BensonTrade

4.3099 5
gemiddelde beoordeling uit 71 klantenreviews
+/-

Reviews van klanten

Deel uw ervaring met dit bedrijf >
Het horloge werd keurig op tijd geleverd; na 3 werkdagen, zoals in de product beschrijving staat aangegeven (1-3). Het horloge is technisch prima in orde en werd goed verpakt verstuurd. Wel klopt de kleur van de band niet. Deze is bruin, terwijl bij het product toch echt zwart staat vermeld. Telefonisch was Benson niet bereikbaar. Dat maakt ruilen ingewikkeld, en ik heb dan ook een band bij moeten kopen.
Frank
op 16-06-2014

Reactie webwinkel:

De klant heeft ons niet ge´nformeerd per e-mail, noch een voicemailbericht (in geval we niet bereikbaar waren) achtergelaten. Derhalve verrast ons dit bericht, mede omdat we, in geval de klant ons had ge´nformeerd, keurig een oplossing hadden geboden.
Zondagmiddag het horloge besteld, Dinsdag netjes geleverd door DPD.
Natuurlijk heel internet afgespeurd naar de laagste prijs, maar bij Benson hadden ze een actie met 20% korting op dit Horloge (Junghans 1972 Chronoscope).
Kortom, scherpe prijs en snelle levering.
een aanrader dus
Arjan Maas
op 20-05-2014

Nazorg & garant.

Weer snel geleverd, en een goede prijs/kwaliteit. Helaas gaf het postbedrijf (DPD in dit geval) het pakket weer zomaar aan de buren. Het extra betaalde 7 euro voor een verzekerde verzending heeft dus niet geholpen. Jammer, want anders zou het echt perfect zijn.
H.P.
op 27-03-2014

N.v.t.

prachtig horloge (Zeppelin) en in Nederland alleen bij Benson te koop. over de kwaliteit van het horloge durf ik nog niet veel te zeggen, heb hem pas net. Levertijd was zoals aangegeven op de site, korter was fijner geweest maar de service was super.
jacoline
op 27-03-2014

N.v.t.

Snelle levering, keurige informatievoorziening. Goede gebruiksaanwijzing. De Benson watchwinder ziet er professioneel heeft voor dit instapmodel prima programma's en snelheden. Hij is extreem stil. Enige nadeel is dat mijn horlogebandje niet helemaal lekker past om de horlogehouder. Op de kleinste stand krijg ik het horloge er maar net om heen.
J. Hardenbol
op 18-03-2014

Nazorg & garant.

Prima prijs en een van de weinige winkels op de wereld die de Obris Morgan Branco nog in voorraad hebben. Prijs was prima, en de levering ook.

Wat ik wel een gebrek vind is dat er anno 2014 nog niet een T&T code naar de klant gestuurd wordt. Dit is een punt wat BensonTrade zou kunnen verbeteren.
Ruben
op 11-03-2014

N.v.t.

Prachtig horloge. Betrouwbare webwinkel en snel antwoord op vragen.
Prijzen zijn nergens goedkoper!. Ik ben dolblij, dank Bensontrade en misschien tot volgende keer.
Rob Kayser
op 20-02-2014

Nazorg & garant.

Gisteren de Obris Morgan Branco besteld en vandaag al in huis.
Na een mail betreffende een ontbrekend trackingnummer
meteen vriendelijk antwoord.
Nazorg & garantie geen idee van maar dat zal zeker goed zijn.
Q. Renon
op 14-02-2014

Nazorg & garant.

Snel geleverd en keurig verpakt. Vooraf plezierig contact gehad en advies ingewonnen. Aanrader!
Over de Nazorg & Garantie kan ik gelukkig niets zeggen, maar heb na het contact hier alle vertrouwen in.
Roel
op 03-01-2014

Horloge werd op bestelling gemaakt. Alles vlot verlopen. Ben erg
tevreden over dit horloge en de bezorging (aangetekend) daarvan
Bart
op 20-12-2013

Nazorg & garant.

