Postbus 688
5400 AR Uden

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

8,9

L. van der Maas beoordeelde op 2017-08-10

Ik had een watchwinder als cadeau besteld die volgens de site op voorraad was maar door een foutje in het systeem er toch niet meer was. Toen heeft iemand van bensontrade mij geholpen een alternatief te vinden en er voor gezorgd dat deze er alsnog op tijd was. Al bij al ben ik zeer tevreden over de service en de watchwinder is goed bevallen als cadeau.

A.G. beoordeelde op 2017-08-06

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en vooral een prachtig product.

Olivier 't Erfje beoordeelde op 2017-07-29

Mooie Tag Heuer gekocht. Snel geleverd in een mooie doos. Goed verpakt ook. Vooraf nog een aantal vragen gehad, die werden snel beantwoord en opgevolgd. Aanrader in ieder geval.

Jasper beoordeelde op 2017-07-28

De door mij bestelde watchwinder bleek helaas niet (goed) te werken in combinatie met mij horloge. Na alle mogelijke opties geprobeerd te hebben werd, ondanks dat ik de originele verpakking niet had bewaard, de watchwinder zuivert problemen geruild. (Na bijbetaling van het prijsverschil) en nieuwe watchwinder ontvangen, welke het naar behoren doet.

Yvonne beoordeelde op 2017-05-31

Voor de tweede maal een mooie horlogebox besteld! Zeer tevreden met zowel product als communicatie.

Maud beoordeelde op 2017-04-24

Goede communicatie en horloge snel geleverd!

Willem beoordeelde op 2017-04-20

Mooi horloge, voor nette prijs. Goede communicatie & snel geleverd!

Paul beoordeelde op 2017-04-11

Prachtige horloges van topmerken aan een interessante prijs. BensonTrade is zeer correct en levert uw bestelling snel en veilig. Een aanrader voor iedereen! Paul van Antwerpen

Post beoordeelde op 2017-03-21

Mijn bestelling werd gemakkelijk gewijzigd en ik kreeg netjes mijn geld terug. Alle lof voor de service van BensonTrade!

Ainee beoordeelde op 2017-03-08

I had a chance of doing a purchase with Benson Trade and I must say it was a great experience. The product was delivered in time as promised and also I am super happy with the purchase. I also want to mention that the customer service of Benson Trade is great!!! I had a few inquiries to make and I received super helpful and kind people to get help from. Really happy with it and in the future would keep buying from them :)

Steffie Martin beoordeelde op 2016-12-29

De afhandeling van mijn bestelling duurde door de Kerstdrukte wat langer dan ik verwachtte. Maar nadat BensonTrade wist dat het voor de verjaardag van mijn man was, hebben ze extra moeite gedaan om het horloge op tijd bezorgd te krijgen. Dat is gelukt. Gaf een persoonlijk tintje aan het kopen via internet! Goede service! Horloge is prachtig! (Zeppelin LZ120 Hindenburg).

Carla beoordeelde op 2016-08-09

Ik heb een Benson Premium Watchwinder C2-C gekocht. Uitstekend apparaat. Goede service en erg mooie kwaliteit. Een echte aanrader.

Alfons Sliedrecht beoordeelde op 2016-05-12

Heb recent een Benson Black Series watchwinder gekocht, wat een fantastisch apparaat! Hoewel de naam anders doet vermoeden, is het een witte geworden. Hij is nog stiller dan mijn SwissKubiK, heeft zelfs een usb-poort voor mijn fitnesswatch en is helemaal naar wens in te stellen. Ook de softclose van de klep boven is een prachtig detail, want de klep is massief en zwaar. Dit had je anders zo maar een gekneusde vinger kunnen kosten.

Verzending ging snel met DPD, goed verpakt ook.

Al met al zeker een aanrader!

Albert Jan Schaafsma beoordeelde op 2016-03-07

Erg tevreden met Bensontrade. Horloge dutch diver van van Speyk keurig op tijd geleverd. Verder watchwinders modern nieuw model gekocht. Prima op de hoogte gehouden van de levertijd. Alles draait nu naar volle tevredenheid. Aanrader!!

Antoni beoordeelde op 2015-12-24

prima service, snelle levering

Langeveld beoordeelde op 2015-12-05

Ik heb in maart een Perigaum horloge voor mijn man zijn verjaardag gekocht. Vanaf het begin liep het horloge steeds achter omdat hij regelmatig stil stond. Door drukte onzerzijde waren wij zo dom het horloge niet meteen te reclameren. We hadden immers een jaar extra garantie afgesloten dus zagen niet zo het probleem in tijd. Na de zomervakantie waren we het zat en stuurden het horloge op naar Bensontrade. Nog geen bevestiging dat ze het hadden ontvangen. Toch bizar.... nu was ik EN mijn geld kwijt EN had geen horloge meer. Verschillende keren gemaild (want telefonisch zijn ze alleen maar onder 06-nr bereikbaar) en steeds kreeg ik te horen ''ik verwacht dan en dan antwoord van Perigaum en laat u wat weten''. Na 8 a 10 weken toch maar weer gebeld en kreeg ik te horen ''het uurwerk functioneert niet meer want het horloge zou gestoten of gevallen zijn'', valt niet onder garantie, dus konden reparatiekosten betalen''. WAT EEN ONZIN, dat horloge is nog nooit gevallen of gestoten. Maar als ik alle reactie over Perigaum lees, komt dit veel vaker voor. Echter als leverancier van Perigaum, tegen beduidend lagere prijzen dan de meeste webwinkels, is dit wel heel handig om je ervan af te maken.

