Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet.

Postbus 688, 5400 AR Uden

Gem. beoordeling

8,9 10

2015

Marieke zei op 5

Inmiddels mijn tweede aankoop (nu eindelijk eentje voor mijzelf in plaats van geschenkmatig), en ik word fantastisch geholpen. De adviezen en beantwoording zijn erg persoonlijk, en behulpzaam. Het pakketje zal een dezer dagen binnenkomen, maar ik heb volledig vertrouwen in een goed product. Hopelijk zal het niet het laatste product van aanschaf zijn aan dit adres!

Ron Kersic zei op 5

Zeer snelle bezorging, prima communicatie en de kwaliteit van de spullen staat buiten kijf. Zonder meer goed!

Patrick zei op 5

Keurige levering, netjes strak verpakt.

Schut zei op 5

Zeer tevreden!

JP zei op 5

Ik heb nu 2x een Damasko horloge besteld via bensontrade. Beide horloges binnen een week geleverd. Op de dag dat het horloge verzonden werd kreeg ik een mail. Website is duidelijk.

Peter zei op 5

Ik heb nu twee keer een horloge gekocht bij BensonTrade. De eerste in 2013 en de tweede een week geleden. Ook deze keer is het weer gegaan zoals je hoopt (en ook verwacht). Dit is niet altijd het geval als je online koopt dus beoordeel ik BensonTrade graag met een positieve recensie. Ik hoop nog jaren plezier te hebben van mijn horloges.

G.CAUWENBERGH zei op 5

Zeer snelle en correcte levering en het toestel werkt perfect

Ludo zei op 5

Zeer snelle levering; zondag besteld, dindsdag in huis. Wel spijtig dat ik zelf naar het track and trace nummer moest vragen, wat ik ook prompt kreeg. Dit zou automatisch moeten gemaild worden. Ben tevreden met de geleverde Zeppelin horloge. Qua kwaliteit kan ik uiteraard nog niet oordelen.

Suniel Jagai zei op 5

Ik was opzoek naar een watchwinder voor mijn Breitling .Leon op de Weegh adviseerde mij de Benson Smart-Tech Watchwinder 1.12.B. Die heb ik ook gekocht. Een hele mooie en luxe watchwinder. Top service. Leon bedankt. Gr.Suniel

Van De Sype zei op 5

Mooie horlogebox plaats voor 30 horloges en watchwinder voor 2 dezelfde week ontvangen na bestelling,en dit voor een goede prijs.

Frits Blommers zei op 5

Bensontrade is een aanrader.Ik kocht een Van Speyk horloge en een Scatola watchwinder en heb deze nu 3 maanden in gebruik. Over allebei de producten ben ik tevreden. De service is goed en je wordt netjes op de hoogte gehouden over de voortgang door emails. De watchwinder kwam iets later want die moest besteld worden maar het Van Speyk horloge werd al de volgende dag afgeleverd. Voor mij een volgende keer weer eerst bij Bensontrade kijken.

Jef zei op 5

Het horloge zelf is super. Het enige minpunt is dat de website aangaf dat het horloge binnen de 4-6 werkdagen kon verzonden worden. Maar de winkelier heeft meteen aangegeven dat dit niet kon en een alternatief voorgesteld en de status op de website aangepast. Ik verkoos te wachten en heb geen spijt! De communicatie met de winkelier is top! dat is bij andere webshops soms wel even anders. Nazorg en garantie nog niet nodig gehad.

j Gerards zei op 4

Prima en snel. Goede eerste ervaring.

Jeroen dorrestein zei op 4

Snelle, prima reactie op mijn diverse emails. Prima product, werkt geruisloos, ziet er gelikt uit

Thomas zei op 5

De levertijd is tweemaal veranderd waardoor ik iets langer heb moeten wachten, 2 weken, i.p.v. de aangegeven 3 dagen. Niet te wijten aan BensonTrade overigens maar aan de producent van het horloge die niet op tijd geleverd heeft. BensonTrade is mij tweemaal tegemoetgekomen waaronder door een jaar extra garantie te geven op het horloge wat echt top is. Zeer goed geholpen en op de hoogte gehouden.

Ron zei op 5

Vandaag, 10 dagen na de besteldatum mijn watchwinder ontvangen. Netjes verpakt en werkt geweldig.

Eric zei op 4

Een Damasko horloge besteld via jullie website. Alles zeer vlot verlopen. Heb in het verleden reeds een watchwinder besteld ook probleemloos. Ik kan BensonTrade zeker aanbevelen aan anderen.

M. v. Steenes zei op 4

Goede service en artikelen voor een goede prijs kwailiteit verhouding

A. Nijeboer zei op 5

Heb een zeer goede ervaring met Benson Trade. Ik zocht een Luminox horloge en dit was in NL eigenlijk alleen bij Benson Trade te koop. Niet zo goedkoop als op Amerikaanse sites, maar die waren dan ook verdacht goedkoop, en er stonden klachten op over namaak. Bij Benson Trade werd m'n eerste email 's avonds laat nog beantwoord, de bestelling was snel en er zat een goeie cap bij met Luminox logo en een mini zaklantaarn van Luminox. Die gebruik ik ook daadwerkelijk beide. Heb het horloge nu een half jaar en ben er zeer tevreden over. Zeer nauwkeurig, altijd zichtbaar. De garantie loopt via Benson Trade want zij zijn officieel Luminox dealer. Ga hier de volgende keer weer bestellen.

JustB zei op 5

Bestelde horloge was helaas niet op voorraad, foutje op de site. Mocht kiezen uit aantal alternatieven die allemaal duurder waren zonder bijbetaling. Uiteindelijk gekozen voor een horloge met dezelfde kast maar met metalen bandje. (kan altijd nog later aangeschaft worden dacht ik) Uiteindelijk ook nog gratis leren bandje erbij gekregen. Super service en snelle email response. geen beoordeling voor 'Nazorg & garantie' omdat ik die nog niet nodig heb gehad. Voor volgend horloge kijk ik eerst bij deze verkoper.

Nazorg & garantie

Bent u een webshopeigenaar?