Goede selectie unieke horloges, makkelijk te bestellen, prima levertijd. Een aanrader! Jammer dat het postbedrijf het pakket ongevraagd bij de buren heeft geleverd - had liever al bij het bestellen willen aangeven, dat het naar de postkantoor of pakketwinkel gebracht moet worden. Maar dat is een persoonlijke ergernis.
H.P.
op 17-12-2013

Nazorg & garant.

Goede ervaring horlogedoos besteld en keurig netjes afgeleverd,in hele korte tijd.
Nettie
op 28-11-2013

Nazorg & garant.

Mooie horloges en goede (snelle) levering
A.Verburg
op 10-11-2013

Nazorg & garant.

We zijn zeer tevreden over het contact met Benson Trade.
Email werd meteen op gereageerd en levering werd spoedig afgewikkeld.
Watchwinder ziet er prima uit en goede kwaliteit prijs/verhouding.
Zeker aan te raden bij een toekomstige aankoop.
Juwelier van der Tuin
op 12-09-2013

Nazorg & garant.

Ik heb kort voor het weekend een Junkers Bauhaus horloge besteld en keurig vandaag maandag binnengekregen.

Ik ben dik tevreden.

Klein puntje: Ik had graag een Track&Trace code bij de verzendbevestiging gehad om de zending te kunnen volgen bij zendingen van meerdere honderden euros geeft dat een wat prettiger gevoel.

Maar ik kan Bensontrade van harte aanbevelen.

N.V
op 02-09-2013

N.v.t.

Junkers horloge besteld bij Bensontrade. Verwachte levertijd 1-2 werkdagen. Na een week maar eens contact opgenomen, door leveringsproblemen zou het een week later worden. Na nog wat vertraging werd het na ruim drie weken geleverd. Als compensatie voor de lange wachttijd zou Benson mij een extra horlogeband sturen. Ook deze is nog steeds niet binnen, ook na herhaaldelijk contact.
de Bruijn
op 31-08-2013

Reactie webwinkel:

Wij vermoeden dat deze reactie voortvloeit uit teleurstelling aangezien Dhr. de Bruijn ons na ontvangst van het horloge heeft laten weten dat hij het horloge heeft laten vallen waardoor het glas gebroken is. Wij hebben direct aangeboden de reparatiekosten te delen (waar normaliter bij eigen schuld geen garantie wordt geboden en de totale kosten voor rekening van de klant komen). Van dit aanbod wenst Dhr. de Bruijn geen gebruik te maken.

Direct na levering van het Junkers horloge is op 21 augustus een horlogeband verzonden. Wij zijn van mening dat de geboden oplossing en service voldoende is.
Zeer goede ervaring met BensonTrade.
Gekocht een keramische horloge Ceramic-T1. Vanwege mijn dikke polsen had ik 6 extra schakels nodig. Om snel te kunnen leveren hebben ze zelfs van een nieuw horloge de band gedemonteerd en mijn de schakels toegezonden.
Perfecte service.
Wim Voesten
op 23-08-2013

N.v.t.

Ik heb bij deze webshop een watchwinder gekocht. Het is een bedrijf met vriendelijke medewerkers die snel reageren op vragen. Ook de bestelling zelf kwam al binnen twee dagen. Voor een vervolgbestelling kijk ik eerst bij Bensontrade.nl
Jorg Meijer
op 17-08-2013

N.v.t.

Jarenlang ben ik op zoek geweest naar een bepaald merk horloge, een merk dat in Nederland niet zo bekend is.
Op Bensontrade uiteindelijk het horloge gevonden wat ik zocht. Daarbij de vraag gesteld welke suggesties de company had voor horlogebandjes (bijpassend). Inmiddels 6 dagen later heb ik het horloge ontvangen en daarbij bovendien een gratis bijpassende horlogeband gekregen,helemaal super! Het horloge is prachtig en ik ben erg blij met deze super service. Als klant ben ik boven verwachting behandeld! Ga zo door!
Ingeborg R.
op 17-07-2013

N.v.t.

Mijn horloge werd snel bezorgd en was ook goed verpakt in een kartonnen doosje met schuim. Ik ben tevreden over de service en mijn Iceberg horloge.
Jolanda Schippers
op 26-06-2013

N.v.t.