Nooit meer eenmanszaakje Bensontrade.nl

Reactie van BensonTrade:
Wij hebben mevr. Langeveld in maart 2015 een Perigaum horloge verkocht. Eind oktober hebben wij het horloge retour ontvangen. In de tussentijd heeft mevr. Langeveld ons niet geïnformeerd over enig defect. Wij hebben het horloge ontvangen met diverse krassen (niet zijnde kleine gebruikerssporen door normaal gebruik) op de horlogekast alsmede een versleten lederen band (beide hebben wij gefotografeerd), hetgeen niet aansluit bij de stelling van mevr. Langeveld dat er zorgvuldig is omgegaan met het horloge. Tevens is het opmerkelijk dat het horloge dusdanig intensief is gedragen (zie: versleten band, diverse krassen e.d.) terwijl mevr. Langeveld stelt dat het horloge vanaf het begin achterliep en stilstond. Een automatisch horloge is niet draagbaar onder deze condities, waarom toch dragen en pas bijna 8 maanden reclameren?

Na ontvangst van het horloge hebben wij het bekeken, gefotografeerd en vervolgens naar Perigaum verzonden waar twee horlogemakers (na de eerste conclusie van Perigaum hebben wij om een tweede check gevraagd) het onderzocht hebben. Beide komen tot de conclusie dat het defect te wijten is aan onzorgvuldig gebruik, dit wordt bevestigd door de staat van het horloge. Op basis hiervan hebben wij mevr. Langeveld een kostencalculatie (75,00 euro incl. BTW) voorgelegd (horloge kost nieuw 219,00 euro), die zij heeft geweigerd.

Onze garantiebepalingen, die universeel toegepast worden door vele horlogemerken, zijn geaccepteerd door mevr. Langeveld bij het aangaan van de overeenkomst. Fabrieksdefecten worden gedekt door garantie. Onzorgvuldig gebruik echter niet. Het onzorgvuldig gebruik zorgt ervoor dat er geen garantie is toegepast. Tevens merken wij op dat elk contact (uitsluitend per email in tegenstelling tot wat mevr. Langeveld aangeeft) snel en met concrete informatie is gereageerd.

M. Erkelens beoordeelde op 2015-10-29

Voor het eerst iets besteld. Keurige levering en heel goed en netjes verpakt. Nette service.

Alexander beoordeelde op 2015-10-14

Ik heb een Zeppelin horloge besteld. Erg mooi product en goede en snelle service. Ik ben zeer tevreden.
Alexander uit Den Haag

Maarten Lambregts beoordeelde op 2015-10-01

In juni las ik op wristwatchreview (http://www.wristwatchreview.com/2015/07/31/introducing-the-van-speyk-dutch-diver/) een hele goede recensie over de nieuwe Van Speyk Dutch Diver. Vooral de bruine vond ik direct heel intrigerend. Nu ze beschikbaar zijn, heb ik deze direct besteld.

Vanochtend kwam hij binnen. Goed verpakt, mooie doos en certificaat erbij. Ik had Leon vooraf al mijn polsmaat doorgegeven, dus hij was (op goed geluk) op maat gemaakt. 2 schakels eruit, precies goed! Uiteraard zaten de schakels in het doosje.

Hij is nog mooier dan op de foto! De kleur is prachtig en verandert mooi mee in het licht. In het zonlicht straalt hij je tegemoet. Ik duik trouwens niet, maar heb het volste vertrouwen dat hij waterdicht is. De kast is mooi afgewerkt, de band voelt zeer solide aan, de sluiting klikt met een ferme klak dicht. De kroon is stevig en goed te bedienen. 100% tevreden en nog mooier dan verwacht!

Jada Mersic beoordeelde op 2015-08-08

Ik heb bij Bensontrade een Fortis horloge gekocht. Dit doe ik altijd bij een officieel dealer van een merk want dan heb je zekerheid en is het goed geregeld als er iets mis is met het horloge. Deze webshop heeft me goed geholpen met antwoorden op een paar vragen. Het horloge kreeg ik na een dag of 4 wat gewoon snel is. Het horloge zat in een mooi doosje en was goed ingepakt. Bensontrade werkt professioneel en is ook officieel dealer van vrij veel merken, en dat trok mij over de streep.