wat mevr. Langeveld aangeeft) snel en met concrete informatie is gereageerd.

M. Erkelens beoordeelde op 2015-10-29

Voor het eerst iets besteld. Keurige levering en heel goed en netjes verpakt. Nette service.

Alexander beoordeelde op 2015-10-14

Ik heb een Zeppelin horloge besteld. Erg mooi product en goede en snelle service. Ik ben zeer tevreden.
Alexander uit Den Haag

Maarten Lambregts beoordeelde op 2015-10-01

In juni las ik op wristwatchreview (http://www.wristwatchreview.com/2015/07/31/introducing-the-van-speyk-dutch-diver/) een hele goede recensie over de nieuwe Van Speyk Dutch Diver. Vooral de bruine vond ik direct heel intrigerend. Nu ze beschikbaar zijn, heb ik deze direct besteld.

Vanochtend kwam hij binnen. Goed verpakt, mooie doos en certificaat erbij. Ik had Leon vooraf al mijn polsmaat doorgegeven, dus hij was (op goed geluk) op maat gemaakt. 2 schakels eruit, precies goed! Uiteraard zaten de schakels in het doosje.

Hij is nog mooier dan op de foto! De kleur is prachtig en verandert mooi mee in het licht. In het zonlicht straalt hij je tegemoet. Ik duik trouwens niet, maar heb het volste vertrouwen dat hij waterdicht is. De kast is mooi afgewerkt, de band voelt zeer solide aan, de sluiting klikt met een ferme klak dicht. De kroon is stevig en goed te bedienen. 100% tevreden en nog mooier dan verwacht!

Jada Mersic beoordeelde op 2015-08-08

Ik heb bij Bensontrade een Fortis horloge gekocht. Dit doe ik altijd bij een officieel dealer van een merk want dan heb je zekerheid en is het goed geregeld als er iets mis is met het horloge. Deze webshop heeft me goed geholpen met antwoorden op een paar vragen. Het horloge kreeg ik na een dag of 4 wat gewoon snel is. Het horloge zat in een mooi doosje en was goed ingepakt. Bensontrade werkt professioneel en is ook officieel dealer van vrij veel merken, en dat trok mij over de streep.

Leo beoordeelde op 2015-08-01

Beste Leon,
Naar aanleiding van positieve reacties van Amerikanen en videos op youtube over Benson Watchwinders heb ik een exemplaar voor het opwinden van 2 horloges gekocht. Wat mij als eerste opviel was de manual in krakkemikkig Engels. Waarom geen handleiding in het Nederlands voor een Nederlands merkartikel meegestuurd?
Op de laatste pagina van de manual is sprake van "Door Sensor" en "Led Light". Het geleverde apparaat heeft deze nuttige extra's niet. Alhoewel ik uit de woorden "Some watch winder with this function" en "Some watch winder with LED light." moet begrijpen dat niet elk model deze features heeft, lijkt me een handleiding waarin deze functies worden genoemd, niet handig.
Het bewegen van de horloges stopt niet als de kap wordt opgetild. De zin "To stop the winder rotating, lift the lens cover" klopt dus niet.
Tot zover mijn verbeterpunten.
Leo

Johannes beoordeelde op 2015-07-14

Ik heb tot 2 keer toe een horloge gekocht bij Bensontrade. De levering enz. is allemaal prima verlopen. Echter het eerste horloge (een Perigaum automaat) stond op enig moment af en toe stil. Je zou zeggen dat een garantieregeling dan uitkomst biedt. Helaas. Het horloge kwam met een barst in het glas aan (terwijl ik het onbeschadigd had verstuurd) en Bensontrade gaf aan dat het horloge perfect liep. Helaas was dit niet zo heb ik kunnen constateren na het horloge terug ontvangen te hebben. Heb het horloge (mijn trouwhorloge) niet meer kunnen dragen. Toch, ondanks deze voorgeschiedenis een tweede horloge (een Zeitflügel) aangeschaft via Bensontrade. Op enig moment lieten elementen van de wijzerplaat los en brak daardoor de secondewijzer af. Ik zou het horloge hebben laten vallen cq aan van alles blootgesteld hebben waar het niet tegen zou kunnen. Niets is minder waar. De eerste keer is het horloge bij wijze van coulance onder 'garantie' gerepareerd, terwijl ik van mening ben dat dit echt een productiefout was. Wat schetste echter mijn verbazing, na een paar maanden wederom dezelfde problemen. Bensontrade gaf aan dat dit niet onder de garantie viel en de reparatiekosten bedragen meer dan 50% van de aankoopwaarde ...... U kunt zich voorstellen, nooit meer een horloge van Bensontrade.

Marieke beoordeelde op 2015-06-22

Inmiddels mijn tweede aankoop (nu eindelijk eentje voor mijzelf in plaats van geschenkmatig), en ik word fantastisch geholpen. De adviezen en beantwoording zijn erg persoonlijk, en behulpzaam. Het pakketje zal een dezer dagen binnenkomen, maar ik heb volledig vertrouwen in een goed product. Hopelijk zal het niet het laatste product van aanschaf zijn aan dit adres!

Ron Kersic beoordeelde op 2015-06-13

Zeer snelle bezorging, prima communicatie en de kwaliteit van de spullen staat buiten kijf. Zonder meer goed!

Patrick beoordeelde op 2015-06-03

Keurige levering, netjes strak verpakt.