Vlindersluiting besteld en perfect geleverd, zeer tevreden over de
bestelsite, kwaliteit, levertermijn, kortom perfect.
Ton
op 27-05-2013

Mijn horloge is mooi. Helaas ontbreekt de beschrijving (handleiding) en
het garantiebewijs. Gebeld met Benson Trade. Tot op heden geen
reactie. Wel jammer en geen reklame.
Dirk J. Knuttel
op 15-05-2013

Reactie webwinkel:

Wij hebben de klant vanmiddag, reeds voordat deze reactie werd geplaatst, ge´nformeerd per e-mail. De handleiding was niet voorradig en wordt spoedig nagezonden.
Net vandaag mijn van speyck uurwerk terug bekomen na grondige
herstel service. Service met bensontrade verliep uiteindelijk heel correct,
rekening houdend dat het uurwerk zeer beschadigd was en de weg via
bensontrade tot van Speyck moest ondergaan. Ik ben een tevreden
klant.
Govaert
op 14-05-2013

watchwinder besteld op 4 werkdagen afgeleverd,goed werk
andre
op 08-05-2013

N.v.t.

Net zoals (bijna) al mijn voorgangers had ik ook een goede ervaring met Bensontrade. Ze hebben veel aanbod en lage prijzen. Ook vind ik het goed dat je op de hoogte wordt gehouden en wanneer ze verzenden je een mailtje krijgt.
Rick den Dolder
op 05-05-2013

N.v.t.

Het wachten was de moeite waard: mooi horloge, knappe
technologie aan de pols met een verrassende moderne
doornsluiting met dubbel pin. De bestelling was helemaal in
orde: officiŰle doos van Junkers, handleiding en garantie. De
levering was ook volgens de regels van de kunst. Mijn volgend
Junkers, een 6220-2 SERIES EDITION EUROFIGHTER koop ik
ˇˇk via BT. Maar eerst lang genieten van de Tante Ju.
op 16-04-2013

N.v.t.

Zojuist de Benson watchwinder binnen gekregen. Ziet er top uit, mooi
afgewerkt. Ik vraag mij alleen af of een groot horloge met een
lichtbruine croco band zoals ik er een heb op den duur geen zwarte
vegen gaat krijgen van het in- en uitnemen. Verder heb ik een grote
polsomvang waardoor ik dus ook een grotere horlogeband heb.
Daardoor is het horloge net wat te groot voor de kussentjes.
M Bergerhof
op 30-03-2013

N.v.t.

Prachtig horloge (zeppelin Nordstern) aan redelijke prijs.
Voor uurwerken op bestelling: graag enige indicatie van levertijd (vb. 1
week, 2 weken) ivm aanwezigheid thuis of op ander leveradres
Jean-paul Vanspauwen
op 29-03-2013

N.v.t.

Voor de tweede keer deze maand een horloge bij deze webwinkel besteld, ditmaal een Citizen eco drive chrono. Wederom aflevering binnen 3 dagen...perfect dus. Derde bestelling zal niet lang op zich laten wachten.
Rob Bruijne
op 28-03-2013

N.v.t.

Bensontrade is absoluut een aanrader. Ik kocht vorige maand een
Certina horloge en ik ben er erg blij mee. De directe communicatie en
snelle reacties zijn pluspunten, buiten de lagere prijzen.
B.J. Schoenmaker
op 26-03-2013

N.v.t.

Goede,duidelijke website. Veel keus uit de originele merken, snelle levering, Zeker aan te raden.
Rob Bruijne
op 18-03-2013

Snelle Levering , correct product zoals aangeboden, Duidelijke
communicatie .
Alles dus wat je van een webwinkel nodig hebt
Dominique
op 08-03-2013

N.v.t.

