Postbus 688
5400 AR Uden

8,9

Sahin beoordeelde op 2018-07-02

Iceberg horloge besteld supper netjes zoals op site . Bedankt bensontrade en hoop in de toekomst meer van iceberg te kunnen zien.

Dominique Smits beoordeelde op 2018-02-27

Heel tevreden. Zaterdag besteld. Dinsdag al geleverd. Heel mooie horlogewinder voor onklopbare prijs. Zeer tevreden over communicatie.

Dennis beoordeelde op 2018-02-17

Een Damasko gekocht. Na de ontdekking van een productiefout is dit zeer snel opgepakt door Bensontrade. Goede communicatie, vriendelijk contact en een no-nonsense service. Ik zou zo weer iets bestellen.

A. G. beoordeelde op 2018-02-11

Prima site, goede service, vriendelijke medewerkers.

Steve Heykers beoordeelde op 2018-01-19

Lang getwijfeld om een uiteindelijk toch een Watchwinder aan te schaffen. Uiteindelijk gedaan en blij dit bij Watchwinders te hebben gedaan.
Super product, correcte prijs en perfecte afhandeling.

j. Rozenga beoordeelde op 2017-12-15

Zojuist de Spin-R Watchwinder binnengekregen. Zeer correcte afhandeling. Uiteindelijk duurde het iets langer voordat de bestelling binnen was, maar dat kan door de sinterklaaa- en kerstdrukte komen. Uiteindelijk nog binnen een week de watchwinder in ontvangst mogen nemen. Als de bestelling binnen de 3 werkdagen binnen was geweest, dan was het oordeel uitstekend ;-)

D. May beoordeelde op 2017-12-04

Reeds 2 aankopen gedaan bij Bensontrade, een Damasko DA46 en een Damasko DA47. Beide keren uitstekend geholpen door Leon. Zeer fijn adres voor horloge aankopen. Een aanrader!

L. van der Maas beoordeelde op 2017-08-10

Ik had een watchwinder als cadeau besteld die volgens de site op voorraad was maar door een foutje in het systeem er toch niet meer was. Toen heeft iemand van bensontrade mij geholpen een alternatief te vinden en er voor gezorgd dat deze er alsnog op tijd was. Al bij al ben ik zeer tevreden over de service en de watchwinder is goed bevallen als cadeau.

A.G. beoordeelde op 2017-08-06

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en vooral een prachtig product.

Olivier 't Erfje beoordeelde op 2017-07-29

Mooie Tag Heuer gekocht. Snel geleverd in een mooie doos. Goed verpakt ook. Vooraf nog een aantal vragen gehad, die werden snel beantwoord en opgevolgd. Aanrader in ieder geval.

Jasper beoordeelde op 2017-07-28

De door mij bestelde watchwinder bleek helaas niet (goed) te werken in combinatie met mij horloge. Na alle mogelijke opties geprobeerd te hebben werd, ondanks dat ik de originele verpakking niet had bewaard, de watchwinder zuivert problemen geruild. (Na bijbetaling van het prijsverschil) en nieuwe watchwinder ontvangen, welke het naar behoren doet.

Yvonne beoordeelde op 2017-05-31

Voor de tweede maal een mooie horlogebox besteld! Zeer tevreden met zowel product als communicatie.

Maud beoordeelde op 2017-04-24

Goede communicatie en horloge snel geleverd!

Willem beoordeelde op 2017-04-20

Mooi horloge, voor nette prijs. Goede communicatie & snel geleverd!

Paul beoordeelde op 2017-04-11

Prachtige horloges van topmerken aan een interessante prijs. BensonTrade is zeer correct en levert uw bestelling snel en veilig. Een aanrader voor iedereen! Paul van Antwerpen

Post beoordeelde op 2017-03-21

Mijn bestelling werd gemakkelijk gewijzigd en ik kreeg netjes mijn geld terug. Alle lof voor de service van BensonTrade!

Ainee beoordeelde op 2017-03-08

I had a chance of doing a purchase with Benson Trade and I must say it was a great experience. The product was delivered in time as promised and also I am super happy with the purchase. I also want to mention that the customer service of Benson Trade is great!!! I had a few inquiries to make and I received super helpful and kind people to get help from. Really happy with it and in the future would keep buying from them :)

Steffie Martin beoordeelde op 2016-12-29

De afhandeling van mijn bestelling duurde door de Kerstdrukte wat langer dan ik verwachtte. Maar nadat BensonTrade wist dat het voor de verjaardag van mijn man was, hebben ze extra moeite gedaan om het horloge op tijd bezorgd te krijgen. Dat is gelukt. Gaf een persoonlijk tintje aan het kopen via internet! Goede service! Horloge is prachtig! (Zeppelin LZ120 Hindenburg).

Carla beoordeelde op 2016-08-09

Ik heb een Benson Premium Watchwinder C2-C gekocht. Uitstekend apparaat. Goede service en erg mooie kwaliteit. Een echte aanrader.

Alfons Sliedrecht beoordeelde op 2016-05-12

Heb recent een Benson Black Series watchwinder gekocht, wat een fantastisch apparaat! Hoewel de naam anders doet vermoeden, is het een witte geworden. Hij is nog stiller dan mijn SwissKubiK, heeft zelfs een usb-poort voor mijn fitnesswatch en is helemaal naar wens in te stellen. Ook de softclose van de klep boven is een prachtig detail, want de klep is massief en zwaar. Dit had je anders zo maar een gekneusde vinger kunnen kosten.

Verzending ging snel met DPD, goed verpakt ook.

Al met al zeker een aanrader!