Bensontrade stuurt snel nieuwe horloges op, echter de aftersales is erg slecht, traag, niet meedenkend en neemt overal ruim de tijd voor. Als er iets mis gaat dan wordt vrijwel direct verwezen naar de leveringsvoorwaarden. Alles duurt 2 - 4 werkdagen. Voorbeelden: Postbus wordt niet zoals gezegd 1x per 3 dagen geleegd, maar maximaal 1x per week volgens de postbus beheerderr; Horloge led´s kapot. Duurt na aangeven hiervan 2 dagen om dit vast te stellen; retour verzendkosten (horloge na 1 week kapot) duurt 6 dagen (inclusief weekend). Daarna wordt het rekeningnummer gevraagd.
Theo
op 07-03-2013

Reactie webwinkel:

De beoordeling van de heer en mevrouw Weststrate is helaas zeer eenzijdig. Wij betreuren de agressieve en onrespectvolle manier van communiceren (e-mails en telefonisch contact) van de klant. De klant wilde een horloge retourzenden voor reparatie. Hierbij hebben ze echter het horloge naar het verkeerde postbus verzonden. De vertraging die hierdoor is ontstaan komt uiteraard voor rekening van de klant zelf. Na ontvangst is het horloge vervangen voor een nieuw exemplaar en hebben wij zelfs aangeboden de verzendkosten (van de klant naar BensonTrade) voor onze rekening te nemen.
Zie:www.prijsvergelijk.nl voor het complete verhaal. Zoals ik daar zei:
BT zal wel terugkomen met het feit dat het pakje retour is gezonden
naar de verkeerde postbus. Ik kan U zeggen dat we gebeld zij. Door BT
en dat de retourkosten na de review niet door BT vergoed worden.
Lekkere aftersales.
Theo
op 07-03-2013

N.v.t.

goeie uitgebreide site, alleen jammer dat je bij zoekvelden geen
veld hebt met optie voor het glas, mineraal glas of saffierglas.
Voor de rest snelle levering genoeg e-mail updates.
Al bij al 4 uit 5.
Rik
op 19-02-2013

N.v.t.

Goede webwinkel met leuke horloges en lage prijzen
Ruud Loefen
op 09-02-2013

N.v.t.

BensonTrade heeft mijn bestelling snel en goed afgehandeld. Ik
kwam via een collega op de site want die had ook al eens iets
gekocht bij deze webshop.
C. Putman
op 07-02-2013

N.v.t.

Vandaag op het aangegeven tijdstip mijn watchwinder
ontvangen. Keurig verpakt en alles werkt naar behoren.
Frank van het Kaar
op 30-01-2013

N.v.t.

Communicatie helemaal volgens afspraak, prima! Horloge waar het om
gaat, volg de link.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,13 87052
LeenV
op 26-01-2013

N.v.t.

Mooie producten en bij vragen wordt er zeer snel gereageerd. Erg
prettig!
L. Bakx
op 22-01-2013

N.v.t.

Snelle levering, degelijk product, bedankt BensonTrade! ;)
S.Vereecke
op 09-01-2013

Wo. 2 Jan. Seiko besteld, di.8 Jan.prima verpakt ontvangen , alleen
jammer dat het niet optijd was voor mijn 65 ste verjaardagop 5 Jan.
Zoals ik verzocht had.
Struikje
op 08-01-2013

N.v.t.

Heb een watchwinder besteld & ontvangen.
Prima toestel, zeer goed verpakt en dus ongeschonden aangekomen, snelle levering. Zeer tevreden !
R Smeets
op 26-12-2012

N.v.t.

OP 3 december een ice watch besteld op 10 december is er een verkeerde horloge geleverd 11 december teruggestuurd heb veel telefoontjes en mailtjes weggedaan maar nooit wat terug gehoord op 14 december kreeg ik een mail dat de horloge was verstuurd na weer veel bellen hebben ze nu ook weer geen contact met ons opgenomen 18 december weer een mail van bensontrade ontvangen dat ze de horloge weer verstuurd hadden 19 december zoon eindelijk kei blij met zijn horloge
WE van den Akker
op 19-12-2012

ik schreef net ice watch maar bedoel Ice Berg horloge
we van den akker
op 19-12-2012

N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over Bensontrade, helaas was het horloge
wat ik had besteld uitverkocht dus boden ze me hetzelfde model
aan met een ander kleur bandje met een extra bandje van de
gewenste kleur, zeer goeie service dus.

Absolute aanrader!
Sigur Gouwens
op 12-12-2012

N.v.t.

Vandaag een zeer nette watchwinder ontvangen die heel erg stil is. Ik ben er blij mee en hoop er nog lang plezier van te hebben.
John Elbers
op 04-12-2012

N.v.t.

vandaag een prachtige wachtswinder gekregen van benson . strak en
functioneel! Een aanvulling voor mijn hobby
maurice
op 28-11-2012

N.v.t.

Junkers horloge gekocht. Prima service en snel geleverd. handig zo'n
mailtje om te vertellen wanneer het horloge is verzonden.
L Zegers
op 20-11-2012

Seiko gekocht bij Benson Trade tegen een uitstekende prijs. De
volgende dag bezorgt, prima service dus!
den Bouw
op 13-11-2012

N.v.t.

Heb onlangs via Bensontrade een Van Speyk horloge aangeschaft. Dit omdat ik het leuk vind om een Nederlands merk te dragen. Hoewel hij niet duur is, voelt hij zeer degelijk aan en is de tijd zeer nauwkeurig. Dit laatste is bijzonder gezien het feit dat het een automaat is. Van mensen uit mijn omgeving krijg ik zeer veel positieve reacties. De "oh's en ah's" zijn niet van de lucht!

De verzending ging snel en het horloge was goed verpakt. Zowel de webshop als het horlogemerk kan ik allebei van harte aanbevelen!
Maarten de Boer
op 12-11-2012

N.v.t.

Zoals de meeste mensen hier ben ook ik super tevreden over Bensontrade. Ik heb een Seiko horloge gekocht en werd goed geholpen en kreeg zelfs een gratis bandje omdat er een vertraging was van 2 dagen.
N. Christiaans
op 30-10-2012

N.v.t.

Op 22 september 2012 om 14:56 uur heb ik via internet een Benson Delux Watchwinder R1 gekocht. Ik was al een tijdje op zoek een Watchwinder met glas,mineraalglas. Ik kwam uit op de site van Benson trade. Ik kocht de Benson Delux Watchwinder. Bij Benson trade. De Watchwinder heb ik op 28 Sept opgehaald bij de postkantoor in bemmel opgehaald. Alleen kwam ik er achter dat het glas van de Watchwinder niet van mineraalglas was maar gewoon van plastic, maar er staat wel op hun site vermeld dat het om mineraalglas gaat en er zat ook geenvoedings-adapter bij. Ik heb benson trade hier over gemaild . Benson trade zegt het volgende,

Ik begrijp uw standpunt en reactie. De eerste serie Benson Watchwinders R1 was uitgerust met mineraalglas. Deze hebben wij i.v.m. breekbaarheid (en stoten/krassen van horloges bij gebruik) bij alle nieuwe R1 modellen vervangen door een minieme laag mineraalglas met plastic coating. Dit is veiliger voor horloges, lichter en goedkoper. Echter begrijp ik uw argumenten, de website geeft helaas geen tot weinig mogelijkheden om een exacte specificatie van dit glas te geven. Vandaar dat wij gekozen hebben voor mineraalglas. Wij hopen u met deze uitleg ge´nformeerd te hebben. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben staan wij tot uw dienst.

Ik heb Benson tradehierover terug gemaild. Ik heb toen gevraag of ze kosteloos toch mineraalglas er op wilden zetten maar dat wilden ze niet doen. Of ik wou mij geld terug hebben maar de verzendkosten moest ik zelf betalen van Benson Trade. Ik vind dit onterecht omdat ze zelf zeggen op hun site dat het op mineraalglas gaat wat dus niet zo is.

Vervolgens zeggen ze dat ik wel een voedings-adapter heb ontvangen, maar ik heb geen adapter ontvangen. Als ik nu de Watchwinder retour stuur gaat er nog is 15 euro af voor de adapter die ik volgens hun heb ontvangen wat niet zo is. Ik heb de Watchwinder nog niet terug gestuurd omdat ik bang ben dat ik al mijn geld niet meer terug krijg.

fahiem
op 28-10-2012

Reactie webwinkel:

Wij hebben Dhr. Doelare uitleg geboden over het product (materiaal en opbouw van de watchwinder) en aangegeven dat wanneer het product niet bevalt of niet naar zijn verwachtingen is het geretourneerd/geruild mag worden. Pas +-3 weken na aflevering (en na diverse emailcontacten over het glas) heeft Dhr. Doelare aangegeven dat de adapter niet aanwezig is (op het moment dat hij het product wilde retourneren). Onze algemene voorwaarden geven aan dat een defect of gebrek bij levering (bijvoorbeeld missend onderdeel) direct aangegeven moet worden, om discussies als deze te vermijden en een kordate oplossing te bieden. Dit melden na +- 3 weken is naar onze mening niet redelijk. Daarnaast worden onze watchwinders en de verpakkingsinhoud uitgebreid getest voordat deze verzonden worden. De retourtermijn is inmiddels verlopen zonder dat Dhr. Doelare het product heeft geretourneerd.
Kocht laatst een watchwinder, zeer snelle levering en correcte
omschrijving van het product, fijne site om te shoppen.
Johan
op 25-10-2012

N.v.t.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van het gekochte artikel (horlogebandje). Goede informatie over de status van de bestelling en snelle levering.
J. Praamsma
op 16-10-2012

N.v.t.

Snelle levering van mijn bestelde vlindersluiting (Benson eigen merk)
een kleine opmerking, de vlindersluiting is dichtgeklapt een stuk dikker
dan de originele (Breil) bij het dragen drukt de sluiting wat meer in de
arm. ( eigen schuld moet ik maar een originele bestellen)
Huub
op 07-10-2012

N.v.t.

Goede informatie over de mail omtrent de status van de bestelling. Keurige vlotte levering, niets op aan te merken.
Paul van Berkom
op 03-10-2012

N.v.t.

Prachtig horloge, helaas bleek het na onvangst door het kleine ontwerp in combinatie door mijn postuur minder bij mij te passen. Na retourzending bleek er een door mij veroorzaakt administratief probleem. Na enige emails en verhelderende telefoontjes is dit vervolgens door dhr. op de Weegh van BesonTrade op een zeer plezierige wijze opgelost. Komen zeker terug. Aanbevolen!
Hans Nohlmanns
op 25-09-2012

Damasko DK 11
Horloge niet op voorraad dus moest besteld worden bij Damasko waarbij natuurlijk rekening gehouden moest worden met de productietijd. Duurde 3 maanden, maar snel en accuraat op de hoogte gehouden door BensonTrade. Was het wachten helemaal waard, want zeer mooi en bijzonder horloge.
ANONIEM
op 18-09-2012

N.v.t.

ZeitflŘgel horloge besteld, was binnen een paar dagen geleverd. Vragen per email over het horloge werden vrijwel direct beantwoord. Tevreden met aankoop en service van BT.
Floris

Thanx DeZinVanLuxe & Bensontrade
F. Uriot
op 05-09-2012

N.v.t.

Goede afhandeling, vlotte service en advies.
T.R. Thijssen
op 27-08-2012

N.v.t.

De eerste horlogeband bleek niet de juiste, blijkbaar misverstand, na overleg (e-mail) de juiste band ontvangen, houd toch een goed gevoel over aan mijn aankoop, en zal terug gebruik maken van de diensten van Benson trading in de toekomst. Vergissingen kunnen voorkomen, belangrijk is hoe je het oplost en hier is dit netjes gebeurt.
Van Hooreweghe Eddy
op 25-08-2012

Junghans Voyager 030/2902.44 gekocht en een heel mooi
horloge. Lekker licht, je voelt bijna niet dat je hem om hebt.
Service en bezorging is uitstekend.
A. van der Donk
op 23-08-2012

N.v.t.

Heb donderdag besteld en vrijdag al ontvangen super vlot dus.
Keurig apparaat de Watchwinder Supreme C6, echter vond ik het deurtje een afbreuk aan het apparaat dat er verder super goed uit ziet. Het deurtje zou van glas zijn maar is van kunststof jammer maar verder okÚ.
Aart Nijmeijer
op 10-08-2012

Eindelijk een mooi Zwitsers uurwerk gevonden met 24 uurs
aanduiding waarbij de 12 boven aan staat om te kunnen
navigeren op de zon dat nog net betaalbaar is. Glycine met
weinig poespas (gebruiksaanwijzing is minder dan 1 a4tje).
Leuk ook dat de secondewijzer stil gaat staan bij het verzetten
van de tijd. Hij loopt ongeveer 5sec per etmaal voor op mijn
atoomklok gestuurde klokken. Zeer tevreden.
Joris Hoen
op 28-07-2012

N.v.t.

prima contact, levering volgens afspraak
O. Amse
op 08-07-2012

N.v.t.

Ik zal in de toekomst altijd bij Bensontrade horloge's kopen.
Goede en snelle service. Mensen om mee zaken te doen.
Dank u wel Bensontrade.
houssain
op 28-06-2012

N.v.t.

Goede snelle en overzichtelijke site. Bestelling, betaling, bevestiging en
bezorging verliepen soepel.
Gerard t b
op 27-06-2012

N.v.t.

I have a positive experience with a Bensontrade, despite the
fact that I've been waiting the Zeppelin's chronograph the 1 and
half a month since I've made an order.
Thanks to Leon for help
Moscow
Russia
Alexander
op 20-06-2012

N.v.t.

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een watchwinder gekocht bij BensonTrade. Het pakket werd snel bezorgd en de watchwinder draait nu al een poosje zijn rondjes. Over BensonTrade kan ik zeggen dat de organisatie professioneel overkomt, er snel wordt gereageerd op mails en ook hun prijzen aantrekkelijk zijn. Voor mij een webwinkel waar ik gerust weer iets zou kopen
T.M. Zeilstra
op 19-06-2012

N.v.t.

Mooie Site, mooie producten, helaas is het door mij bestelde en vooraf betaalde pakket nooit aangekomen. Een ondezoek via PostNL heeft (nog steeds) niets opgelevert. Saillant detail, op verschillende fora wordt veelvuldig geklaagd over de leverbetrouwbaarheid van Benson Trading, waarbij het opmerkelijk is dat er in de meeste gevallen gemeld word dat het hierbij nooit de "schuld" van Benson Trading is maar hierbij nagenoeg altijd om overmacht gaat.
Mijn advies: altijd met extra verzekering bestellen en mijn advies aan Benson Trading: de optie "niet extra verzekerd" van de verzendoptielijst schrappen. Dit kost je je naam en reputatie.
Een oplossing voor mijn verloren gegande zending is nooit gegeven en gecommuniceerd wordt er doorgaans matig tot slecht.
Wageaker
op 10-06-2012

Reactie webwinkel:

Deze situatie is bij ons bekend, echter gaat de klant voorbij aan enkele belangrijke feiten:

- De klant heeft gekozen voor de optie \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\"gratis verzending\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\" zonder verzekering (al onze pakketten worden verzonden met tracking mogelijkheid). Onze klanten kunnen kiezen uit verschillende verzend- c.q. betaalmethoden.
- Alle tracking gegevens laten zien dat het pakket de volgende werkdag is afgeleverd bij de klant door TNT. Deze informatie is transparant en door ons ook medegedeeld aan de klant.
- Na bericht van deze klant hebben wij TNT een onderzoek laten uitvoeren. TNT geeft aan dat aflevering op het aangegeven adres van de klant heeft plaatsgevonden. Deze uitkomst is per e-mail aan de klant medegedeeld. Op eerdere emails is op zeer korte termijn inhoudelijk gereageerd.

Uit alle beschikbare informatie blijkt dat aflevering keurig heeft plaatsgevonden (tracking gegevens en onderzoek door TNT). De klant heeft niet aannemelijk kunnen maken door eventueel tegenbewijs dat aflevering niet heeft plaatsgevonden (bijvoorbeeld door eigen onderzoek aan de hand van de tracking gegevens).
De Service is helemaal TOP
Ik had een horlogebandje besteld, maar dankzij PostNL is deze
zoekgeraakt c.q.gestolen. Ondanks dat ik mijn bestelling niet
verzekerd had, heeft Benson Trade, terwijl zij dat niet hoeven
te doen, wederom een horlogebandje opgestuurd.
Het horlogebandje is zoals ik had verwacht helemaal leuk.
Alle hulde voor de service van Benson Trade.
marja
op 26-04-2012

N.v.t.

Ik had een Citizen horloge besteld bij Bensontrade als cadeau voor mijn man en ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Het Citizen horloge is snel geleverd en het ziet er erg mooi uit. Bedankt!
Els Lijten
op 24-04-2012

N.v.t.

Ik heb een horloge van seiko gekocht bij bensontrade en dat kwam redelijk snel met de postbode mee (3 dagen). Alles zat erbij en daarom 4 sterren als beoordeling. Bij deze shop kan je rustig iets kopen.
A. Nijland
op 11-04-2012

N.v.t.

Leon, het meningsverschil is vandaag door ons en jou rechtgezet via een paar mailwisselingen, we laten even in het midden wat de inhouden waren, maar zoals ik al zei in de mails is dat jullie een mooi site hebben, mooie producten, de sluiting goed is van kwaliteit, maar dat er wel een paar dingen verbeterd kunnen worden en verbeteringen kunnen trouwens elk bedrijf wel gebruiken, veel succes.
Harry
op 05-04-2012

N.v.t.

Snap echt niet dat de meesten tevreden zijn over dit bedrijf, ze hebben een giga trage verzending, totaal geen aftersales, geen bereik van telefonie.
Harry
op 04-04-2012

Reactie webwinkel:

Wij hebben de klant vooraf ge´nformeerd dat wij 3 april (gisteren) de vouwsluiting zouden verzenden. De vouwsluiting is op 3 april verzonden. Vandaag ontvingen wij bericht dat de vouwsluiting nog niet is aangekomen, waarop de klant bovenstaande reactie heeft geplaatst.

Naar onze mening is de reactie zeer voorbarig, te meer omdat op de twee emails van Dhr. Oelen direct is gereageerd door ons, en wij machteloos staan bij ÚÚn dag vertraging bij TNT (overmacht).
Benson Trade is een zeer betrouwbare firma. Ook als een bestelling iets vertraagd is ( overigens buiten schuld van dit bedrijf) wordt men adequaat en tijdig op de hoogte gehouden van het proces. Dus vijf sterren, zeer verdiend!
jacques Ruijgers
op 14-03-2012

N.v.t.

Ik woon in Zwitserland en wilde graag een Deep Blue horloge. Ik heb zelf besteld via de website van BensonTrade en het horloge bij mijn ouders in Nederland laten bezorgen. Dat is super gegaan en nu draag ik in Zwitserland een bijzonder horloge dat hier nergens te vinden is.
Richard Well
op 09-03-2012

N.v.t.

ik bestelde voor de eerste keer en dat is super gegaan. ik zal deze website
zeker weer bezoeken als ik weer iets zoek op horlogegebied.
Simon Schilstra
op 28-02-2012

N.v.t.

Tevreden ben ik over de afhandeling. Het horloge van Deep Blue (leuk merk trouwens!) was goed verpakt en werd na de email van Bensontrade binnen 1 dag bezorgd. Over de aftersales heb ik (nog) geen mening. Tot nu toe gewoon goed voor mekaar.
Bert van der Kruis
op 21-02-2012

N.v.t.

Prettige website, makkelijke procedure. 2 dagen na het bestellen ontving ik al mijn Van Speyk horloge. Goed verpakt in een mooie doos. 2 weken later heb ik een duurdere band besteld, toen kreeg ik zelfs nog inruil op mijn "oude" band! Top!
Maarten de Boer

• Bemiddeling bij geschillen
  • Bindende uitspraak bij conflict
  • Controle middels mysteryshoppers
Webwinkelier?
Lidmaatschap slechts €7 per maand! Meer informatie?